Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.303 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Toen mijn wow gametime op was ging was ik eventjes op een private server geweest.. Nu ik weer gametime heb wil ik dus weer gewoon inloggen maar ik denk dat ik dan misschien geband wordt. Ik hoorde dus wat over account bannen en andere zeggen het ook van niet. Maar ik vroeg me dus af wat te verwijderen om weer naar real WoW te gaan. Je cache + WTF verwijderen? Iedegeval bedankt
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Ja dat snap ik wel Heb m ook al, maar ik kan niet online, en dan moet je m wel kopen ;D PS. Je kan wel gratis online. Je hoeft alleen maar te registreren op Spy ID.
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hoi, Vaak bij first person shooters en een game als mirrors edge, gebeurt het dat mijn gezichts veld rond draait. Linksom. Instellingen veranderen in het spel werkt niet. :'( Weet iemand hoe dit te verhelpen is? Is er ook iemand die weet hoe je een niet X-box 360 controller kunt laten werken op een microsoft game? Thnx
Laatste reactie door swingmaster, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo ik heb een r4 gold pro kaartje gekocht voor mijn 3ds. ik heb wel oude r4 kaartje van 2013 en 14 maar wat moet ik doen om deze up and running te krijgen. als ik er een oude in doe met de spelletjes dan krijg ik de melding tlpatch of iets dergelijks. wie kan me aub helpen. groetjes een hulpelose vader van een zoon die graag wil spelen.
-
DSTT .gba files
door snor1991- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Is het mogelijk om .gba files af te spelen op een dstt kaartje?
Laatste reactie door snor1991, -
james bond games
door arnem10- 2 reacties
- 1,7k weergaven
graag zou ik wat james bond spellen willen downloaden (liefst met crack/patch er erbij) met lekker veel seeders
Laatste reactie door Assyrian, -
cod2
door anoniemaccount4457- 5 reacties
- 1,7k weergaven
kan het zo zijn dat je systeem te sterk is voor cod2? want ik had een videokaart een maand terug ( ati radeon HD4650, maar heb inmiddels een sterkere (Nvidia GeForce GTX 260) met mijn oude videokaart haalde ik een fps van 250 steady. maar met deze veel sterkere krijg ik hem niet eens naar 250. Heeft iemand hier een antwoord op? mvg Rowin
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
kan iemand me helpen ik heb fifa 08 maar in het engels maar ik wil het in het nederlands ?? hoe moet ik het doen
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb een vraag op school zeggen ze dat je geen gedownloade spellen op windows vista kan spellen(dat vista anti crack is) als iemand weet of dit zo is zeg het me effe kan iemand me ook een handleiding voor cracks openen en die op het spel zetten zodat je het kan spelen(crack openen op spel zetten en wat je moet dan met rar. bestand en .iso bestand ???) bvd!!!!!!!
Laatste reactie door Michiel, -
Lord Of the Rings Battle for Midddlearth II Crasht!
door Gast dibyo- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Ik snap niks van game.dat cracks:S Bij de tekst staat: copy the game.dat in your game directory and have fun backup your original for updates BB Hoe kom ik in me gamemap? Ik heb het geprobeerd door op rechtermuis van het logo van de game te klikken en daar die game.dat te vervangen met deze. Er staat dan eerst op Game is already started en nog geen halve seconde later: Er is een fout opgetreden: game.dat werkt niet meer. Help plz:( Nu heb ik met een nieuwere versie crack gedaan en komt er dus dit te staan Als jullie de afbeelding niet zien dan: http://img163.imageshack.us/i/crashd.jpg/ [modbreak]Één uitroep teken is voldoende[/modbreak]
-
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Ik heb het gedownlaud en ik heb heel veel dingen gelezen en ik heb die dingen ook gedaan maar nog steeds komt dit ik hoop dat iemand me kan helpen
Laatste reactie door Pctje, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Mijn zoon heeft zijn 2ds xl bijgewerkt, door onvoorzichtigheid en nu is het v11.10.0-43E ... totaal onverwacht maar we bestelden een ntrboot-kaart op free-switch.com en ik vraag me af of de kaart nog steeds zou werken op de 2ds 11.10 om luma te installeren? Bij voorbaat dank voor het antwoord!
Laatste reactie door Hope massi, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik zou graag weten of mijn laptop Far Cry 2 aankan, hier zijn me specs: CPU: Intel Centrino Duo Video card: NVIDIA GeForce 8600M GS RAM: 2 GB Bedankt En als ik iets mis, wat moet ik dan doen?
