Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
hallo kan mischien iemand mij helpen ik heb stronghold gedownload maar ik heb geen goeie crack kan iemand mij helpen Post Merge: oktober 07, 2009, 19:26:16 pm ja heb er al naar gezogd
Laatste reactie door Wesley, -
weet iemand waar je die kan downloaden? voor pc
Laatste reactie door simsfan, -
stand by
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1,6k weergaven
ik had vandaag me pc een uurtje op stand by gezet. maar toen ik daarna ging gamen begon me spel opeens te stotteren terwijl ik het normaal zonder problemen kan spelen :-[
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hallo,wie kan mij helpen met het volgende. ik heb dit spel gedownd en gemount,en dus ook geinstalleerd. maar bij setup.exe of als ik het wil spelen,zegt hij van:onjuiste cd/dvd en plaats juiste cd/dvd. wat moet ik doen. bij voorbaat dank. :(
Laatste reactie door Thijs, -
Als ik de patch probeer te installeren krijg ik dit : The Saboteur Patch Setup Failed User cancelled installation Iemand een oplossing ? Het betreft de patch 1.3 van Saboteur.
Laatste reactie door Othuroyo, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Ik en mijn vrienden spelen graag Halo Combat Evolved. Vroeger kon ik spelen maar nu niet meer, ik heb verschillende iso's gedownload maar ik krijg steeds dit : (Er staat wel iets van istallation complete.) Ik en een vriend hebben dezelfde iso gedownload en hij kan het spelen maar ik niet.
Laatste reactie door Duken, -
- 6 reacties
- 1,6k weergaven
hallo, ik heb het spel red faction guerrilla gekocht en het spel zelf is in het engels en ik wou graag vragen hoe ik de taal moet veranderen in het duits. alvast bedankt.
Laatste reactie door katarina, -
Kan ik de map waarin de bestand install.exe inzit verwijderen? Dus de map waarin ik GTA SA heb gedownload van utorrent? En hoe ga ik online in SA? //modbreak: Je hebt twee topics lopen over hetzelfde spel. Ik hoef je niet te vertellen dat dat niet nodig is. Het andere topic is verwijderd. Ook jij mag wel eens op de kwaliteit van je berichten gaan letten, want ik zie vaak onnodige posts en posts zonder informatie erin of met nutteloze uitspraken.
-
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb PCM 2008 gedownload en de eerste keer spelen ging gewoon goed maar toen ik het voor de tweede keer wilde spelen en een etappe wilde opstarten kreeg ik eerst een wit scherm en daarna ging hij terug naar bureaublad. Weet iemand hoe dit komt? Groetjes Patrick
Laatste reactie door PatrickV94, -
[PS3] Controller
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb laatst een PS3 gekocht met een controller erbij, ik heb nu ook gekeken naar andere controllers maar ik moet even wachten voordat ik die kan bestellen en binnen heb dus ik dacht even aan een andere altenatieve controller die ik nog ergens had liggen. Op de Computer werkt alles goed maar als ik hem aansluit op de PS3 doet een heel belangrijk knopje het niet. Namelijk het X knopje. Het is een Medion MD 85175 controller. Heeft iemand hier een oplossing voor want ik wil graag mijn broertjes inmaken Mvg [glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow]
-
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal, Ik hb een vraag over de razordox update 5 voor empire total war. Na het installeren volgens de handleiding van de update, start het spel niet op. Is deze update nuked? Ik kon er nergens iets over vinden! alvast bedankt!
