Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, Ik heb sinds kort een nieuwe omgebouwde Xbox en gebruik ABGX om mijn spellen te controller. Ik heb gelezen dat ik eigenlijk alleen spellen moet spellen als alles groen is in de ABGX, maar nu krijg ik de laatste tijd wat meldingen met dit erin: Caution: This SS contains a value (angle 359) that will cause older versions of iXtreme to return a detectable bad response! Make sure your drive is flashed with iXtreme version 1.4 or newer. Alternatively, you may enable the option to adjust angle 359 for compatibility with iXtreme < v1.4 Ik heb al een beetje gezocht via google maar wilde het toch graag zeker weten of het niet schadelijk is om deze spellen te spelen…
Laatste reactie door woutertje6, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb rome total war gedouwload en unmount in een map en als ik op setup druk krijg ik een fout melding :1607: Unable to instal installshield scripting runtime :'( plz help my alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Hoij mensen Ik heb een cd'rom van een vriendin van me gekregen waar de download van de sims 3 opstaat. Ik had al een x eerder een sims 3 download gekregen, alleen wilde deze niet verder dan het opstart scherm. Er stond dan dat ik de productcode in moest voeren, maar aangezien een gedownloade had, heb ik de code via crack > rld sims > en dan generate. Wanneer ik dezelfde code als bij de installatie invoerde, zei myn laptop harrie nog steeds dat de code niet geldig was! Misschien heeft een van jullie hier al antwoord op. Toen heb ik dus een nieuwe cd'rom gekregen. Deze installeerde ik en deze leek het wel te doen. Ik kon de sims opstarten zonder problemen dat ik een…
Laatste reactie door Jeroen, -
Ps2 ombouwen
door 1234jantje- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hoi, Ik wil graag mijn ps2 ombouwen en heb gezien dat dit bij verschillende bedrijven mogelijk is. Zelf heb ik Ps2flash op het oog (www.ps2flash.nl) echter zag ik ook een soort van speciale memory card waarmee de machine ook is omgebouwd. Iemand hier ervaring mee? Mvg, Jan
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Ik heb GTA IV succesvol gedownload en ik kan hem installeren maar als ik cd2 erin moet doen, lukt dat niet want die moet ik selecteren . Maar als ik het cd2 bestand mount met deamon tools kan ik hem niet openen via de installshield weet iemand hoe ik toch cd2 kan openen tijdens het installeren
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hey, Ik heb net FIFA 09 gedownload maar ik vind geen werkende key :'( Zou iemand mij hierbij een handje willen helpen? Dank bij voorbaat Dennis
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb het spel Wanted: Weapons of Fate gedownload en als ik het op start en een new game aanmaak dan kom ik in de eerste level en dan zitten overal zwarte vlekken op en na een paar seconden is alles zwart en hoor ik nog alleen maar geluid en het spel zelf gaat gwn verder ik heb via google nog meer mensen gezien die het zelfde probleen hebben maar dat is allemaal engels en daar kan ik geen wijs uit kan iemand mij helpen alvast bedankt
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo ik heb een vraag als iemand een ps3 code voor de beta dc universe online voor de ps3 ik hoop dat iemand me kan helpen en naar dit e-mail kan sturen. E-Mail: gerald_damian@hotmail.com Ik hoop dat iemand me kan helpen. ;D
Laatste reactie door geraldo13, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb de sims 3 en de sims 3 ambities geinstalleerd, de sims 3 deed het altijd prima, niks mis mee. Nu heb ik vandaag ambities geinstalleerd, en als ik dan wil spelen, krijg ik eerst dat startscherm, ik druk op spelen, dan krijg ik even een zwart scherm, en dan weer mijn bureaublad te zien. Ik heb de sims EN ambities al er af gehaald en weer opnieuw geinstalleerd, pc opgestart enz maar niks helpt, ik krijg dat zwarte scherm. Ook als ik iets download uit de uitwisseling pakt hij de bestanden niet, door een fout. Hoe komt dit, en hoe zorg ik er voor dat hij het gewoon doet, mijn pc heeft wel gewoon de goeie specs, ik heb gecheckt bij canyourunit. alvast bedank…
Laatste reactie door Releases, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
ik ben niet egt de grooste in het douwnloden maar ik heb het spel ge instaleerd met alcohol120% (trail) maar nu loop ie vast met opstarten na het munu en als ik de crack in wil zetten gaat dat niet wie kan me helpen PLZZZ
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb zo'n apparaatje gekocht zodat ik mijn draadloze xbox controller kan aansluiten op de pc maar nu is mijn vraag ofdat de headset hier dan ook op werkt? en wat moet je doen om dat te laten werken? Post samenvoeging: april 26, 2010, 18:08:19 ik heb nu ondekt dat de headset het doet met de controller maar ik had nu de vraag ofdat het mogelijk is om alleen het prate door de headset te krijge en verder al het geluid gewoon via de boxen netzoals bij de xbox zegmaar
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
hey, nfs Most Wanted die heb ik gedownload en geextract alles wat er staat hoe je het moet doen . Maar als ik het spel wel starten dan krijg ik heel mijn scherm zwart en kan ik nix meer doen :-\ Ik heb al gekeken naar mijn systeemeisen en alles was boven het geeiste. en ook al op gamecopyworld maar vind het niet. Liefst snel een reactie met een antwoord hoe ik het moet oplossen O0 Groetjes
Laatste reactie door Marciej123, -
Two Worlds 2
door katarina- 4 reacties
- 1.5k weergaven
H oy heb een vraag is een mogelikheit om het spel verder te kunen spelen al aleen demo versie problemen met activering spel
Laatste reactie door katarina, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
elke keer als ik dungeon keeper 2 opstart krijg ik in het menu allemaal zwarte blokjes dan zie ik de tekst wel maar als ik dan campain doe dan start ik mijn missie dan word alles zwart maar de tekst is wel zichtbaar. ik gebruik windows vista 32 bit. met directx 10 iemand een oplossing?
