Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 13 reacties
- 6.2k weergaven
Goedendag,ik ben nieuw hier op het forum. Ik heb een Wii u gekocht met externe harde schijf voor mijn kinderen. Nu staan hier een aantal spellen op die ze kunnen spelen. Maar nu is mijn vraag hoe kan ik hier zelf nieuwe spellen op zetten die ze kunnen spelen? Ik heb het programma USB helper al gedownload,maar veel verder kom ik nog niet. Moet ik nog iets anders doen om dit voor elkaar te krijgen? Als ik nl een spel via USB helper op een USB stick zet,dan herkent de Wii u deze niet. Wie kan mij stap voor stap hier mee helpen? Alvast bedankt voor enige reactie.
Laatste reactie door erik73, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik vroeg me af of er Spellen zijn waarmee je films moeten maken, naast the movies. Omdat het niet lukt om the movies te downloaden ... Of kan iemand me daaar meehelpeeeeeeeen??!
Laatste reactie door Rosemarieke, -
- 2 reacties
- 7.2k weergaven
Ik heb een iPod touch en ik wil spelletjes en zo downloaden, maar voor de meeste moet je betalen (apple store) weet iemand een site waar je de spelletjes gratis kan downloaden
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 10.6k weergaven
Ha people, ik heb mijn nintendo Switch laten ombouwen. Nu ontbreekt nog dat ik spelletjes moet downloaden. Weet een van jullie hoe en waar ik dat kan doen? Ik heb een paar site geprobeerd alleen zie ik de spelletjes dan wel op mijn SD kaart staan, maar eenmaal ik die in mijn switch zet; staan ze er niet op. Wat doe ik fout? Kan iemand stapsgewijs vertellen wat ik moet doen? Gr,
Laatste reactie door William, -
- 7 reacties
- 3.6k weergaven
Hey, Kan je ook spelletjes voor je mobiel downloaden? Zoja waar? Wel gratis natuurlijk.
Laatste reactie door Vantage93, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 2k weergaven
Spider-Man 2 (PC) - Een Uitgebreide Review Ben jij een fan van Spider-Man? Heb je met smart gewacht op de release van de PC-versie van Spider-Man 2? Dan heb je geluk, want vandaag bieden we je een gedetailleerd overzicht van het nieuwste spel van Sony dat zojuist is uitgebracht. Eerste Indrukken Sony staat erom bekend de tijd te nemen bij het uitbrengen van games op PC, maar wanneer ze dat doen, leveren ze meestal degelijke ports af. Met hoge verwachtingen voor Spider-Man 2 waren we enthousiast om het spel te spelen. Echter, tijdens onze speelsessie stuitten we op enkele vervelende problemen die de algehele ervaring beïnvloedden. Maar maak je geen zorgen, d…
Laatste reactie door Girev, -
spiderman 2 voor Pc
door Eater- 1 volger
- 0 reacties
- 2.6k weergaven
Spider-Man 2 komt eraan voor pc ! Markeer 30 januari in je agenda, want dan wordt Spider-Man 2 gelanceerd op pc via Steam en de Epic Games Store! Deze langverwachte port is ontwikkeld door het Nederlandse Nixxes, en we kunnen niet wachten om de webschutter in actie te zien op onze desktops. Insomniac Games heeft ook bevestigd dat er geen verhaal-DLC voor de game zal verschijnen. Dat betekent dat we ons volledig kunnen onderdompelen in de epische avonturen van Peter Parker en Miles Morales zonder afleiding! De pc-versie biedt een schat aan nieuwe functies, waaronder ondersteuning voor muis en toetsenbord en ultrawide-monitoren. En dat is nog niet alles! Er komen …
Laatste reactie door Eater, -
Splinter cell 3
door Hulsmans- 2 reacties
- 2.4k weergaven
Hallo Dukes, kan iemand mij goed uitleggen hoe ik Splinter Cell 3 kan cracken. Groetjes Ivo
