Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 5,3k weergaven
Hooi Ik heb met daemon tools de sims 2 standaard al geïnstalleerd. (ISO bestanden ) Nu heb ik ook het ISO bestand van de sims 2 'op reis' en 'huisdieren' bij huisdieren zegt hij na het installeren mij de cd/dvd in de computer te plaatsen, terwijl ik het ISO bestand in Daemon Tools heb. Moet ik dan gewoon een No - CD crack zoeken en plaatsen op de plek waar de originele *.exe bestand in de map van sims 2 huisdieren staat? En heeft iemand de serial code van de sims op reis? dankjee !! Groetjes, Nynkee
Laatste reactie door nynkee, -
Sims 2 opstart probleem
door Gast wallaroofreak- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Dit doet hij bij het laden van the sims 2, de no-cd crack en het fixed image.. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? IK WIL DE SIMS 2 KUNNEN SPELEN!!! bvd, Soemie
Laatste reactie door Duken, -
Sims 2 Pets
door Niels.- 2 reacties
- 6,2k weergaven
Hoi , Ik heb met bittorent de uitbreiding Sims 2 Pets gedownload , alleen nu heb ik een probleem ! Ik kan geen serial number vinden van het spel ! Wie o wie kan mij helpen ? Btw , tis een Engelse uitbreiding die ik heb gedownload Alvast bedankt! Gr, Niels
Laatste reactie door Niels., -
- 6 reacties
- 2,5k weergaven
Hoi , ik heb de uitbreiding vna de sims gedownload en die heet ; sims 2 pets ( het is een engelse ) Maar hoe dan ook , ik heb hem gemount met DEAMONTOOLS en dat ging allemaal nog prima , installatie enzo ook! Maar toen ik hem opende , en toen crack aanklikte en ik wou hem dus eigelijk op de crack afspelen toen kreeg ik dit te zien : dus dat ging al niet , dus ik kwam op een tutorial van Wesley terecht deze : http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,17391.0 Ik heb dat allemaal keurig netjes gevolgt en toen er stond : je moet de crack kopiëren en dan in de map zetten waar je hem hebt geïnstalleerd , Dus ik ging naar de map toe maar daar st…
Laatste reactie door G.wo0nMarc, -
Sims 2 probleem
door leniardo- 2 reacties
- 2,5k weergaven
hey allemaal ik eb net de sims 2 gedownload en geinstalleerd maar als ik het spel opstart krijg ik een foutmelding van rapport verzenden enzo... als ik dan op het fouten rapport klik geeft hij aan: Dit foutenrapport bevat: informatie over de status van The Sims 2 toen het probleem optrad; de versie van het besturingssysteem en de gebruikte computerhardware; de digitale product-id die kan worden gebruikt om de licentie te indentificeren; en het IP-adres (Internel-proctool) van de computer. hoe kan ik het spel opstarten ik eb nieuwe instalatie codes geprobeerd moet ik hem op nieuw downloaden (wat nog al een tijdje duurt) of weet iemand hoe ik he m tog kan spelen???
Laatste reactie door leniardo, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
als ik sims 2 deluxe wil instaleren zegt ie je moet over beheersrechten beschikken om dit spel te kunnen verwijderen. maar ik wil hem insteleren :-[
Laatste reactie door Erwin., -
sims 2 seizoenen
door ultra- 11 reacties
- 10,6k weergaven
Waar kan je de sims 2 seizoenen downloaden torrent of sneller graag.
Laatste reactie door Wesley, -
- 8 reacties
- 11,6k weergaven
Ik wil heel graag de sims 2 seizoenen downloaden, heb bij limewire al geprobeerd, maar ik krijg geen iso bestanden meer :-\ weet iemand een goede site waar ik hem kan downloaden, met uitleg want ik snap niet zo heel veel van downloaden. en alsjeblieft een site waarbij de sims 2 seizoenen het ook doet. bedankt alvast
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 3,6k weergaven
Hallo allemaal Ik ben nieuw hier en ik zou graag sims 2 sezioenen downloaden alleen heb ik geen flauw idee waar ik die kan vinden Ik ben al aan het zoeken geweest maar ik kom er niet uit Wil iemand mij helpen?? bvd gr ponneke
Laatste reactie door plopsie25, -
- 7 reacties
- 2,2k weergaven
Ik heb de Sims 2 Studentenleven gedownload maar dan ga ik die instaleren d.m.v. Deamon Tools en dan met ik cd 2 erin doen. Dan mount ik die image en dan krijg ik opeens een error: TSData\Res\Sound\Neighborhood.package niet gekopieerd kan worden! Het enige wat ik kan doen is dan de installatie annuleren. Kan iemand me hiermee helpen?
Laatste reactie door Flying Doc, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb de Sims 2 Studentenleven gedownload en bijns geinstalleerd en dan vraagt ie om cd 4 ( die ik natuurlijk niet heb ). Wat moet ik dan doen? De enige optie is de installatie afbreken.
