Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 5,3k weergaven
ik snap niet hoe je kan tuinieren. kan iemand mij helpen want ik heb het nodig voor mijn werk met sims 3
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Nadat ik mijn laptop geformateerd had, heb ik sims 3 er weer op gezet, maar helaas lukt het niet meer spel te spelen. Als ik op icoon dubbelklik dan start het spel rechtstreeks (d.i. spelen zonder dvd met aangepaste ts3.exe file) en je ziet eerst het spel laden en meteen na volladen uitvallen en soms valt het uit als het na laden de keuze van de city Sunset Valley wordt gemaakt. Je ziet het bij aanklikken van sunset Valley na ca 1 a 2 cm groen het uitvallen. Ik had eerst Vista erop en nu windows 7, kan het daarmee te maken hebben?
Laatste reactie door Zombymario, -
sims 3 voor mac?
door manu666- 3 reacties
- 1,3k weergaven
weet iemand of dat deze topic ook voor de mac is en hoe het moet geïnstalleerd worden? http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27910.0 of weet iemand een link waar ik de sims 3 voor de mac kan vinden? mvg :peace:
Laatste reactie door Erwin., -
- 4 reacties
- 3,2k weergaven
Haii, ik heb net de sims 3 wereld avonturen gedownload, maar als ik hem mount met daemon tools en dan wil installeren, dan staat er dat hij sims 3 moet bewerken om verder te gaan met de installatie, en als ik dat doe, dan zegt hij dat er een fout is opgetreden en dat het bewerken niet verder kan gaan. heb al gekeken voor andere downloads, maar ik vind geen goede, en als ik ze wel vind dan zijn het geen goede. iemand die me kan helpen met een goede download?
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
he ik heb wat rond gekeken op de sit een ik zag een hele bende berichten en had geen zin om het te lezen zow vragen gaat misschien net zo makkelijk. ik heb de illegale sims 3 op mijn pc staan maar nu heb ik ook wereld avonturen er bij gekregen van iemand (ook illegaal) alles uitgepakt enthousiast wil ik hem installeren komt er een melding te staan dat ik de sims moet updaten moet natuurlijk ja klikken anders word de installatie afgebroken komt er een foutmelding te staan dat er een fout is opgetreden en de installatie niet meer verder kan heeft iemand een idee? ??? :'(
Laatste reactie door Jeroen, -
- 14 reacties
- 6,4k weergaven
Hooi, Ik heb de sims 3 wereldavonturen gedownload en ik heb daemontools gebruikt om hem te kunnen afspelen. Het spel start gewoon op maar zodra ik bij mijn poppetjes kom zegt hij dat ze niet zeker weten of ik een echte versie gebruik en dan moet ik contact opnemen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik dit bericht niet meer krijg en gewoon kan spelen? Alvast bedankt
Laatste reactie door Huismus, -
- 6 reacties
- 4,5k weergaven
Hee eindelijk heb ik de sims 3 wereldavonturen kunnen installeren want ik moest hem alleen opnieuw installeren omdat je het uitbreidingpakket niet kon installeren i.v.m die updates enzo. dus heb ik het net eindelijk gespeeld, alleen het spel was zoo sloom dus had ik hem even afgesloten en mijn opgeslagen families weggedaan want dan kon ik ook weer mooi opnieuw beginnnen. alleen als ik hem nu opstart kom ik uiteindelijk bij het menu uit, en dan staat er dat k de cd moet plaatsen alleen ik heb de crack algeplaats en heb hem al gespeeld. dus heb ik mijn families maar even teruggezet alleen niks help ??? weet iemand misschien wat ik nu moet doen? ik heb trouwens v…
Laatste reactie door melley88, -
- 1 reactie
- 3,1k weergaven
Hey ... Ik ben al een tijdje zeer enthousiast de Sims 3 aan het spelen, maar op een gegeven moment wil je toch wel eens iets anders. Daarom was ik heel blij toen het eerste uitbreidingsset kwam voor de Sims 3: Wereldavonturen. Ik heb alleen een klein probleempje. Ik wil hem namelijk in de winkel kopen maar ik weet alleen niet of hij het op m'n computer gaat doen. Ik heb namelijk de "gewone" Sims 3 gekopieerd van iemand en een crack van internet gehaald zodat hij het deed (en hij doet het nog steeds perfect ;D) maar ik weet nu niet of hij het ook blijft doen als ik de legale versie (uit de winkel gekocht dus) van het uitbreidingsset erop zet. Heeft iemand een idee of …
