Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.289 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
nu gaat Test Drive Unlimited terug maar nu hapert hij op de minimumvideo kwaliteit hoe moet ik mijn systeem sneller maken ???
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal, Na PES al velen malen uit te spelen had ik vandaag opeens zin in een nieuwe voetbaluitdaging dus ik dacht ik ga FIFA 08 kopen LEGAAL en alles, ik was 18 euro kwijt,prikkie dacht ik zo Ik kom thuis installeer 'm zoals t hoort geen problemen, ik start fifa op krijg ik deze foutmelding te zien conflict met emulatiesoftware gedecteerd :'( ik zo driftig als ik kon meteen op ge googled maar er kwam niet zo heel veel bruikbaars uit ,bij iedere hit ging t er om dat het spel illigaal was of dat ze hetzelfde probleem hadden maar met een andere game, ook EA dat wel anyways.....ik heb echt geeeeeeeeeeeen idee what to do , want op mn bonnetje staat namelijk …
Laatste reactie door igar079, -
Ik heb GTA IV gedownload dus ik heel blij de DVD mounten. Gedaan. Start de DVD niet automatisch. Dus ik naar de DVD gegaan en autorun.exe dubbel aangeklikt, maar nog steeds niks. Het enige wat ik krijg is een zwarte cmd scherpje wat ook gelijk weer afsluit. Weet iemand misschien wat het probleem is en hoe ik het kan verhelpen? Autorun als tekstbestandje is helemaal leeg. [img width=150 height=109]http://img235.imageshack.us/img235/2231/gta2om2.th.jpg Alvast heel erg bedankt
Laatste reactie door Devellish, -
cod2
door anoniemaccount4457- 5 reacties
- 1,6k weergaven
kan het zo zijn dat je systeem te sterk is voor cod2? want ik had een videokaart een maand terug ( ati radeon HD4650, maar heb inmiddels een sterkere (Nvidia GeForce GTX 260) met mijn oude videokaart haalde ik een fps van 250 steady. maar met deze veel sterkere krijg ik hem niet eens naar 250. Heeft iemand hier een antwoord op? mvg Rowin
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
ik heb GTA IV, gedownload & geïnstalleert. maar ze vragen voor serial & die heb ik niet ?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb net een harde schijf gekocht en een sd kaart, een vriend van mij wil er spellen voor mij opzetten, en de wii ook voor mij aanpassen. maar als hij spellen op de schijf zet via zijn pc(windows) kan ik er dan gewoon nog later zelf spellen bijzetten via mijn apple?ben zelf helemaal niet zo slim met computers. dus kan misschien een stomme vraag zijn.alvast bedankt . eigenlijk wil ik het zelf proberen op mijn apple,maar weet niet of ik de standaart programma's kan gebruiken. zoals ik al zei:ik heb echt geen verstand van computers. ik hoop dat iemand mij kan helpen. bedankt vast
Laatste reactie door chriscorona, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik wil dus call of duty 4 pro mod gaan spelen, alleen hoe installeer je dit precies? MVG Thijs Post Merge: april 01, 2009, 01:06:47 pm Er is heir dus niemand die ook pro mod speelt?
Laatste reactie door martijn1, -
james bond games
door arnem10- 2 reacties
- 1,6k weergaven
graag zou ik wat james bond spellen willen downloaden (liefst met crack/patch er erbij) met lekker veel seeders
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Heb thuis een NAS200 van Linksysals mediastreamer. Hoe kan ik die met mijn Wii benaderen? Het is een UPnP AV Standaard. Kan het zijn dat ik niet de laatste versie van Opera heb? Hoe kan ik dat controleren? Groet
Laatste reactie door castellum, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb GTR Evolution gedownload maar als ik het spel wil opstarten dan staat er: ERROR Config.exe and RaceConfig_Steam.exe are missing Ik heb de computer al doorzocht naar deze bestanden maar ze staan er niet op. Zijn deze bestanden misschien ergens te downloaden of is er een andere oplossing? mvg. Niek
Laatste reactie door niekerd, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hoi heeft iemand een link waar ik een werkende key kan vinden van Black Shark? Er zat een key bij de torrent, maar die werkt dus niet helaas >
Laatste reactie door Farid., -
Manhunt prob
door Bozz- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Ik heb dus net manhunt gedownload en gebrand, maar als ik eerste 2 cd's heb geinstalleerd geeft ie aan dat ie sfx.RAW mist .. wat moet ik ermee ??
