Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
Als ik de patch probeer te installeren krijg ik dit : The Saboteur Patch Setup Failed User cancelled installation Iemand een oplossing ? Het betreft de patch 1.3 van Saboteur.
Laatste reactie door Othuroyo, -
softmod wii
door daltoni25- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo , Heb van een vriend een wii vers.3.2 gesoftmod en enkele iso bestanden gebrand op dvd , waar ik geen enkel probleem mee heb . Maar nu heb met een paar spelletjes , het probleem dat hij bij het opstarten , een groen scherm verschijnt en terug opstart naar het wii menu . wat zou de oorzaak daar kunnen van zijn , hoe kan ik dit oplossen . Alvast bedankt. groeten , daltoni
Laatste reactie door daltoni25, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo! Ik ben (nog) een volledige nitwit op psp gebied, maar heb het volgende probleem. Mijn zoontje heeft van zijn grote neef een al omgebouwde psp 2004 overgenomen. Er staan twee spelletjes op, maar dat vinden we natuurlijk niet genoeg. Wij downloaden regelmatig films van Spotnet en dat gaat allemaal prima. Het downloaden van een game daar, is ook geen probleem. Ik kan 'm als .iso of .cso op de psp zetten via een kabeltje, maar de nieuwe game gaf een foutmelding. "Deze game kan niet worden gestart (80020148). Intussen heb ik de game er afgegooid en er opnieuw opgezet (na 4 uren zoeken en surfen en uitzoeken wat er dan aan de hand is), maar nu gaat de psp op zwart…
Laatste reactie door newbie psp, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Ik heb een gedwonloade versie van pro cycling manager 10. Bij de keygen moet je je hardware id invoeren. Maar hoe kom ik erachter wat mijn hardware id is?
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
wie weet wat ik moet doen als er gevraagd word na een cd na het downloaden van het spel? heb verder alles geinstalleerd, maar zodra ik het wil opstarten vraagt hij na de cd! :-[
Laatste reactie door kampie3, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Weet iemand hoe ik sneller kan downloaden met uTorrent?? Heeft het iets met mijn port te maken ofzo?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Sinds vandaag is de Crysis Single Player Demo uit Dus allemaal downloaden via FTD of Torrents Je pc moet het alleen wel aan kunnen: www.srtest.com
Laatste reactie door Tom, -
heeft iemand een serial ik kan hem maar niet vinden en heeft iemand een patch dat alles in het nederlands is alvast bedankt O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
stand by
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1,6k weergaven
ik had vandaag me pc een uurtje op stand by gezet. maar toen ik daarna ging gamen begon me spel opeens te stotteren terwijl ik het normaal zonder problemen kan spelen :-[
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Heeft iemand die voor mij (torrent) van demonoid mag ook (ik hoef niet online dus een online crack hoeft er ook niet bij) Ik hoor het wel. <Mart> :peace:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] When in Rome v1.0 Cracked-F4CG [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]When in Rome v1.0 Gebarsten-F4CG Release-informatie Groep : F4CG (Scene) Release naam: When.in.Rome.v1.0.Cracked-F4CG Releasedatum: 17 juli 2013 Retail Datum: 17 juli 2013 Bestandsnaam: f4obew Bron: DVD Grootte: 152 MB Genre: Strategy Critici: N / A Uitgegeven door: Realore Studios Ontwikkeld door: Realore Studios Omschrijving Realore introduceert een gloednieuwe strategie spel waarin spelers zelf in de schoenen van Flavius, ervaren Romeinse krijger die moest opgeven en …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
k heb een heel klein probleempje : Ik heb al langer dan vandaag problemen met IE8 dus was mij aangeraden eens Ccleaner te downloaden. Ik heb bijna alle aangeduide fouten in het register gemaakt maar nu kan ik niet meer mijn harry potter spel opstarten xD. Hij geeft een zwart scherm en daarna gebeurt er niks. Vermoedelijk denk ik dat er is geknoeit aan de program files bestanden of zo. Nu vraag ik mij af of er een oplossing is om deze terug te herstellen zonder opnieuw te hoeven installeren van het spel?
