Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.302 discussies in dit forum
-
Al wat meer info? Hij komt rond 17 juni volgens mij.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Assassin's Creed start bij mij op in Windowed Mode, wat ik nogal vervelend vind... Nu wil ik het weer in Full Screen hebben, maar heb geen idee hoe Op internet lees ik: Alt + Enter, maar dit maakt niks uit... Iemand hier een oplossing?
Laatste reactie door Rikkert., -
Gamecam
door HenkGameVids- 3 reacties
- 1,6k weergaven
hey mensen, ik ben opzoek naar een goede gratis gamecam om filmpjes te maken op mijn pc. alvast bedankt :peace:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
er komen 2 nieuwe pokémon spellen uit genaamd: Pokémon Black & White. Hij komt uit in Japan als het 18 september is! Nou mijn vraag is kan ik hem eerder downloaden dan 18 september? Zoja, Waar? en Hoe? En als je misschien weet hoe ik hem in het engels kan krijgen is dat zelfs nog beter! Alvast Bedankt, xx. Tommie Toet
Laatste reactie door Tommie Toet, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
gegroet ik heb het spel een hele tijd geleden reeds gedownload, onlangs besloot ik het weer eens te spelen, en ik blijf het al een tijdje terug spelen, er is echter één vreselijk irritant probleem: telkens als ik renners heb geselecteerd, en dus naar de volgende pagina zie waar je de gegevens van het parcours ziet (zoals afstand, waar er tussensprinten zijn, e.d.) is er ook telkens een kaart, met de eventuele beklimmingen of kasseien op aangeduid, dit zie ik echter niet, ook tijdens de wedstrijd als ik de kaart wil bekijken zie ik een allesbehalve vollediige, correcte kaart. 1) ligt dit aan de crack? 2) hoe los ik het op alvast bedankt voor jullie hulp
Laatste reactie door dylaniii, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb een probleem als ik de multiplayer van Call of Duty 4 Modern Warfare opstart. Ik krijg de volgende foutmelding: iw3mp.exe werkt niet meer weet iemand hoe ik dik op kan lossen?
Laatste reactie door Michiel, -
hoe te downloaden met torrent? kijk;; ik kan geen spellen downloaden met torrent. als je op torrent zit en je zoekt naar sims3 download kan hij die vinden. maar als je dan klikt op'; ''download deze torrent'' is ie binnen 5 sec klaar en kan ik verder neits met het bestand? ik kan het ook niet openen met winRAR hoe werkt het dan?
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hey, Ik heb me eerste seizoen van FIFA 08 Coach afgemaakt. Ben Landskampioen & Bekerwinnaar geworden. Alleen, aan het einde van het seizoen laten ze voor het laatst de Comeptitiestand zien. Hier een plaatje: Maar hier loopt mijn spel vast. Ik kan alleen rechtsboven op het Kruisje en Vraagteken klikken. Verder kan ik niks. Weet iemand hoe dat komt? Alvast Bedankt!
Laatste reactie door PES2008, -
ps3 controller
door .Wouter.- 0 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb een ps3 dualshock 2 controller, die niet meer oplaat :S ik heb hem gebruikt maar had niet door dat hij bijna leeg was dus ik ging door tot dat hij uit eindelijk helemaal leeg was maar nu laat hij niet meer op :S weet iemand dit probleem op te lossen alvast bedankt
Laatste reactie door .Wouter., -
Gran Turismo 5
door Bart'- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Weet iemand waar ik Gran Turismo 5 kan downloaden???
Laatste reactie door Bart', -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hoy heb een probleem met dragon age heb geinstaleert en als ik op spelen klick doet helemaal niets met dat altijd goed gedaan heeft Help AUB
-
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
eeuy mensen ik heb ff een vraagje ik heb van een vriend BF2142 geleend (orgineel) ik instal alles netjes met BF2 kon ik gewoon een account aanmaken dus ik probeer dat hmmm wil niet hij zegt cd-code al in gebruik :'( hmm erg jammer want ik weet dat je hier niks aan kan doen of je moet cracked spelen maar dat is ook niet alles maarja ik dacht dus dan ga ik wel op het account van me vriend Nickname en Password gekregen kreeg ik opeens de melding dat cd-code al in gebruik was toen ik wou inloggen heeft iemand een oplossing hiervoor ik hoef niet persee online zou ook wel offline willen spelen O0 O0 Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door Thijs, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Beste,, als ik op google ; need for speed mw savegame, intyp kom ik hier op duken.nl terecht met een topic over deze game met een 100% savegame.. alleen ik kan daar nergens een link vinden, zwaar k*t heeft iemand die link voor mij? BVD ...
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb sims2 gaan het maken gekocht. Alles geïnstalleerd enzo, en nu ga ik dan naar buurt en is het beeld heel raar door de war. Ik heb al drivers gedownt van Nvidia maar lukt nog niet. Mijn Grafische kaart moet het eigenlijk makkelijk aan kunnen, Geforce 7300 GT 512 MB DDR2. Wie kan me verder helpen??
