Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.286 discussies in dit forum
-
Goeie fps?
door marcelvn- 2 reacties
- 1,6k weergaven
ik zoek al de hele dag naar een goeie fps had brothers in arms hells highway maar die is niet zo top ik weet verder voor pc geen goeie op cod5 na want die heb ik al iemand idee? en heb aardig zin in een fps mischien is crysis warhead wat?
Laatste reactie door marcelvn, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hoi, ik heb laatst world of warcraft van iemand gekregen, hij was 15 euro zonder de burning crusade erbij. Er is ook battlechest editie voor 15 euro met uitbreiding erbij, maar die moet ik ruilen en helemaal opsturen. En ik las laatst dat je de burning crusade er gratis bijzat.. bedoelen ze dan de battlechest of gewoon dat als je WoW koopt je automatisch the burning crusade erbij krijgt?
Laatste reactie door C.K7, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
heey, ik heb een probleem met team fortress 2 op windows 7. als ik namelijk online wil en een mannetje heb uitgekozen dan schiet hij opeens vast en zegt die dat mijn "connection lost" is en dan na 30 sec ben ik dus uit de server. verder is mijn totale verbinding offline want bij mijn connectie pictogram in mijn taakbalk staat een kruisje er door. de verbinding herstelt zich naarmate ik niet meer online speel bij TF2 ik hoop dat iemand me kan helpen met dit probleem.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
hoi allemaal! Ik heb met torrents fifa 08 binnengehaald, en even een crackje erbij gezet. Alleen kan ik nu niks online doen, omdat ik moet updaten, en die patches van de ea site (voor teamtransfers, en bug fixes etc) het niet doen als je een crack hebt. Weet iemand een manier hoe dat wel kan/weet iemand een speciale patch die dat zegmaar 'omzijld'? Greetings Emile
Laatste reactie door Pctje, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
He Ik heb een spel gedownload en gebrand, maar als ik hem wil installeren vraagt hij steeds om een cd. Terwijl de cd erin zit ??? Kan iemand mij helpen please? Groetjes Antje
Laatste reactie door monster, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
hoi serial crack no-cd/crack. als ik soms een spel wil downloaden staat dat er. ik snap er helemaal niks van van die cracks kan iemand me daarbij helpen? en als je delen van een bepaald spel download. en je wil e bijeen voegen. hoe doe je dat? alvast bedankt ;D
Laatste reactie door Jeroen, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door Emily14, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Heb call of duty 2 eindelijk binnen gedownload dit omdat ik deze met vrienden wil spelen en hij niet zo zwaar is vergeleken met de nieuwe. Alleen nu heb ik hem met patch 1.3 gepatcht alleen bij het hoofd menu staat er 1.2 Klopt dit? Post samenvoeging: november 29, 2009, 13:12:16 pm Heb het al doorgekregen. via andere snellere site.
Laatste reactie door gamertje, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
als ik het bestand wil uitpakken met winrar krijg ik standaard 2 foutmeldingen: ! Onvoldoende schijfruimte beschikbaar. ! Schrijffout: alleen het NTFS-bestandssysteem ondersteunt bestanden groter dan 4 GB wat doe ik niet goed? Ik ben ervan uit gegaan dat het bestand uitgepakt moet worden voordat ik het met img burn kan branden naar een dvd en deze op de gemodde wii kan afspelen...
Laatste reactie door pcblontje, -
Red alert 3
door timsky36- 7 reacties
- 1,6k weergaven
Mensen, Als ik red alert 3 wil gaan spelen kan ik dat maar na 10 min soelen word mijn scherm zwart en doet mijn pc helemaal niks meer
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik ben net nieuw op dit forum en ben absoluut nog niet thuis in het downloaden. Laatst heb ik demo's gedownload van PCM 2007 en PCM 2008. PCM 2008 kon mijn computer niet aan (kreeg geen beeld enzo, ligt aan de grafische kaart). PCM 2007 lukt wel en ik wil graag dit spel downloaden. Nu weet ik totaal niet waar ik moet zijn, waar ik moet beginnen en wat ik allemaal moet doen. Kan iemand mij helpen en vertellen wat ik allemaal moet doen en downloaden, zodat ik PCM 2007 gewoon kan spelen op mijn computer? Alvast bedankt! (PS: Ik heb op PCM2007 gezocht op het forum, maar daar stond niet het precieze antwoord op mijn vragen. Meestal ging het daar om een klein stapje …
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hoe zet ik steam overlay uit voor bf2? kan iemand uitleggen hoe ik dit doe? mvg PCgamer,
Laatste reactie door Wous, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Goedemiddag, Ik wil graag weten of de handleiding voor R4DS Nintendo DS (lite) ook geldt voor een Mac. We hebben een poging gewaagd, maar lopen al bij stap 1 vast. Alvast dank, Mildred
-
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
best mensen, ik heb codwaw gedownload gepatched en gecrackt. ik heb al online gespeeld. en ook sp. maar ik wil graag een online profile aanmaken zodat ik tegen mijn vrienden co-op kan doen. maar als ik probeer een acc aan te maken gaat het fout. ik typ mijn nickname in die ik wil gebruiken. daarna vraagt cod of ik een acc wil aanmaken ik kies ja en typ weer mijn nickname in ik druk op okay en cod vraagt of ik een acc wil aanmaken. dit gaat zo maar door. kan mischien iemand mij helpen?
