Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
[table][th] Citadels-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Burchten-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Citadels-FLT Releasedatum: 26 juli 2013 Retail Datum: 26 juli 2013 Bestandsnaam: flt-cita Bron: DVD Grootte: 2.11 GB Genre: Actie, Strategie Critici: N / A Uitgegeven door: bitComposer Games Ontwikkeld door: bitComposer Games Omschrijving In Citadels, de speler ervaart de Arthur-legende in twee campagnes, een strijd aan de kant van Arthur en de Ridders van de Ronde Tafel, en de andere aan de kant van Morgana en Mordred. Bur…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
k heb een heel klein probleempje : Ik heb al langer dan vandaag problemen met IE8 dus was mij aangeraden eens Ccleaner te downloaden. Ik heb bijna alle aangeduide fouten in het register gemaakt maar nu kan ik niet meer mijn harry potter spel opstarten xD. Hij geeft een zwart scherm en daarna gebeurt er niks. Vermoedelijk denk ik dat er is geknoeit aan de program files bestanden of zo. Nu vraag ik mij af of er een oplossing is om deze terug te herstellen zonder opnieuw te hoeven installeren van het spel?
Laatste reactie door Kelly__, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
hallo mensen, is het mogelijk om een wii spel te starten vanaf een ftd server of van je computer? alvast heel erg bedankt p.s hij is oimgebouwt
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hoe kun je de snelheid van het downloaden van Wii spellen veranderen. Het duurt bij mij wel een dag.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
please help me ik moet cd-key voor hidden & dangerous 2 hebben maar waar staat tie ik kan niet instaleren want ik kan die cd key niet vinden geef zo snel mogelijk andtwoord graag.
Laatste reactie door robin1994, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Als ik ga game dan krijg ik overal kleuren kijk maar: http://s281.photobucket.com/albums/kk227/RoelVording/?action=view¤t=naamloos.jpg Ik heb me drivers 10x opnieuw geinstalleerd en nog steeds heb ik t. Weet iemand waar t aan ligt?(Het is bij al me games) Soms is het nog wel erger. Ik denk dat ik een nieuwe video kaart moet kopen maar liever niet. Kan iemand me pls helpen? Oh en ik heb een geforce 7600GS en hij wordt niet te warm dus daar ligt t ook nie aan.
Laatste reactie door Polleey, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
[table][th] Reus-TiNYiSO [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Reus-TiNYiSO Release-informatie Groep : TiNYiSO (Scene) Release naam: Reus-TiNYiSO Releasedatum: 22 juni 2013 Retail Datum: 22 juni 2013 Bestandsnaam: t-reus Bron: DVD Grootte: 513 MB Genre: Strategie, Indie, Simulation Critici: 7.4/10 Ontwikkeld door: Abbey Games Uitgegeven door: Abbey Games style=”color: #FF0000″> Update: Reus.incl.Update.2.RIP-Unleashed (NFO – Download) Omschrijving Reus, bestuur je machtige reuzen die u helpen de planeet vorm geven aan uw wil. U kunt b…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb Uefa Champions League 07 gedownload. Als ik het setup.exe wil opstarten staat er dat ik de cde moet plaatsen hoe moet ik dit oplossen? MVG Vencinto
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hoy heb probleem met starten van spel geeft melding instaleer physx ageia met dat deze geinstaleert is wat kan ik doen?
Laatste reactie door katarina, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo ik heb een r4 gold pro kaartje gekocht voor mijn 3ds. ik heb wel oude r4 kaartje van 2013 en 14 maar wat moet ik doen om deze up and running te krijgen. als ik er een oude in doe met de spelletjes dan krijg ik de melding tlpatch of iets dergelijks. wie kan me aub helpen. groetjes een hulpelose vader van een zoon die graag wil spelen.
-
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hooii,, ik heb al geprobeerd om my sims party te downloaden maar elke keer als ik hem probeer uit te pakken lukt het niet weet iemand een link waar ik het spel wel kan downloaden en openen (gratis). ik hoop snel op een reactie. Alvastbedankt. :angel:
Laatste reactie door Schaapje, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
hallo, heeft iemand een goede torrent voor shaun white snowboarding. Ik heb hier gezocht, maar kon niets vinden. Internet gezocht, ook niets gevonden? Iemand anders? Wouter.
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
Gamecam
door HenkGameVids- 3 reacties
- 1,4k weergaven
hey mensen, ik ben opzoek naar een goede gratis gamecam om filmpjes te maken op mijn pc. alvast bedankt :peace:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb nog eens gezocht op internet en heb gevonden dat de psp go gehackt is http://www.youtube.com/watch?v=DSF82oP5B-w&feature=player_embedded#! daar is een video van het gehackte apparaat, maar weet iemand of er ook meerdere emulators zijn? Is het nu ook mogelijk om emulators of andere programma's van http://pspgohacks.com/ te gebruiken?
