Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
Requirements Test
door Bart'- 8 reacties
- 2,3k weergaven
Als je wilt weten of je PC een bepaald spel wel of niet aan kan is het slim om voor dat je de game koopt effe op deze site een check te doen: www.canyourunit.com Als je nou nog zo'n site weet, post die dan aub hier!
Laatste reactie door Luc., -
Reservoir dogs
door Niels.- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Heey, me broertje heeft voor zijn pc Reservoir dogs gekocht , en nu wil ik het ook spelen , dus ik d8 oh nou gwn ffkes een no-cd fix downloaden en erop pleuren , maar dat ging niet helemaal want als ik het spel dan opstart krijg ik een foutenrapport met of ik het wil verzenden of niet. Nu weet ik niet echt wat er aan de hand is . Moet ik nu een Europese cd-fix vinden ? Zoja , zou iemand dan die link willen plaatsen ? Liefst geen Gamecopyworld want die pakt hij steeds niet :S. Alvast bedankt!! Niels.
Laatste reactie door Robin, -
reservoir dogs
door petie- 8 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb een spel gedownload op thepiratebay.org maar nu heb ik een probleem als ik het spel wil starten staat er op : Er is geen CD/DVD gevonden. Plaats de originele ''ReservoirDogs Europe'' CD/DVD. zie http://www.securom.com/message.asp?m=nl voor meer details. Ik denk dat ik iets moet doen met de crack die ik erbij gedownload heb, maar ik weet niet wat en hoe ik het precies moet doen . zouden jullie mij alstublieft willen helpen? [modbreak=Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0[/modbreak]
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
Resident evil 4
door DigiDjeff- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb resident evil 4 gedownload en alles werkt Perfect. Maar veel mensen zullen vast wel weten hoe slecht resident evil 4 er op de PC uitziet. Toevallig was eergister Capcom met een patch gekomen waardoor resident evil 4 een stuk beter oogt. Helaas meld me PC dan het volgende: ( Zodra ik de patch wil instaleren ) - No game requiring an update is installed on this computer Iemand enig idee wat ik moet doen? Alvast bedankt
Laatste reactie door DigiDjeff, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
beste mensen, ik heb resident evil 5 gedownload,geinstalleerd en gecracked. het viel me al op dat de install in het japans was,maar had het toch maar geinstalleerd. toen ik het speelde zag ik dat de helft van de tekst in het japans was! heeft iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door robertvg, -
- 7 reacties
- 1,7k weergaven
NOG een probleem met resident evil 5! ik kan niet opslaan! je hebt een LIVE account nodig van microsoft, die heb ik ook. maar ik heb ook een product code nodig van het spel, en die heb ik niet! dus de vraag: heeft iemand een productcode voor mij of een alternatieve manier om op te slaan?
Laatste reactie door robertvg, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
[table][th] Resident Evil Revelations-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Resident Evil Revelations-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Resident_Evil_Revelations-FLT Releasedatum: 21 mei 2013 Retail Datum: 24 mei 2013 Bestandsnaam: flt-rer Bron: Stream Grootte: 7.85 GB Genre: Actie Critici: 95% Uitgegeven door: CAPCOM Ontwikkeld door: CAPCOM …
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 869 weergaven
Hoi mensen, ben nieuw hier en ik kick meteen af met een old-skool gerelateerd vraagje. Zit momenteel ff in zon fase waarin ik die oude games van de zogenaamde good old days aan t checken ben, lol denk aan age of kings,abes oddysee,commandos,red alert, en kwam gisteren dus aan een linkje voor Resident Evil 1 voor de PC, nou ff snel gedownload dus en het was een .iso-bestandje, dus ik probeer dat ding the mounten om te installen,maar dan geeft tie het volgende aan: ---This only runs on windows 95--- kan het hele geval dus niet installen? ik run mijn laptop op windows vista. weet iemand hoe ik dit kan omzeilen? patch zoektochten lukken niet echt tot dusver,maar hoorde …
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
wie heeft nog meer met resistance 2 online problemen dat hij gewoon niet kan verbinden ik moet gewoon een uur zoeken voordat ik een spel heb. mijn internet is gewoon goed (draadloos de ps3 heeft 100% ontvangst) of weten jullie mischien hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
een vriend van mij heeft een laptop van het merk acer. die laptop heeft 17" met breedbeeld scherm. na een update van zijn videokaart gaat tijdens het gamen, als je bijvoorbeeld 800x600 instelt, een deel van het scherm weg. hiervoor had hij dat niet. hij heeft de Nvidia GeForce 9300m GS, cuda 512mb. hij kan de resolutie niet te hoog instellen, want dan krijgt hij lagg (game gaat slomer en hapert). dit is bijna met al zijn spellen die redelijk nieuw zijn. (vooral gta IV en NFS hot pursuit) Alvast bedankt.
