Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 6.4k weergaven
zelf ben ik nieuw leuke en nuttige reaktie te lezen maar over de sims wat te weinig voor mij ik heb de sims 2 geinstaleerd en de huisdieren maar de crack werkt niet als ik hem verplaats naar de sims huisdieren andere cracks kan ik niet vinden wie kan mij hierbij helpen
Laatste reactie door Wesley, -
sims 2 huisdieren
door ahao- 11 reacties
- 3.5k weergaven
hallo allemaal.. ik heb een probleem. Ik heb deamon tools. en dat werkt harstikke goed. Maar ik heb sims 2 gedownload met alle uitbreidingspakketten. Maar als ik dan een uitbreidingspakket heb gedownload.. en ik wil het gaan spelen. VIA deamontools. Zegt hij "controleer of de sims 2 huisdieren in het dvd/cd-romstation zit. klik op OK en start de applicatie opnieuw" Nou ik heb hem dus nog een keer gemound. en dan doet hij het nog steeds niet... Wat moet ik doen?? alvast bedankt!
Laatste reactie door Freddytje, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
hallo. ik heb de sims 2 huisdieren gedownload en geinstalleerd. hij doet het helemaal goed alleen ik heb een vraagje over mijn hond die ik heb. hoe kan je hem schoonmaken want de sims die doen de hele tijd zo'n gebaar dat hij stinkt. Mvg, Niels
Laatste reactie door Robbert, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Hallo ik heb de sims 2 gedownload en die probeer ik te instaleren, omdat ik geen dvds/cdroms in me laptop kan doen heb ik deamontools gedownload. als hij bij de instalatie vraagt om disk number 2, moest ik deamontools uitschakelen en weer inschakelen, maar hoevaak ik dat doe en op hoeveel verschillende manieren ik het doe, het lukt gewoon niet. inmiddels begin ik een beetje geirriteerd te raken dus ik dacht ik plaats een forum bericht der zal vast wel iemand zijn die me kan helpen
Laatste reactie door Jac_xx, -
- 5 reacties
- 11k weergaven
heey ik heb een kopie gekregen van sims 2 nachtleven maar die werkt niet. hij installeert wel met de code maar hij start niet op. ik weet niet waar ik een crack kan vinde ???
Laatste reactie door Max1324117097, -
sims 2 niet spelen
door Plinna- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo allemaal! Ik heb de sims 2 via utorrent gedownload. Dat liep allemaal gesmeerd. Nu wil ik het natuurlijk ook graag spelen. Als ik hem open krijg ik deze foutmelding: A required resource was not found please re-instal Kan iemand mij hierbij helpen? Ik gebruik een Mac computer groetjes
Laatste reactie door joppesmurf, -
- 4 reacties
- 32.5k weergaven
Ik Zoek Een No Cd CRACK voor sims 2 die zijn niet zo moeilijk tevinden maar ik heb hem net geupdated dus nu weet ik niet welke versie ik moet downloaden de geone crack werkt niet meer kan iemand helpen?????? :'(
Laatste reactie door C.K7, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Heeft iemand misschien deze versie voor mij :
Laatste reactie door Cédric., -
- 6 reacties
- 2.3k weergaven
hee allemaal, ik wil heel graag de sims 2 op mijn computer vista. weet iemand waar ik dat spel kan downloaden zodat hij het ook meteen doet? ik had namelijk al een aantal geprobeert, maar dan als ik een crack erbij zette deed hij het niet omdat ik het systeem vista dan heb, en anders stondt er doe de juiste cd erin. kan iemand mij helpen?? x
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 2 reacties
- 4.5k weergaven
waar vindt k die Thnx xx Ingrid
Laatste reactie door meissie1595, -
- 3 reacties
- 5.4k weergaven
Hooi Ik heb met daemon tools de sims 2 standaard al geïnstalleerd. (ISO bestanden ) Nu heb ik ook het ISO bestand van de sims 2 'op reis' en 'huisdieren' bij huisdieren zegt hij na het installeren mij de cd/dvd in de computer te plaatsen, terwijl ik het ISO bestand in Daemon Tools heb. Moet ik dan gewoon een No - CD crack zoeken en plaatsen op de plek waar de originele *.exe bestand in de map van sims 2 huisdieren staat? En heeft iemand de serial code van de sims op reis? dankjee !! Groetjes, Nynkee
Laatste reactie door nynkee, -
Sims 2 opstart probleem
door Gast wallaroofreak- 2 reacties
- 2.8k weergaven
Dit doet hij bij het laden van the sims 2, de no-cd crack en het fixed image.. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? IK WIL DE SIMS 2 KUNNEN SPELEN!!! bvd, Soemie
Laatste reactie door Duken, -
Sims 2 Pets
door Niels.- 2 reacties
- 6.3k weergaven
Hoi , Ik heb met bittorent de uitbreiding Sims 2 Pets gedownload , alleen nu heb ik een probleem ! Ik kan geen serial number vinden van het spel ! Wie o wie kan mij helpen ? Btw , tis een Engelse uitbreiding die ik heb gedownload Alvast bedankt! Gr, Niels
Laatste reactie door Niels., -
- 6 reacties
- 2.6k weergaven
Hoi , ik heb de uitbreiding vna de sims gedownload en die heet ; sims 2 pets ( het is een engelse ) Maar hoe dan ook , ik heb hem gemount met DEAMONTOOLS en dat ging allemaal nog prima , installatie enzo ook! Maar toen ik hem opende , en toen crack aanklikte en ik wou hem dus eigelijk op de crack afspelen toen kreeg ik dit te zien : dus dat ging al niet , dus ik kwam op een tutorial van Wesley terecht deze : http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,17391.0 Ik heb dat allemaal keurig netjes gevolgt en toen er stond : je moet de crack kopiëren en dan in de map zetten waar je hem hebt geïnstalleerd , Dus ik ging naar de map toe maar daar st…
Laatste reactie door G.wo0nMarc, -
Sims 2 probleem
door leniardo- 2 reacties
- 2.7k weergaven
hey allemaal ik eb net de sims 2 gedownload en geinstalleerd maar als ik het spel opstart krijg ik een foutmelding van rapport verzenden enzo... als ik dan op het fouten rapport klik geeft hij aan: Dit foutenrapport bevat: informatie over de status van The Sims 2 toen het probleem optrad; de versie van het besturingssysteem en de gebruikte computerhardware; de digitale product-id die kan worden gebruikt om de licentie te indentificeren; en het IP-adres (Internel-proctool) van de computer. hoe kan ik het spel opstarten ik eb nieuwe instalatie codes geprobeerd moet ik hem op nieuw downloaden (wat nog al een tijdje duurt) of weet iemand hoe ik he m tog kan spelen???