Laatste reactie door timothy250, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik heb PCM 2008 gedownload en de eerste keer spelen ging gewoon goed maar toen ik het voor de tweede keer wilde spelen en een etappe wilde opstarten kreeg ik eerst een wit scherm en daarna ging hij terug naar bureaublad. Weet iemand hoe dit komt? Groetjes Patrick
Laatste reactie door PatrickV94, -
Assassins creed 2
door damn4- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Is er een crack die het mogelijk maakt om missies te spelen en zonder de white screen error. Alstublieft als u het weet zeg het dan.
Laatste reactie door Erwin., -
- 8 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb bij de game Modern Warfare 2 een aantal offline accounts, maar omdat het veel te lang zou duren om deze te laten prestigen, heb ik gehoord dat je deze offline accounts kunt laten prestigen door een bestand(hack). Dan heb je namelijk meteen level 10 prestige. Weet iemand hoe dit moet?
Laatste reactie door mummy, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hey. Ik heb age of empires 3 dus gedownload. Alleen ik kan niet online. Ik heb btw de uitbreidingsset (the dynastics heette hij geloof ik) gekocht.
Laatste reactie door JimJim, -
MW2 NAT
door philippeee- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hallo, ik heb MW2 gekocht en alles werkt, maar er staat bij NAT: strict weet iemand hoe dat weg kan? ik heb al alles geprobeerd. alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb al even gezocht en ik kon hier geen onderwerp over vinden (Mijn excuses voor als deze er toch wel blijkt te zijn..) Ik heb namelijk een probleem met het installeren van The Sims 2 met uitbreidingen op mijn Mac, ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Ik heb inmiddels de hele zooi in de juiste volgorde geinstalleerd (sims 2 > university > nightlife > open for business > pets > family fun stuff > glamour life stuff > seasons). Ging allemaal prima. Nu moet ik uiteraard nog de crack voor Seasons installeren (want zonder 'cd' doet het spel het niet). ECHTER; als ik de crack aanklik en 'm vervolgens wil installeren krijg ik …
Laatste reactie door Majoow, -
- 10 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, ik zou graag Bioshock 2 downloaden van The Pirate Bay, die ene van razor (zoekopdracht: BioShock_2-Razor1911 ) Maar, ik heb het overzicht gezien en het zijn allemaal bestandjes van 95.3 MB, wat moet ik daarmee? Ik kan ze zelfs (denk ik) niet mounten met Daemon Tools Bedankt
Laatste reactie door Valcorb, -
PS3 Cluster
door mikeb106- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Heey, Ik weet niet of ik dit topic in de goede categorie heb geplaatst (anders graag veranderen). Ik ben vaak bezig met het creëeren en renderen van landschappen en andere 3d voorwerpen. Hierbij heb ik een probleem zoals wellicht meerderen zullen hebben. Mijn computer is lang zo traag nog niet maar niet snel genoeg om snel te kunnen renderen. Ik weet dat renderen altijd al een probleem is geweest als je het snel en mooi wilt laten verlopen, het kost altijd veel tijd. Recent heb ik gelezen over een ps3 cluster, ik heb op internet gezocht maar heb niet zoveel gevonden erover (hoe je het maakt). De ps3 renderd live, dus als ik er 3 aan elkaar zou koppelen en alleen de c…
Laatste reactie door mikeb106, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb rome total war gedouwload en unmount in een map en als ik op setup druk krijg ik een fout melding :1607: Unable to instal installshield scripting runtime :'( plz help my alvast bedankt :friends:
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb op eBay een nieuwe Lite-on drive voor mijn X360 gekocht, en kreeg hem vandaag binnen. De drive doet het gewoon (lade open en dicht). Maar als ik hem aansluit op de voeding van de X360 en de SATA op mijn PC, herkent de jungleflasher hem wel. Maar het lukt niet om de .bin-files te extracten... Steeds DVD Drive not found, omdat ik de stroom erop en eraf moet halen (ivm Half open tray). Heb ik nog iets nodig voordat ik hem uberhaupt kan flashen? Want ik lees overal dat ik zo'n ding nodig heb: Ik heb al tig keer gezocht naar Dummy files, en andere oplossingen, zoals de Handleiding van JungleFlasher.nl... Kunnen jullie mij verder hel…
Laatste reactie door PeaceFreak, -
RTC3
door geertjuh94- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb rollercoaster tycoon 3 gedownload, maar nu heb ik alles gedaan, alleen er staat dat er geen cdrom inzit, maar mounten lukt niet met daemon tools, hoe moet ik verder?
Laatste reactie door Markey54,