Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
[table][th] Reus-TiNYiSO [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Reus-TiNYiSO Release-informatie Groep : TiNYiSO (Scene) Release naam: Reus-TiNYiSO Releasedatum: 22 juni 2013 Retail Datum: 22 juni 2013 Bestandsnaam: t-reus Bron: DVD Grootte: 513 MB Genre: Strategie, Indie, Simulation Critici: 7.4/10 Ontwikkeld door: Abbey Games Uitgegeven door: Abbey Games style=”color: #FF0000″> Update: Reus.incl.Update.2.RIP-Unleashed (NFO – Download) Omschrijving Reus, bestuur je machtige reuzen die u helpen de planeet vorm geven aan uw wil. U kunt b…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 5 reacties
- 1.5k weergaven
Het playstation network is al een paar weken offline. Is er al meer bekend wanneer die weer online gaat?
-
softmod wii
door daltoni25- 4 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo , Heb van een vriend een wii vers.3.2 gesoftmod en enkele iso bestanden gebrand op dvd , waar ik geen enkel probleem mee heb . Maar nu heb met een paar spelletjes , het probleem dat hij bij het opstarten , een groen scherm verschijnt en terug opstart naar het wii menu . wat zou de oorzaak daar kunnen van zijn , hoe kan ik dit oplossen . Alvast bedankt. groeten , daltoni
Laatste reactie door daltoni25, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb op eBay een nieuwe Lite-on drive voor mijn X360 gekocht, en kreeg hem vandaag binnen. De drive doet het gewoon (lade open en dicht). Maar als ik hem aansluit op de voeding van de X360 en de SATA op mijn PC, herkent de jungleflasher hem wel. Maar het lukt niet om de .bin-files te extracten... Steeds DVD Drive not found, omdat ik de stroom erop en eraf moet halen (ivm Half open tray). Heb ik nog iets nodig voordat ik hem uberhaupt kan flashen? Want ik lees overal dat ik zo'n ding nodig heb: Ik heb al tig keer gezocht naar Dummy files, en andere oplossingen, zoals de Handleiding van JungleFlasher.nl... Kunnen jullie mij verder hel…
Laatste reactie door PeaceFreak, -
RTC3
door geertjuh94- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Ik heb rollercoaster tycoon 3 gedownload, maar nu heb ik alles gedaan, alleen er staat dat er geen cdrom inzit, maar mounten lukt niet met daemon tools, hoe moet ik verder?
Laatste reactie door Markey54, -
- 4 reacties
- 1.5k weergaven
hallo kan mischien iemand mij helpen ik heb stronghold gedownload maar ik heb geen goeie crack kan iemand mij helpen Post Merge: oktober 07, 2009, 19:26:16 pm ja heb er al naar gezogd
Laatste reactie door Wesley, -
PS3 Cluster
door mikeb106- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Heey, Ik weet niet of ik dit topic in de goede categorie heb geplaatst (anders graag veranderen). Ik ben vaak bezig met het creëeren en renderen van landschappen en andere 3d voorwerpen. Hierbij heb ik een probleem zoals wellicht meerderen zullen hebben. Mijn computer is lang zo traag nog niet maar niet snel genoeg om snel te kunnen renderen. Ik weet dat renderen altijd al een probleem is geweest als je het snel en mooi wilt laten verlopen, het kost altijd veel tijd. Recent heb ik gelezen over een ps3 cluster, ik heb op internet gezocht maar heb niet zoveel gevonden erover (hoe je het maakt). De ps3 renderd live, dus als ik er 3 aan elkaar zou koppelen en alleen de c…
Laatste reactie door mikeb106, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
hey, had laatst UT 3 gedownd, maar toen ik hem startte na installatie kwam er een foutmelding. hier is een screenshot of zoiets (alleen dan bij UT3): http://img291.imageshack.us/img291/6380/naamloosmb4.png
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo allemaal! Ik heb zonet de sims 2 gedownload op met Bittorent. Ik heb de stappen goed doorlopen. Dan wil ik het spel starten, maar staat er dit: plaats de cd van de sims 2 op reis. Ik heb toen het bestand met MagicISO weer geopend, maar het helpt niet.. Wat moet ik doen?
