Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.286 discussies in dit forum
-
heeft iemand een serial ik kan hem maar niet vinden en heeft iemand een patch dat alles in het nederlands is alvast bedankt O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 8 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb bij de game Modern Warfare 2 een aantal offline accounts, maar omdat het veel te lang zou duren om deze te laten prestigen, heb ik gehoord dat je deze offline accounts kunt laten prestigen door een bestand(hack). Dan heb je namelijk meteen level 10 prestige. Weet iemand hoe dit moet?
Laatste reactie door mummy, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Heya, ik heb dus via een vriend dit spel gevonden maar.... Zodra ik het spel opstart krijg ik video mode not supported en ik heb al wat dingen geprobeerd via properties maar helaas.. ik hoop dat iemand mij kan helpen. TableOfJapan ~
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo Leden Ik heb een dstt kaartje maar hij loopt steeds vast heb hem al geformateerd en heel af en toe doet hij het wel krijg ik steeds deze melding warning health and safety before playing read the health and safety precautions booklet for important information about health and safety to get an extra copyfor your region go online at www.nintendo.com/healthsafety/ Wie weet de oplossing met de orginele spellen doet hij het wel wie weet de oplossing groetjes Sarika
-
Wat is de snelste manier om Games te downloaden? Welk programma.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb Uefa Champions League 07 gedownload. Als ik het setup.exe wil opstarten staat er dat ik de cde moet plaatsen hoe moet ik dit oplossen? MVG Vencinto
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
ik was oblivion aan het installeren maar toen heb ik per ongeluk de pc afgesloten Ik kan hem nu niet spelen en niet unstalleren kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
hoi, weet iemand hoe je wolf moet vrijspelen op super smash bros brawl? mvg
Laatste reactie door bent-feyenoord, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo I create my site about PS3 Jailbreak [mod]Link removed[/mod] I now create forums
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Ik kan nergens op het internet een torrent van GTA SA vinden die het doet, er zijn er wel een heleboel maar die hebben allemaal 0 seeds en 0 peers pls help me
Laatste reactie door Bart', -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo mijn lettertype bij sommige sites is heel klein dat het bijna onleesbaar is dit is bijv. ook op de site van thepiratebay. Het ligt niet aan het lettertype want dat staat gewoon normaal. Want het is ook niet op deze site(ook niet op deze) Gr. Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo Ik heb NFS Undercover maar nu wil ik er een trainer er in stoppen. Maar als NFS ga spelen met Trainer aan enzo werkt hij wel als je hem wilt starten maar dan doe ik een nummer intikken zegt die on maar niks verandert ??? NFS Undercover EU is versie 1.01.17 en Trainer ook 1.01.17
Laatste reactie door proboss, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb het spel Mini-land Mayhem gedownload en nu willen we deze graag spelen via een acekard 2i of i2. Op zich start het spel ook wel, maar na elk gehaald level wordt het scherm zwart, de muziek blijft wel nog even spelen, maar om naar een volgende level te gaan, moeten we het spel weer helemaal opnieuw opstarten. Lijkt me niet helemaal de bedoeling. Heeft iemand enig idee wat hier aan te doen is? Alvast heel erg bedankt!
Laatste reactie door sandra17281, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
hallo, heeft iemand een goede torrent voor shaun white snowboarding. Ik heb hier gezocht, maar kon niets vinden. Internet gezocht, ook niets gevonden? Iemand anders? Wouter.
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hey, Telkens als ik fm09 wil opstarten krijg ik een foutmelding. Ik krijg telkens dit: Kan de toepassing niet juist initialiseren (oxc0150002). Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hooii,, ik heb al geprobeerd om my sims party te downloaden maar elke keer als ik hem probeer uit te pakken lukt het niet weet iemand een link waar ik het spel wel kan downloaden en openen (gratis). ik hoop snel op een reactie. Alvastbedankt. :angel:
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb me gisteren Battefield 3 geïnstalleerd maar krijg bij het opstarten steeds de melding: getcurrentprocessornumber niet vinden in dll bestand KERNELL32.dll. Waar kan dit aan liggen? En wat is de oplossing voor dit probleem. Op duken.nl zelf kan ik het niet vinden en de oplossingen die google aangeeft werken helaas ook niet. Wie weet er meer? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Eaglenl, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb Bf2 op mijn PC en als ik een map wil spelen geeft hij een punkbust fout melding die luid als volgt: inadequte O/S privilages of zo iets ligt het er aan dat mijn pc vista is????? P.S. dit gebeurt bij elke map die ik wil spelen HELP MIJ PLAESSSSS!!!!!!!!! :-\ THNX O0
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22575.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb met mijn ps3 internet problemen want als ik me internet laat controleren heb ik NAT-type 3 en er staat dan onder dat communicatie mogelijkheden beperkt zijn. hoe kan kan ik dit veranderen naar NAT-type 2? want dan staat er niks onder en dat lijkt me beter. alvast bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
als ik een ps2 game heb gedownload met welk programma zou ik het best branden?? en moet er daarvooreen chip in mijn playstation zitten??
Laatste reactie door Marciej123, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hallo, mijn broertje heeft call of duty mw 2 gekocht en nu had ik de vraag ofdat ik ergens een extra serial kan kopen zodat we dat kunnen spelen op 2 pc's? weet iemand waar ik dit kan kopen?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Er is iemand die zicht niet aan de server regels houd. Door te glitchen en te spammen. Hij heeft meerdere waarschuwingen gehad + kicks + temp bans. Daarna een perma ban gekregen, op zijn PB guid en zijn IP. Alleen daarna kwam hij gewoon weer tereug. Hij heeft namelijk geen static IP en verandert zijn key iedere keer. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Ik kwam deze video tegen ivm softmodden van je wii en wil deze met jullie delen. Het volledig pakket met alle programma's nodig voor het softmodden van je wii kan je hier downloaden: [admin]Link verwijderd! Graag een link plaatsen waar men geen survys dient in te vullen!![/admin] Je kan hem hier zien: Mod Wii 4.2 proof 100% All Apps + downloadlink
Laatste reactie door oneilboy, -
Wii update
door snookerjunkie- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hey, Ik heb een omgebouwde Wii (soft) maar ik heb een probleem bij sommige spellen dat die niet werken en dat er een error verschijnt. Ik ben helemaal geen kenner van software en dergelijke, maar na veel zoekwerk ben ik al iets wijzer geworden. Mijn Wii is omgebouwd met het programma Gator Beta 0.3 en de error is 001 en 002. Dat ik bepaalde software moet installeren weet ik ondertussen, maar hoe moet ik dit allemaal doen? Kan iemand mij daarin helpen? Zou het ook kunnen dat ik een update moet doen en hoe moet ik dit dan doen? grtzz Snookerjunkie
Laatste reactie door snookerjunkie,