Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Ik heb me gisteren Battefield 3 geïnstalleerd maar krijg bij het opstarten steeds de melding: getcurrentprocessornumber niet vinden in dll bestand KERNELL32.dll. Waar kan dit aan liggen? En wat is de oplossing voor dit probleem. Op duken.nl zelf kan ik het niet vinden en de oplossingen die google aangeeft werken helaas ook niet. Wie weet er meer? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Eaglenl, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Mijn zoons hebben een ds. Ik heb verschillende rar bestanden uitgepakt en ze er opgezet en deze werken ook goed. Ik heb verschillende nds bestanden, deze kan ik wel naar de ds kopieren, maar verder niks. Wie kan mij helpen.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Als ik Fifa '08 opstart, krijg ik de volgende foutmelding: Kan een vereiste beveiligingsmodule niet activeren dit programma kan niet worden uitgevoerd (5007). Het spel start dus niet op... En ik wou nog zo graag Fifa '08 spelen Zou iemand mij kunnen helpen? Alvast héél erg bedankt
Laatste reactie door gerbertt1990, -
hallo met welk programmatje rip je een originele pc game? gr bavaria
Laatste reactie door predator, -
playstation 3
door gkeeee- 2 reacties
- 1.6k weergaven
hey, ik ben van plan om een playstation 3 van iemand te gaan kopen op marktplaats. ik heb er een paar gevonden maar het enige waar ik bang voor ben is dat er meschien binnenin gekoeid kan zijn in de ps3. kan dit het geval zijn of is het maar mijn fantasie? want met de ps 2 was het vaak het geval dat ze dingen in verwijderden en dan verkochtten. meschien praat ik hier nu wel onzin ofsow maar hoor graag jullie reactie`s en ervaringen(als jullie die hebben)
Laatste reactie door Rikkert., -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
ik heb dus gister SVR2011 gedownload en ik heb een ps2 emulator gedownload maar zodra ik druk op CD/DVD lezen dan krijg ik een error dat ik de bios mis :S Iemand enig idee wat ik nodig heb!? Thanks Post samenvoeging: december 20, 2010, 18:18:30 Kleine update het is me gelukt om hem werkend te krijgen maar zodra ik met smackdown vs raw 2011 een match wil starten word alles zwart
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
Ik heb een probleem als ik de multiplayer van Call of Duty 4 Modern Warfare opstart. Ik krijg de volgende foutmelding: iw3mp.exe werkt niet meer weet iemand hoe ik dik op kan lossen?
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo. Heb van iemand begrepen dat je een spel (originele cd) op de harde schijf kan zetten en er dan met een ander programma een zg mirror van kan maken :-[ Dit om te voorkomen dat je originele cd beschadigd wordt. Nu is mij van dit hele verhaal weinig bij gebleven, wie kan mij in Jip en Janneke taal uitleggen hoe ik dit kan doen - en welk programma ik hiervoor moet hebben. Alvast erg bedankt O0
Laatste reactie door mcs, -
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
Hey iedereen, Ik loop altijd wat achter met de games (wacht altijd paar maanden of ze positief beoordeeld worden, behalve als succes gegarandeert is, modern warfare 2 ) dus ik heb net Assassin's Creed I uitgespeeld, leuk spel, wel erg veel symboliek. Nu dus net AC II gedownload en geïstalleerd. Crack erover (ook voor de Ubisoft Game Launcher) en knallen. Loop ik tegen de bekendste bug aan voor spel die er bestaat, namelijk dat de Animus het niet doet, gelijk bij de eerste keer dat je erin wil al. Wit scherm, geeft geen sjoege. Al beetje gerommeld met savegames zoals op internet te vinden was, maar helpt geen moer. Patch 1.01 helpt ook niet, en volgens mij is er voor …
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Hallo, Op ScapeGaming is er een LK realm uitgekomen en zou die graag spelen, maar ik zou TBC nog willen houden. Er bestaat een topic op het ScapeGaming forum maar ik kan niet zo goed engels. Link:http://forums.scapegaming.com/index.php?showtopic=227570
Laatste reactie door Valcorb, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Goedendag, Ik ben al de gehele dag aan het kloten om mijn cod 5 aan de praat te krijgen en het wilt niet werken. wat ik doe: installeer cod, patch alle patches tot en met 1.4. daarna start ik het spel op en druk ik op de console. de console opent zich en nu zou ik een server in moeten vullen met connect ervoor. nu komt het probleem: als ik bijvoorbeeld: connect 12345678:28960 invul in de console en op enter druk dan verdwijnt de hele console en gebeurt er voor de rest niets. mensen hier die er ervaring mee hebben of weten hoe ik het moet oplossen? opnieuw installeren heb ik al vaak genoeg gedaan daar ligt het niet aan. wat ik wel een beetje raar vind: een aantal …
Laatste reactie door gabazo, -
- 4 reacties
- 1.6k weergaven
Ik heb het spel Mini-land Mayhem gedownload en nu willen we deze graag spelen via een acekard 2i of i2. Op zich start het spel ook wel, maar na elk gehaald level wordt het scherm zwart, de muziek blijft wel nog even spelen, maar om naar een volgende level te gaan, moeten we het spel weer helemaal opnieuw opstarten. Lijkt me niet helemaal de bedoeling. Heeft iemand enig idee wat hier aan te doen is? Alvast heel erg bedankt!
