Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.286 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik heb sinds kort GTA IV op mijn pc gedownload. Maar ik moet wel weten of mijn video kaart geschikt is voor deze spel,want hij start namelijk niet. Mijn pc-monitor is Samsung SyncMaster 206BW (LCD Scherm). Ik heb er Ati Radeon x300 op gezet , maar de spel start niet. Dus de vraag is , kunnen jullie voor mij de juiste driver voor mijn monitor vinden zodat ik de spel kan spelen???? Alvast Bedankt, Emre.
Laatste reactie door Wesley, -
begin september krijg ik aion binnen. lijkt me een super vet spel maar wat moet je eigenlijk per maand betalen? dat is mijn vraag mvg. magicm14
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
MW2 NAT
door philippeee- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hallo, ik heb MW2 gekocht en alles werkt, maar er staat bij NAT: strict weet iemand hoe dat weg kan? ik heb al alles geprobeerd. alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Hoi, ik heb dus Warcraft 3 gedownload en dat zijn 3 bestanden! 1 voor de crack serial en patch en de andere 2 voor de 2 spellen! ik heb allereerst beide geinstalleerd! toen probeerde ik te spelen! vroeg om cd! dus ik het iso bestand op cd gezet! vraagt ie er nog steeds om! wat kan ik het nu het beste doen om toch te kunnen spelen? Thnx RR
Laatste reactie door miran102, -
- 6 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb een r4i en als ik een spel wil starten zegt hij "There is not enough space on target disc, can not copy fille" hoe moe t ik nu een spel starten??????????
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hey. Ik heb age of empires 3 dus gedownload. Alleen ik kan niet online. Ik heb btw de uitbreidingsset (the dynastics heette hij geloof ik) gekocht.
Laatste reactie door JimJim, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Het playstation network is al een paar weken offline. Is er al meer bekend wanneer die weer online gaat?
-
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb nog eens gezocht op internet en heb gevonden dat de psp go gehackt is http://www.youtube.com/watch?v=DSF82oP5B-w&feature=player_embedded#! daar is een video van het gehackte apparaat, maar weet iemand of er ook meerdere emulators zijn? Is het nu ook mogelijk om emulators of andere programma's van http://pspgohacks.com/ te gebruiken?
Laatste reactie door timothy250, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb rome total war gedouwload en unmount in een map en als ik op setup druk krijg ik een fout melding :1607: Unable to instal installshield scripting runtime :'( plz help my alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
heey ik was net c&c3 tiberium wars aan 't spelen en toen kreeg ik een game crash (zie plaatje) weet iemand wat ik hieran kan doen? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb al even gezocht en ik kon hier geen onderwerp over vinden (Mijn excuses voor als deze er toch wel blijkt te zijn..) Ik heb namelijk een probleem met het installeren van The Sims 2 met uitbreidingen op mijn Mac, ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Ik heb inmiddels de hele zooi in de juiste volgorde geinstalleerd (sims 2 > university > nightlife > open for business > pets > family fun stuff > glamour life stuff > seasons). Ging allemaal prima. Nu moet ik uiteraard nog de crack voor Seasons installeren (want zonder 'cd' doet het spel het niet). ECHTER; als ik de crack aanklik en 'm vervolgens wil installeren krijg ik …
Laatste reactie door Majoow, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter Hey allemaal! Ik heb een probleem met Steam. Telkens als ik het probeer op te starten krijg ik een foutmelding. Iemand een idee wat dat kan zijn en hoe ik het kan fixen? Ik ben echt niet zo’n techneut, dus alle hulp is welkom! Bedankt alvast! TechGuru99 Hey GamePeter! Dat is echt vervelend! Die foutmeldingen kunnen door verschillende dingen komen. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Herstart je computer: Dit klinkt simpel, maar vaak lost dat gewoon veel op. Steam opnieuw opstarten: Sluit Steam volledig af via de taakbeheerder en start het opnieuw op. Control…
Laatste reactie door gamer12, -
- 8 reacties
- 1,5k weergaven
:banaan: ik heb deze test gedaan op http://svc.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx Kan ik het spelen?