Laatste reactie door Markey54, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Al vele pakketten met games gedownload voor de nintendo dsi. Wat een uitvinding! Ik had voor de nintendo van mijn dochter een white dual core kaartje gekocht (R4 3ds upgrade SDHC 3ds Dsi deze heeft een aantal maanden uitstekend gewerkt, maar opeens is deze op de een of andere reden geblokkeerd.... heel internet rond gezocht en van alles geprobeerd maar tevergeefs... je begrijpt, mijn dochter is zeer :'(. nu ben ik op zoek naar eerlijk advies, welk r4dsi kaart ik het beste kan aanschaffen. en wellicht weten jullie ook waar? ik hoop dat iemand kan helpen.
Laatste reactie door tamari, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hello everybody! Vraagske... Iemand die ook Witches And Vampires speelt op DSi? Ik zit namelijk ergens vast... Als ge zo aan de opdracht komt 'zoek het verborgen eiland in het park' weet ik niet hoe ik daar geraak. Heb al gependeld naar dat eiland en dat ding vindt het ook, maar ik geraak er gewoon niet... Iemand een idee? Grts ^-^
Laatste reactie door ben1203, -
Hey ik heb cod4 gedownload en nu moet ik setup starte dat doe ik en dan zegt hij systeembestand niet gevonden. ALLLES STAAT er
Laatste reactie door ultra, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Kan iemand mij helpen? Ik zou graag Wotlk willen installeren op mijn computer (is niet van cd, maar van de officiële download van de officiële Blizzard website) maar ik krijg deze error: The installer was unable to read the file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft Installer\Installer Tome 4.mpq". This error may be caused by problems with the media or drive at C:\--for example, a scratched or dirty CD-ROM/DVD-ROM, hard drive corruption, or a networking problem while downloading the installer. (The data being read was "MPQs-2\LichKing common\unconditional\Data#lichking.MPQ\World\maps\Northrend\Northrend_35_25.adt", and the erro…
Laatste reactie door Valcorb, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hoe zet ik steam overlay uit voor bf2? kan iemand uitleggen hoe ik dit doe? mvg PCgamer,
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb gears of war gedownload maar is hij in het spaans :'( ik heb een engels pack gedownload maar waar moet ik die in zetten (als je een link heb voor een bestand heel graag) dus een bestand van (spanish 2 english) alvast bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Sinds enkele dagen, een weekje misschien, kan ik Rainbow 6 Siege niet meer normaal spelen. Als ik de game online speel, met een ping van 10, een 5MB/sec verbinding, dan zijn er ook lags, het ligt dus niet aan mijn verbinding. Het probleem is alleen als ik online speel. Het lijkt mij dus aannemelijk dat het waarschijnlijk bij Ubisoft fout gaat. Mogelijk is er iets m.b.t. mijn hardware in combinatie met RB6S. Ik heb allerlei grafische aanpassingen gedaan. Van laagste FPS en instellingen tot de hoogste, het probleem verdwijnt niet. Dit is mijn PC.
Laatste reactie door Meh Meh, -
heey, ff een vraagje als je een patch wil installeeren, dan plak je hem altijd over de orginele exe heen. kan je het spel dan nog wel spelen als hij gedownload is? mij lijkt van niet, want dan overschrijf je de crack. zoals de crack van CoD4 alvast bedankt, fons
Laatste reactie door fonzzz, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo mensen, Weet iemand hoe ik auto's in Trackmania Nations Forever kan importeren ? Want ik heb geen idee hoe dat moet. Alvast bedankt, Sander O0
Laatste reactie door Sander, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Ik wil online met underground 2 maar ik weet niet hoe? Steeds als ik naar het vakje internet ga zijn er geen games om te joinen? Ik heb de illegale versie.
Laatste reactie door martijn1, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb sinds gister het spel horsez. nu geeft deze een foutmelding aan na een minuut of 5 geeft hij aan dat commonplayer niet meer werkt. heb ook gechecked of deze op vista zou moeten kunnen en dat kan gewoon. opnieuw geinstaleerd pc opnieuw opgestart maar helaas. iemand die dit spel ook heeft of dit probleem kent? Tips?? Groetjes Wendy
Laatste reactie door modelwendy, -
Manhunt prob
door Bozz- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Ik heb dus net manhunt gedownload en gebrand, maar als ik eerste 2 cd's heb geinstalleerd geeft ie aan dat ie sfx.RAW mist .. wat moet ik ermee ??
Laatste reactie door Robin,