Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.295 discussies in dit forum
-
[PS3] Controller
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb laatst een PS3 gekocht met een controller erbij, ik heb nu ook gekeken naar andere controllers maar ik moet even wachten voordat ik die kan bestellen en binnen heb dus ik dacht even aan een andere altenatieve controller die ik nog ergens had liggen. Op de Computer werkt alles goed maar als ik hem aansluit op de PS3 doet een heel belangrijk knopje het niet. Namelijk het X knopje. Het is een Medion MD 85175 controller. Heeft iemand hier een oplossing voor want ik wil graag mijn broertjes inmaken Mvg [glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow]
-
- 6 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb een r4i en als ik een spel wil starten zegt hij "There is not enough space on target disc, can not copy fille" hoe moe t ik nu een spel starten??????????
Laatste reactie door Zombymario, -
heeft iemand een serial ik kan hem maar niet vinden en heeft iemand een patch dat alles in het nederlands is alvast bedankt O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb het spel Mini-land Mayhem gedownload en nu willen we deze graag spelen via een acekard 2i of i2. Op zich start het spel ook wel, maar na elk gehaald level wordt het scherm zwart, de muziek blijft wel nog even spelen, maar om naar een volgende level te gaan, moeten we het spel weer helemaal opnieuw opstarten. Lijkt me niet helemaal de bedoeling. Heeft iemand enig idee wat hier aan te doen is? Alvast heel erg bedankt!
Laatste reactie door sandra17281, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Er is iemand die zicht niet aan de server regels houd. Door te glitchen en te spammen. Hij heeft meerdere waarschuwingen gehad + kicks + temp bans. Daarna een perma ban gekregen, op zijn PB guid en zijn IP. Alleen daarna kwam hij gewoon weer tereug. Hij heeft namelijk geen static IP en verandert zijn key iedere keer. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door snor1991, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo Leden Ik heb een dstt kaartje maar hij loopt steeds vast heb hem al geformateerd en heel af en toe doet hij het wel krijg ik steeds deze melding warning health and safety before playing read the health and safety precautions booklet for important information about health and safety to get an extra copyfor your region go online at www.nintendo.com/healthsafety/ Wie weet de oplossing met de orginele spellen doet hij het wel wie weet de oplossing groetjes Sarika
-
Wat is de snelste manier om Games te downloaden? Welk programma.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
hoi, weet iemand hoe je wolf moet vrijspelen op super smash bros brawl? mvg
Laatste reactie door bent-feyenoord, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
[table][th] Drox Operative v1.014-TE [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Drox Operative v1.014-TE Release-informatie Groep : TE (Scene) Release naam: Drox.Operative.v1.014-TE Releasedatum: 10 juli 2013 Retail Datum: 10 juli 2013 Bestandsnaam: Drox.Operative.v1.014-TE Bron: DVD Grootte: 159 MB Genre: Role-Playing Critici: 7.8/10 Uitgegeven door: Soldak Entertainment, Inc Ontwikkeld door: Soldak Entertainment, Inc Omschrijving Eeuwen geleden de Drox oordeelde de melkweg door hun machtige Operatives. Deze elite sterrenschip kapiteins werden opgeleid o…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 8 reacties
- 1,5k weergaven
:banaan: ik heb deze test gedaan op http://svc.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx Kan ik het spelen?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo! Ik ben (nog) een volledige nitwit op psp gebied, maar heb het volgende probleem. Mijn zoontje heeft van zijn grote neef een al omgebouwde psp 2004 overgenomen. Er staan twee spelletjes op, maar dat vinden we natuurlijk niet genoeg. Wij downloaden regelmatig films van Spotnet en dat gaat allemaal prima. Het downloaden van een game daar, is ook geen probleem. Ik kan 'm als .iso of .cso op de psp zetten via een kabeltje, maar de nieuwe game gaf een foutmelding. "Deze game kan niet worden gestart (80020148). Intussen heb ik de game er afgegooid en er opnieuw opgezet (na 4 uren zoeken en surfen en uitzoeken wat er dan aan de hand is), maar nu gaat de psp op zwart…
Laatste reactie door newbie psp, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo mijn lettertype bij sommige sites is heel klein dat het bijna onleesbaar is dit is bijv. ook op de site van thepiratebay. Het ligt niet aan het lettertype want dat staat gewoon normaal. Want het is ook niet op deze site(ook niet op deze) Gr. Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb Uefa Champions League 07 gedownload. Als ik het setup.exe wil opstarten staat er dat ik de cde moet plaatsen hoe moet ik dit oplossen? MVG Vencinto
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hey kan iemand me helpen ik heb het spel van desperate housewives afgehaald. Heb een heleboel werk gehad om het uit te pakken maar heb het eindelijk kunnen installeren. Maar hij vraagt nu naar de originele cd die ik natuurlijk niet heb. Kan iemand me helpen aub.
