Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 3.8k weergaven
Hallo iedereen, ik heb een poosje geleden Skyrim gedownload en het werkt prima Nu heb ik de 3 DLC's gedownload en nu crasht het spel na het Bethesda logo. als ik ze uitzet doet hij het weer. Op internet stond dat ik met Nexus mod manager de Load order moest veranderen, dit heb ik geprobeerd maar in de skyrim launcher staan ze nog op verkeerde volgorde. Ook mis ik het bestand Update.esm. Dawnguard en Dragonborn hebben dit bestand nodig? Wat kan ik hieraan doen? alvast bedankt groetjes,saskia
Laatste reactie door saskiat, -
- 2 reacties
- 3k weergaven
Hallo, Ik heb geprobeerd skyrim dawnguard te spelen op de pc, ik heb gewoon skyrim gedownload en in mijn skyrim map gezet, alleen als ik nu skyrim opstart en met een guard praat komt er helemaal geen quest. Weet iemand hoe ik dit kan fixen? Ik heb ook al een andere versie geprobeerd en die werkte ook niet.
Laatste reactie door ActionWaction, -
Slaapstand in Windows ME
door Gast milan987987- 5 reacties
- 2.3k weergaven
Geachte helpers, Laatst las ik in het blad Computer idee del 6 van 06 hoe je Windows XP in slaapstand moest zetten het stond alleen voor XP beschreven (hier baal ik van er wordt bijna niet meer rekening gehouden met Lagere Windows dan XP) Maar nu probeerde ik het in W ME maar dat lukte niet weet iemand hoe je Windows Me in slaapstand erbij kan instellen . IK zou heel blij zijn als het in ME ook kan! (mijn pa heeft ook Windows ME maar daar staat Slaapstand al bij ingesteld) mvg, Jel,mobelmo
-
Slecht beeld FIFA 10
door sep- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo, als de spelers bij fifa 10 in de spelerstunnel staan is het beeld gewoon prima, maar zodra ze op het veld(aftrappen) is het beeld slecht. Terwijl ik denk ik toch een goede PC heb: Vista 2.0 geheugen(RAM) Processor: Pentium® Duel-Core CPU E5300 @ 2.60Ghz 2.60 Ghz Harde schijf: 282 gb Ik denk dat het aan de video kaart moet liggen, maar ik kan nergens informatie vinden over mijn video kaart. Wie denkt het te weten?
Laatste reactie door Tom, -
- 12 reacties
- 3.9k weergaven
Gister is dus eindelijk de crack uitgekomen voor sleeping dogs, ik het spel geinstalleerd de crack en nog een 1.4 update gedaan. maar zodra ik het spel opstart sluit het spel direct af. wat kan het probleem zijn?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Hallo ik probeer al een poosje het spel slender: elementary te downloaden. hij is nu geinstalleerd en doet het, maar als ik een paar minuten speel valt mijn hele computer uit, echt BOEM! zwart scherm. dit is niet goed voor mijn computer denk ik, ik heb het spel er nu vanaf gehaald, maar weet iemand hoe dit komt en/of hoe ik het kan oplossen?
Laatste reactie door Farid., -
- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Slide Card PS 2 Werkt niet??? Oproep aan de computer freaks en geeks Allereerst, ik weet niet of ik op de juiste pagina zit voor dit onderwerp.. Zo niet sorry.. Laat het mij dan even weten.. Dan plaats ik het alsnog op de juiste pagina.. Hallo, Wie kan mij helpen?? Ik heb een slide card gemaakt voor de ps2 van een oude creditcard.. Deze werkt gewoon zoals deze zou moeten... Zodra ik m lock op t witte klipje kan ik het PS2 laadje met gemak openen en ook weer sluiten... Ik heb een PS2 MDF file gebrand op een DVD of CD rw , op het moment dat ik de originele cd wissel voor de gebrande versie pakt de PS2 de game helaas niet... Mijn standaard scherm wordt …
Laatste reactie door Marciej123, -
- 2 reacties
- 3.1k weergaven
Algemene informatie: Release datum: 29 Oktober Multiplayer elementen:Xbox (4) / Ps3:(6) Platform: Xbox360/PS3 Ontwikkelaar:Yuke's Media Creations Uitgever: THQ verhaallijn: Met wereldwijd meer dan 50 miljoen stuks, keert de bejubelde WWE simulatie ervaring dit jaar terug met nog meer creatieve vrijheid voor de speler in het creëren van hun eigen verhaal binnen de WWE. WWE Smackdown vs. Raw 2011 zal de speler meer dan ooit de mogelijkheid geven om hun gameplay ervaringen zelf vorm te geven in een dynamische en voortdurend veranderende WWE. De gameplay scenario's zullen veranderen op ba…
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
Snel downloaden
door ultra- 15 reacties
- 6.6k weergaven
Ik wil rainbow six vegas snel downloaden hoe kan je het dan het snelst downloaden?
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hoe kun je de snelheid van het downloaden van Wii spellen veranderen. Het duurt bij mij wel een dag.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 5 reacties
- 1.5k weergaven
Weet iemand hoe ik sneller kan downloaden met uTorrent?? Heeft het iets met mijn port te maken ofzo?
Laatste reactie door Heisenberg, -
Wat is de snelste manier om Games te downloaden? Welk programma.
- 13 reacties
- 6k weergaven
[table] [th] Sniper Elite V2 [/th] [/td] [/table] [table] [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] http://www.rebellion.co.uk/[/td2] http://sniperelitev2.com/[/td2] [/table] [table][th] Verhaal lijn [/th][/table] De game moet een ultra-realistische sniper-game worden, volgens de makers. De spelers moeten tactisch te werk gaan om hun doel te kunnen bereiken. Weinig is bekend over het verhaal van de aankomende titel, alleen dat het een vervolg is op de cult-titel Sniper Elite die uitkwam in 2005. Sniper Elite V2 heeft een release ergens in het voorjaar van 2012 voor de PS3, Xbox360 en PC. Hier een korte uitleg…
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 9 reacties
- 3.2k weergaven
[table] [th] Sniper Ghost Warrior 2 [/th] [/td] [/table] [table] [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] http://city-interactive.com/en/Games/Sniper-Ghost-Warrior-2[/td2] http://www.sniperghostwarrior.com/[/td2] [/table] [table][th] Verhaal lijn [/th][/table]In tegenstelling tot zijn voorganger draait Sniper: Ghost Warrior 2 helemaal om het sniperen. Je kunt de machinegeweren van dode tegenstanders niet langer oppakken om de rest van de missie als een Rambo uit te spelen. Je uitrusting bestaat uit een sluipschuttersgeweer, pistool en mes. Verknal je een schot, dan is het verstandig om je terug te trekken of j…
Laatste reactie door kroonkurk, -
- 35 reacties
- 14.7k weergaven
Naam: Sniper Ghost Warrior Release Date: 24 juni Uitgever: City Interactive Platform: PC en XBOX 360 heeft Singleplayer, Multiplayer (16 spelers) en Online (16 spelers) Systeemeisen: Onbekend In Sniper Ghost Warrior moet je als stealth sniper allerlei missies uitvoeren. Demo is al te downloaden (ook op FTD). Het spel draait op de Chrome Engine 4. Ik heb de demo gespeeld, en vond het erg leuk. Soms heb je bij head-shots en double kills ook een bullet cam. Gameplay Trailer: PC demo gameplay: Ik ga hem zeker kopen/downloaden.
Laatste reactie door Marciej123, -
- 2 reacties
- 2.6k weergaven
bij updaten van wii softmod 4.3 krijg ik bij gebruik van oude neo gamma loader steeds foutmelding 1249 . iemand een idee wat dit betekent en al een oplossing?
Laatste reactie door Nigeltjuhh, -
softmod wii
door daltoni25- 4 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo , Heb van een vriend een wii vers.3.2 gesoftmod en enkele iso bestanden gebrand op dvd , waar ik geen enkel probleem mee heb . Maar nu heb met een paar spelletjes , het probleem dat hij bij het opstarten , een groen scherm verschijnt en terug opstart naar het wii menu . wat zou de oorzaak daar kunnen van zijn , hoe kan ik dit oplossen . Alvast bedankt. groeten , daltoni
Laatste reactie door daltoni25, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
ik heb net een harde schijf gekocht en een sd kaart, een vriend van mij wil er spellen voor mij opzetten, en de wii ook voor mij aanpassen. maar als hij spellen op de schijf zet via zijn pc(windows) kan ik er dan gewoon nog later zelf spellen bijzetten via mijn apple?ben zelf helemaal niet zo slim met computers. dus kan misschien een stomme vraag zijn.alvast bedankt . eigenlijk wil ik het zelf proberen op mijn apple,maar weet niet of ik de standaart programma's kan gebruiken. zoals ik al zei:ik heb echt geen verstand van computers. ik hoop dat iemand mij kan helpen. bedankt vast
Laatste reactie door chriscorona, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
hallo , ik heb men Wii gesoftmod , nu start ik neogamma op steek ik men gebrande wii game er in , die ik gebrand heb met Imgburn , en nu zegt neogamma DVD ERROR (1053) , Weet iemand het probleem ?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 5 reacties
- 8.7k weergaven
Hoi!!! heeft iemand cheats voor Soldier Front??? (zoals sp-cheats, wapencheats, enz.) Ivo b.
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
hallo ik heb het spel soldier of fortune op een cd gebrand en geiinstaleerd. heb ook de code erbij gedaan maar er wordt om de cd gevraagd. ben aan het zoeken geweest voor een crack maar kan hem niet vinden. en er wordt toch nog om een cd gevraagd. wat moet ik doen? gr bavaria
Laatste reactie door predator, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
he ik heb via digi-tor.org de torrent voor sof3 gedownload. ik heb hem met succes geinstalleert en als ik hem wil spelen komt er eerst een zwart beeld en daar komt dat berichtje van rapport verzenden of niet verzenden. ikheb gehoord dat andere ook zwart beeld kregen maar voor somige deed het prima.. wie weet wat ik moet doen ?
Laatste reactie door 040, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo als ik online wil spelen met soldier of fortune kom het vaak voor dat als ik in het veld sta niks kan doen en de andere zie ik wel spelen heb iemand daar nog last van want komt vaak voor. en kan ik daar nog wat aan doen.
Laatste reactie door panter36, -
soldierfront
door Jacob- 12 reacties
- 2.6k weergaven
mijn broertje speelt soldierfront maar nu tijdens de installatie/deistallatie krijgt hij de volgende fout [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 2.7k weergaven
ik download game voor de nds maar sommige games werken niet heeft iemand advies ik heb een m3 card
Laatste reactie door fokkema,