Jump to content

sims 3 foutmelding: inistalisatie van service is mislukt

Recommended Posts

Hallo,

ik heb dus weer zo'n spel gedownload(de sims 3 supernatural), geinstalleerd en gecrackt. maar als ik het probeer op te starten, krijg ik een ladend zwart scherm. vervolgens komt er dan een pop-up die zegt:

inistalisatie van service is mislukt (0x065d0274)

en dan sluit hij af. ik heb al een aantal dingen geprobeerd die niet werkten(opnieuw installeren, thumbnails verwijderen, uitvoeren als administrator..) maar ik weet niet meer wat ik moet doen :(

heeft iemand nog ideen?

• Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Astrid-Brouwer
      haai ik wilde de sims 3 spelen, heb dus hem gekraakt maar het werkt niet hij blijft aangeven van je bent een cd nodig how to do it?
    • By Astrid Brouwer
      haai haai!! ik heb een vraagje heb het spel gekraakt via een video, maar nu geeft tie de tekst aan op onderstaande foto, is dit normaal? of niet?

• By Siebrand
      Hallo,
      Weet iemand de besturingsknoppen voor de sims 3.
      Zal je dankbaar zijn.
    • By ahsebbo
      Hallo!
      Ik ben Angela, En ik speel al jaren lang de sims. Ik heb hem al een paar keer gedownload. dan ben ik hem zat. en dan download ik hem een jaar later weer. Nu is dat dus het geval. Ik weet precies hoe ik hem moet downloaden en dan moet mounten via poweriso. Maar ik kom er niet uit! ik krijg elke keer een foutmelding. Het zou daarom ontzettend fijn zijn. als iemand met verstand van downloaden van de sims 3 me even met me mee zou willen kijken.
      Groetjes,
      Angela

• Who was online  12 Users were Online in the last 2 hours

• Create New...