Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
Injustice Gods Among Us Ultimate Edition-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] Injustice Gods Among Us Ultimate Edition-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Onrecht goden onder ons Ultimate Edition-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Injustice.Gods.Among.Us.Ultimate.Edition-RELOADED Releasedatum: 4 april 2013 Retail Datum: 4 april 2013 Bestandsnaam: Injustice.Gods.Among . Us.Ultimate.Edition-RELOADED Bron: DVD Grootte: 19 GB Genre: Vechten Gewest: GRATIS Uitgever: Warner Bros Interactive Developer: NetherRealm Studios Omschrijving Wat als onze grootste helden werd onze g…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 6 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb een r4i en als ik een spel wil starten zegt hij "There is not enough space on target disc, can not copy fille" hoe moe t ik nu een spel starten??????????
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
ik heb de sims2 v1.0 met een cd crack alleen als ik op de bouwknop druk en ik klik bijv. muren aan dan kan ik dat niet bouwen. :-[ weet iemand hier iets voor? of is er nog een andere crack? Alvast bedankt
Laatste reactie door marco1, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
gegroet ik heb het spel een hele tijd geleden reeds gedownload, onlangs besloot ik het weer eens te spelen, en ik blijf het al een tijdje terug spelen, er is echter één vreselijk irritant probleem: telkens als ik renners heb geselecteerd, en dus naar de volgende pagina zie waar je de gegevens van het parcours ziet (zoals afstand, waar er tussensprinten zijn, e.d.) is er ook telkens een kaart, met de eventuele beklimmingen of kasseien op aangeduid, dit zie ik echter niet, ook tijdens de wedstrijd als ik de kaart wil bekijken zie ik een allesbehalve vollediige, correcte kaart. 1) ligt dit aan de crack? 2) hoe los ik het op alvast bedankt voor jullie hulp
Laatste reactie door dylaniii, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb een patch gevonden maar nu weet ik niet waar ik die kits moet bij zetten dat is tog voor shirts want nu is alles wat nieuw is (bijv fc emmen enz) hebben allemaal dezelfde kleren aan weet iemand waar ik ze neer moet zetten alvast bedankt
Laatste reactie door jeroen755, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hoi. Ik wil racedriver grid (weer) kopen voor de ps3. Heb het spel vorig jaar weggedaan maar heb nu stuurtje en het lijkt me toch weer erg tof. Maargoed, ik zag dat er nu ook Racedriver Grid Reloaded is. Iemand die het verschil tussen Grid Reloaded en de "normale" Grid voor de ps3 weet? En of het uberhaupt wel te spelen is met een Logitech Driving Force GT. Bedankt!
Laatste reactie door Bapao11, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb Empire total war gedownload en het een tijdje gespeeld. als ik een battle 1 vs 1 doe is er niks raars aan de hand en alles speelt gewoon goed. maar als ik 2 v 2 doe gaan alle units opeens stuiteren en stukje bij beetje vooruit lopen. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Specs: GT630 2GB i3 540 4GB ram
Laatste reactie door Phairdy, -
Warrock error
door Joris.- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb een error bij warrock, ik krijg maar een deel van het eigenlijke scherm te zien, eerst moest ik eerst 1 keer opstarten, en dan weer stoppen, en weer opstarten voordat hij het deed, maar nu niet meer? Ik heb hem al eens verwijdered(gisteren) en daarna weer gedownload, en opnieuw gedownload. Maar nog steeds hetzelfde probleem? Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit rare probleem.
Laatste reactie door Joris., -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Heeft iemand misschien een inlognaam en wachtwoord voor mij voor op www.sims2.com ? Ik ga er verder niks mee doen, behalve downloaden. Ik zelf kan namelijk niet regristreren omdat ik geen regristratienummer heb.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
dstt kaart
door monique71- 3 reacties
- 1,6k weergaven
hoi ik heb een dstt kaartje en daar staat op dat het voor nds en ndsl is.betekekend het dan dat ik het niet voor de ndsi kan gebruiken??? GR:monique71
Laatste reactie door Vico, -
mp4 speler
door r4dioactivity- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Mijn oude mp3 is kapot en nu wil ik een nieuwe mp4 halen. Liefst eentje met een beetje groot scherm zodat ik er ook video op kan kijken. Natuurlijk komt dan de ipod touch naar boven (twijfel ik over), al wil ik liever een goedkopere die alleen video en muziek kan afspelen. Hoop dat iemand ervaring heeft met eentje. alvast bedankt
Laatste reactie door r4dioactivity, -
Assassin's Creed
door Bart'- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Waar kan ik Assassin's Creed downloaden voor de pc?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Mijn zoons hebben een ds. Ik heb verschillende rar bestanden uitgepakt en ze er opgezet en deze werken ook goed. Ik heb verschillende nds bestanden, deze kan ik wel naar de ds kopieren, maar verder niks. Wie kan mij helpen.