Laatste reactie door Maartenn, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik krijg alleen maar dit te zien als die bijna klaar is ik heb crack ook al gedaan maar hij doet het gewoon niet kan iemand me helpen hiermee [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 4,8k weergaven
Als ik de sims 3 wereldavonturen wil installeren krijg je een melding dat de sims 3 bijgewerkt moet worden en vraagt dan wilt u doorgaan. Dan kies je voor ja want zo nee wordt de installatie afgebroken. Als ik dus op ja heb geklikt krijg ik deze foutmelding. Ik heb de sims 3 al 2x opnieuw geinstalleerd maar dit helpt niets. Weet iemand een oplossing? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Erwin., -
- 5 reacties
- 15,4k weergaven
[table] [th] Sims 4 [/th] [td] [/td] [/table] [table] [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Bron:[/td2][td2]Sims4[/td2] [td2]Genre:[/td2][td2]Virtueel leven[/td2][td2]Game link:[/td2][td2]http://www.sims-4.nl/[/td2] [td2]Uitgever:[/td2][td2]EA[/td2][td2]Release datum[/td2][td2]04-09-2014[/td2] [td2]Systeemeisen:[/td2][td2]Vereist: Internetverbinding vereist[/td2][td2][/td2][td2][/td2] [td2]Multiplayer Elementen:[/td2][td2]Online[/td2][td2][/td2][td2][/td2] [td2]Ontwikkelaar:[/td2][td2]EA[/td2][td2][/td2][td2][/td2][/table] [table][th] Verhaal lijn [/th][/table]De Sims 4 is …
Laatste reactie door Hamstert, -
- 3 reacties
- 3,6k weergaven
Waar kan je sims 8 in 1 downloaden Groetjes 8)Inkies7
Laatste reactie door Granaat90, -
- 2 reacties
- 3,2k weergaven
Hi ^^ Ik heb zojuist de Sims Deluxe gedownload met BitTornado en de serial en de no CD crack heb ik al. Ik ben begonnen met het installeren van het spel en heb de serial al ingevuld en de no CD crack in de start.exe van CD1 gedaan en dan begint ie met installeren. Maar nu komt het probleem, als hij CD 1 heeft geïnstalleerd vraagt ie naar CD2. Dan komt er zo'n melding dat CD2 moet geplaatst worden. Dus ik mount CD2 en dan zegt ie dat het niet de juiste CD is. Ik heb het al geprobeerd met PowerISO en Daemeon Tools.
Laatste reactie door Huyen, -
- 5 reacties
- 2,6k weergaven
ej jongens als ik sims opstart staat er: Conflict met emulatiesoftware gedetecteerd. ik heb nog geprobeerd met een crack de originele bestand te overschrijfen maar toen ik bij de map aankwam bleek er helemaal geen exe bestand te zijn maar ik heb nog wel de crack gezet ik snap er helemaal niks van
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo heb een probleem met sims eilandverhaal. Toen alles geinstalleerd was en het spel begon op te starten loopt dit vast tijdens de intro en merk ook dat het scherm niet schermvullend is heb aan beide kanten een ruimte van 9 cm over hoe kan ik verder . Zit echt met mijn handen in het haar heb al gedeinstalleerd en terug opnieuw maar steeds blijft die vasthangen bij de intro het is nochtans een origineel spel dus :-\
Laatste reactie door Catzilla, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb een klein probleempje met het ikea accessoire pakket. Ik heb alles goed gevolgt, gedownload, geïnstalleerd en dan de crack erin gestoken en alles starte netjes op. E erst heb ik nog mijn huisdieren crack terug moeten zetten vooraleer het spel terug opstarte, maar voor de rest was er geen probleem. Ik kreeg zo'n opstartscherm met bovenin al de uitbereidingen en acessoires (ik heb pets en ikea alleen nog maar;)). Maar toen ik in het spel wou kijken welke spullen er bij waren gekomen bleek dat er helemaal niks instond. Nu vroeg ik me af of soms iemand weet hoe het kan komen. Voor de rest heb ik geen problemen ermee. Ik dacht dat het soms aan een verkeerde crack ko…
Laatste reactie door Kelly__, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo mensen, Ik heb net de sims 2 torrent gedownload en dat ging allemaal probleemloos, het uitpakken was ook geen probleem. Maar nu moet ik het natuurlijk nog installeren. Als je de gedownloade bestanden uitpakt heb je eigenlijk 4 mappen, van elke cd één. Het probleem is, bij het installeren, dat ik niet verder kom dan CD 1. Want dan vraagt de pc om CD 2 en ik kan hier geen installatiesetup voor vinden. Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit moet oplossen of wat er mis is?