Laatste reactie door Freddytje, -
Wat is de snelste manier om Games te downloaden? Welk programma.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26230.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
r4 kaartjes
door use4all- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Voor de mensen die nog een r4 kaartje moeten/willen hebben mogen mij een pm stuuren
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 1.5k weergaven
ik zit met een probleem met veel wii games die ik gedownload heb 1. ik heb 8gig usb met wbfs manager geformateerd naar wbfs 2. ik heb weekend miljonair erop gezet (DOET HET) 3. ik zet new super mario erop (DOET HET) 4. ik zet astro boy erop (DOET HET) Maar de volgende games heb ik een probleem mee waar kan het aan liggen Super mario kart (zie de karts niet en als ik wil spelen freezt die op zwart beeld) Super mario bros brawl (als ik game wil starten freezt die (net als mario) Cake mania 2 (na license by nitendo krijg ik wit beeld) En zo kan ik nog wat doorgaan Maar wat me opvalt is dat dus de ubisoft games wel werkenen maar nitendo games niet me usb loader gfx …
Laatste reactie door meowndz, -
- 6 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb een r4i en als ik een spel wil starten zegt hij "There is not enough space on target disc, can not copy fille" hoe moe t ik nu een spel starten??????????
- 5 reacties
- 1.5k weergaven
Weet iemand hoe ik sneller kan downloaden met uTorrent?? Heeft het iets met mijn port te maken ofzo?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
hallo duken, ik ben paar sniper montages aan het maken, maar hoe moet krijg ik in mijn montage mezelf als 3rd person??? heb hier een voorbeeld filmpje... http://www.youtube.com/profile?annotation_id=annotation_587342&feature=iv&user=IDutchFilmsI#p/u/4/jHGfsUsiRAI ik gebruik Fraps en Sony Vegas Pro. alvast bedankt :peace:
Laatste reactie door Fraggerzz, -
- 5 reacties
- 1.5k weergaven
Heeft er iemand een goede link voor een makkelijke en snelle download van assassins creed voor de pc ?
Laatste reactie door superboy33, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb nog eens gezocht op internet en heb gevonden dat de psp go gehackt is http://www.youtube.com/watch?v=DSF82oP5B-w&feature=player_embedded#! daar is een video van het gehackte apparaat, maar weet iemand of er ook meerdere emulators zijn? Is het nu ook mogelijk om emulators of andere programma's van http://pspgohacks.com/ te gebruiken?
Laatste reactie door timothy250, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
zijn alle wii games 4.7gb. nee! ik heb een wii spel, samurai warriors 3, gedownload die 8.4g. als ik mijn wii heb gehardmod, hoe kan ik dan die spel op een lege cd branden? alvast bedankt ;D
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hoe kun je de snelheid van het downloaden van Wii spellen veranderen. Het duurt bij mij wel een dag.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Assassins creed 2
door damn4- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Is er een crack die het mogelijk maakt om missies te spelen en zonder de white screen error. Alstublieft als u het weet zeg het dan.
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Ik heb gisteren COD 4 gedownload ik heb hem ook geinstalleert. Dat is allemaal volgens mij goed gegaan. Ik heb ook alle patches gedownload en geinstalleert. Alleen als ik nu het spel start komt er een opstartscherm van het spel daarna zwart beeld en daarna geeft mijn computer de volgende foutmelding: Problem signature: Problem Event Name: APPCRASH Application Name: iw3mp.exe Application Version: 0.0.0.0 Application Timestamp: 47043f08 Fault Module Name: iw3mp.exe Fault Module Version: 0.0.0.0 Fault Module Timestamp: 47043f08 Exception Code: c0000005 Exception Offset: 00276555 OS Version: 6.0.6000.2.0.0.256.1 Locale ID: 1043 Additional Information 1: 8d13 Additional Inform…
-
jojo fashion game
door inkies7- 1 reactie
- 1.5k weergaven
hallo Ik heb hier een trial van maar ik zoek nu een serial of crack. Kan iemand mij helpen??
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb al even gezocht en ik kon hier geen onderwerp over vinden (Mijn excuses voor als deze er toch wel blijkt te zijn..) Ik heb namelijk een probleem met het installeren van The Sims 2 met uitbreidingen op mijn Mac, ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Ik heb inmiddels de hele zooi in de juiste volgorde geinstalleerd (sims 2 > university > nightlife > open for business > pets > family fun stuff > glamour life stuff > seasons). Ging allemaal prima. Nu moet ik uiteraard nog de crack voor Seasons installeren (want zonder 'cd' doet het spel het niet). ECHTER; als ik de crack aanklik en 'm vervolgens wil installeren krijg ik …
Laatste reactie door Majoow, -
ik heb een vraagje he ik heb een omgebouwde wii met een exsterne schijf daar staan iso games op voor de wii maar zou er ook films mee af willen spellen schelt weer dvd is dit mogelijk en wat moet ik hebben dan
Laatste reactie door gekie1973,