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Beste mensen, Na de originele Unreal Tournament uit 1999 te hebben gedownload, heb ik deze gemount (zoals mooi beschreven op een handleiding elders op deze site) en wilde ik hem gaan cracken, aangezien het spel aangeeft dat er geen cd is zodra ik hem opstart. Nu heb ik op Megagames een crack gevonden voor versie 436 van Unreal Tournament (de versie die ik heb gedownload). Dit is echter een zogenoemd icd-bestand. De handleiding zegt dat ik dit bestand moet vervangen voor het andere icd-bestand, maar zoals met alle games start ik het spel met een .exe bestand. Iemand een idee wat ik fout doe, of moet ik gewoon ergens een .exe crack file vinden voor Unreal Tournament v436 …
Laatste reactie door The_Bird, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Hoi, ik heb dus Warcraft 3 gedownload en dat zijn 3 bestanden! 1 voor de crack serial en patch en de andere 2 voor de 2 spellen! ik heb allereerst beide geinstalleerd! toen probeerde ik te spelen! vroeg om cd! dus ik het iso bestand op cd gezet! vraagt ie er nog steeds om! wat kan ik het nu het beste doen om toch te kunnen spelen? Thnx RR
Laatste reactie door miran102, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
hallo mensen, is het mogelijk om een wii spel te starten vanaf een ftd server of van je computer? alvast heel erg bedankt p.s hij is oimgebouwt
Laatste reactie door Freddytje, -
Two Worlds 2
door katarina- 4 reacties
- 1,5k weergaven
H oy heb een vraag is een mogelikheit om het spel verder te kunen spelen al aleen demo versie problemen met activering spel
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo I create my site about PS3 Jailbreak [mod]Link removed[/mod] I now create forums
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Ey. Ik heb een 7 day free trial van lotro gespeeld en nu wil ik de game gaan kopen. Ik heb nu 2 vragen over lotro. 1.Kan ik mijn trial account in een echt account veranderen?kan dat dan ook met een timecard of moet ik dan direct de hele game kopen? 2.Als ik van plan ben de game in de winkel te gaan kopen welke moet ik dan nemen voor de gewone basis zonder uitbreiding? Want er is mines of moria siege of mirkwood en shadows of angmar.. Welke moet ik dan kopen? Bedankt.
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
ik was oblivion aan het installeren maar toen heb ik per ongeluk de pc afgesloten Ik kan hem nu niet spelen en niet unstalleren kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb mijn PS3 verplaatst naar mijn kamer toen had ik nog geluid en beeld, ik speelde FIFA tegen een vriend toen had ik ook nog geluid en beeld. Toen ik mijn PS terug opstartte had wel beeld maar geen geluid, ik heb eens alle kabels uitgetrokken en in geblazen maar het was nog altijd hetzelfde. Als ik hem uitschakel en terug opstart blijft het zo. Als ik op mijn WII speel heb ik wel geluid. Kan iemand mij helpen? Guilpje Post samenvoeging: juni 26, 2011, 23:54:22 Heb al gevonden. Heb SCART van WII gebruikt.
Laatste reactie door guilpje, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
hallo, heeft iemand een goede torrent voor shaun white snowboarding. Ik heb hier gezocht, maar kon niets vinden. Internet gezocht, ook niets gevonden? Iemand anders? Wouter.
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Als ik PCM 2009 op start komt er een error, hij zegt dan er een fout zit in het bestandje PCM_NiDX9RendererVC80.dll: Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hallo, mijn broertje heeft call of duty mw 2 gekocht en nu had ik de vraag ofdat ik ergens een extra serial kan kopen zodat we dat kunnen spelen op 2 pc's? weet iemand waar ik dit kan kopen?
Laatste reactie door Jeroen,