Laatste reactie door kevimmen, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Resonance v1.3-VACE [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Resonantie v1.3-VACE Release-informatie Groep : VACE (Scene) Release naam: Resonance_v1.3-VACE Releasedatum: 9 juli 2013 Retail Datum: 9 juli 2013 Bestandsnaam: v-rv1303 Bron: DVD Grootte: 381 MB Genre: Avontuur | Point-and-click | Detective-mysterie Critici: 7.9/10 Uitgegeven door: Wadjet Eye Games Ontwikkeld door: Xii games en Wadjet Eye Games Omschrijving Een deeltje natuurkundige’s mysterieuze en spectaculaire dood vonken een race om zijn verborgen kluis vinden en beweren zijn …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
[table][th] Reus-TiNYiSO [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Reus-TiNYiSO Release-informatie Groep : TiNYiSO (Scene) Release naam: Reus-TiNYiSO Releasedatum: 22 juni 2013 Retail Datum: 22 juni 2013 Bestandsnaam: t-reus Bron: DVD Grootte: 513 MB Genre: Strategie, Indie, Simulation Critici: 7.4/10 Ontwikkeld door: Abbey Games Uitgegeven door: Abbey Games style=”color: #FF0000″> Update: Reus.incl.Update.2.RIP-Unleashed (NFO – Download) Omschrijving Reus, bestuur je machtige reuzen die u helpen de planeet vorm geven aan uw wil. U kunt b…
- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Hierbij een Review van het spel 'Emergency 4' Waarom? Ik persoonlijk vind het een leuk spel en wil jullie graag wat info geven over deze leuke game! 'Stel je eens voor dat jij alle dingen in een stad mag regelen. Je mag regelen hoeveel politieauto's er naar die ene dief gaaf, hoeveel brandweerauto's er naar die ene brand gaan en hoeveel ambulances er naar dat ongeval gaan. Dat zou eens leuk wezen hé? Juist, dat dachten de ontwikkelaars ( Sixteen Tons Entertainment ) van de Emergency reeks ook. He…
Laatste reactie door Farid., -
- 11 reacties
- 3,4k weergaven
Hallo, Ik heb vorige week een logitech driving force gt gekocht en kwam op het idee om er ook rfactor mee te spelen, maar nu heb ik een probleempje: Ik kan het gas niet vol intrappen. Nouja, ik druk het gaspedaal wel helemaal in, maar het balkje van rfactor geeft aan dat ik maar voor 3/4 gas geef. Dit is vrij hinderlijk als je online speelt want dan verlies ik altijd ;p Ik hoop dat iemand een oplossing heeft. gr
Laatste reactie door Bapao11, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Ride to Hell Retribution-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Ride to Retribution-FLT Hel Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Ride_to_Hell_Retribution-FLT Releasedatum: 25 juni 2013 Retail Datum: 28 juni 2013 Bestandsnaam: flt-rthb Bron: Stream Grootte: 10,45 GB Genre: Actie | Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Deep Silver Ontwikkeld door: Eutechnyx Omschrijving Ride to Hell: Retribution is een onbevangen brawler set in de tumultueuze tijdperk van de 1960 ‘s. Een eenzame ruiter, Jake Conway, wordt o…
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hoy ben sinds kort Riders of icarus aan speelen en kan niet verder dan level 15 heb nergens Quest meer wat doe ik verkeerd BVB Dank
Laatste reactie door k2711, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Net Rig'n'Roll Gedownload alleen er is geen engelse Crack alleen een russiche en sinds ik dat niet kan wou ik vragen naar de duitse crack!