Laatste reactie door Sander, -
sims loopt vast
door inekea- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo! Ik heb een probleem als ik de sims 2 speel, namelijk als ik met ze naar een ander kavel ga (bijvoorbeeld ze op vakantie stuur) loopt hij vast. Dan krijg ik een melding dat hij is vastgelopen en dat het spel zich afsluit. Ik weet niet hoe ik dit moet verhelpen want ik wil hem niet opnieuw installeren, omdat ik zo veel heb opgebouwd in het spel. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Laatste reactie door inekea, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb vandaag een nieuw uitbreidingspakket geïnstalleerd van de Sims en heb het na de installatie even kunnen spelen. Toen ik het net weer wou opstarten, ging het echter niet meer :-\ Ik speel met een virtuele drive en heb de crack gedownload. Het spel zelf krijg ik opgestart, maar wanneer ik de intro wil skippen of wanneer ik eindelijk aan het hoofdscherm aanbeland ben, blokkeert het spel. Dan hoor ik het gekende 'ping'-geluid, en wanneer ik van scherm wissel zie ik het volgende schermpje: Heb al vanalles geprobeerd maar ik ben sowieso geen heldin in dit soort zaken, dus ... help? :-[ Alvast bedankt!
Laatste reactie door Vevine, -
- 3 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo allemaal, mijn zusje heeft een probleem met het spel de sims. zij heeft van de week geprobeerd het spel te downloaden. dat werkte niet waardoor ze uiteindelijk heeft besloten het spel maar gewoon te kopen. vandaag heeft ze het spel proberen te installeren maar dat lukte niet. er kwam een foutmelding dat het spel al geinstalleerd is maar een andere versie. dat die dus eerst verwijderd moet worden. op zich geen probleem maar wanneer ik het probeer te verwijderen via configuratiescherm gaat dat fout. er komt gelijk een foutmelding waardoor we het niet kunnen verwijderen. iemand enig idee hoe we dit kunnen oplossen?
Laatste reactie door animallovertje, -
- 4 reacties
- 4,3k weergaven
hallo weet niet of het goed staat maar ik vraag het maar: heeft iemand een code voor sims nachtleven die werkt
Laatste reactie door Wesley, -
- 8 reacties
- 3,4k weergaven
Helpp. Ik heb laats een Sims2 gedownload, en nu doet ie het niet '' Hij pakt steeds de cd niet. of hij blijft haken. dan ik helemaal niet naar de Sims2 game kan, Me vader zegt dat het door windows vist basic komt? en hij wil de game cracken maar weet niet hoe? Wie heeft een oplossing? wie kan me helpen met cracken, Thunxx.
Laatste reactie door Stacytje, -
sims villa en tuin
door inekea- 1 reactie
- 3,3k weergaven
hallo!! weet iemand het serienummer van de sims villa en tuin? ik heb gezocht op internet maar ik kan het nergens vinden.. alvast bedankt!!
Laatste reactie door Farid., -
- 17 reacties
- 4,3k weergaven
hoi ik heb sims2 + uitbreidingen gedownd , deze ; http://thepiratebay.org/tor/3555223/The_Sims_2___ALL_current_expansions_(keys__cracks__cheats) mbv azureus, daarna mbv deamon alles geinstaleerd op volgorde zoals in file werd aangegeven. daarna de exe van de huisdieren uitbreiding vervangen door de crack, maar dan loopt hij na t intro-filmpje vast. zonder de crack blijft hij om cd vragen.. wat nu? wie weet raad?
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 14 reacties
- 3,5k weergaven
Hooi, Ik dacht dat er een centraal topic was voor sims 2 :-[ kwam alleen die van de sims 3 tegen. Maar goed, mijn probleem is dus dat ik sims 2 met alle uitbreidingen speel (Behalve appartements) en hij heeft het altijd gewoon gedaan en nu doet hij het niet meer. Als het laad schermpje komt loopt hij helemaal vast en krijg ik er geen beweging meer in. Me laptop is wel laatst helemaal gerecoverd omdat de drive het eerst niet deed, nu dus weer wel maar nu krijgt ik het vast loop probleem. Iemand een idee hoe het komt? Me laptop is pas een jaar oud. Alvast bedankt
Laatste reactie door Markey54,