Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.302 discussies in dit forum
-
CoD WaW LAN
door Gast Vlutje- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb pas CoD 5: World at war gedownload voor de pc(deze: [modbreak=cancan] Het linken naar illegaal content is niet toegestaan op DukeN.nl. Zie de huisregels.[/modbreak] Hij doet het goed, maar als ik een online account aan wil maken doet hij het niet, hij geeft steeds aan dat je om online te spelen een acc aan moet maken, dan geef ik een naam op, en dan vraagt hij hetzelfde weer, en dat gaat maar door. Is er een manier om een acc aan te maken, en is het account nodig om een LAN party te hosten? bvd Niels
Laatste reactie door los-cuentos, -
2 .daa files
door Mfie- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Ik denk dat dit in dit forum het beste thuis hoort: Ik heb een spel gedownload (return to krondor, 1998, 1 Gig). Er zaten 2 .daa files in de download omdat het oorspronkelijke uit 2 cd's bestond. Ik download dus een programma dat .daa files kan lezen (Power ISO) en koppel mijn eerste bestandje eraan vast. Na een tijdje komt er een scherm met 'install', ik duw daarop ga akkoord met de voorwaarden enz.enz. Als het op 70% komt vraagt het 'selecteer de directory van Disk 2'. Ik selecteer de .daa file van disk 2, probeer ook die file in een map 'Disk 2' te plaatsen. Maar dat werkt niet. Dus daarom vraag ik: Wat nu?
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
hoi, weet iemand hoe je wolf moet vrijspelen op super smash bros brawl? mvg
Laatste reactie door bent-feyenoord, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb Uefa Champions League 07 gedownload. Als ik het setup.exe wil opstarten staat er dat ik de cde moet plaatsen hoe moet ik dit oplossen? MVG Vencinto
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Two Worlds 2
door katarina- 4 reacties
- 1,5k weergaven
H oy heb een vraag is een mogelikheit om het spel verder te kunen spelen al aleen demo versie problemen met activering spel
Laatste reactie door katarina, -
[PS3] Controller
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb laatst een PS3 gekocht met een controller erbij, ik heb nu ook gekeken naar andere controllers maar ik moet even wachten voordat ik die kan bestellen en binnen heb dus ik dacht even aan een andere altenatieve controller die ik nog ergens had liggen. Op de Computer werkt alles goed maar als ik hem aansluit op de PS3 doet een heel belangrijk knopje het niet. Namelijk het X knopje. Het is een Medion MD 85175 controller. Heeft iemand hier een oplossing voor want ik wil graag mijn broertjes inmaken Mvg [glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow]
-
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Ik kan nergens op het internet een torrent van GTA SA vinden die het doet, er zijn er wel een heleboel maar die hebben allemaal 0 seeds en 0 peers pls help me
Laatste reactie door Bart', -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hallo,wie kan mij helpen met het volgende. ik heb dit spel gedownd en gemount,en dus ook geinstalleerd. maar bij setup.exe of als ik het wil spelen,zegt hij van:onjuiste cd/dvd en plaats juiste cd/dvd. wat moet ik doen. bij voorbaat dank. :(
Laatste reactie door Thijs, -
softmod wii
door daltoni25- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo , Heb van een vriend een wii vers.3.2 gesoftmod en enkele iso bestanden gebrand op dvd , waar ik geen enkel probleem mee heb . Maar nu heb met een paar spelletjes , het probleem dat hij bij het opstarten , een groen scherm verschijnt en terug opstart naar het wii menu . wat zou de oorzaak daar kunnen van zijn , hoe kan ik dit oplossen . Alvast bedankt. groeten , daltoni
Laatste reactie door daltoni25, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Tijdens het downloaden van fifa 2009 krijg ik na het downloaden van 4 Gb, nog 1,5 Gb te gaan, de melding dat ik te weinig ruimte op m'n harde schijf heb terwijl dit pertinent niet zo is. Op m'n harde schijf is nog 15 Gb. Wanneer ik het bestand naar m'n externe harde schijf download komt na 4 Gb dezelfde mededeling. Wie weet waar dit aan ligt? Bix
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
hallo mensen, is het mogelijk om een wii spel te starten vanaf een ftd server of van je computer? alvast heel erg bedankt p.s hij is oimgebouwt
Laatste reactie door Freddytje, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Er is iemand die zicht niet aan de server regels houd. Door te glitchen en te spammen. Hij heeft meerdere waarschuwingen gehad + kicks + temp bans. Daarna een perma ban gekregen, op zijn PB guid en zijn IP. Alleen daarna kwam hij gewoon weer tereug. Hij heeft namelijk geen static IP en verandert zijn key iedere keer. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door snor1991, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
als ik een ps2 game heb gedownload met welk programma zou ik het best branden?? en moet er daarvooreen chip in mijn playstation zitten??