Laatste reactie door Freddytje, -
PS3 Cluster
door mikeb106- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Heey, Ik weet niet of ik dit topic in de goede categorie heb geplaatst (anders graag veranderen). Ik ben vaak bezig met het creëeren en renderen van landschappen en andere 3d voorwerpen. Hierbij heb ik een probleem zoals wellicht meerderen zullen hebben. Mijn computer is lang zo traag nog niet maar niet snel genoeg om snel te kunnen renderen. Ik weet dat renderen altijd al een probleem is geweest als je het snel en mooi wilt laten verlopen, het kost altijd veel tijd. Recent heb ik gelezen over een ps3 cluster, ik heb op internet gezocht maar heb niet zoveel gevonden erover (hoe je het maakt). De ps3 renderd live, dus als ik er 3 aan elkaar zou koppelen en alleen de c…
Laatste reactie door mikeb106, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Ik zoek de topic sims 3, voor hulp maar kan het nergens vinden, dus mijn berichtje staat ook hier onder.. Zal wel blond zijn ofzo
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Heyy mensen, Ik wou graag weten of je een server kan maken met een gedownloade CSS. MVG Lajos.
Laatste reactie door martijn1, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik heb met azureus een torrent gedownload 'Need for speed undercover' Dan heb ik het uitgepakt met winrar. De installatie was vlot verlopen. Als ik de crack opende. Dan vroeg een registratie code in te vullen. Dat heb ik gedaan en dan zegt hij registraitcode niet juist, game afgesloten. Het is wel een 'exe' bestand. Als ik het dan opent komt er eerst een zwart scherm, zoals opdrachtpromt en dan die foutmelding. Dank u wel.
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hoe kan ik een cracked server joinen van cod5 zoals bij game tracker
Laatste reactie door Michiel, -
weet iemand waar je die kan downloaden? voor pc
Laatste reactie door simsfan, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb op eBay een nieuwe Lite-on drive voor mijn X360 gekocht, en kreeg hem vandaag binnen. De drive doet het gewoon (lade open en dicht). Maar als ik hem aansluit op de voeding van de X360 en de SATA op mijn PC, herkent de jungleflasher hem wel. Maar het lukt niet om de .bin-files te extracten... Steeds DVD Drive not found, omdat ik de stroom erop en eraf moet halen (ivm Half open tray). Heb ik nog iets nodig voordat ik hem uberhaupt kan flashen? Want ik lees overal dat ik zo'n ding nodig heb: Ik heb al tig keer gezocht naar Dummy files, en andere oplossingen, zoals de Handleiding van JungleFlasher.nl... Kunnen jullie mij verder hel…
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
wie kan mij helpen ik moet mangos halen van een andere eiland maar daar moet je een boot hebben en om die boot te maken moet je die hamer hebben maar waar kan je die vinden en dan moet ik ook nog limoenen hebben voor de kok en nog soort van curry voor de dokter kan iemand mij helpen? ps het is voor de ds
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb deze torrent binnengehaald Age Of Empires 3 http://www.btmon.com/Games/PC/Age_Of_Empires_3_Incl_Expansion_and_CD_Keys.torrent.html maar weet nu niet wat ik precies moet doen kan iemand helpen a.u.b
Laatste reactie door siebee_, -
burning crusade
door kuskusxxx- 1 reactie
- 1,5k weergaven
ik ga burning cruade kopen en heb ff een paar vraagjes -moet ik ook iets in een relmlist aanpassen - en moet ik ook weer zo lang een patch downen ofzow ik heb nl. de laatste nieuwe van de gewone wow ??? ??? ???
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo ik heb een wii spel uit amerika gekocht maar na beginnen te hebben ingedruk wordt het scherm zwart en doet verder niks weet iemand wat hiervan de oorzaak is gr. Rene
Laatste reactie door Jeroen, -
r4 kaartjes
door use4all- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Voor de mensen die nog een r4 kaartje moeten/willen hebben mogen mij een pm stuuren
Laatste reactie door Zombymario,