Laatste reactie door firecrack, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
ye, ik heb fifa 09 geinstalleerd zonder problemen maar wanneer ik het wil opstarten, geeft hij een foutmelding dat er geen verbinding is met het internet, en dat hij dit nodig heeft om het eigendomsrecht te controleren. Het rare is, dat ik wel verbinding heb met het internet. Wat moet ik doen?
Laatste reactie door joosacke, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, Ben ergens verschillende versies van Mario Kart tegen gekomen onder de naam Wiimms Mario Kart Fun. Zover ik kan zien is er regulier maar één versie van Mario Kart. Wie kan mij hier over iets vertellen?
Laatste reactie door rico18, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
wie meet hoe je van .rar bestanden een spel maakt dat snap ik nog steeds niet. Gr Yannickboy2
Laatste reactie door Schaapje, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
hallo ik heb nog een vraagje ik heb net prototype voor de pc gedownload, maar als ik hem start krijg ik een melding: "wrong disc inserted please insert the original cd/dvd" moet ik dan weer een no-cd ding hebben? zoja, weet iemand waar ik dan een goeie no-cd voor prototype kan downloaden?? of moet ik er iets anders aan doen? alvast bedankt
Laatste reactie door Erwin., -
- 4 reacties
- 1.5k weergaven
Ik zag dat ookal iemand anders het had gevraagd maar ik snapte er niks van Maargoed Ik heb dus Need for speed carbon gedownload en toen zei die dat ie geen dvd had. Er zat wel een crack bij, maar die gaf zwart beeld en daarna een foutmelding. Ik heb ook nog andere cracks geprobeerd maar die doen hetzelfde Kan iemand me ffe helpen
Laatste reactie door miran102, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Goeiendag , Ik heb een probleem me media sharing op men Windows7 vanaf dat ik Media Sharing doe met men XBOX360 , zie ik in men processen Bij taakbeheer komen windows media sharing , Over de 1.5 gb , en ik heb maar 2 gb ram dus men pc gaat dan supper traag kan iemand mij helpen hoe ik dit Process Laag kan houden ? alvast bedankt
Laatste reactie door yourick, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
hoi ik ben nieuw ik heb mijn xbox 360 laten ombouwen maar ik zou graag willen weten waar ik xbox 360 games kan downloaden en wat ik allemaal moet doen voor ze te kunnen branden
Laatste reactie door Zombymario, -
Counterstrike 1.6
door NetSpin- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, Ik dacht, ik ga maar is Counterstrike 1.6 downloaden. Is gelukt maar ik wil in die servers spelen, daarna verschijnt in beeld dat ik protocol (48) moet hebben en ik heb (47) Moet je update of zo? En zoja, waar kan ik dat vinden? Met vriendelijke groeten, NetSpin
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
hallo gasten ik heb een wii gekocht 4.2E en zou graag het hombrew channel installeren. nu is men vraag. kan er iets gebeuren bij een update met men wii als het hbc is geinstalleerd? zo ja welke. groeten kevin
Laatste reactie door meowndz, -
weet iemand waar je die kan downloaden? voor pc
Laatste reactie door simsfan, -
burning crusade
door kuskusxxx- 1 reactie
- 1.5k weergaven
ik ga burning cruade kopen en heb ff een paar vraagjes -moet ik ook iets in een relmlist aanpassen - en moet ik ook weer zo lang een patch downen ofzow ik heb nl. de laatste nieuwe van de gewone wow ??? ??? ???
Laatste reactie door Tom,