Jump to content
antonb12

sd2vita voor psvita installatie

Recommended Posts

ik heb  SD2VITA 3.0 gekocht maar hoe zetb ik de spelen er op  wie weet dat kom er niet uit me hoe dat moet 

ik hoor het heel graag van jullie 

dit is de link http://wololo.net/2017/07/20/setting-sd2vita-adapter-formatting-microsd-can-done-windows/

Heb je wel de SD kaart goed geformatteerd?

Hier is een handleiding

Lukt dat?

Ik formatteer SD kaarten met mijn smartphone als het niet lukt met een PC/laptop, werkt altijd.

met wel ke site kan ik spelen op zetten voor op sd2vita   zetten

De games en demo's moet je eerst downloaden. Heb je dat al gedaan?

Je kunt ze vinden via bijvoorbeeld qbittorrent.

bedank weer

ik zoek net als emule  kids film dowloaden welke is beter 

Je zoekt een download programma zoals Emule?

ja of andere programma 

Gebruik qbittorrent. Is erg gebruikersvriendelijk:

qBittorrent verwijderen hoe krijg die van me pc af wand ik zet heb op nieuwe pc 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By antonb12
      ik heb vraag mijn ps vita systeem staat op 3.68 kan ik gewoon dezen gebruiken dat ik gewoon spwllen op kan zetten  deze bedoel ik PS Vita SD2VITA

• Latest news

• Nu op het forum

• Goedenavond! Beetje bij beetje begin ik mij te ergeren aan mensen die op Duken een topic starten over dat ze geen toegang meer hebben tot hun account óf verbannen zijn van site X of Y zonder reden. Ten eerste vind ik dat deze mensen niet geholpen moet worden door onze community aangezien Duken geen doorgeef-luik is. Ten tweede hoor ik vaak dat site X of Y hun eigen leden verbannen zonder reden of dat mensen niet kunnen registreren met een VPN wat ook voor de nodige problemen zorgt (wat zou de reden hiervan kunnen zijn... 🤔 ). Waarom willen deze mensen persé op dergelijke onaangename websites actief zijn. Vaak zie ik dezelfde website-namen voorbij komen. Ik denk dan: "Er bestaan meerdere en betere Nederlandse websites op dit gebied, ik ga wel lekker naar deze toe". Is het tijd voor een nieuwe forum-regel of hoe denken jullie hier over? Ik hoor graag jullie mening 🙂
    • Zombienation is een klote site en men laat je niet meer toe, als zij dat willen, zonder één reden daarvoor te geven. Ik zal dit melden aan BREIN, dat ze die site moeten platleggen, want ze willen dat je VIP word en daar verdienen ze geld mee, maar dat zullen zij zeker niet zeggen en staat niet op hun site, een hoop bandieten zijn dat volgens mij, meer kan ik daar niet over zeggen. Je krijgt ook geen mail meer van hun of je toestemming krijgt om op hun site te gaan !!!
    • ok bedankt voor je antwoord
  • Create New...