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hey kan iemand me helpen ik heb het spel van desperate housewives afgehaald. Heb een heleboel werk gehad om het uit te pakken maar heb het eindelijk kunnen installeren. Maar hij vraagt nu naar de originele cd die ik natuurlijk niet heb. Kan iemand me helpen aub.
Laatste reactie door Thijs, -
heeft iemand een serial ik kan hem maar niet vinden en heeft iemand een patch dat alles in het nederlands is alvast bedankt O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 7 reacties
- 1,5k weergaven
heb probleem met deze spell en weet geen oplossing voor moet antwoorden aanklikken maan geet niet een of twee van die rest niet
Laatste reactie door katarina, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo Leden Ik heb een dstt kaartje maar hij loopt steeds vast heb hem al geformateerd en heel af en toe doet hij het wel krijg ik steeds deze melding warning health and safety before playing read the health and safety precautions booklet for important information about health and safety to get an extra copyfor your region go online at www.nintendo.com/healthsafety/ Wie weet de oplossing met de orginele spellen doet hij het wel wie weet de oplossing groetjes Sarika
-
Warrock error
door Joris.- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik heb een error bij warrock, ik krijg maar een deel van het eigenlijke scherm te zien, eerst moest ik eerst 1 keer opstarten, en dan weer stoppen, en weer opstarten voordat hij het deed, maar nu niet meer? Ik heb hem al eens verwijdered(gisteren) en daarna weer gedownload, en opnieuw gedownload. Maar nog steeds hetzelfde probleem? Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit rare probleem.
Laatste reactie door Joris., -
Wat is de snelste manier om Games te downloaden? Welk programma.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
hallo kan mischien iemand mij helpen ik heb stronghold gedownload maar ik heb geen goeie crack kan iemand mij helpen Post Merge: oktober 07, 2009, 19:26:16 pm ja heb er al naar gezogd
Laatste reactie door Wesley, -
begin september krijg ik aion binnen. lijkt me een super vet spel maar wat moet je eigenlijk per maand betalen? dat is mijn vraag mvg. magicm14
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo! Ik ben (nog) een volledige nitwit op psp gebied, maar heb het volgende probleem. Mijn zoontje heeft van zijn grote neef een al omgebouwde psp 2004 overgenomen. Er staan twee spelletjes op, maar dat vinden we natuurlijk niet genoeg. Wij downloaden regelmatig films van Spotnet en dat gaat allemaal prima. Het downloaden van een game daar, is ook geen probleem. Ik kan 'm als .iso of .cso op de psp zetten via een kabeltje, maar de nieuwe game gaf een foutmelding. "Deze game kan niet worden gestart (80020148). Intussen heb ik de game er afgegooid en er opnieuw opgezet (na 4 uren zoeken en surfen en uitzoeken wat er dan aan de hand is), maar nu gaat de psp op zwart…
Laatste reactie door newbie psp, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
[table][th] Drox Operative v1.014-TE [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Drox Operative v1.014-TE Release-informatie Groep : TE (Scene) Release naam: Drox.Operative.v1.014-TE Releasedatum: 10 juli 2013 Retail Datum: 10 juli 2013 Bestandsnaam: Drox.Operative.v1.014-TE Bron: DVD Grootte: 159 MB Genre: Role-Playing Critici: 7.8/10 Uitgegeven door: Soldak Entertainment, Inc Ontwikkeld door: Soldak Entertainment, Inc Omschrijving Eeuwen geleden de Drox oordeelde de melkweg door hun machtige Operatives. Deze elite sterrenschip kapiteins werden opgeleid o…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
k heb een heel klein probleempje : Ik heb al langer dan vandaag problemen met IE8 dus was mij aangeraden eens Ccleaner te downloaden. Ik heb bijna alle aangeduide fouten in het register gemaakt maar nu kan ik niet meer mijn harry potter spel opstarten xD. Hij geeft een zwart scherm en daarna gebeurt er niks. Vermoedelijk denk ik dat er is geknoeit aan de program files bestanden of zo. Nu vraag ik mij af of er een oplossing is om deze terug te herstellen zonder opnieuw te hoeven installeren van het spel?
Laatste reactie door Kelly__, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Hoi, ik heb dus Warcraft 3 gedownload en dat zijn 3 bestanden! 1 voor de crack serial en patch en de andere 2 voor de 2 spellen! ik heb allereerst beide geinstalleerd! toen probeerde ik te spelen! vroeg om cd! dus ik het iso bestand op cd gezet! vraagt ie er nog steeds om! wat kan ik het nu het beste doen om toch te kunnen spelen? Thnx RR
Laatste reactie door miran102,