Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
[table][th] Resident Evil Revelations-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Resident Evil Revelations-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Resident_Evil_Revelations-FLT Releasedatum: 21 mei 2013 Retail Datum: 24 mei 2013 Bestandsnaam: flt-rer Bron: Stream Grootte: 7.85 GB Genre: Actie Critici: 95% Uitgegeven door: CAPCOM Ontwikkeld door: CAPCOM …
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hoi ik ben nieuw hier dus ik weet niet of ik hier juist ben. Ik wil graag een cracked cod5 server maken :geheim: een gewonnen server lukt maar weet niet hoe je cracked maak iemand die hier verstand van heefd
Laatste reactie door gijsco, -
- 5 reacties
- 1,4k weergaven
Bron: Tweakers Samengevat The Legend of Zelda: Breath of the Wild is een game die flink afwijkt van het vaste stramien van de voorgaande delen. Dat is gewaagd. Gelukkig voor Nintendo pakken de veranderingen verrassend goed uit. Nintendo weet van Hyrule een prachtige open spelwereld te maken waarin van alles te doen is. Doordat wapens slijten als je ze gebruikt en je hapjes en drankjes moet vervaardigen, moet je tactischer te werk gaan, vooral tijdens gevechten. Het maakt van BotW een mooi samenspel van weersinvloeden, de physics engine die ingebouwd is, het ontdekken van de spelwereld, het volgen van de verhaallijn en het verzamelen van voorwerpen en gron…
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
eej, ik speel dus regelmatig Battlefield 2 ;D maar als ik nu in een server wil spelen krijg ik een error en ik heb Battlefield 2 de patch gedownload én geïnstaleerd(patch v1.41) van deze site: http://www.electronicarts.nl/downloads/2210/ maar het kan zijn dat ik gekickt wordt door mijn mod AIX 2.0: http://aixtended.com/clientfiles.html -als ik al door iets wordt gekickt hoe te voorkomen? -als ik door de mod wordt gekicked wat te doen(zonder de optie deïnstaleren -PBsetup doet het bij mij niet dan krijg ik een error(zie ook screenshot voor error PBsetup) van de volgende site: http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php wat kan ik nog doen? bvd [v…
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Voor de mensen die niet goed weten hoe je snel een Wii spel download... heb ik een handig artikel geschreven: /Edit SPAM Slot.
Laatste reactie door zon_jeroen, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
waar is mijn topic over die problemen gebleven???? :-[
Laatste reactie door repoc, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Mijn zoon heeft zijn 2ds xl bijgewerkt, door onvoorzichtigheid en nu is het v11.10.0-43E ... totaal onverwacht maar we bestelden een ntrboot-kaart op free-switch.com en ik vraag me af of de kaart nog steeds zou werken op de 2ds 11.10 om luma te installeren? Bij voorbaat dank voor het antwoord!
Laatste reactie door Hope massi, -
Two Worlds 2
door katarina- 4 reacties
- 1,4k weergaven
H oy heb een vraag is een mogelikheit om het spel verder te kunen spelen al aleen demo versie problemen met activering spel
Laatste reactie door katarina, -
- 5 reacties
- 1,4k weergaven
Hoi, ik heb dus Warcraft 3 gedownload en dat zijn 3 bestanden! 1 voor de crack serial en patch en de andere 2 voor de 2 spellen! ik heb allereerst beide geinstalleerd! toen probeerde ik te spelen! vroeg om cd! dus ik het iso bestand op cd gezet! vraagt ie er nog steeds om! wat kan ik het nu het beste doen om toch te kunnen spelen? Thnx RR
Laatste reactie door miran102, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo mensen. Ik speelde laatst Top Spin 3 op een Xbox 360, en vond het een erg goed spel. Weten jullie een goed tennis spel voor de computer? Ik vind Virtua tennis niet zo heel goed, ook door die minigames enzo. graag jullie advies. mvg jamie
Laatste reactie door lser, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb deze torrent binnengehaald Age Of Empires 3 http://www.btmon.com/Games/PC/Age_Of_Empires_3_Incl_Expansion_and_CD_Keys.torrent.html maar weet nu niet wat ik precies moet doen kan iemand helpen a.u.b
Laatste reactie door siebee_, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik heb sinds kort een nieuwe omgebouwde Xbox en gebruik ABGX om mijn spellen te controller. Ik heb gelezen dat ik eigenlijk alleen spellen moet spellen als alles groen is in de ABGX, maar nu krijg ik de laatste tijd wat meldingen met dit erin: Caution: This SS contains a value (angle 359) that will cause older versions of iXtreme to return a detectable bad response! Make sure your drive is flashed with iXtreme version 1.4 or newer. Alternatively, you may enable the option to adjust angle 359 for compatibility with iXtreme < v1.4 Ik heb al een beetje gezocht via google maar wilde het toch graag zeker weten of het niet schadelijk is om deze spellen te spelen…
Laatste reactie door woutertje6, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Ik heb MW2 Gedownload en Steam maar hoe moet ik nu online spelen ik heb ook al een steam account en MW2 staat ook al in mijn spellen lijst bij Steam alleen als ik hem opstart via Steam dan doet hij het niet dan staat er ''You need to be logged in whit a steam account.'' of zoiets :-\ :-[
Laatste reactie door Robbert, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Ik heb net sims 3 (met uitbreidingen: wereldavonturen, ambities en na middernacht) geupdate. En nu kan ik in een keer het spel niet meer spelen. Op internet kon in niet echt een duidelijk antwoorde vinden omdat ik de versie van mijn sims spellen niet kan vinden. kan iemand a.u.b. helpen?? :s
Laatste reactie door Robbert, -
Firmware van DS
door Bart'- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Waar kan ik zien op welke Firmware mn DS werkt? http://www.bigdennis.com/sdhc-card-micro-secure-digital-card-p-13791.html?language=nl Ik wil deze bestellen maar ik weet niet of de firmware overeenkomt.. Pls iemand help me!
