Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.286 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo. Heb van iemand begrepen dat je een spel (originele cd) op de harde schijf kan zetten en er dan met een ander programma een zg mirror van kan maken :-[ Dit om te voorkomen dat je originele cd beschadigd wordt. Nu is mij van dit hele verhaal weinig bij gebleven, wie kan mij in Jip en Janneke taal uitleggen hoe ik dit kan doen - en welk programma ik hiervoor moet hebben. Alvast erg bedankt O0
Laatste reactie door mcs, -
Godfather 2
door Bramm- 6 reacties
- 1,5k weergaven
Heeft iemand een werkende downloadlink voor de godfather 2? Het liefste dat je ook nederlands kunt spelen, maar engels is ook goed!
-
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik had COD BO uitgespeeld en dacht toen opeens terug aan Call of Duty 2 en besloot hem te downloaden. Heb hem gedownload en dat ging allemaal goed tot de installatie. Ik kreeg een melding van InstallShield: 1607: Unable to install Installshield Scripting Runtime. Nu ben ik op Internet gaan zoeken en kon alleen maar oplossingen voor XP vinden, en ik heb Vista. Enig idee hoe dit op te lossen is? Alvast bedankt! Boero Post samenvoeging: december 02, 2010, 18:00:55 Iemand?
Laatste reactie door Boero, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hallo ik heb een nintendo ds met een r4 kaartje, gaat normaal altijd goed, heel handig maar de laatste tijd doet niet een spel het dat ik download bij alle spellen krijg ik een wit of zwart scherm als ik het opstart en verder niks ik weet eigenlijk wel zeker dat het niet aan de download ligt een vriend van had dit ook en had volgens mij (weet ik niet zeker dus) iets aan zijn r4 geupdate alleen is die gast nu op vakantie en ik kom er niet echt uit weet iemand wat ik hieraan kan/moet doen? alvast bedankt mvg
Laatste reactie door garfield24, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Wat is de beste site om Call of Duty 4 Modern Warfare te downloaden. Ik zoek de hele tijd al maar voor bijna alles moet je betalen of het is een demo. Het moet wel gratis zijn en geen demo. Maar als je ook weet hoe je call of duty 6 modern warfare 2 moet downloaden, wil je dan alsjeblieft die geven
Laatste reactie door mikey_33, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
ik had een spel gedownload met newsbin en toen extracte ik het en toen was hij corrupt. Hoe kan ik dit nu fixe?
Laatste reactie door mannetje123, -
joey alle kaarten
door bilal4- 4 reacties
- 1,5k weergaven
hallo ik heb op mijn computer yugioh power of chaos joey the passion. maar ik wil alle kaarten door een cheat:all cards. toen heb ik een youtube filmpje gekeken maar ik snap er niks van. kan iemand mij helpen
Laatste reactie door bilal4, -
Fifa 08 patch
door ApriliaSR- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo mensen, Ik vraag me af of er al een goede patch beschikbaar is voor de gekraakte versie van Fifa 08? Een hoop is gewoon rotzooi, iemand met een goede patch? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Thijs, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Beste duken! Mijn Gta iv start niet. ik heb vandaag mijn nieuwe pc aangesloten. en installeren ging toppie maar nu als ik het start dan doet hij niks. :S ik heb het al tig maal keer opnieuwe geinstalleerd maar ik kan het niet vermijden:S MVG
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
[table][th] When in Rome v1.0 Cracked-F4CG [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]When in Rome v1.0 Gebarsten-F4CG Release-informatie Groep : F4CG (Scene) Release naam: When.in.Rome.v1.0.Cracked-F4CG Releasedatum: 17 juli 2013 Retail Datum: 17 juli 2013 Bestandsnaam: f4obew Bron: DVD Grootte: 152 MB Genre: Strategy Critici: N / A Uitgegeven door: Realore Studios Ontwikkeld door: Realore Studios Omschrijving Realore introduceert een gloednieuwe strategie spel waarin spelers zelf in de schoenen van Flavius, ervaren Romeinse krijger die moest opgeven en …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Sinds vandaag is de Crysis Single Player Demo uit Dus allemaal downloaden via FTD of Torrents Je pc moet het alleen wel aan kunnen: www.srtest.com
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hallo, heb Warmonger gedownload maar nu is het probleem dat ik niet online kan spelen,, je moet ergens een ip invoeren maar waar moet je die ip's vandaan halen ?? hopelijk kan iemand mij helpen.... alvast bedankt
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb dus gister SVR2011 gedownload en ik heb een ps2 emulator gedownload maar zodra ik druk op CD/DVD lezen dan krijg ik een error dat ik de bios mis :S Iemand enig idee wat ik nodig heb!? Thanks Post samenvoeging: december 20, 2010, 18:18:30 Kleine update het is me gelukt om hem werkend te krijgen maar zodra ik met smackdown vs raw 2011 een match wil starten word alles zwart
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
Assassin's Creed
door Bart'- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Waar kan ik Assassin's Creed downloaden voor de pc?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
stand by
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1,5k weergaven
ik had vandaag me pc een uurtje op stand by gezet. maar toen ik daarna ging gamen begon me spel opeens te stotteren terwijl ik het normaal zonder problemen kan spelen :-[
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 7 reacties
- 1,5k weergaven
Hoy heb een probleem met deze spel Ik kan de game normaal installeren, maar als ik wil spelen zie ik een zwart scherm en doet ie niets meer Kan iemand mij helpen, Hartelijk dank
Laatste reactie door ipodtouchmania, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26230.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
ik speel sinds een paar dagen modern warfare 2.nou zit ik in een missie maar hij klapt er steeds uit schiet ie naar me desktop.en ik heb van alles geprobeerd met de instellingen maar hij blijft eruit schieten. nog iemand anders met dit probleem. en aan me pc kan het niet liggen want die is net nieuw en met geen enkele game een probleem..
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Ik zoek een werkende torrent voor Splinter cell double agent
Laatste reactie door Thijs, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
We hebben Kirby's Return to Dream Land voor de wii binnengehaald, maar nu is het beeld zwart-wit en dit hebben we met meerdere spellen. We hebben de wii software-matige omgebouwd en spelen via een harde schijf, ik weet niet of het daarmee te maken heeft, maar weet iemand of we hier iets aan kunnen doen? Alvast bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
heeyy ;D ik heb net ice age 3 gedownload voor de pc gedownload, alleen heb ik een keycode nodig en een no-cd-ding.. heeft iemand een key voor me en weet iemand waar ik zo'n no-cd-ding kan downloaden? alvast bedankt MVG
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hallo ik heb al een tijde xbox360. en al heel wat spellen gedownload en gebrand zonder een probleem. maar nu heb ik 2 nieuwe spellen gebrand (ufc en prodotype) maar de xbox lees het als een dvd. maar je kan het niet afspelen de dvd. en nieuwe update is niet nodig geef die aan. mvg
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
waar is mijn topic over die problemen gebleven???? :-[
Laatste reactie door repoc, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Assassin's Creed start bij mij op in Windowed Mode, wat ik nogal vervelend vind... Nu wil ik het weer in Full Screen hebben, maar heb geen idee hoe Op internet lees ik: Alt + Enter, maar dit maakt niks uit... Iemand hier een oplossing?
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39955.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken,