Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
Sony PS5 update
door Eater- 1 volger
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Sony heeft zijn nieuwste troef in de wereld van gaming onthuld: de PlayStation 5 Pro! Uit een recent gelekte specificatielijst blijkt dat deze krachtige console is uitgerust met een indrukwekkende 2GB DDR5-geheugen, wat de prestaties naar een geheel nieuw niveau tilt. De GPU van de PS5 Pro levert maar liefst 16,7 teraflops aan rekenkracht, en met een voeding van 390W is deze console klaar voor intensieve gaming-sessies. De specificaties zijn ronduit verbluffend. De PlayStation 5 Pro draait op een AMD Zen 2-CPU met acht kernen en zestien threads, waardoor gamers kunnen rekenen op een ongeëvenaarde snelheid en efficiëntie. Met 16GB GDDR6-geheugen en een ingebouwde SSD …
Laatste reactie door Mafketel, -
- 6 reacties
- 3.4k weergaven
Hellow Guys, ik zoek een soortgelijk spel net zoals Red Alert III! - Geen Modern - Je moet dingen kunnen bouwen - het liefst richting WWII Een ander voorbeeld is Warhammer 40k Daar bouw je ook je eigen huizen etc. Iemand? Farid :peace:
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 0 reacties
- 3.7k weergaven
[table][th] Space Hulk-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Space Hulk-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: Space.Hulk-SKIDROW Releasedatum: 19 augustus 2013 Retail Datum: 15 augustus 2013 Bestandsnaam: sr-spacehulk Bron: Stream Grootte: 695 MB Genre: Indie, Strategie Critici: N / A Uitgegeven door: Volledig beheer Ontwikkeld door: Volledig beheer Studios Omschrijving Space Hulk is gelegen in het geïsoleerde gangen en graf-achtige kamers van een oud schip verloor op het kerkhof van de ruimte. Spelers le…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
wie speelt hier nog meer www.crimeinc.nl?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
hallo ik heb COD1 en ook expansion pack. hoe moet ik die alletwee op een dvd branden? Ik vind het niet bij handige tips.
-
- 6 reacties
- 3.7k weergaven
Hallo, Ik heb een spel gedownload en dat is een iso bestand. Nu wil ik die installeren via poweriso. Hij installeert het spel, maar dan zegt hij dat er een bestand ontbreekt. Wat doe ik verkeerd.
Laatste reactie door Siebrand, -
Spel blijft om CD vragen...
door Gast pax- 11 reacties
- 4.9k weergaven
He gasten, ondanks dat het me laatst dankzij de tips van DukeN gelukt is om de gedownloade (via BitComet) versie van Age of Empires 3 te installeren en te spelen door de drie CD\'s te mounten met Alcohol 120%, lukt dit niet met andere gedownloade spellen. \'Battle of Britain 2: Wings of Victory\' en \'FIFA: Road To WC 98\' laten zich prima instaleren door ze te mounten, maar als het spel geinstaleerd is en ik wil het openen, vraagt deze om de (orginele) CD in te voeren. Wat bij AoE 3 wel lukte, namelijk de gevraagde CD nogmaals te mounten (dus zogenaamd in te voeren in de (=virtuele) CD/DVD-drive), lukt bij deze spelen niet. Weet iemand hier een oplossing voor, …
Laatste reactie door buck55, -
spel branden
door Gast steefje- 3 reacties
- 9.2k weergaven
wie kan me helpen? Ik downlaod via xdcc daar haal ik game op. Die krijg ik in winrar zip bestand,hoe kan ik ze nu branden op een cd,moet ik een speciale programa moeten gebruiken om het spel te branden? Als ik de zipbestand open maak krijg ik meerdere bestand met het naam , RLD-SFN3 ook cue en bin. help help :blush:
Laatste reactie door Duken, -
- 15 reacties
- 3.9k weergaven
Hallo. ik wil een spel direct op een dvd branden. en dan bij iemand anders spelen maar hoe gaat dat ookalweer? moet je dan niet op die andere computer mounten? groetjes!
-
- 6 reacties
- 1.8k weergaven
Starwars Galactic Battlegrounds en Worms World Party staan al een tijd ongebruikt op mijn pc. Ze staan echter niet in mijn softwarelijst omdat ze op de F-schijf staan en niet op de C-schijf. Weet niet goed of dat logisch klinkt maar ok.. In de installatiemappen van beide spellen staan ook geen icoontjes waarmee deinstallatie mogelijk is? Is er een manier om deze twee te deinstallleren als ze dus niet in de softwarelijst staan?
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 6 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum. Ik had een vraag over torrents die direct gespeeld kunnen worden zonder iets daarvoor maar te hoeven installeren. Nu wil ik dat zelf gaan doen met een spel maar hoe doe je zoiets? alvast bedankt Mike
Laatste reactie door jochem100, -
Spel downloaden.
door proboss- 3 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo Als ik een spel download. Heb ik een map met dat bestand voor te installeren. Maar als je klaar bent met installeren kan ik dat bestand dan verwijderen. Of moet ik het er op houden.
Laatste reactie door boekema, -
- 4 reacties
- 1.8k weergaven
ik heb net saints row 2 gedownload en ik krijg 72 rzr-srw2.001 001-bestand rzr-srw2.002 002-bestand enz wat moet ik met die bestandjes doen wil ik het spel spelen???