Laatste reactie door Zombymario, -
cod4 multiplayer key
door Dio- 1 reactie
- 1,6k weergaven
eey allemaal. ik heb vandaag cod 4 gedownload met heel veel moeite en lezen heb ik voor elkaar gekregen die crack overschrijven ik denk ik ga maar single player doen ik denk chill ik kan ook multiplayer maar hij vraag om een key, > :geheim: :-[ ik heb wat gegooglt, maar te vergeef ik kan niks vinden. help me Vr Gr Dio
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
als ik sims 2 deluxe wil instaleren zegt ie je moet over beheersrechten beschikken om dit spel te kunnen verwijderen. maar ik wil hem insteleren :-[
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb net Joint Operations geïnstalleerd en nu valt hij na een klein tijdje als ik op internet speel steeds uit. Dan geeft hij geen foutmelding ofzow, maar gaat gewoon naar het bureaublad. Ik heb eerst Joint Operations Typhoon Rising geïnstalleerd en Escalations (uitbreiding ervan) en daarna de IC Mod (is een proffesionele mod) gedownload en geïnstalleerd. Ik heb deze spellen al lang en heb er nooit deze problemen mee gehad, computer kan het sowieso wel aan. Weet iemand wat het probleem misschien is?
Laatste reactie door Cédric., -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
hoi Ik heb gehoord dat er software is waardoor je wii kan ombouwen zonder er zelf kostebn aan te hebben? wie weet heir emer van en kan mij helpen gratis spelletjes te krijgen?? groetjes sytske
Laatste reactie door Erwin., -
kan iemand mij helpen met het volgende? Ik heb nu verschillende cracks geinstalleerd maar ik krijg het spel niet werkend. het volgende gebeurd: Ik star het spel en krijg nu de keuze voor een taal, als ik deze op welke taal dan ook zet krijg ik niet de mogelijkheid om verder te gaan. Ik krijg de mogelijkheid selecteren niet te zien. Sluit ik af, dan komt deze mogelijkheid wel in beeld. Iemand een oplossing voor dit probleem zou hem graag willen spelen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hallo, heb Warmonger gedownload maar nu is het probleem dat ik niet online kan spelen,, je moet ergens een ip invoeren maar waar moet je die ip's vandaan halen ?? hopelijk kan iemand mij helpen.... alvast bedankt
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Als ik Fifa '08 opstart, krijg ik de volgende foutmelding: Kan een vereiste beveiligingsmodule niet activeren dit programma kan niet worden uitgevoerd (5007). Het spel start dus niet op... En ik wou nog zo graag Fifa '08 spelen Zou iemand mij kunnen helpen? Alvast héél erg bedankt
Laatste reactie door gerbertt1990, -
prison tyc00n 3
door davey1515- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Beste mensen, Wie kan mij helpen ?? ik speel net Prison tycoon3 en ik kan nu Al niet meer verder... Ik kan geen prisoners in mijn Gevangeis krijgen terwijl ik een dominator en ene Cellblock ?? Hoe kan dit ??
Laatste reactie door davey1515, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hey, Ik heb me eerste seizoen van FIFA 08 Coach afgemaakt. Ben Landskampioen & Bekerwinnaar geworden. Alleen, aan het einde van het seizoen laten ze voor het laatst de Comeptitiestand zien. Hier een plaatje: Maar hier loopt mijn spel vast. Ik kan alleen rechtsboven op het Kruisje en Vraagteken klikken. Verder kan ik niks. Weet iemand hoe dat komt? Alvast Bedankt!
Laatste reactie door PES2008, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] Citadels-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Burchten-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Citadels-FLT Releasedatum: 26 juli 2013 Retail Datum: 26 juli 2013 Bestandsnaam: flt-cita Bron: DVD Grootte: 2.11 GB Genre: Actie, Strategie Critici: N / A Uitgegeven door: bitComposer Games Ontwikkeld door: bitComposer Games Omschrijving In Citadels, de speler ervaart de Arthur-legende in twee campagnes, een strijd aan de kant van Arthur en de Ridders van de Ronde Tafel, en de andere aan de kant van Morgana en Mordred. Bur…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 7 reacties
- 1,6k weergaven
heb probleem met deze spell en weet geen oplossing voor moet antwoorden aanklikken maan geet niet een of twee van die rest niet
Laatste reactie door katarina, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo Allemaal. Graag zou ik jullie hulp wille lenen bij het volgende probleempje. Als ik bij GTA Ballad of Gay Tony de Multiplayer op de PS3 wil starten, lukt dat niet. Er verschijnt een melding in beeld met deze tekst : "This game session does not longer excist" Dusss, mijn vraag ; kunne jullie mij helpen/ is er een verklaring voor? Alvast Bedankt Gr SneakySnake
Laatste reactie door Markey54,
