Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hallo, Nah ik ben weer eens dom geweest en ik heb het voor elkaar gekregen om de FS disc 4 kwijt te raken :-\ En je raad het al, zonder disc 4 kan je um niet installeren en spelen. Mijn vraag is dus aan julie: Kan ik zonder het spel van 1.8 GB te downloade, tog het spel installeren zonder disc 4. Zelf zat ik aan cracks te denken maar of dat gaat werken Ik kan de installatie wel starten maar op het einde zegt hij dan: Please insert disc 4. Ik hoop dat julie mij kunnen helpen want ik mis het spel erg :'( Groetjes Daan
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Modchip probleem
door Darkwing- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hallo, Ik heb een jaar geleden tweedehands een PS2 met modchip aangekocht. De verkoper liet me weten dat het gaat om een Duo2 modchip, die normaalgezien ook PSX backups zou moeten kunnen draaien. http://modchipstore.com/PS2-Duo-2-Mod-Chip-V1-V10-16186.html Nu heb ik backups gemaakt van mijn oude PSX games, maar deze draaien niet op mijn PS2 ("plaats een PS of PS2 disc"). Ligt dit aan het feit dat mijn lens de CD-Rs waarop ik de spellen brand niet kan lezen, of het feit dat mijn modchip niet goed geïnstalleerd is?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 3.1k weergaven
hey jongens ik ben nieuw hier en zou graag wat informatie vinden over het downloaden en het op een r4 kaart zetten van nintendo ds games. ik ben al de hele avond aan het downloaden en heb er 2 op de kaart staan nu maar als ik die kaart dan in de ds steek dan zegt hij in het rood omkaderd MENU? wat word hier mee bedoeld ? zou het kunnen zijn omdat ik er nog geen enkele game mee gespeeld heb bv dat ik eerst een originele game moet spelen of zo of doe ik iets verkeerd met het op de kaart zetten ? graag jullie ervaringen hiermee ... groetjes kaatje06
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Heey mensen, Heb effe een vraagje over die nieuwe game van Avatar. Hoe kan ik die "Chamber of Elements" uit eigenlijk? Ik snap er echt niks van ben al 2 dagen aan het proberen. groetjes, Yolanneke
Laatste reactie door denno127, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hoi hoi.. Ik heb het spel need for speed undercover gedownload met het programma utorrent. ik heb het spel met winrar uitgepakt en ik krijg inderderdaad ook allemaal pictogrammen van setup etc. ook staat er autorun.exe ik klik deze aan en hij geeft het scherm van undercover.. ik klik op : PLay maar ik krijg ook het scherm van die registratiecode. Die code heb ik niet en ik weet ook niet waar ik die moet vinden. Kan iemand mij misschien door te zeggen hoe ik de code kan vinden, en waar? en uit welk gedownload bestand ik het misschien kan halen? groetjes JEroen
Laatste reactie door danny21, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Ik heb momenteel een Ipod Touch 8G, maar ik dacht vandaag, laat ik eens mijn ipod herstellen.... Krijg ik fout 6.... Weet iemand wat dit is en hoe dit op te lossen is?
-
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hallo allemaal , Ik heb een heel irritant probleempje en vroeg me af of het aan mij ligt of dat er meerdere mensen zijn met dit probleem , als ik een spel gedownload heb zoals ik dus downloade , NFSU2,Assasin's Creed,NFSMW en ze vervolgens crack met een NO CD of DVD crack ... lopen ze vast tijdens het opstarten van het spel .. :geheim: op XP krijg ik het Report venstertje en bij Vista krijg ik dat de .exe file niet werkt of reageert... Iemand een idee? B.v.d Kevin
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 2.8k weergaven
Ik heb een probleem met de language changer voor de sims 3. Ik heb een torrent gedownload, die alleen beschikbaar was in koreaans, engels en chinees ofzo. Uit een comment onder die torrent stond er dat je de language changer kon gebruiken en hem bijv. in het nederlands kon veranderen. De game doet het gewoon normaal, maar is engels dus ik proberen met de language changer, maar er gebeurde niks. Als ik op 'ok' klikte, bleef het kadertje er gewoon staan. Ik las ergens dat als je Vista hebt, je het als administrator moet uitvoeren, ik deed dat en heb daarna zelfs me pc opnieuw opgestart en het spel opgestart. Nog steeds is het spel engels :S Ik heb hem spel nu al 5 keer opge…
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
wie kan mij helpen mij een registration code te vinden ? ik heb het spel al gedownload maar geen registration code erbij..
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
hallo ik heb tropico3 nu ben ik op zoek naar een serial voor dit spel. heb er een gevonden maar die werkt niet. alvast bedankt.
Laatste reactie door knabbelmoord, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Hallo, ik heb hier net een nieuw product van team xecuter gevonden, het is voor de Nintendo Switch-jailbreak, zoals sx pro voor Switch 2017. Is dit waar ? zo ja, echt waard om te kopen?
-
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
yu ik zit al een tijdje te zoeken voor een torrent van Tom clancy's hawx. Als iemand weet waar ik hem kan vinden. liet hier effe iets weten grts
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 4k weergaven
Hallo, ik heb een paar vraagjes over mijn xbox 360 en gta 5 erop draaien. De xbox 360 heb ik 3 jaar geleden gehaald dus heeft oudere firmware (fable 3 deed het nog wel) dus zou ik er gta 5 op kunnen draaien (legitieme DVD) zonder iets te updaten? En als ik gta 5 gratis zou willen spelen hoe brand ik deze dan op een dual layer? Want meestal zijn de bestanden groter dan 8,5 gyg.