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hoy Heb problemen met deze spel loopt vast op Windows 7 wat kan ik doen
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Rise of the Triad-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Rise of the Triad-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Rise.of.the.Triad-RELOADED Releasedatum: 31.07.13 Retail Datum: 31.07.13 Bestandsnaam: Rise.of.the.Triad-RELOADED Bron: DVD Grootte: 5,8 GB Genre: First-Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: Apogee Ontwikkeld door: Interceptor Entertainment Omschrijving Het spel dat ooit werd beschouwd als de meest belachelijke shooter ooit is teruggekeerd in deze reboot van de Rise of th…
- 0 reacties
- 4k weergaven
[table][th] Rise of Venice-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Rise of Venice-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Rise.of.Venice-RELOADED Releasedatum: 27 september 2013 Retail Datum: 27 september 2013 Bestandsnaam: Rise.of.Venice -RELOADED Bron: DVD Grootte: 3 GB Genre: Stratedgy Critici: N / A Uitgegeven door: Kalypso Media Ontwikkeld door: Kalypso Media Omschrijving Rise of Venice dompelt spelers onder in het Renaissance-tijdperk, waar ze beginnen als een jonge koopman, op zoek naar zijn…
- 0 reacties
- 3,5k weergaven
[table][th] Rise of Venice-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Rise of Venice-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Rise.of.Venice-RELOADED Releasedatum: 27 september 2013 Retail Datum: 27 september 2013 Bestandsnaam: Rise.of.Venice -RELOADED Bron: DVD Grootte: 3 GB Genre: Stratedgy Critici: N / A Uitgegeven door: Kalypso Media Ontwikkeld door: Kalypso Media Omschrijving Rise of Venice dompelt spelers onder in het Renaissance-tijdperk, waar ze beginnen als een jonge koopman, op zoek naar zijn…
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
hoi, ik kan rivaldo niet vinden op football manager 11. iemand een idee? hoe ik hem kan vinden?
Laatste reactie door bent-feyenoord, -
- 12 reacties
- 2,4k weergaven
Ik bedacht laatst om weer eens rollercoaster tycoon 3 te gaan spelen(officieel spel niet gedownload) nu heb ik dus alles geinstaleerd en natuurlijk alle updates geinstaleerd en dan als ik hem wil opstarten geeft hij deze error: Microsoft Visual C++ Runtime library Program: C:\Program files\...................................................... Abnormal program termination. ik heb hem natuurlijk opnieuw geinstaleerd en dan zonder de updates geprobeert en weer hetzelfde probleem gekregen. dus ik op internet zoeken en er zijn dus kennelijk meer mensen met dit probleem en het zou liggen aan de duo proccesor in de computer ofzo. dus ik naar oplossingen gezocht en ben er ve…
Laatste reactie door 122Daan, -
- 4 reacties
- 3k weergaven
Hallo, Ik heb rollarcoaster tycoon 3 gedownload, alleen hij loopt na een tijdje spelen telkens vast, en ik krijg de melding: bestand wel/niet verzenden. Word er echt schijt ziek van, moet telkens overnieuw beginnen met het park. Wie kan mij helpen? Licht het aan de crack of iets? Groetjes Robin
-
- 10 reacties
- 10,4k weergaven
Ik was aan het opruimen en kwam toen het spel Rollercoaster Tycoon (1) tegen. Nu is mijn vraag werkt dit spel nog op Windows 7? Of moet ik er aparte handelingen voor doen zodat hij wel werkt.
Laatste reactie door Wous,