Laatste reactie door leniardo, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
als ik sims 2 deluxe wil instaleren zegt ie je moet over beheersrechten beschikken om dit spel te kunnen verwijderen. maar ik wil hem insteleren :-[
Laatste reactie door Erwin., -
sims 2 seizoenen
door ultra- 11 reacties
- 11k weergaven
Waar kan je de sims 2 seizoenen downloaden torrent of sneller graag.
Laatste reactie door Wesley, -
- 8 reacties
- 11.9k weergaven
Ik wil heel graag de sims 2 seizoenen downloaden, heb bij limewire al geprobeerd, maar ik krijg geen iso bestanden meer :-\ weet iemand een goede site waar ik hem kan downloaden, met uitleg want ik snap niet zo heel veel van downloaden. en alsjeblieft een site waarbij de sims 2 seizoenen het ook doet. bedankt alvast
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 3.8k weergaven
Hallo allemaal Ik ben nieuw hier en ik zou graag sims 2 sezioenen downloaden alleen heb ik geen flauw idee waar ik die kan vinden Ik ben al aan het zoeken geweest maar ik kom er niet uit Wil iemand mij helpen?? bvd gr ponneke
Laatste reactie door plopsie25, -
- 7 reacties
- 2.3k weergaven
Ik heb de Sims 2 Studentenleven gedownload maar dan ga ik die instaleren d.m.v. Deamon Tools en dan met ik cd 2 erin doen. Dan mount ik die image en dan krijg ik opeens een error: TSData\Res\Sound\Neighborhood.package niet gekopieerd kan worden! Het enige wat ik kan doen is dan de installatie annuleren. Kan iemand me hiermee helpen?
Laatste reactie door Flying Doc, -
- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Ik heb de Sims 2 Studentenleven gedownload en bijns geinstalleerd en dan vraagt ie om cd 4 ( die ik natuurlijk niet heb ). Wat moet ik dan doen? De enige optie is de installatie afbreken.
Laatste reactie door Flying Doc, -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Hallo, Ik probeer de sims 2 studentenleven op een andere computer te instaleren. Maar als ik m dan wil updaten staat er dat het updaten niet lukt. weet iemand wat ik hier tegen kan doen. Nerd
Laatste reactie door jva84, -
Sims 2 Uitbreidingen
door Nerd- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo, Ik had een vraag. Ik wil graag Sims 2 Seizoen en Op Reis downloaden, daarbij wil ik de assecoires uitbreidingen downloaden. Weten jullie waar ik misschien de Nederlandse versie kan downloaden. En brengt dit geen schade aan op mijn orginele spellen. Nerd
Laatste reactie door Nerd, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
hoi! ik heb een aantal uitbreidingspaketten van sims 2 gedownload. Ik had sims 2 en een paar orginele uibreidingen al geinstaleerd. Alles werkte goed met de gedownloade uitbreidingen tot ik per ongeluk de mapjes met gedownloade bestande wiste O0 :peace: oke opnieuw gedownload en instaleren, zecht ie aan het einde van de instalatie: Electronic Arts autorun werkt niet meer er wordt naar een oplossing gezocht. nu is het spel wel geinstaleert maar het werkt niet als je er op klikt gebeurt er niets. Dus ook wissen is niet meer mogelijk (ook via configuratiescherm enzo niet.) help! weet iemand wat ik nu moet doen? groetjes! p.s ik heb windows 7
Laatste reactie door Huismus, -
- 2 reacties
- 3k weergaven
Hoihoi, ik had een gedownloade sims 2 inclusief een aantal uitbreidings pakketten. Allemaal in C schijf opgeslagen, maar heb net de Sims 2 Ikea home stuff gedownload en geinstalleerd. Hij staat er op, en is geinstalleerd, maar als ik hem op mn bureaublad aanklik om te spelen moet ik de cd erin doen, maar die heb ik dus niet. Normaal gesproken startte ik de sims 2 met de uitbreidingspakketten met de sims 2 Huisdieren, maar ook dan vraagt ie om een cd. Daemon tools heb ik wel geinstalleerd, maar ik snap niet hoe ik nu moet opstarten. Kan iemand helpen? Groetjes Post samenvoeging: februari 22, 2011, 23:09:10 Ik heb net iets gevonden, dat ik een bestand moest vervangen …
Laatste reactie door ceeliinee,