Laatste reactie door Flying Doc, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo, Ik probeer de sims 2 studentenleven op een andere computer te instaleren. Maar als ik m dan wil updaten staat er dat het updaten niet lukt. weet iemand wat ik hier tegen kan doen. Nerd
Laatste reactie door jva84, -
Sims 2 Uitbreidingen
door Nerd- 0 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Ik had een vraag. Ik wil graag Sims 2 Seizoen en Op Reis downloaden, daarbij wil ik de assecoires uitbreidingen downloaden. Weten jullie waar ik misschien de Nederlandse versie kan downloaden. En brengt dit geen schade aan op mijn orginele spellen. Nerd
Laatste reactie door Nerd, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hoi! ik heb een aantal uitbreidingspaketten van sims 2 gedownload. Ik had sims 2 en een paar orginele uibreidingen al geinstaleerd. Alles werkte goed met de gedownloade uitbreidingen tot ik per ongeluk de mapjes met gedownloade bestande wiste O0 :peace: oke opnieuw gedownload en instaleren, zecht ie aan het einde van de instalatie: Electronic Arts autorun werkt niet meer er wordt naar een oplossing gezocht. nu is het spel wel geinstaleert maar het werkt niet als je er op klikt gebeurt er niets. Dus ook wissen is niet meer mogelijk (ook via configuratiescherm enzo niet.) help! weet iemand wat ik nu moet doen? groetjes! p.s ik heb windows 7
Laatste reactie door Huismus, -
- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Hoihoi, ik had een gedownloade sims 2 inclusief een aantal uitbreidings pakketten. Allemaal in C schijf opgeslagen, maar heb net de Sims 2 Ikea home stuff gedownload en geinstalleerd. Hij staat er op, en is geinstalleerd, maar als ik hem op mn bureaublad aanklik om te spelen moet ik de cd erin doen, maar die heb ik dus niet. Normaal gesproken startte ik de sims 2 met de uitbreidingspakketten met de sims 2 Huisdieren, maar ook dan vraagt ie om een cd. Daemon tools heb ik wel geinstalleerd, maar ik snap niet hoe ik nu moet opstarten. Kan iemand helpen? Groetjes Post samenvoeging: februari 22, 2011, 23:09:10 Ik heb net iets gevonden, dat ik een bestand moest vervangen …
Laatste reactie door ceeliinee, -
sims 2 update error
door Gast Jeroentje@12345- 1 reactie
- 2,4k weergaven
Ik heb the sims 2 gedownload en geïnstalleerd. Ook heb ik een update voor dit spel van de site gedownlad, maar ik krijg die niet geïnstalleerd.. Ze vragen me cd4 in de cdspeler te stoppen. Dat doe ik, maar er gebeurt helaas niets. Hij herkent de cd niet, terwijl hij hem wel herkende tijdens de installatie. Iemand raad?
-
sims 2???????
door Gast hhdonker- 5 reacties
- 3,5k weergaven
mensen ik wil graag weten waar ik sims 2 gratis kan downloaden ik had een originele cd en die is ontploft:S in de cd:rom speler:S wat ik niet snapppppppppppppppppppp ben echt blij als iemand me kan helpen aan het adres kusjess ella [img size=250]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/1300763646.gif
Laatste reactie door Duken, -
sims 2+studentenleven+nachleven installatie
door Gast desteny19- 1 reactie
- 2,2k weergaven
Ik heb nou dus al deze sims geinstalleerd(via cd\'s) maar nou wil ik ze dus spelen. Ik heb er ook wel losse image bestanden bij maar die kan ik niet laden via daemon tools of alcohol. Wie o wie kan me daarbij helpen? greetzz
-
Hoi, ik heb de sims 3 gewonload en de crack ingevoerd, maar nu ga ik het spel spelen en dan staat er : fout bij verificatie van uw disk. Weet iemand wat ik dan moet doen ? Hij sluit dan af, ik kan niet spelen. Post Merge: oktober 17, 2009, 00:38:22 am laat maar, heb het al met no cd crack gedaan!
misschien een dome :-[vraag maar is er ook al een sims 3 voor de ds uit??
Laatste reactie door Jeroen, -
Hoij mensen Ik heb een cd'rom van een vriendin van me gekregen waar de download van de sims 3 opstaat. Ik had al een x eerder een sims 3 download gekregen, alleen wilde deze niet verder dan het opstart scherm. Er stond dan dat ik de productcode in moest voeren, maar aangezien een gedownloade had, heb ik de code via crack > rld sims > en dan generate. Wanneer ik dezelfde code als bij de installatie invoerde, zei myn laptop harrie nog steeds dat de code niet geldig was! Misschien heeft een van jullie hier al antwoord op. Toen heb ik dus een nieuwe cd'rom gekregen. Deze installeerde ik en deze leek het wel te doen. Ik kon de sims opstarten zonder problemen dat ik een…
Hallo, Ik heb sims 3 gedownload no cd crack er bij en nou geeft hij dit aan... Het spel kan niet gestart worden Initialisatie van service is mislukt (0x0175dcbb) Wat betekend dat? en wat kan ik er aan doen?
Waar kan ik die vinden dan??????
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb de sims 3 en de sims 3 ambities geinstalleerd, de sims 3 deed het altijd prima, niks mis mee. Nu heb ik vandaag ambities geinstalleerd, en als ik dan wil spelen, krijg ik eerst dat startscherm, ik druk op spelen, dan krijg ik even een zwart scherm, en dan weer mijn bureaublad te zien. Ik heb de sims EN ambities al er af gehaald en weer opnieuw geinstalleerd, pc opgestart enz maar niks helpt, ik krijg dat zwarte scherm. Ook als ik iets download uit de uitwisseling pakt hij de bestanden niet, door een fout. Hoe komt dit, en hoe zorg ik er voor dat hij het gewoon doet, mijn pc heeft wel gewoon de goeie specs, ik heb gecheckt bij canyourunit. alvast bedank…
Laatste reactie door Releases, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hey Ik heb sims 3 en ik ben een privédetective nu moet ik remsporen analyseren bij het politie bureau. Nu klik ik op die activiteit en dan gebeurt er niks.. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Laatste reactie door Zombymario,