Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.303 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
heey ik was net c&c3 tiberium wars aan 't spelen en toen kreeg ik een game crash (zie plaatje) weet iemand wat ik hieran kan doen? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Beste mensen, Na de originele Unreal Tournament uit 1999 te hebben gedownload, heb ik deze gemount (zoals mooi beschreven op een handleiding elders op deze site) en wilde ik hem gaan cracken, aangezien het spel aangeeft dat er geen cd is zodra ik hem opstart. Nu heb ik op Megagames een crack gevonden voor versie 436 van Unreal Tournament (de versie die ik heb gedownload). Dit is echter een zogenoemd icd-bestand. De handleiding zegt dat ik dit bestand moet vervangen voor het andere icd-bestand, maar zoals met alle games start ik het spel met een .exe bestand. Iemand een idee wat ik fout doe, of moet ik gewoon ergens een .exe crack file vinden voor Unreal Tournament v436 …
Laatste reactie door The_Bird, -
MW2 NAT
door philippeee- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hallo, ik heb MW2 gekocht en alles werkt, maar er staat bij NAT: strict weet iemand hoe dat weg kan? ik heb al alles geprobeerd. alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hey, Telkens als ik fm09 wil opstarten krijg ik een foutmelding. Ik krijg telkens dit: Kan de toepassing niet juist initialiseren (oxc0150002). Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb Bf2 op mijn PC en als ik een map wil spelen geeft hij een punkbust fout melding die luid als volgt: inadequte O/S privilages of zo iets ligt het er aan dat mijn pc vista is????? P.S. dit gebeurt bij elke map die ik wil spelen HELP MIJ PLAESSSSS!!!!!!!!! :-\ THNX O0
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
[table][th] Resident Evil Revelations-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Resident Evil Revelations-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Resident_Evil_Revelations-FLT Releasedatum: 21 mei 2013 Retail Datum: 24 mei 2013 Bestandsnaam: flt-rer Bron: Stream Grootte: 7.85 GB Genre: Actie Critici: 95% Uitgegeven door: CAPCOM Ontwikkeld door: CAPCOM …
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb met mijn ps3 internet problemen want als ik me internet laat controleren heb ik NAT-type 3 en er staat dan onder dat communicatie mogelijkheden beperkt zijn. hoe kan kan ik dit veranderen naar NAT-type 2? want dan staat er niks onder en dat lijkt me beter. alvast bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Als ik PCM 2009 op start komt er een error, hij zegt dan er een fout zit in het bestandje PCM_NiDX9RendererVC80.dll: Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
ik kon nergens een gelijk of iets wat er op leek vinden, dus bij deze mijn probleem is dat ik de sims 3 met nieuwste update 1.4.6.00002 , niet zonder cd kan spelen. ik heb de cd geleent , geinstaleert en met een aantal cracks geprobeert.. niets dat werkte. nu heb ik ook nog geprobeert om de sims via de cd een image bestand van te maken, en op een virtuele schijf te zetten, opnieuw zonder resultaat. ik krijg hem aleen werkent zonder de update en dan cracken, MAAR zonder de update kun je een dag wachten tot dat een sims uur voorbij is en dat is niet zoals het hoort te zijn. heeft iemand nog sugesties? groeten proZac
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hooii,, ik heb al geprobeerd om my sims party te downloaden maar elke keer als ik hem probeer uit te pakken lukt het niet weet iemand een link waar ik het spel wel kan downloaden en openen (gratis). ik hoop snel op een reactie. Alvastbedankt. :angel:
Laatste reactie door Schaapje, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik heb sinds kort GTA IV op mijn pc gedownload. Maar ik moet wel weten of mijn video kaart geschikt is voor deze spel,want hij start namelijk niet. Mijn pc-monitor is Samsung SyncMaster 206BW (LCD Scherm). Ik heb er Ati Radeon x300 op gezet , maar de spel start niet. Dus de vraag is , kunnen jullie voor mij de juiste driver voor mijn monitor vinden zodat ik de spel kan spelen???? Alvast Bedankt, Emre.
