Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
ps zonder chip?
door robin1994- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hallo, ik heb crash bandicoot 2 (psX) gedownload en omgezet naar ISO bestand. is er nu een manier waarop ik het kan branden en op me ps2 spelen zonder een mod chip te hebben? het kan zowel cd als dvd zijn. any help?
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
He Ik heb een spel gedownload en gebrand, maar als ik hem wil installeren vraagt hij steeds om een cd. Terwijl de cd erin zit ??? Kan iemand mij helpen please? Groetjes Antje
Laatste reactie door monster, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo, Bij fifa 2007 speel ik met coach, alleen nu kan ik tijdens de wedstrijd niet wisselen, of van taktiek veranderen. hij geeft dan aan dat ik de leiding moet nemen van het team ????? doe ik iets verkeerd of zie ik iets over het hoofd Ciao Kevin
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hey, Ik heb me eerste seizoen van FIFA 08 Coach afgemaakt. Ben Landskampioen & Bekerwinnaar geworden. Alleen, aan het einde van het seizoen laten ze voor het laatst de Comeptitiestand zien. Hier een plaatje: Maar hier loopt mijn spel vast. Ik kan alleen rechtsboven op het Kruisje en Vraagteken klikken. Verder kan ik niks. Weet iemand hoe dat komt? Alvast Bedankt!
Laatste reactie door PES2008, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
is dit spel alleen voor de dsi of ook voor de ds.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hoi Hoi Ik heb problemen met de dsi van mijn dochter. Hij heeft he altijd goed gedaan. Op een of andere manier deden bepaalde spellen het ineens niet meer die het voorheen wel deden. Ik heb op de dstti kaart alles op nieuw geinstalleerd, maar nog steeds doen sommige spelen zoals mario party, mario bros het nog steeds niet, ( er zijn er nog een paar) De rest doet het wel. Ik snap er niets van, vooral omdat de genoemde spellen het voorheen gewoon deden. Ik word er inmiddels een beetje gek van, want ik heb al zoveel geprobeerd. Wie kan helpen. gr Michelle
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Onze kinderen hebben allebei een Nintendo DS (2½ jaar oud) met een R4DS-kaartje. Sinds kort lukt het ze niet altijd om het ding goed op te starten. Ipv in het R4DS-menu te komen komen ze bij het picture chat gedeelte terecht. Als ze dan de R4DS er uit halen, in het slot en op het kaartje blazen en er mee 'wapperen', terugstoppen en weer opstarten gaat het wel goed. Herkent iemand deze problemen en wat zou er dan stuk kunnen zijn? De R4DS of de Nintendo? Alvast bedankt...
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Zoals de titel al zegt, ik zoek een torrent of iets dergelijks voor de game Warhammer Dawn of War. Hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen :peace: Het liefst met veel seeders :celb: Alvast bedankt. Bounco.
Laatste reactie door Luc., -
Lord Of the Rings Battle for Midddlearth II Crasht!
door Gast dibyo- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Ik snap niks van game.dat cracks:S Bij de tekst staat: copy the game.dat in your game directory and have fun backup your original for updates BB Hoe kom ik in me gamemap? Ik heb het geprobeerd door op rechtermuis van het logo van de game te klikken en daar die game.dat te vervangen met deze. Er staat dan eerst op Game is already started en nog geen halve seconde later: Er is een fout opgetreden: game.dat werkt niet meer. Help plz:( Nu heb ik met een nieuwere versie crack gedaan en komt er dus dit te staan Als jullie de afbeelding niet zien dan: http://img163.imageshack.us/i/crashd.jpg/ [modbreak]Één uitroep teken is voldoende[/modbreak]
-
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
[table][th] MotoGP 13-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]MotoGP 13-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: MotoGP.13-RELOADED Releasedatum: 20.06.13 Retail Datum: 20.06.13 Bron: DVD Grootte: 5,3 GB Genre: Racing Critici: N / A Uitgegeven door: Milestone Inc Ontwikkeld door: Milestone Inc MotoGP.13.NoDVD-RELOADED (Download) (NFO) release Beschrijving Speed. Emotie. Innovatie. De volledige 2013 MotoGP seizoen. Grafische uitmuntendheid. De essentiële elementen vermengd met een hoog adrenalinegehalte er…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]26 August 2011 datum[/td] [td]Platform:[/td] [td]Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]First person shooter[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Codemasters[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Niet bekend.[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Guildford Studio[/td] [/table] verhaallijn: Het spel speelt zich af in de nabije toekomst. Jackson, een ex-soldaat wordt gerekruteerd door "The Network". Een geheimzinnige organisatie die als initiële bedoeling had om confli…
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hoi, ik heb net een nieuwe R4 kaart! ik heb alle software die erop moet(staat op deze site) erop gezet. en toen mn spellen. maar als ik nu 1 van die spellen wil spelen zegt die dat het bestandformaat niet geaccepteerd wordt! maar die spellen zijn ook gewoon gedowload op de sites die op deze site staan~! wat moet ik hieraan doen? ik baal er echt van :geheim: ik hoor het graag!