Laatste reactie door Tjeen, -
- 8 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb bij de game Modern Warfare 2 een aantal offline accounts, maar omdat het veel te lang zou duren om deze te laten prestigen, heb ik gehoord dat je deze offline accounts kunt laten prestigen door een bestand(hack). Dan heb je namelijk meteen level 10 prestige. Weet iemand hoe dit moet?
Laatste reactie door mummy, -
Zero hour
door DutchFighter- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Ik speel zero hour en nu maak ik gebruik van hamachi om tegen vrienden te spelen (ik heb de game wel legaal) maar telkens krijg ik dat er een mismatch is weet iemand een oplossing hiervoor ik draai Vista Home Premium 32Bits en we hebben allebei Zero Hour niet gepatched Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door spraayer, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
ik heb de sims2 v1.0 met een cd crack alleen als ik op de bouwknop druk en ik klik bijv. muren aan dan kan ik dat niet bouwen. :-[ weet iemand hier iets voor? of is er nog een andere crack? Alvast bedankt
Laatste reactie door marco1, -
Injustice Gods Among Us Ultimate Edition-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] Injustice Gods Among Us Ultimate Edition-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Onrecht goden onder ons Ultimate Edition-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Injustice.Gods.Among.Us.Ultimate.Edition-RELOADED Releasedatum: 4 april 2013 Retail Datum: 4 april 2013 Bestandsnaam: Injustice.Gods.Among . Us.Ultimate.Edition-RELOADED Bron: DVD Grootte: 19 GB Genre: Vechten Gewest: GRATIS Uitgever: Warner Bros Interactive Developer: NetherRealm Studios Omschrijving Wat als onze grootste helden werd onze g…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hey iedereen, Ik loop altijd wat achter met de games (wacht altijd paar maanden of ze positief beoordeeld worden, behalve als succes gegarandeert is, modern warfare 2 ) dus ik heb net Assassin's Creed I uitgespeeld, leuk spel, wel erg veel symboliek. Nu dus net AC II gedownload en geïstalleerd. Crack erover (ook voor de Ubisoft Game Launcher) en knallen. Loop ik tegen de bekendste bug aan voor spel die er bestaat, namelijk dat de Animus het niet doet, gelijk bij de eerste keer dat je erin wil al. Wit scherm, geeft geen sjoege. Al beetje gerommeld met savegames zoals op internet te vinden was, maar helpt geen moer. Patch 1.01 helpt ook niet, en volgens mij is er voor …
Laatste reactie door Erwin., -
- 7 reacties
- 1,6k weergaven
Hoy heb een probleem met deze spel Ik kan de game normaal installeren, maar als ik wil spelen zie ik een zwart scherm en doet ie niets meer Kan iemand mij helpen, Hartelijk dank
Laatste reactie door ipodtouchmania, -
joey alle kaarten
door bilal4- 4 reacties
- 1,6k weergaven
hallo ik heb op mijn computer yugioh power of chaos joey the passion. maar ik wil alle kaarten door een cheat:all cards. toen heb ik een youtube filmpje gekeken maar ik snap er niks van. kan iemand mij helpen
Laatste reactie door bilal4, -
prison tyc00n 3
door davey1515- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Beste mensen, Wie kan mij helpen ?? ik speel net Prison tycoon3 en ik kan nu Al niet meer verder... Ik kan geen prisoners in mijn Gevangeis krijgen terwijl ik een dominator en ene Cellblock ?? Hoe kan dit ??
Laatste reactie door davey1515, -
Hallo, Heb net een PS 2 gekocht en vroeg me af of die memory card ook bij deze zou werken. modeln° = SCPH - 90004
Laatste reactie door oreli, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, Op ScapeGaming is er een LK realm uitgekomen en zou die graag spelen, maar ik zou TBC nog willen houden. Er bestaat een topic op het ScapeGaming forum maar ik kan niet zo goed engels. Link:http://forums.scapegaming.com/index.php?showtopic=227570
Laatste reactie door Valcorb, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hoi, Mijn Wii heb ik laten ombouwen en heb ik tot nu toe nog nooit problemen mee gehad aangezien mijn buurman altijd de spellen voor me downloadde en brandde. Nu is hij verhuisd, dus moet ik het zelf doen. Ik heb wat gebruiksaanwijzingen gevolgd op internet en mijn eerste spel was gebrand, en deed het ook (ik helemaal blij natuurlijk :dans2:). Zo heb ik het gedaan: - Ik gebruikte een DVD+RW van Pleomax - Ik gebruikte torrents van EspalWii, PAL - Ik pakte het .rar bestand uit met WinRar - Ik brandde het .iso bestand op de DVD met ImgBurn Speed: 4x En hij deed het. Ik probeerde het bij andere spellen en ze deden en doen het nog steeds. Maar mijn probleem is het vol…
Laatste reactie door Erwin.,