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
hey, ik weet niet of er hier mensen zijn met ervaing met warrock, maar ik probeerde gister na maanden weer eens warrock te spelen... eerst allemaal patches en kwam oppeens dat venstertje van hackshield (wat me virusscanner als virus zag). ik ik aangeklikt dat virussysteem zich er niks van moet aantrekken en warrock starte dus op... toen ik inlogde en wilde kiezen uit close quarters, urban ops of battle group sloot het spel zich spontaan af :'( >. ik dus het spel opnieuw gedownd maar dit werkt ook niet... als ik de virusscanner er nog bij uit zet help het ook niet... :s weet iemand hier hoe ik dit kan oplossen?? :peace:
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Mijn zoon heeft nu een ds lite met micro sd kaart. Ik wil nu voor hem de DSI XL kopen. Moet ik dan weer een nieuw sd kaartje kopen? of kan dit kaartje er ook in? Kan iemand mij vertellen wat ik allemaal nodig heb en welke firmware ik er voor nodig heb? Alvast heel erg bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo Ik heb NFS Undercover maar nu wil ik er een trainer er in stoppen. Maar als NFS ga spelen met Trainer aan enzo werkt hij wel als je hem wilt starten maar dan doe ik een nummer intikken zegt die on maar niks verandert ??? NFS Undercover EU is versie 1.01.17 en Trainer ook 1.01.17
Laatste reactie door proboss, -
The Godfather
door Jacob- 3 reacties
- 1,5k weergaven
als ik in een auto stap kan ik er mee rijden Enzo maar ik kan niet uitstappen :-[ ligt dit aan de no cd crack net zoals bij de sims?
Laatste reactie door Jacob, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
please help me ik moet cd-key voor hidden & dangerous 2 hebben maar waar staat tie ik kan niet instaleren want ik kan die cd key niet vinden geef zo snel mogelijk andtwoord graag.
Laatste reactie door robin1994, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Ik en mijn vrienden spelen graag Halo Combat Evolved. Vroeger kon ik spelen maar nu niet meer, ik heb verschillende iso's gedownload maar ik krijg steeds dit : (Er staat wel iets van istallation complete.) Ik en een vriend hebben dezelfde iso gedownload en hij kan het spelen maar ik niet.
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik heb met azureus een torrent gedownload 'Need for speed undercover' Dan heb ik het uitgepakt met winrar. De installatie was vlot verlopen. Als ik de crack opende. Dan vroeg een registratie code in te vullen. Dat heb ik gedaan en dan zegt hij registraitcode niet juist, game afgesloten. Het is wel een 'exe' bestand. Als ik het dan opent komt er eerst een zwart scherm, zoals opdrachtpromt en dan die foutmelding. Dank u wel.
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo allemaal! Ben al tijden niet maar op duken.nl geweest maar ik moet zeggen dat de website er fantasties uitziet. Ik heb eigenlijk een klein probleempje met mijn gedownloade spel. Ik heb Take one helicopter Reloaded gedownload van TPB Maar wanneer ik heb bespeel en de crack plaats gaat het de eerst 5 a 10 min goed met spelen. Maar na een tijdje komt het logo van take on a helicopter tevoorschijnen en word het beeld als ware een soort zeeachtig golven. Alles begint heen en weer te schudden enzovoort:S Nu was mijn vraag. Heb ik mijn crack niet goed geplaatst of is het wat anders? Ik heb mijn crack in de installatie folder geplakt. zoals werd vermeld bij de torrent. Ik w…
Laatste reactie door Pascalnijhuis, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hallo allemaal, ik kan jullie veel steuenen want ik heb heel veel ervaringen met wii en ds... hopelijk gaan jullie me wat aan doen om te bedanken alks een hulp klien vergoeding want je krijgt dan programmeren en wii en van alles wat... ik ben nu met twee mensen aan het helpen en ik hoop dat ik nog meer ontvangen... je mag me msn en mailen als je wilde kun je me vragen stellen en oplossing opzoeken.... je zal zeker tevreden meer zijn hoor als ik je helpt.... me mail is SPAM en msn jSPAM om te vragen en helpen met vriendelijke groeten, jeroen molenschot....ik steun jullie als jullie ons roept O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0
weet iemand waar je die kan downloaden? voor pc
Laatste reactie door simsfan, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22575.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Heeft iemand die voor mij (torrent) van demonoid mag ook (ik hoef niet online dus een online crack hoeft er ook niet bij) Ik hoor het wel. <Mart> :peace:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hey Ik heb wario ware DIY nu op mijn R4 staan. Het spel werkt perfect, alleen kan ik niet saven Er staat wel saving enzo en dan krijg ik geen foutmelding Maar als ik het spel afsluit en dan weer opstart is alles weg. Is hier iets aan te doen? Groeten JimJim
Laatste reactie door JimJim, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hey. Ik heb age of empires 3 dus gedownload. Alleen ik kan niet online. Ik heb btw de uitbreidingsset (the dynastics heette hij geloof ik) gekocht.
Laatste reactie door JimJim,