Laatste reactie door sandra17281, -
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo, ik wil een 2e flashcard aanschaffen voor mijn zoontje, hij heeft nu een R4 voor zijn DS, maar als ik 't zo begrepen hebt (zit me suf te zoeken op 't internet en forum) worden daar geen nieuwe updates voor gemaakt en kunnen nieuwe spellen (er nu al en) straks niet meer op gespeeld worden.... (zoiets?) :-\ Wat is nu aan te raden om aan te schaffen en welke site? (mag niet genoemd worden hé?) Bedankt!
Laatste reactie door jane27176, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Hoi leden, Bij het opstarten van Bioshock krijg ik deze melding: bioshock.exe werkt niet Weet iemand hier raad mee? groetjes cancan
Laatste reactie door Jeroen, -
[WII] Wii laten updaten?
door Gast dibyo- 6 reacties
- 1.6k weergaven
Hey, Mijn Wii is omgebouwd, maar nu weet ik niet of ik hem kan laten updaten of niet. Ik had ergens gelezen dat het je Wii kapot maakt, dus ik vraag aan jullie of ik hem wel of niet moet updaten. Mvg, Dibyo
-
- 10 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo, ik zou graag Bioshock 2 downloaden van The Pirate Bay, die ene van razor (zoekopdracht: BioShock_2-Razor1911 ) Maar, ik heb het overzicht gezien en het zijn allemaal bestandjes van 95.3 MB, wat moet ik daarmee? Ik kan ze zelfs (denk ik) niet mounten met Daemon Tools Bedankt
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hey,, Ik probeer al dage op internet met ps3 maar het lukt me niet:( Ik heb alles goed opgezocht en netjes ingevuld, op t laatst doe ik verbinding testen. het ophalen van IP adres wordt geslaagd maar bij de internet verbinding geeft ie aa n; mislukt, er is een fout opgetreden tijdens communicatie met de server. Dit is een DNS-fout. (80710102) Ik heb de primaire en secundaire DNS opgehaald uit KPN site Wie wilt mij ermee helpen?
Laatste reactie door SagopaKajmer, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
hoi, vraagje over het homebrew channel , speel al een aardige tijd met een gesoftmode wii, nou vraag hij sinds een maand of zo, of ik het channel wil update naar een nieuwe versie, heeft iemand hier ervaring mee, ben nl bang dat ik daarna alles weer opnieuw moet doen. ik hoor het graag . :cool2: :cool2:
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
Tijdens het downloaden van fifa 2009 krijg ik na het downloaden van 4 Gb, nog 1,5 Gb te gaan, de melding dat ik te weinig ruimte op m'n harde schijf heb terwijl dit pertinent niet zo is. Op m'n harde schijf is nog 15 Gb. Wanneer ik het bestand naar m'n externe harde schijf download komt na 4 Gb dezelfde mededeling. Wie weet waar dit aan ligt? Bix
Laatste reactie door Heisenberg, -
game maken
door wmaster- 5 reacties
- 1.6k weergaven
een goeden dag allemaal ik wil een spel maken maar heb geen iedee welk programaatje het besten is. ik ben zeer goed met 3ds max 2008 en endorphin enig iedee of ik dat kan gebruiken in zoon programmatje? alvast bedankt! ps. ik heb zelf al ge ooglet maar kan niet echt iets vinden!
Laatste reactie door wmaster, -
- 5 reacties
- 1.6k weergaven
Hooii ik heb een probleempje.. ik heb sims 2 gedownload en nu heb ik een crack nodig om de sims 2 te starten. die crack moet ik in een TSBin map plakken (als ik het goed begrepen heb) maar de crack past niet :geheim: en ik heb best veel geprobeerd maar het wil niet :S kan iemand me helpen? Xx-mii
Laatste reactie door Stacytje, -
- 5 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo, Ik zou graag een game willen downloaden voor de PS2 want ik vind hem nergens meer in de winkel. Hierover een paar vraagjes: 1) Ik las iets over ombouwen maar moet dit echt? En zo ja, wat kost het? Kan dit schade aan mijn PS2 aanbrengen? En waar kan ik het doen? 2) IS het spel beschadigd als het gedownload is? Bedankt
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hey kan iemand me helpen ik heb het spel van desperate housewives afgehaald. Heb een heleboel werk gehad om het uit te pakken maar heb het eindelijk kunnen installeren. Maar hij vraagt nu naar de originele cd die ik natuurlijk niet heb. Kan iemand me helpen aub.
Laatste reactie door angel8802, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
ik heb laatst simcity societies gedownload maar hij speelde eerst super lekker op hoogste resolutie ik start hem een 2e keer op en nu blijft hij telkens vastlopen niet direct maar na 15/30 min spelen okee me stad was al vrij groot dus ik dacht laat ik de resolutie van very high naar medium zetten (volgens mij is dat een hele beste stap terug ) maar nog steeds blijft hij vast lopen, ook heb ik last van slowdowns, terwijl ik dat helemaal niet heb met CoD4 op high liggen deze problemen aan het spel of aan mij computer of zijn hier patches voor ??? :-[ :-[ Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
ik speel BF2 maar telkens als ik ingame online ben dan krijg ik het bericht ' er is een probleem met je verbinding' hij blijft dan ff haken maar dan schiet hij weer verder erg irritant het komt vooral voor als ik net onder vuur lig ik dacht eerst aan lag maar mijn ping is 18 dus volgens mij kan het daar niet aan liggen heeft iemand dit probleem ook gehad en weet een oplossing Alvast bedankt, DutchFighter
Laatste reactie door jann,