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39955.0[/iurl]
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
ik had al 1 gevonden maar die deed het niet. wie weet waar ik er 1 kan vinden alvast bedankt
Laatste reactie door Schaapje, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
de meeste spellen doen het gelukkig wel. maar als ik petz fantasie, laura passie Tekenen & Schilderen en art acadamy opstart dan loopt mijn ds vast. kan bij petz fantasie wel een taal uit kiezen maar dan houdt het op. heb de nieuwste software op mijn dstt kaartje staan.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
ik zit met een probleem met veel wii games die ik gedownload heb 1. ik heb 8gig usb met wbfs manager geformateerd naar wbfs 2. ik heb weekend miljonair erop gezet (DOET HET) 3. ik zet new super mario erop (DOET HET) 4. ik zet astro boy erop (DOET HET) Maar de volgende games heb ik een probleem mee waar kan het aan liggen Super mario kart (zie de karts niet en als ik wil spelen freezt die op zwart beeld) Super mario bros brawl (als ik game wil starten freezt die (net als mario) Cake mania 2 (na license by nitendo krijg ik wit beeld) En zo kan ik nog wat doorgaan Maar wat me opvalt is dat dus de ubisoft games wel werkenen maar nitendo games niet me usb loader gfx …
Laatste reactie door meowndz, -
jojo fashion game
door inkies7- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hallo Ik heb hier een trial van maar ik zoek nu een serial of crack. Kan iemand mij helpen??
Laatste reactie door Fredpascal, -
Kan ik de map waarin de bestand install.exe inzit verwijderen? Dus de map waarin ik GTA SA heb gedownload van utorrent? En hoe ga ik online in SA? //modbreak: Je hebt twee topics lopen over hetzelfde spel. Ik hoef je niet te vertellen dat dat niet nodig is. Het andere topic is verwijderd. Ook jij mag wel eens op de kwaliteit van je berichten gaan letten, want ik zie vaak onnodige posts en posts zonder informatie erin of met nutteloze uitspraken.
-
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl=http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23391.0]http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23391.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb met mijn ps3 internet problemen want als ik me internet laat controleren heb ik NAT-type 3 en er staat dan onder dat communicatie mogelijkheden beperkt zijn. hoe kan kan ik dit veranderen naar NAT-type 2? want dan staat er niks onder en dat lijkt me beter. alvast bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Help! Hallo, ik had al eerder een bericht geplaatst, ??? maar ik heb de vraag niet goed gesteld. Hoe kan ik het commentaar voor fifa 09 voor de playstation 2 in het nederlands instellen? Alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
FIFA 11 PS3 Toernooi WK 2014
door Gast dibyo- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Beste mensen, Zoals je al waarschijnlijk weet heb ik een CL-toernooi georganiseerd, wat redelijk succesvol is afgelopen. Nu organiseer ik een WK en hoe meer deelnemers des te beter. Desondanks dat er al lotingen hebben plaatsgevonden, kunnen er t/m vrijdag 8 juli gewoon nog deelnemers meedoen. Indien je geen account bij Fifavoetbal hebt, moet u zich inschrijven wilt u meedoen. Daarbij vraag ik u, als u interesse heeft en de tijd, om u hier in te schrijven. Mvg PS: Dit geldt alleen voor mensen die kunnen spelen, een PS3 hebben en Fifa 11.
Laatste reactie door JStyle,