Laatste reactie door Zombymario, -
Sony PS5 update
door Eater- 1 volger
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Sony heeft zijn nieuwste troef in de wereld van gaming onthuld: de PlayStation 5 Pro! Uit een recent gelekte specificatielijst blijkt dat deze krachtige console is uitgerust met een indrukwekkende 2GB DDR5-geheugen, wat de prestaties naar een geheel nieuw niveau tilt. De GPU van de PS5 Pro levert maar liefst 16,7 teraflops aan rekenkracht, en met een voeding van 390W is deze console klaar voor intensieve gaming-sessies. De specificaties zijn ronduit verbluffend. De PlayStation 5 Pro draait op een AMD Zen 2-CPU met acht kernen en zestien threads, waardoor gamers kunnen rekenen op een ongeëvenaarde snelheid en efficiëntie. Met 16GB GDDR6-geheugen en een ingebouwde SSD …
Laatste reactie door Mafketel, -
PCM 2008
door Darklord91- 1 reactie
- 1.4k weergaven
He , ik heb effe een vraagje want als ik PCM 2008 wil opstarten en druk op start kan ik niets meer doen heeft iemand een idee hoe ik dit moet oplossen>?
Laatste reactie door Tom, -
NDS Cheats
door Ki- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hallo... Ik ben zelf geen gamer,,dus mocht ik rare dingen noemen,,,neem t mij niet kwalijk haha,,ik stel de vragen namens mijn zoon ;D Hij wil graag cheats voor transformers autobots, werkt dit net als bij de ps2 met codes,,of kan ik deze ergens downloaden en dan op zijn kaartje zetten??? Alvast thanx
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
misschien een dome :-[vraag maar is er ook al een sims 3 voor de ds uit??
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Ik was bezig met het dowloaden van sims 2 studentenleven. Plotseling vroeg hij om: Plaats cd/dvd 2.. Hoe kan ik dit oplossen?? :S als ik op ok druk komt de melding erop nieuw :S Verder gebruik ik Virtual Clone Drive ..
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Ik heb geprobeerd om een CoD4 server te starten, maar het wil niet helemaal lukken zoals het hoort. Als mensen mijn server willen joinen, krijgen ze na een paar seconden 'server connection timed out'. Ik denk dat het komt doordat de poort 28960 UDP niet open staat. 28960 UDP en TCT staan er allebij in met toegang geactiveerd, dus hij zou open moeten staan, maar met een port checker zegt hij dat UDP niet open staat. Of misschien ligt het ergens anders aan? Kan iemand mij misschien helpen? MVG headsh0t.
Laatste reactie door gangstermo, -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Beste Dukers, dus ik heb een goede poging gedaan om xbox 360 games te branden. helaas werken van de 10 gebrande spellen er maar 2 materiaal die ik gebruikt heb: laptop (MSI GX600) dual-layer brander omgebouwde Xbox 360 liteon drive met firmware Ixtreme 1.6 Verbatim dual-layer dvd's Burn IMG Hoe ging ik te werk? aller eerst heb ik een layerbreak ingesteld @ "Sectors in L0" : 1913760" ik downloadde spellen met nieuwsgroepen. de bestaan uit .dvd en .iso. hiermee ging ik .dvd zoeken en branden. (had wel grabit gewoon aan laten staan). Kan het zijn dat ik misschien de .iso moest selecteren? of layerbreak leeg moest laten aangezien ik .dvd had gekozen? Uiteindelijk …
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
hoi ik heb een ipod touch 32 gb 3 G firmware : 3.1.3 als ik hem wil downgraden naar 3.1.2 krijg ik dit : ERROR : en dat is nou het probleem : uw ipod wordt gewist en de IPHONE maar het moet ipod zijn ?? ik doe het met deze software kubus , ik heb het al met heel veel gebprobeerd ook met bijvoorbeeld de software 3.1.1 maar daar kreeg ik hetzelfde SOFTWARE KUBUS :
Laatste reactie door Joris., -
ps3 internet
door Renedeman- 1 reactie
- 1.7k weergaven
hallo, ik heb draadloos internet met ps3, en beneden doet hij het gewoon heel goed maar ik heb hem nu naar mijn slaapkamer verplaatst en dan zegt hij dat hij de toegangspoort niet kan vinden? Router is net nieuw en kan ( zei de verkoper ) probleemloos door het hele huis internet geven. weet iemand het probleem?
Laatste reactie door teun2, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Is het leuk om een keer met wat DukeN leden af te spreken op Xbox Live en dan samen in 1 game te gaan?
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 4.6k weergaven
Hoi, ben nieuw op deze site en heel benieuwd of iemand mij kan helpen, mijn zoon heeft zich aangemeld bij gamesophalen.com maar hij kan de software niet downloaden, nu twijfelen wij of deze site betrouwbaar is, of zien wij iets over het hoofd? als we software downloaden aanklikken krijgen we steeds de betaalpagina maar dat hebben we al gedaan. Wie kan ons helpen???? :'(
Laatste reactie door Robin, -
Ik heb net een geheugenkaartje gekocht voor mijn nintendo ds en daar heb ik spellen opgezet, maar nu geeft mijn ds aan dat er geen kaart inzit. Weet iemand wat ik verkeerd doe? groeten van pattyb
Laatste reactie door Farid.,