Laatste reactie door shootdoun, -
- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Hee iedereen! Ik heb net via uTorrent Sims 2 de hele collectie gedownload. Maar ik weet eigenlijk helemaal niks van spellen downloaden. Ik heb een beetje gezocht en ben er dus achter gekomen dat je de spellen uit moet pakken ? (Winrar heb ik al) En ik ben er ook achter gekomen dat je ze dus blijkbaar op cdtjes moet branden? Het zijn namelijk heel veel mappen, dus als ik ze allemaal stuk voor stuk uit moet pakken? Ik weet eigenlijk ook niet goed hoe dat werkt... Ik heb ook al een Alcohol 52% gedownload, maar snapte die uitleg van iemand niet, weet echt niet wat ik er allemaal mee moet doen. Dus als iemand toevallig tijd over heeft en mij uit wil leggen wat ik nou van s…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 8 reacties
- 4.3k weergaven
Hey! Ik ben nu net 16 geworden en ik ga volgend jaar beginnen voor mijn autorijbewijs. Aangezien ik een logitech stuurtje voor de pc heb, ben ik benieuwd of er ook een "game" is waarmee je kan oefenen met autorijden. Een goede simulator of iets dergelijks. Ik hoop dat jullie wat weten. Gr.
Laatste reactie door IfElse, -
- 5 reacties
- 2.1k weergaven
hallo, als ik een spel opstart dan sluit ie na plus min 2 minuten weer af.. ik heb dit echter maar met 1 spel kan iemand mij helpen? ik weet zeker dat het geen fout van het spel is mvg, jelkotje
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 6 reacties
- 3.5k weergaven
hallo allemaal!! ik wil graag een spel vanaf mijn externe harde schijf spelen. ik kon bij het instaleren hem alleen maar op de C schijf zetten maar ik heb nu dus alles verplaatst naar die harde schijf alleen doet hij het niet meer. ik druk op het icoontje en doe dan blader ik daarnaartoe en dan klik ik erop maar dan gebeurt er niks. is het mogelijk om een spel dat ik op die harde schijf heb gezet te spelen? gr janniek
Laatste reactie door janniek, -
spel van 3 cd's naar 1 dvd
door Gast Caroelien- 1 reactie
- 2.4k weergaven
ik heb een spel van 3 cd-roms. ik wil hem graah branden op 1dvd hoe doe ik dat???
- 10 reacties
- 2.7k weergaven
Ik heb een spel gedownload en als ik de map open krijg ik 30 win rar archive files (00t/m0029),57 r bestanden(r30 t/m r87), 1 winrararchive bestand zonder nummer, 1 sfv bestand en 1 nfo bestand. Als ik de genumerde bestanden probeer uit te pakken krijg ik de melding: no archives found,wil ik de ongenummerde winrar archive openen krijg ik de melding: this file is an unknown format or damaged... wat doe ik fout of wat kan ik doen?
Laatste reactie door John E, -
spelen na imagen
door waldek- 9 reacties
- 2.2k weergaven
halloo allemaal ik heb cod 4 gedownload en geinstallerd met behulp van het mounten van een image maar wanneer ik het wil spelen komt er da de juiste cd moet ingezet worden. Ik heb gehoord dat dit met een "crack " moet maar leg eens uit waar vind ik dat en hoe "activeer" ik het ?
Laatste reactie door Robbert, -
- 3 reacties
- 2.6k weergaven
weet iemand een spel dat je online kan spelen met vreemde
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Hoi iedereen Ik heb een vraagje waar ik eigelijk nog geen antwoord heb op kunnen vinden .. Ik ben van plan om mijn xbox360 software matig telaten ombouwen en nu is de vraag kan ik ook de games downloaden en dan via mijn computer op de hardeschijf van je xbox360 zetten ? of is de enige optie branden op een dvd double layer ? ik hoop dat iemand mij kan helpen groetjes john
Laatste reactie door Wesley, -
- 8 reacties
- 8k weergaven
hallo, kunnen jullie me helpen. ik wil me wii ombouwen maar is er ook een ander manier om spellen te spelen die gedownload zijn van de pc. want wii spellen in de winkel zijn best duur. alvast bedankt.
Laatste reactie door Freddytje, -
- 9 reacties
- 5.1k weergaven
ik snap er echt geen vlikker van wil gwwn ff pokemon platnum dowlaoden maar ken geen site of ze doen et niet wil ook new mario bros en broders in arms enz maar dat zijn toch wel de leukste denk ik kan iemand me een link sturen alfast bedankt
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 15 reacties
- 4.6k weergaven
Ik heb een niet zo hele goede laptop en ik wil toch wel graag een paar spelletjes spelen op de computers. Het hoeft niet per se van uitmuntende kwaliteit te zijn, ik heb nu bijv. need for speed carbon gekocht, alles op low en ik kan hem goed spelen. ik denk dat er nog wel meer mensen zijn die graag spellen willen spelen die mindere systeemeisen nodig hebben. ik vraag dan ook iedereen om de namen van de spellen in dit topic te posten! handig voor mij (en veel anderen?) alvast bedankt!
Laatste reactie door ajaxestria,