Laatste reactie door oka01, -
heeft iemand een serial ik kan hem maar niet vinden en heeft iemand een patch dat alles in het nederlands is alvast bedankt O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
ik had al 1 gevonden maar die deed het niet. wie weet waar ik er 1 kan vinden alvast bedankt
Laatste reactie door Schaapje, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo Leden Ik heb een dstt kaartje maar hij loopt steeds vast heb hem al geformateerd en heel af en toe doet hij het wel krijg ik steeds deze melding warning health and safety before playing read the health and safety precautions booklet for important information about health and safety to get an extra copyfor your region go online at www.nintendo.com/healthsafety/ Wie weet de oplossing met de orginele spellen doet hij het wel wie weet de oplossing groetjes Sarika
-
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter: Hey allemaal! Ik probeerde mijn Steam-regio te veranderen, maar ik kan het nergens vinden. Heeft iemand tips? Ik wil gewoon dat het makkelijk gaat zonder al dat gedoe met VPN’s enzo. Thanks! ExpertJohan: Hoi GamePeter! Geen zorgen, ik kan je helpen. Je Steam-regio wijzigen is eigenlijk best simpel, als je weet waar je op moet letten. Allereerst, ga naar de Steam-client op je computer. Klik op je profielnaam rechtsboven en kies ‘Accountdetails’. Hier vind je het onderdeel ‘Store-land en -taal’. Echter, je kunt je regio niet zomaar wijzigen; je moet ook een geldige betaalmethode hebben …
Laatste reactie door gamer12, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hoi, vraagje over het homebrew channel , speel al een aardige tijd met een gesoftmode wii, nou vraag hij sinds een maand of zo, of ik het channel wil update naar een nieuwe versie, heeft iemand hier ervaring mee, ben nl bang dat ik daarna alles weer opnieuw moet doen. ik hoor het graag . :cool2: :cool2:
Laatste reactie door Zombymario, -
CoD WaW LAN
door Gast Vlutje- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb pas CoD 5: World at war gedownload voor de pc(deze: [modbreak=cancan] Het linken naar illegaal content is niet toegestaan op DukeN.nl. Zie de huisregels.[/modbreak] Hij doet het goed, maar als ik een online account aan wil maken doet hij het niet, hij geeft steeds aan dat je om online te spelen een acc aan moet maken, dan geef ik een naam op, en dan vraagt hij hetzelfde weer, en dat gaat maar door. Is er een manier om een acc aan te maken, en is het account nodig om een LAN party te hosten? bvd Niels
Laatste reactie door los-cuentos, -
Football manager 2009
door sep- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Weet iemand een site waar ik een productcode vandaan kan halen, van bijvoorbeeld fm 2009
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] Drox Operative v1.014-TE [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Drox Operative v1.014-TE Release-informatie Groep : TE (Scene) Release naam: Drox.Operative.v1.014-TE Releasedatum: 10 juli 2013 Retail Datum: 10 juli 2013 Bestandsnaam: Drox.Operative.v1.014-TE Bron: DVD Grootte: 159 MB Genre: Role-Playing Critici: 7.8/10 Uitgegeven door: Soldak Entertainment, Inc Ontwikkeld door: Soldak Entertainment, Inc Omschrijving Eeuwen geleden de Drox oordeelde de melkweg door hun machtige Operatives. Deze elite sterrenschip kapiteins werden opgeleid o…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
RTC3
door geertjuh94- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb rollercoaster tycoon 3 gedownload, maar nu heb ik alles gedaan, alleen er staat dat er geen cdrom inzit, maar mounten lukt niet met daemon tools, hoe moet ik verder?
Laatste reactie door Markey54, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
hallo, ik wil graag minecraft spelen online en wil niet de gehackte versie. ik kan betalen met paysafecard en bankcontact. mvg. fillekes
Laatste reactie door Rikkert., -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb met azureus een torrent gedownload 'Need for speed undercover' Dan heb ik het uitgepakt met winrar. De installatie was vlot verlopen. Als ik de crack opende. Dan vroeg een registratie code in te vullen. Dat heb ik gedaan en dan zegt hij registraitcode niet juist, game afgesloten. Het is wel een 'exe' bestand. Als ik het dan opent komt er eerst een zwart scherm, zoals opdrachtpromt en dan die foutmelding. Dank u wel.
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal! Ben al tijden niet maar op duken.nl geweest maar ik moet zeggen dat de website er fantasties uitziet. Ik heb eigenlijk een klein probleempje met mijn gedownloade spel. Ik heb Take one helicopter Reloaded gedownload van TPB Maar wanneer ik heb bespeel en de crack plaats gaat het de eerst 5 a 10 min goed met spelen. Maar na een tijdje komt het logo van take on a helicopter tevoorschijnen en word het beeld als ware een soort zeeachtig golven. Alles begint heen en weer te schudden enzovoort:S Nu was mijn vraag. Heb ik mijn crack niet goed geplaatst of is het wat anders? Ik heb mijn crack in de installatie folder geplakt. zoals werd vermeld bij de torrent. Ik w…
Laatste reactie door Pascalnijhuis, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hey. Ik heb age of empires 3 dus gedownload. Alleen ik kan niet online. Ik heb btw de uitbreidingsset (the dynastics heette hij geloof ik) gekocht.
Laatste reactie door JimJim, -
ik heb een vraagje he ik heb een omgebouwde wii met een exsterne schijf daar staan iso games op voor de wii maar zou er ook films mee af willen spellen schelt weer dvd is dit mogelijk en wat moet ik hebben dan
Laatste reactie door gekie1973,