Laatste reactie door Kelly__, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, Hoe kan het dat bij mij FM vastloopt op 1 juni 2011?? Altijd in het laadscherm naar de volgende dag. Altijd bij de zelfde zojuist gespeelde voetbalwedstrijd. Dit is mn 2de carriere die ik ermee heb gestart. In mijn 1ste carriere was ik nog niet op die dag. Maar ik ben nu bezig met Juventus, en als het daar weer gebeurd dan weet ik echt niet wat er aan de hand is. Ik heb hier een apart topic voor gemaakt omdat er zo'n beetje nooit iemand in het centrale topic van FM10 zit... Iemand enig idee? Groeten
Laatste reactie door joete, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
hey, ik heb net cod 4 mw 2 gedownload via mininova.com de torrent van globe ik weet niet of die bij mensen bekend voor komt. ik heb de folder extract nar bureablad enz. maar als ik dan op de setup klik dan zegt ie foutmelding '' weet je wel zeker dat de setup in deze folder staat'' ofzoiets ik snap er egt niks mer van zou iemand mij misschien kunnen helpen AUB Alvast bedankt.
Laatste reactie door Heisenberg, -
[PS3] Controller
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb laatst een PS3 gekocht met een controller erbij, ik heb nu ook gekeken naar andere controllers maar ik moet even wachten voordat ik die kan bestellen en binnen heb dus ik dacht even aan een andere altenatieve controller die ik nog ergens had liggen. Op de Computer werkt alles goed maar als ik hem aansluit op de PS3 doet een heel belangrijk knopje het niet. Namelijk het X knopje. Het is een Medion MD 85175 controller. Heeft iemand hier een oplossing voor want ik wil graag mijn broertjes inmaken Mvg [glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow]
-
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Als ik via Utorrent games download moet ik ze dan ook op cd branden? of hoeft dit niet persé? Zo ja, hoe installeer je de game dan meteen vanaf de computer, en hoe moet dat als je hem wil gaan branden (heb er namelijk helemaa geen verstand van ) Alvast bedankt voor je hulp!
Laatste reactie door marco1, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Heeft er iemand een goede link voor een makkelijke en snelle download van assassins creed voor de pc ?
Laatste reactie door superboy33, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26230.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39955.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
hallo mensen, is het mogelijk om een wii spel te starten vanaf een ftd server of van je computer? alvast heel erg bedankt p.s hij is oimgebouwt
Laatste reactie door Freddytje, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
hallo kan mischien iemand mij helpen ik heb stronghold gedownload maar ik heb geen goeie crack kan iemand mij helpen Post Merge: oktober 07, 2009, 19:26:16 pm ja heb er al naar gezogd
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hoi, vraagje over het homebrew channel , speel al een aardige tijd met een gesoftmode wii, nou vraag hij sinds een maand of zo, of ik het channel wil update naar een nieuwe versie, heeft iemand hier ervaring mee, ben nl bang dat ik daarna alles weer opnieuw moet doen. ik hoor het graag . :cool2: :cool2:
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Ik zoek een werkende torrent voor Splinter cell double agent
Laatste reactie door Thijs, -
- 6 reacties
- 1,6k weergaven
Hoi Allemaal Warhammer 40.000: Space Marine weet niet wat die orzak is maar dit spel start helemal niet weet imand wat dat kan zijn geen foutmelding helemaal niets Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
hey, ik weet niet of er hier mensen zijn met ervaing met warrock, maar ik probeerde gister na maanden weer eens warrock te spelen... eerst allemaal patches en kwam oppeens dat venstertje van hackshield (wat me virusscanner als virus zag). ik ik aangeklikt dat virussysteem zich er niks van moet aantrekken en warrock starte dus op... toen ik inlogde en wilde kiezen uit close quarters, urban ops of battle group sloot het spel zich spontaan af :'( >. ik dus het spel opnieuw gedownd maar dit werkt ook niet... als ik de virusscanner er nog bij uit zet help het ook niet... :s weet iemand hier hoe ik dit kan oplossen?? :peace:
Laatste reactie door Dark Legend,
