Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.303 discussies in dit forum
-
Game recorder
door petie- 6 reacties
- 1,6k weergaven
hallo, Ik zou graag video's willen maken over FIFA 11, daarvoor heb ik natuurlijk een game recorder nodig. Ik heb het al met FRAPS (v2.6.0) geprobeerd, maar het vertraagt mijn spel. WeGame heb ik ook al geprobeerd maat deze heeft een slechte kwaliteit als ik mijn video's wil bekijken. Alvast bedankt Petie
Laatste reactie door IfElse, -
cod4 multiplayer key
door Dio- 1 reactie
- 1,6k weergaven
eey allemaal. ik heb vandaag cod 4 gedownload met heel veel moeite en lezen heb ik voor elkaar gekregen die crack overschrijven ik denk ik ga maar single player doen ik denk chill ik kan ook multiplayer maar hij vraag om een key, > :geheim: :-[ ik heb wat gegooglt, maar te vergeef ik kan niks vinden. help me Vr Gr Dio
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hallo ik heb een nintendo ds met een r4 kaartje, gaat normaal altijd goed, heel handig maar de laatste tijd doet niet een spel het dat ik download bij alle spellen krijg ik een wit of zwart scherm als ik het opstart en verder niks ik weet eigenlijk wel zeker dat het niet aan de download ligt een vriend van had dit ook en had volgens mij (weet ik niet zeker dus) iets aan zijn r4 geupdate alleen is die gast nu op vakantie en ik kom er niet echt uit weet iemand wat ik hieraan kan/moet doen? alvast bedankt mvg
Laatste reactie door garfield24, -
mp4 speler
door r4dioactivity- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Mijn oude mp3 is kapot en nu wil ik een nieuwe mp4 halen. Liefst eentje met een beetje groot scherm zodat ik er ook video op kan kijken. Natuurlijk komt dan de ipod touch naar boven (twijfel ik over), al wil ik liever een goedkopere die alleen video en muziek kan afspelen. Hoop dat iemand ervaring heeft met eentje. alvast bedankt
Laatste reactie door r4dioactivity, -
game maken
door wmaster- 5 reacties
- 1,6k weergaven
een goeden dag allemaal ik wil een spel maken maar heb geen iedee welk programaatje het besten is. ik ben zeer goed met 3ds max 2008 en endorphin enig iedee of ik dat kan gebruiken in zoon programmatje? alvast bedankt! ps. ik heb zelf al ge ooglet maar kan niet echt iets vinden!
Laatste reactie door wmaster, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb een patch gevonden maar nu weet ik niet waar ik die kits moet bij zetten dat is tog voor shirts want nu is alles wat nieuw is (bijv fc emmen enz) hebben allemaal dezelfde kleren aan weet iemand waar ik ze neer moet zetten alvast bedankt
Laatste reactie door jeroen755, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb net Joint Operations geïnstalleerd en nu valt hij na een klein tijdje als ik op internet speel steeds uit. Dan geeft hij geen foutmelding ofzow, maar gaat gewoon naar het bureaublad. Ik heb eerst Joint Operations Typhoon Rising geïnstalleerd en Escalations (uitbreiding ervan) en daarna de IC Mod (is een proffesionele mod) gedownload en geïnstalleerd. Ik heb deze spellen al lang en heb er nooit deze problemen mee gehad, computer kan het sowieso wel aan. Weet iemand wat het probleem misschien is?
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hallo mensen... het patchen is gelukt, maar nu heb ik een ander probleem. ik weet opzich wel hoe je op een private server kan spelen nu, maar dan moet ik elke keer weer als ik het spel opstart weer een ip adres kopieren van internet en die ergens plakken wat erg veel werk is... help mij graag
Laatste reactie door headsh0t, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb Empire total war gedownload en het een tijdje gespeeld. als ik een battle 1 vs 1 doe is er niks raars aan de hand en alles speelt gewoon goed. maar als ik 2 v 2 doe gaan alle units opeens stuiteren en stukje bij beetje vooruit lopen. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Specs: GT630 2GB i3 540 4GB ram
Laatste reactie door Phairdy, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, ik heb hier net een nieuw product van team xecuter gevonden, het is voor de Nintendo Switch-jailbreak, zoals sx pro voor Switch 2017. Is dit waar ? zo ja, echt waard om te kopen?
-
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal, Ik hb een vraag over de razordox update 5 voor empire total war. Na het installeren volgens de handleiding van de update, start het spel niet op. Is deze update nuked? Ik kon er nergens iets over vinden! alvast bedankt!