Laatste reactie door Duken, -
- 11 reacties
- 1,5k weergaven
toen ik onlangs met men tante een leuk spelletje tege kwam op het internet, besloot ik deze te downloaden. gewoon omdat ik geen zin had om er op Te wachten voor ik het had of om naar de winkel te moeten gaan in dit rotweer. het downloaden en het installeren verliep prima. maar toen ik het wou spelen kwam er de volgende foutmelding : Dit programma heeft bekende compatibiliteitsproblemen Controleer online of er oplossingen beschikbaar zijn op de Microsoft-website. Als er oplossingen worden gevonden, wordt automatisch een website weergeven die de te nemen stappen opsomt. maar als ik dan online wil zoeken naar oplossingen staat er dat die niet gevonden kunnen worden.. :-\…
Laatste reactie door marcov, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik ben van plan om een nintendo DS , DS Lite of DSI aan te schaffen. Zijn er voor al deze versies spelletjes te downloaden? Werkt een spel die ik heb gedownload als .nds bestand voor alle versies van de nintendo? Wie wil me hier wat uitleg over geven? Bij voorbaat dank.
Laatste reactie door chevycaprice, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Is er iemand die mij kan helpen met het jailbreaken van mijn PS Vita? Hij ligt nu maar een beetje in de kast en wil hem wel weer is gebruiken. Is er een jailbreak voor versie 3.65? Of is er een mogelijkheid om hem makkelijk te downgraden? Alvast bedankt!
Laatste reactie door NISSANGTR, -
Team Fortress 2
door repoc- 3 reacties
- 1,5k weergaven
hej, spelen hier ook mensen Team Fortress 2? zoja, dan had ik de vraag: komen er ook nog achievements voor scout enzo, en als dat zo is; Wanneer?
Laatste reactie door Duken, -
Xbox 360 fout
door Bart'- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Als ik mn Xbox 360 op mn hd-ready tv aansluit krijg ik zwart-wit beeld! Hoe komdt dit? Hoe kan ik het verhelpen? Post samenvoeging: december 04, 2009, 19:52:46 pm Heb er net nog wat mee zitten kloten, PAL 50 pakt ie wel, PAL 60 niet..... Wat te doen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
Probleem met mohaa multiplayer en singleplayer
door Gast sanderth- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo ik heb patch 1.11 gedownload en nu kan hij nog niet online met mohaa dan staat er: connecting timed out. en met singleplayer komt er steeds een foutmelding als ik een missie wil doen kan iemand mij helpen? En om een vraagje te voorkomen ik heb Gamespy Arcade al. alvast bedankt. Sander
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Is er iemand die 1 van deze game gedownload en gebrand heeft en waarbij het spel het ook echt doet.. heb namelijk alles al geprobeerd, gebrand op 1000 manieren maar ze blijven weigeren.. Zo ja, kan iemand vertellen waar ik het spel vandaan kan halen, ik download normaal NZB bestanden met newsleecher groetjes larissa
Laatste reactie door lrss22, -
- 7 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb het spel test drive unlimited en probeerde het te instaleren maar krijg foutmelding maar ik heb het spel heel wat op mijn pc gehad en gespeeld maar toen verwijderde ik het maar meteen de dag erna wou ik hem weer spelen dus ik dacht instaleren en spelen maar dat was dus niet het geval. Ik krijg deze foutmelding. KAN IEMAND MIJ HIERMEE HELPEN http://img32.imageshack.us/my.php?image=dfsdfsdm.png Alvast bedankt;), Gr Kush.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
beste mensen ik heb een online crack gevonden voor ruse maar ik kan m helaas niet downloaden kan iemand het mischien proberen te downloaden ?? hier is de link . [gmod]Link verwijderd i.v.m. virus.[/gmod] bedankt alvast Post samenvoeging: september 12, 2010, 20:57:32 trouwens als die werkt kan je hem dan via mail of msn versturen of op een andere server zetten ??? zodat ik m makkelijker kan binnenhalen. thanx alvast Post samenvoeging: september 12, 2010, 20:58:29 dit is trouwens de link naar de site waar text en uitleg staat http://www.rusekeyngen.blogspot.com/
Laatste reactie door Releases, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hoi, bestaat er een site waarop ik ps2 iso's kan downloaden? en dan niet een torrent-site
Laatste reactie door happyboy, -
Red alert 3
door timsky36- 7 reacties
- 1,5k weergaven
Mensen, Als ik red alert 3 wil gaan spelen kan ik dat maar na 10 min soelen word mijn scherm zwart en doet mijn pc helemaal niks meer
Laatste reactie door Jeroen, -
- 12 reacties
- 1,5k weergaven
Ik wil dus Saints Row 2 spelen... heb de torrent gedownload (typ ''Saints Row 2 torrent'' in en klik dan op de eerste) maar ik snap er helemaal niks van ik moet iets uitpakken maar dat wil niet want dan krijg ik een error... kan iemand alsjeblieft helpen???
Laatste reactie door roykev3, -
ps3 controller
door .Wouter.- 0 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb een ps3 dualshock 2 controller, die niet meer oplaat :S ik heb hem gebruikt maar had niet door dat hij bijna leeg was dus ik ging door tot dat hij uit eindelijk helemaal leeg was maar nu laat hij niet meer op :S weet iemand dit probleem op te lossen alvast bedankt
Laatste reactie door .Wouter.,