Laatste reactie door koenmaarleveld, -
- 19 reacties
- 7.4k weergaven
hallo. Vele mensen kunnen Splinter Cell 3 niet spelen na installatie. Ik heb een fout gemaakt in de readme, mijn verontschuldigingen. Na de update, van 1.00 naar 1.05, moet je een crack downen. Je moet naar gamecopyworld.com gaan, en Splinter Cell 3 v1.05 [EURO] No-DVD/Fixed EXE downloaden. Kopieer alles wat in de map system zit, en plak het in de map waar splinter cell is geinstalleerd. Zo en dan gaat ik nou eerst een takkie roken, als het niet lukt, laat het weten, ik help je verder. Captain Buttface
Laatste reactie door Captain Buttface, -
- 0 reacties
- 4.9k weergaven
[table][th] Splinter Cell Blacklist-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Splinter Cell Blacklist-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Splinter.Cell.Blacklist-RELOADED Releasedatum: 21 augustus 2013 Retail Datum: 22 augustus 2013 Bestandsnaam: RLD-scblack Bron: Stream Grootte: 20,77 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: 90/100 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Toronto Omschrijving De Verenigde Staten heeft een militaire aanwezigheid in tweederde van de landen over de hele wereld, en sommi…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 6 reacties
- 6.6k weergaven
heej mensen, ik heb Splinter Cell Double Agent gedownload, vervolgens gemount, geinstalleert, YASU.exe erover heengehaald( de laatste nieuwe versie), en vervolgens gewoon nog de error : Plaats de originele CD/DVD in plaats van de backup (1000). Zie http://www.securom.com/message.asp?m=copy&c=1000&l=nl voor meer details. ik heb bij de post van Denianxxx, gekeken en ik weet heus wel hoe ik een crack moet zetten, en waar ik ze moet vinden. maar dit gaat mijn pet te boven,hij heeft geen dvd-drives meer omdat ze gehide zijn met YASU.exe en vervolgens krijg je nog die error:) *leve de beveiliging !* *not '* wie helpt me uit de brand ! alvast bedankt !!!!!!! …
-
- 4 reacties
- 2.5k weergaven
Een hele goeie middag, ik zit hier natuurlijk met een probleem, ik heb splinter cell double agent gedownload voor de computer en ik kreeg een winzip bestand die ik vervolgens heb uitgepakt en geplaatst bij mijn programm files en toen kreeg ik daar een map die je normaal krijgt als je het spel al geïnstalleerd hebt, en dus druk ik op het programma icoontje en krijg ik een menu met single player multiplayer credits en exit dus gewoon normaal dan druk ik op single player en krijg ik een bericht met : Must Check en dan kan ik alleen op oke drukken en dan krijg ik deze foutmelding: This Application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way. Please contact th…
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Ik zoek een werkende torrent voor Splinter cell double agent
Laatste reactie door ultra, -
- 6 reacties
- 2.9k weergaven
Ik heb het ORIGINELE spel splinter cell double agent en single player doet prima, maar als ik een tijd multiplayer speel geeft het deze foutmelding: Er is in SCDA_Online.exe een fout opgetreden. De bewerking is hierdoor afgesloten. Onze excuses voor het ongemak. En dat was het kan iemand mij helpen?
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Euh, ff vraagje, nu had ik chaos theory gedownd van een site, volledig en geinstalleerd nadat ik em gebrand had op dvd (udf) dus geinstalleerd van dvd. Nu wil ik een key invoegen van internet maar hij wijst hem af en een crack vind ik niet alleen een paar van 181 mB... Iemand? Tnx!