Laatste reactie door oka01, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb dus gister SVR2011 gedownload en ik heb een ps2 emulator gedownload maar zodra ik druk op CD/DVD lezen dan krijg ik een error dat ik de bios mis :S Iemand enig idee wat ik nodig heb!? Thanks Post samenvoeging: december 20, 2010, 18:18:30 Kleine update het is me gelukt om hem werkend te krijgen maar zodra ik met smackdown vs raw 2011 een match wil starten word alles zwart
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, ik heb een paar nieuwe spellen op de dslite gezet maar na het opstarten van het spel (het balkje loopt vol) krijg ik een wit scherm. hoe kan ik dit probleempje verhelpen? Ik heb al gezocht en gezocht maar ik kom er niet écht uit. met vr. gr. anna
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
als ik sims 2 deluxe wil instaleren zegt ie je moet over beheersrechten beschikken om dit spel te kunnen verwijderen. maar ik wil hem insteleren :-[
Laatste reactie door Erwin., -
Gratis MMORPG
door pelle64- 16 reacties
- 1,6k weergaven
Hey iedereen, Ik vroeg me af of er mensen zijn die van MMORPGs houden maar het te duur vinden om te 12 euro per maand te betalen. Ik heb zelf wow gespeeld maar ben gestopt omdat het te duur was. Nu speel ik Runes of magic. Is vergelijkbaar. Wel iets minder natuurlijk maar als je niet al te kritisch bent erg leuk. Als je gaat spelen kom dan ff naar NL server zit ik ook
-
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Beste duken! Mijn Gta iv start niet. ik heb vandaag mijn nieuwe pc aangesloten. en installeren ging toppie maar nu als ik het start dan doet hij niks. :S ik heb het al tig maal keer opnieuwe geinstalleerd maar ik kan het niet vermijden:S MVG
Laatste reactie door Wous, -
- 6 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb een r4i en als ik een spel wil starten zegt hij "There is not enough space on target disc, can not copy fille" hoe moe t ik nu een spel starten??????????
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] Citadels-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Burchten-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Citadels-FLT Releasedatum: 26 juli 2013 Retail Datum: 26 juli 2013 Bestandsnaam: flt-cita Bron: DVD Grootte: 2.11 GB Genre: Actie, Strategie Critici: N / A Uitgegeven door: bitComposer Games Ontwikkeld door: bitComposer Games Omschrijving In Citadels, de speler ervaart de Arthur-legende in twee campagnes, een strijd aan de kant van Arthur en de Ridders van de Ronde Tafel, en de andere aan de kant van Morgana en Mordred. Bur…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Assassin's Creed
door Bart'- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Waar kan ik Assassin's Creed downloaden voor de pc?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Heeft iemand misschien een inlognaam en wachtwoord voor mij voor op www.sims2.com ? Ik ga er verder niks mee doen, behalve downloaden. Ik zelf kan namelijk niet regristreren omdat ik geen regristratienummer heb.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
We hebben Kirby's Return to Dream Land voor de wii binnengehaald, maar nu is het beeld zwart-wit en dit hebben we met meerdere spellen. We hebben de wii software-matige omgebouwd en spelen via een harde schijf, ik weet niet of het daarmee te maken heeft, maar weet iemand of we hier iets aan kunnen doen? Alvast bedankt
Als ik de patch probeer te installeren krijg ik dit : The Saboteur Patch Setup Failed User cancelled installation Iemand een oplossing ? Het betreft de patch 1.3 van Saboteur.
Laatste reactie door Othuroyo, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Het playstation network is al een paar weken offline. Is er al meer bekend wanneer die weer online gaat?
-
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hallo, heb Warmonger gedownload maar nu is het probleem dat ik niet online kan spelen,, je moet ergens een ip invoeren maar waar moet je die ip's vandaan halen ?? hopelijk kan iemand mij helpen.... alvast bedankt
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
hallo mijn zusje heeft singstar(alleen die microfoons) gekocht, en nu heb ik zo'n spel gebrand net zo als alle andere spelen(die het dan wel doen ). als ik dan de ps2 aan doe met de dvd en de microfoons er in komt er 'loading' en dan gaat het niet veder , dan blijft hij hangen. weet iemand hoe ik die kan verhelpen dan hij het gaat doen. ps. mijn ps2 is omgebouwt met een memor32 :cool2:. jaccodagansta
Laatste reactie door jaccodagansta,