Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.289 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
hey, ik weet niet of er hier mensen zijn met ervaing met warrock, maar ik probeerde gister na maanden weer eens warrock te spelen... eerst allemaal patches en kwam oppeens dat venstertje van hackshield (wat me virusscanner als virus zag). ik ik aangeklikt dat virussysteem zich er niks van moet aantrekken en warrock starte dus op... toen ik inlogde en wilde kiezen uit close quarters, urban ops of battle group sloot het spel zich spontaan af :'( >. ik dus het spel opnieuw gedownd maar dit werkt ook niet... als ik de virusscanner er nog bij uit zet help het ook niet... :s weet iemand hier hoe ik dit kan oplossen?? :peace:
Laatste reactie door Dark Legend, -
ikea engels
door inekea- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, ik heb de sims ikea in het engels gedownload, want ik zie hem nergens in het nederlands staan. Mijn sims is in het nederlands, en ik vroeg me af of dat gaat als je dan een engels spel eroverheen zet... Weet iemand of dit gaat en als het niet gaat, weet iemand dan misschien een nederlandse ikea download?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Wii update
door snookerjunkie- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hey, Ik heb een omgebouwde Wii (soft) maar ik heb een probleem bij sommige spellen dat die niet werken en dat er een error verschijnt. Ik ben helemaal geen kenner van software en dergelijke, maar na veel zoekwerk ben ik al iets wijzer geworden. Mijn Wii is omgebouwd met het programma Gator Beta 0.3 en de error is 001 en 002. Dat ik bepaalde software moet installeren weet ik ondertussen, maar hoe moet ik dit allemaal doen? Kan iemand mij daarin helpen? Zou het ook kunnen dat ik een update moet doen en hoe moet ik dit dan doen? grtzz Snookerjunkie
Laatste reactie door snookerjunkie, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Hoi, ik heb dus Warcraft 3 gedownload en dat zijn 3 bestanden! 1 voor de crack serial en patch en de andere 2 voor de 2 spellen! ik heb allereerst beide geinstalleerd! toen probeerde ik te spelen! vroeg om cd! dus ik het iso bestand op cd gezet! vraagt ie er nog steeds om! wat kan ik het nu het beste doen om toch te kunnen spelen? Thnx RR
Laatste reactie door miran102, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hoe kun je de snelheid van het downloaden van Wii spellen veranderen. Het duurt bij mij wel een dag.
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb tm united forever gedwonload geinstalleerd en nu wil ik de upgrade installeren die ik van tm site heb gedownload maar als ik een map moet selecteren van waar ik tm heb geinstalleerd die selecteer ik en druk dan op ok dan komt er dit te staan: Tm kon niet worden gevonden op deze computer. weet iemand wat ik moet doen??? Alvast bedankt
Laatste reactie door Roelandd, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
[table][th] Reus-TiNYiSO [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Reus-TiNYiSO Release-informatie Groep : TiNYiSO (Scene) Release naam: Reus-TiNYiSO Releasedatum: 22 juni 2013 Retail Datum: 22 juni 2013 Bestandsnaam: t-reus Bron: DVD Grootte: 513 MB Genre: Strategie, Indie, Simulation Critici: 7.4/10 Ontwikkeld door: Abbey Games Uitgegeven door: Abbey Games style=”color: #FF0000″> Update: Reus.incl.Update.2.RIP-Unleashed (NFO – Download) Omschrijving Reus, bestuur je machtige reuzen die u helpen de planeet vorm geven aan uw wil. U kunt b…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hey. Ik heb age of empires 3 dus gedownload. Alleen ik kan niet online. Ik heb btw de uitbreidingsset (the dynastics heette hij geloof ik) gekocht.
Laatste reactie door JimJim, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik heb sinds kort GTA IV op mijn pc gedownload. Maar ik moet wel weten of mijn video kaart geschikt is voor deze spel,want hij start namelijk niet. Mijn pc-monitor is Samsung SyncMaster 206BW (LCD Scherm). Ik heb er Ati Radeon x300 op gezet , maar de spel start niet. Dus de vraag is , kunnen jullie voor mij de juiste driver voor mijn monitor vinden zodat ik de spel kan spelen???? Alvast Bedankt, Emre.
Laatste reactie door Wesley, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Heyy mensen, Ik wou graag weten of je een server kan maken met een gedownloade CSS. MVG Lajos.
Laatste reactie door martijn1, -
MW2 NAT
door philippeee- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hallo, ik heb MW2 gekocht en alles werkt, maar er staat bij NAT: strict weet iemand hoe dat weg kan? ik heb al alles geprobeerd. alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
Kan ik de map waarin de bestand install.exe inzit verwijderen? Dus de map waarin ik GTA SA heb gedownload van utorrent? En hoe ga ik online in SA? //modbreak: Je hebt twee topics lopen over hetzelfde spel. Ik hoef je niet te vertellen dat dat niet nodig is. Het andere topic is verwijderd. Ook jij mag wel eens op de kwaliteit van je berichten gaan letten, want ik zie vaak onnodige posts en posts zonder informatie erin of met nutteloze uitspraken.