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hallotjes Heb zojuist Fifa manager 08 gedownload uitgepakt gemount geinstaleerd. patch #2 geintsaleerd alleen wanneer ik heb probeer te spelen krijg ik bij het opstarten Onjuiste cd/dvd geplaatst. Plaats de originele cd/dvd van FIFA Manager 08. nu heb ik een ''crack'' geprobeerd te doen ofzo maar als ik de schijf (fifa 08) verken dan kom ik dus in die map en dan kan ik het er niet in plakken omdat er staat dat er niet genoeg schijfruimte beschikbaar is. (op mijn schijf heb ik nog 100gb beschikbaar dus daar gaat het niet om) Ik kan ook geen bestanden verwijderen en dan opnieuw plakken etc. Had precies hetzelfde met een ander spel en kon geen opl…
Laatste reactie door Vico, -
- 9 reacties
- 1,6k weergaven
De lord of the rings spellen doen het niet op de pc, ik instaleer de torrent (al een paar geprobeert) en alles gaat goed, ik plak de crack maar als ik hem opstart blijft hij hangen bij het laadscherm... hij doet niks, kan ik eeuwig wachten en als ik CRTL ATL DEL doe, zegt hij dat het niet reageert:P Wat is er aan de hand? mijn pc kan het spel goed aan maar op de een of andere manier reageert hij niet... Weet iemand iets?
Laatste reactie door Sjaak12, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Eey Heb net bij Steam een pack gekocht waar oa Call of Juarez Bound in Blood in zat. Nu is deze klaar met downloaden ik wil gaan spelen. Dus ik start op. Maak nieuw game aan story mode op easy dan krijg je intro. Dan staat er in de hoek Press Esc to skip this movie (zoiets was het). Dus ik druk op Esc en dan sluit ie automatisch af Heb het 3 keer geprobeerd en het start maar niet op Iemand die weet waar aan dit kan liggen en hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door Rikkert., -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
IK heb overal op google en youtube gezocht maar niks gevonden voor 1.0.184. Er zijn er wel paar, maar daar moet je surveys doen alleen dat lukt niet:S/ heeft iemand gwn die crack maar dan bijv. op filefrond of megaupload? ik wil wel graag MP spelen op Cod 6. thx
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo mensen, Weet iemand hoe ik auto's in Trackmania Nations Forever kan importeren ? Want ik heb geen idee hoe dat moet. Alvast bedankt, Sander O0
Laatste reactie door Sander, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Toen mijn wow gametime op was ging was ik eventjes op een private server geweest.. Nu ik weer gametime heb wil ik dus weer gewoon inloggen maar ik denk dat ik dan misschien geband wordt. Ik hoorde dus wat over account bannen en andere zeggen het ook van niet. Maar ik vroeg me dus af wat te verwijderen om weer naar real WoW te gaan. Je cache + WTF verwijderen? Iedegeval bedankt
Laatste reactie door Marciej123, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal hoe zet ik de cheats aan op deze kaart???? ik zoek nu al uren maar kan nergens iets vinden waar ik ze aan kan zetten op het kaartje staat wel in het r4i menu een DAT bestandje met urscheat. kan iemand mij misschien helpen? alvast bedankt voor de moeite
Laatste reactie door quinta, -
hallo ik heb een linksys router en op die is al een ps3 geiinstaleerd.nou wil ik nog 2 ps3 op die router instaleren,hoe doe ik dat? gr bavaria
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
ik weet niet waar ik left 4 dead 2 moet spelen. al verschillende torrents gedownload :S heeft iemand een tutorial om left 4 dead 2 te downloaden en te spelen? heb gelezen dat je geen directe links mag geven? maar mag je ook de naam geven zodat ik die zelf zoek? Post samenvoeging: mei 22, 2010, 15:42:09 welke torrent is clean? gewoon de game, verder niets Post samenvoeging: mei 22, 2010, 20:32:26 wie weet of dit werkt: http://blog.theevilpc.com/2009/11/how-to-update-and-play-left-4-dead-2-no.html ik kan alleen heel lastig aan die game krijgen :S kan geen goeie torrent copie... dus moet met megaupload een voor een downloaden :S
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
eh verder niet zoveel verstand van forums dus als ik wat fout doe... roep ff ik ben overlord 2 aan het spelen en nu ben ik in "the last sanctuary"... je weet wel met the tower heart enzo.... je moet daar helemaal in het begin 5 minions op the heart sweepen en dan met de lift nbaar beneden. maar als ik dan beneden kom zijn mn minions er van af en er kunnen er maar drie bij omdat de rest van het heart over de rand steekt. zo kan ik niet vered... doe ik iets fout , is het een fout in het spel??? plzz post suggestions
Laatste reactie door Heisenberg, -
Hallo, Ik heb sims 3 gedownload no cd crack er bij en nou geeft hij dit aan... Het spel kan niet gestart worden Initialisatie van service is mislukt (0x0175dcbb) Wat betekend dat? en wat kan ik er aan doen?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
kan iemand me helpen ik heb fifa 08 maar in het engels maar ik wil het in het nederlands ?? hoe moet ik het doen
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik zou graag weten of mijn laptop Far Cry 2 aankan, hier zijn me specs: CPU: Intel Centrino Duo Video card: NVIDIA GeForce 8600M GS RAM: 2 GB Bedankt En als ik iets mis, wat moet ik dan doen?
Laatste reactie door Markey54,