Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
er komen 2 nieuwe pokémon spellen uit genaamd: Pokémon Black & White. Hij komt uit in Japan als het 18 september is! Nou mijn vraag is kan ik hem eerder downloaden dan 18 september? Zoja, Waar? en Hoe? En als je misschien weet hoe ik hem in het engels kan krijgen is dat zelfs nog beter! Alvast Bedankt, xx. Tommie Toet
Laatste reactie door Tommie Toet, -
Assassin's Creed
door Bart'- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Waar kan ik Assassin's Creed downloaden voor de pc?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
hey, ik heb net cod 4 mw 2 gedownload via mininova.com de torrent van globe ik weet niet of die bij mensen bekend voor komt. ik heb de folder extract nar bureablad enz. maar als ik dan op de setup klik dan zegt ie foutmelding '' weet je wel zeker dat de setup in deze folder staat'' ofzoiets ik snap er egt niks mer van zou iemand mij misschien kunnen helpen AUB Alvast bedankt.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
hallo ik heb al een tijde xbox360. en al heel wat spellen gedownload en gebrand zonder een probleem. maar nu heb ik 2 nieuwe spellen gebrand (ufc en prodotype) maar de xbox lees het als een dvd. maar je kan het niet afspelen de dvd. en nieuwe update is niet nodig geef die aan. mvg
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
als ik sims 2 deluxe wil instaleren zegt ie je moet over beheersrechten beschikken om dit spel te kunnen verwijderen. maar ik wil hem insteleren :-[
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
hoi Ik heb gehoord dat er software is waardoor je wii kan ombouwen zonder er zelf kostebn aan te hebben? wie weet heir emer van en kan mij helpen gratis spelletjes te krijgen?? groetjes sytske
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Onderwerp: Wat is een modchip voor je console en hoe werkt het precies? Subforum: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter: Hey allemaal! Ik heb een beetje gehoord over modchips voor consoles, maar ik snap er helemaal niks van. Wat is het nou precies en hoe werkt het? Is het makkelijk om te installeren? Alvast bedankt! ExpertMark: Hey GamePeter! Goed dat je het vraagt. Een modchip is basically een stukje hardware dat je in je console kunt installeren. Het heeft als doel om de beperkingen van de originele firmware te omzeilen. Hierdoor kun je vaak illegale games spelen, je console aanpassen, of zelfs zelfgemaakte games draaien. Stel …
Laatste reactie door gamer12, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Ik kan nergens op het internet een torrent van GTA SA vinden die het doet, er zijn er wel een heleboel maar die hebben allemaal 0 seeds en 0 peers pls help me
Laatste reactie door Bart', -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb het spel Mini-land Mayhem gedownload en nu willen we deze graag spelen via een acekard 2i of i2. Op zich start het spel ook wel, maar na elk gehaald level wordt het scherm zwart, de muziek blijft wel nog even spelen, maar om naar een volgende level te gaan, moeten we het spel weer helemaal opnieuw opstarten. Lijkt me niet helemaal de bedoeling. Heeft iemand enig idee wat hier aan te doen is? Alvast heel erg bedankt!
Laatste reactie door sandra17281, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
hoi, weet iemand hoe je wolf moet vrijspelen op super smash bros brawl? mvg
Laatste reactie door bent-feyenoord, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
wie weet wat ik moet doen als er gevraagd word na een cd na het downloaden van het spel? heb verder alles geinstalleerd, maar zodra ik het wil opstarten vraagt hij na de cd! :-[
Laatste reactie door kampie3, -
SA stemmen
door Razor- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Omdat ik zag dat de Steam versie van SA niet gaat met SA-MP, zoek ik nu het(de) bestand(en) waardoor ik stemmen krijg, bij mij werken ze namelijk niet. Waarschijnlijk komt het doordat mijn torrent een RIP is, dus je moet de game niet echt installeren. Kan iemand me dus dat bestand geven? Ik zal je eeuwig dankbaar zijn.
Laatste reactie door Razor, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Als ik via Utorrent games download moet ik ze dan ook op cd branden? of hoeft dit niet persé? Zo ja, hoe installeer je de game dan meteen vanaf de computer, en hoe moet dat als je hem wil gaan branden (heb er namelijk helemaa geen verstand van ) Alvast bedankt voor je hulp!