-
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb rome total war gedouwload en unmount in een map en als ik op setup druk krijg ik een fout melding :1607: Unable to instal installshield scripting runtime :'( plz help my alvast bedankt :friends:
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
ik ben niet egt de grooste in het douwnloden maar ik heb het spel ge instaleerd met alcohol120% (trail) maar nu loop ie vast met opstarten na het munu en als ik de crack in wil zetten gaat dat niet wie kan me helpen PLZZZ
Laatste reactie door Heisenberg, -
weet iemand waar je die kan downloaden? voor pc
Laatste reactie door simsfan, -
r4 kaartjes
door use4all- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Voor de mensen die nog een r4 kaartje moeten/willen hebben mogen mij een pm stuuren
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik heb met azureus een torrent gedownload 'Need for speed undercover' Dan heb ik het uitgepakt met winrar. De installatie was vlot verlopen. Als ik de crack opende. Dan vroeg een registratie code in te vullen. Dat heb ik gedaan en dan zegt hij registraitcode niet juist, game afgesloten. Het is wel een 'exe' bestand. Als ik het dan opent komt er eerst een zwart scherm, zoals opdrachtpromt en dan die foutmelding. Dank u wel.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb nog eens gezocht op internet en heb gevonden dat de psp go gehackt is http://www.youtube.com/watch?v=DSF82oP5B-w&feature=player_embedded#! daar is een video van het gehackte apparaat, maar weet iemand of er ook meerdere emulators zijn? Is het nu ook mogelijk om emulators of andere programma's van http://pspgohacks.com/ te gebruiken?
Laatste reactie door timothy250, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb hier een DSi van mijn neefje liggen, die graag wil internetten er op. Ik gisteren alle Wi-Fi instellingen ingesteld (duh ). Nu dacht ik, in de Nintendo Shop is het internet "kanaal" te verkrijgen. Helaas hebben we geen toegang tot die shop, vanwege de beroemde software update. Hij heeft een Acekard 2i Nu concreet: Hoe krijg ik met een Acekard 2i het internet/browser op de DSi zonder dat de spellen niet meer speelbaar zijn? Moet ik dus ook de kaart updaten, voor zover daar een update voor is? Alvast bedankt! O0
Laatste reactie door Zombymario, -
ik heb een vraagje he ik heb een omgebouwde wii met een exsterne schijf daar staan iso games op voor de wii maar zou er ook films mee af willen spellen schelt weer dvd is dit mogelijk en wat moet ik hebben dan
Laatste reactie door gekie1973, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb al even gezocht en ik kon hier geen onderwerp over vinden (Mijn excuses voor als deze er toch wel blijkt te zijn..) Ik heb namelijk een probleem met het installeren van The Sims 2 met uitbreidingen op mijn Mac, ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Ik heb inmiddels de hele zooi in de juiste volgorde geinstalleerd (sims 2 > university > nightlife > open for business > pets > family fun stuff > glamour life stuff > seasons). Ging allemaal prima. Nu moet ik uiteraard nog de crack voor Seasons installeren (want zonder 'cd' doet het spel het niet). ECHTER; als ik de crack aanklik en 'm vervolgens wil installeren krijg ik …
Laatste reactie door Majoow, -
- 7 reacties
- 1,5k weergaven
heb probleem met deze spell en weet geen oplossing voor moet antwoorden aanklikken maan geet niet een of twee van die rest niet
Laatste reactie door katarina, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Ik zoek de topic sims 3, voor hulp maar kan het nergens vinden, dus mijn berichtje staat ook hier onder.. Zal wel blond zijn ofzo
Laatste reactie door Tom, -
PS3 Kopen
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo mensen, Ik ga een PS3 kopen ik weet dat de ps4 over een jaar uitkomt maar toch ga ik voor de ps3. Ik was een beetje aan het rondkijken op internet en kwam bij deze site uit: Site Heeft iemand van jullie enige ervaring met deze site? De producten zijn wel heel goedkoop en daarom weet ik het niet zeker. Graag jullie ervaring en of mening erover. Mvg [glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow] Ps. Ik weet niet zeker of ik hem hier goed gepost heb. Wil je hem anders even ergens anders heen verplaatsen zomby.
-
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb op eBay een nieuwe Lite-on drive voor mijn X360 gekocht, en kreeg hem vandaag binnen. De drive doet het gewoon (lade open en dicht). Maar als ik hem aansluit op de voeding van de X360 en de SATA op mijn PC, herkent de jungleflasher hem wel. Maar het lukt niet om de .bin-files te extracten... Steeds DVD Drive not found, omdat ik de stroom erop en eraf moet halen (ivm Half open tray). Heb ik nog iets nodig voordat ik hem uberhaupt kan flashen? Want ik lees overal dat ik zo'n ding nodig heb: Ik heb al tig keer gezocht naar Dummy files, en andere oplossingen, zoals de Handleiding van JungleFlasher.nl... Kunnen jullie mij verder hel…
Laatste reactie door PeaceFreak,