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
HoyHeb een probleem met deze spel het taal is deutch en de quest beschriving in engels hoe kan ik dat veranderen ook in deutch Alvast Bedankt
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
kan iemand me helpen ik heb fifa 08 maar in het engels maar ik wil het in het nederlands ?? hoe moet ik het doen
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Heeft er iemnd een profile hack en hoe het werkt want ik snap er niets van ik wil zo graag het spel spelenm aar ik heb een profile hack nodig dank u als u me kan helpen. ;D
Laatste reactie door geraldo13, -
Xbox 360 fout
door Bart'- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Als ik mn Xbox 360 op mn hd-ready tv aansluit krijg ik zwart-wit beeld! Hoe komdt dit? Hoe kan ik het verhelpen? Post samenvoeging: december 04, 2009, 19:52:46 pm Heb er net nog wat mee zitten kloten, PAL 50 pakt ie wel, PAL 60 niet..... Wat te doen?
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hallo allemaal ik heb fifa 09 full rip skullptura gedownload alleen nu kan ik hem niet openen ik heb hem van een link van deze site gedownload... het is een rar bestand en als ik er op klik dan staat er dat gedoe met het bijbehorende programma op internet opsporen ect ??? ik heb ook al een keer de reloaded version van fifa gedownload alleen doet de het ook niet want er staan daar een stuk van 52 verschillende bestanden die ik dan niet kan openen (zelfde verhaal als bij dvd rip) zou iemand mij kunnen helpen :love:? alvast bedankt:)
De beste gratis pc-games
door Gast Drifter- 1 reactie
- 1,6k weergaven
De 20 beste gratis pc-games Er is meer dan genoeg te spelen zonder de portemonnee te hoeven trekken. In discussies over gamen op een pc of gamen op een console wordt vaak het argument aangehaald dat gamen op de pc zoveel duurder is vanwege de hardware. Niet alleen is dat argument achterhaald, dankzij de vele gratis games kan je onder de streep alsnog goedkoper uitkomen. Het is uiteraard nog heel goed mogelijk een game computer in elkaar te zetten die vele malen duurder is dan een spelcomputer, maar tegenwoordig kan je voor hetzelfde geld een pc in elkaar zetten die net zo krachtig is. Het helpt daarbij ook dat je voor de pc een hele zwik aan gratis games k…
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik ben van plan om een nintendo DS , DS Lite of DSI aan te schaffen. Zijn er voor al deze versies spelletjes te downloaden? Werkt een spel die ik heb gedownload als .nds bestand voor alle versies van de nintendo? Wie wil me hier wat uitleg over geven? Bij voorbaat dank.
Laatste reactie door chevycaprice, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb een probleem met het opnieuw instaleren van Daemon tools. ik heb (heel stom) daemon tools verwijdert van mijn pc. nu heb ik daemon tools weer geinstalleerd op de pc maar ik kan het spel wat ik voorheen ermee afspeelde niet meer spelen. voorheen had ik daemon tools met een rood icoon (die werkte goed) maar nu krijg ik een blauw icoon en het lukt niet meer. zelf heb ik vista. wie zou mij hiermee kunnen helpen????4 en daarbij heb ik nog een vraag..... als ik het spel via daemon tools kan spelen op de pc, hoe kan ik het spel dan op schijf branden ???? en welk bestand heb ik dan nodig van het spel. groetjes Tes
- 7 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb het spel test drive unlimited en probeerde het te instaleren maar krijg foutmelding maar ik heb het spel heel wat op mijn pc gehad en gespeeld maar toen verwijderde ik het maar meteen de dag erna wou ik hem weer spelen dus ik dacht instaleren en spelen maar dat was dus niet het geval. Ik krijg deze foutmelding. KAN IEMAND MIJ HIERMEE HELPEN http://img32.imageshack.us/my.php?image=dfsdfsdm.png Alvast bedankt;), Gr Kush.
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
eej weet iemand een crack voor uefa euro 2004 alvast bedankt
- 10 reacties
- 1,6k weergaven
iemand zij in een server dat ik vals speelde omdat ik volgens hem juggernoud (of iets dergelijks) zou gebruiken wat is dat eigelijk??
Laatste reactie door svenholtman,