Laatste reactie door marco1, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb Uefa Champions League 07 gedownload. Als ik het setup.exe wil opstarten staat er dat ik de cde moet plaatsen hoe moet ik dit oplossen? MVG Vencinto
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
hallotjes, ik wil lotr bfme 2 spelen, met een no cd crack. ik ga het nu dowloaden, alleen heb ik geen flauw idee hoe je moet werken met een no cd crack, > zou iemand een link kunnen geven naar een topic met uitleg. of zou iemand kunnen uitleggen waar ik het vandaan haal en hoe ik het erinzet. mvg nongrada ^-^
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Mijn zoons hebben een ds. Ik heb verschillende rar bestanden uitgepakt en ze er opgezet en deze werken ook goed. Ik heb verschillende nds bestanden, deze kan ik wel naar de ds kopieren, maar verder niks. Wie kan mij helpen.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
heeyy ;D ik heb net ice age 3 gedownload voor de pc gedownload, alleen heb ik een keycode nodig en een no-cd-ding.. heeft iemand een key voor me en weet iemand waar ik zo'n no-cd-ding kan downloaden? alvast bedankt MVG
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hallo, heb Warmonger gedownload maar nu is het probleem dat ik niet online kan spelen,, je moet ergens een ip invoeren maar waar moet je die ip's vandaan halen ?? hopelijk kan iemand mij helpen.... alvast bedankt
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Als ik Fifa '08 opstart, krijg ik de volgende foutmelding: Kan een vereiste beveiligingsmodule niet activeren dit programma kan niet worden uitgevoerd (5007). Het spel start dus niet op... En ik wou nog zo graag Fifa '08 spelen Zou iemand mij kunnen helpen? Alvast héél erg bedankt
Laatste reactie door gerbertt1990, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
waar is mijn topic over die problemen gebleven???? :-[
Laatste reactie door repoc, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb net Joint Operations geïnstalleerd en nu valt hij na een klein tijdje als ik op internet speel steeds uit. Dan geeft hij geen foutmelding ofzow, maar gaat gewoon naar het bureaublad. Ik heb eerst Joint Operations Typhoon Rising geïnstalleerd en Escalations (uitbreiding ervan) en daarna de IC Mod (is een proffesionele mod) gedownload en geïnstalleerd. Ik heb deze spellen al lang en heb er nooit deze problemen mee gehad, computer kan het sowieso wel aan. Weet iemand wat het probleem misschien is?
Laatste reactie door Cédric., -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Er is iemand die zicht niet aan de server regels houd. Door te glitchen en te spammen. Hij heeft meerdere waarschuwingen gehad + kicks + temp bans. Daarna een perma ban gekregen, op zijn PB guid en zijn IP. Alleen daarna kwam hij gewoon weer tereug. Hij heeft namelijk geen static IP en verandert zijn key iedere keer. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] When in Rome v1.0 Cracked-F4CG [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]When in Rome v1.0 Gebarsten-F4CG Release-informatie Groep : F4CG (Scene) Release naam: When.in.Rome.v1.0.Cracked-F4CG Releasedatum: 17 juli 2013 Retail Datum: 17 juli 2013 Bestandsnaam: f4obew Bron: DVD Grootte: 152 MB Genre: Strategy Critici: N / A Uitgegeven door: Realore Studios Ontwikkeld door: Realore Studios Omschrijving Realore introduceert een gloednieuwe strategie spel waarin spelers zelf in de schoenen van Flavius, ervaren Romeinse krijger die moest opgeven en …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
hallo mensen, is het mogelijk om een wii spel te starten vanaf een ftd server of van je computer? alvast heel erg bedankt p.s hij is oimgebouwt
Laatste reactie door Freddytje, -
Fifa 08 patch
door ApriliaSR- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo mensen, Ik vraag me af of er al een goede patch beschikbaar is voor de gekraakte versie van Fifa 08? Een hoop is gewoon rotzooi, iemand met een goede patch? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Thijs,