Laatste reactie door Botjeman, -
- 3 reacties
- 8.6k weergaven
Release Datum: 26 maart Ontwikkelaar: Black Rock Platforms: PC, PlayStation 3, Xbox 360 Uitgever: Disney Genre: Racing, Actie, Arcade Systeemeisen: Operating System: Microsoft Windows 7 / Vista SP2 / XP SP3 Processor: 3.0 GHz Intel Pentium D processor (Windows 7 / Vista) / 2.6 GHz Intel Pentium D processor (Windows XP) or 2.0 GHz AMD Athlon 64 X2 or equivalent processor Memory: 2.5 GB RAM (Windows 7 / Vista) / 2.0 GB RAM (Windows XP) Hard Drive: 6.5 GB uncompressed hard drive space Video Card (graphics): 256 MB DirectX 9.0c-compatible, 3D video card supporting Shaders 3.0 (NVIDIA GeForce 7600 or…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 2.4k weergaven
hllo, dit is mss wel heel er handig voor bepaalde mensen. ik heb dus eindelijk need for speed carbon binnen (totale downloadtijd: +/- 4 dagen) en dat zijn dus rar bestandjes van .001 tot en met .085. joehey, unrarren met 7-zip: error in crc, hele blablabla, enfin, het werkte niet, dan met winrar, hetzelfde. nu vond ik een interessant progje dat splitted rars eerst test en repareert en dan uitpakt (en nog tamelijk rap). Hier is in elk geval de link: http://www.snapdrive.net/files/124497/AutoUnpack444.zip
Laatste reactie door Erwin., -
Spore - Eigen creaties 1 2 3
door kaasbroodje- 50 reacties
- 10.1k weergaven
show hier jou spore character. gewoon praten over het spel kan natuurlijk ook dit is mij lieve beestje http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/spore.jpg
Laatste reactie door Heisenberg, -
Spore account
door Gast Zlatan- 5 reacties
- 9.7k weergaven
Hallo, Ik heb net Spore succesvol gedownload maar het lukt mij niet om een account aan te maken. ik heb alles netjes ingevuld aan het nodige aangekruist maar krijg dan dit: ''de registratiecode die voor de installatie van dit spel gebruikt is kan niet worden bevestigd'' Weet iemand waar je gewoon een accountje kan maken ? bijvoorbaat dank, m.v.g Zlatan
-
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
het is echt heel raar. ik kocht het spel spore en er gezegd: geef je e-mail adrees en dan krijg je een code voor de downloadmanager en dan kan je het spel beter spelen. ik gaf mijn e-mail adress maar kreeg geen e-mail en nu kan ik het niet spelen. mijn vraag is dus: weet iemand de code voor de downloadmanager of hoe ik mijn a-mailadress opnieuw kan invoeren ofzo
Laatste reactie door hyvesopu, -
spore registratie
door joeyx- 3 reacties
- 1.8k weergaven
ik heb al een bericht hierover gelezen maar het lukt niet ik heb spore gedownload en toen geinstaleerd dat ging goed heb een crack gebruikt voor de product key maar het werkt niet bij de registratie code ik heb z'n spore app maar als ik dat start dan staat dit er alert could not find the default preferences the data directory is missing or corrupt. [1004] dan dit alert coult not find a needed package the data directory is missing or corrupt. [1004] weet iemand wat ik nou mis of wat ik moet doen om die registratie code te krijgen
Laatste reactie door Duken, -
- 7 reacties
- 6.3k weergaven
Ik heb Spore gister gedownload, instalatie is klaar en nu komt er een schermpje waarin staat dat ik een registratiecode moet invullen. Dit staat er precies: Voer hier je registratiecode in. Voer de registratiecode in die je vindt in je bevestigingsemail, in de handleiding of op de verpakking van de game of op de Game Card. Nu heb ik op dit forum gezien dat een aantal van jullie ook Spore hebben gedownload, en mijn vraag was wat jullie hier hebben gedaan.
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 4 reacties
- 2.8k weergaven
gister even weer spore geïnstalleerd.XD maar nu ik heb probeer op te starten zie je heel even dat hij aan het laden is maar daarna is zie ik niks meer. als ik dat in taakbeheer bij processen kijk staat hij daar wel bij. eerst was het ook zo dat ik dat ea download menager tekentje zag staan. dus dat heb ik verwijderd (ea download menager). maar nu krijg ik nog steeds hetzelfde. ik heb het spel overigens gedownload en er een crack over gezet. alvast bedankt, :friends: niels
Laatste reactie door nielsjansen94, -
- 1 reactie
- 3.5k weergaven
Hallo, Ik kan maar geen trainer voor versie 1.02 vinden voor het spel Spore. Alleen maar betalend, kunnen jullie er 1 vinden die gratis is? #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 2 reacties
- 3k weergaven
hey ik heb nog al last van spyware en ik heb al verschillende keren norton internet security gedownload maar dan krjg ik altijd dezelfde foutmelding tijdens het installeren. http://img411.imageshack.us/my.php?image=naamloospn7.png het is niet zo duidelijk dus ik zal zeggen wat er staat: install failed. gathering error information. This may take several minutes directory13.txt
Laatste reactie door maxke006,