Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
hallo, mijn broertje heeft call of duty mw 2 gekocht en nu had ik de vraag ofdat ik ergens een extra serial kan kopen zodat we dat kunnen spelen op 2 pc's? weet iemand waar ik dit kan kopen?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Tijdens het downloaden van fifa 2009 krijg ik na het downloaden van 4 Gb, nog 1,5 Gb te gaan, de melding dat ik te weinig ruimte op m'n harde schijf heb terwijl dit pertinent niet zo is. Op m'n harde schijf is nog 15 Gb. Wanneer ik het bestand naar m'n externe harde schijf download komt na 4 Gb dezelfde mededeling. Wie weet waar dit aan ligt? Bix
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
ik zit met een probleem met veel wii games die ik gedownload heb 1. ik heb 8gig usb met wbfs manager geformateerd naar wbfs 2. ik heb weekend miljonair erop gezet (DOET HET) 3. ik zet new super mario erop (DOET HET) 4. ik zet astro boy erop (DOET HET) Maar de volgende games heb ik een probleem mee waar kan het aan liggen Super mario kart (zie de karts niet en als ik wil spelen freezt die op zwart beeld) Super mario bros brawl (als ik game wil starten freezt die (net als mario) Cake mania 2 (na license by nitendo krijg ik wit beeld) En zo kan ik nog wat doorgaan Maar wat me opvalt is dat dus de ubisoft games wel werkenen maar nitendo games niet me usb loader gfx …
Laatste reactie door meowndz, -
Wat is de snelste manier om Games te downloaden? Welk programma.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
MW2 NAT
door philippeee- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hallo, ik heb MW2 gekocht en alles werkt, maar er staat bij NAT: strict weet iemand hoe dat weg kan? ik heb al alles geprobeerd. alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hey, Telkens als ik fm09 wil opstarten krijg ik een foutmelding. Ik krijg telkens dit: Kan de toepassing niet juist initialiseren (oxc0150002). Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb hier een DSi van mijn neefje liggen, die graag wil internetten er op. Ik gisteren alle Wi-Fi instellingen ingesteld (duh ). Nu dacht ik, in de Nintendo Shop is het internet "kanaal" te verkrijgen. Helaas hebben we geen toegang tot die shop, vanwege de beroemde software update. Hij heeft een Acekard 2i Nu concreet: Hoe krijg ik met een Acekard 2i het internet/browser op de DSi zonder dat de spellen niet meer speelbaar zijn? Moet ik dus ook de kaart updaten, voor zover daar een update voor is? Alvast bedankt! O0
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Forumdiscussie: Waarom blijft mijn game steeds hangen en wat kan ik eraan doen? GamePeter: Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn game. Elke keer als ik het speel, blijft het op een gegeven moment hangen. Super frustrerend! Iemand een idee waarom dit gebeurt en wat ik eraan kan doen? Alvast bedankt! ExpertSander: Hey GamePeter! Dat is echt vervelend, ik begrijp je frustratie. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je game vastloopt. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Systeemvereisten controleren: Kijk of je computer of console aan de minimumeisen van de game voldoet. Als je hardware te oud is, kan dat problemen geven. Updates: Zor…
Laatste reactie door gamer12, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] Resident Evil Revelations-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Resident Evil Revelations-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Resident_Evil_Revelations-FLT Releasedatum: 21 mei 2013 Retail Datum: 24 mei 2013 Bestandsnaam: flt-rer Bron: Stream Grootte: 7.85 GB Genre: Actie Critici: 95% Uitgegeven door: CAPCOM Ontwikkeld door: CAPCOM …
Laatste reactie door Duken, -
goede game pc ?
door boeskool- 2 reacties
- 1,6k weergaven
- AMD Athlon64-X2-5600-(2x2,8GHz, S.AM2) - 2048 MB (=2 GB) DDR2-RAM/800 MHz - 320 GB Marken-Festplatte, 7.200U., SATA2 - Midi-Tower-Gehäuse, Silent-Netzteil! - 1024 MB GeForce 9500 GT, DDR2, TV-O, DVI, PCIe. - Marken-Mainboard Abit oder Asus/Asr. - 22-fach DVD-Dual-Brenner, brennt alle Formate! - PS/2-Windows-Tastatur, ergonomisch - optische PS/2-Scroll-Mouse - 2x Front-USB 2.0-Anschluß, 4x Back-USB! - CardReader 12in1 vorn - 10/100/1000 Mbit LAN, xDSL-fähig, UDMA133 is dit goed om call en duty en zo tespelen of wie helpt me opweg v…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
please help me ik moet cd-key voor hidden & dangerous 2 hebben maar waar staat tie ik kan niet instaleren want ik kan die cd key niet vinden geef zo snel mogelijk andtwoord graag.
Laatste reactie door robin1994, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
ik ben niet egt de grooste in het douwnloden maar ik heb het spel ge instaleerd met alcohol120% (trail) maar nu loop ie vast met opstarten na het munu en als ik de crack in wil zetten gaat dat niet wie kan me helpen PLZZZ
Laatste reactie door Heisenberg, -
Assassins creed 2
door damn4- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Is er een crack die het mogelijk maakt om missies te spelen en zonder de white screen error. Alstublieft als u het weet zeg het dan.
Laatste reactie door Erwin., -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal! Ben al tijden niet maar op duken.nl geweest maar ik moet zeggen dat de website er fantasties uitziet. Ik heb eigenlijk een klein probleempje met mijn gedownloade spel. Ik heb Take one helicopter Reloaded gedownload van TPB Maar wanneer ik heb bespeel en de crack plaats gaat het de eerst 5 a 10 min goed met spelen. Maar na een tijdje komt het logo van take on a helicopter tevoorschijnen en word het beeld als ware een soort zeeachtig golven. Alles begint heen en weer te schudden enzovoort:S Nu was mijn vraag. Heb ik mijn crack niet goed geplaatst of is het wat anders? Ik heb mijn crack in de installatie folder geplakt. zoals werd vermeld bij de torrent. Ik w…
Laatste reactie door Pascalnijhuis, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
als ik een ps2 game heb gedownload met welk programma zou ik het best branden?? en moet er daarvooreen chip in mijn playstation zitten??
Laatste reactie door Marciej123, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb Bf2 op mijn PC en als ik een map wil spelen geeft hij een punkbust fout melding die luid als volgt: inadequte O/S privilages of zo iets ligt het er aan dat mijn pc vista is????? P.S. dit gebeurt bij elke map die ik wil spelen HELP MIJ PLAESSSSS!!!!!!!!! :-\ THNX O0
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hey kan iemand me helpen ik heb het spel van desperate housewives afgehaald. Heb een heleboel werk gehad om het uit te pakken maar heb het eindelijk kunnen installeren. Maar hij vraagt nu naar de originele cd die ik natuurlijk niet heb. Kan iemand me helpen aub.
Laatste reactie door Thijs, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik heb met azureus een torrent gedownload 'Need for speed undercover' Dan heb ik het uitgepakt met winrar. De installatie was vlot verlopen. Als ik de crack opende. Dan vroeg een registratie code in te vullen. Dat heb ik gedaan en dan zegt hij registraitcode niet juist, game afgesloten. Het is wel een 'exe' bestand. Als ik het dan opent komt er eerst een zwart scherm, zoals opdrachtpromt en dan die foutmelding. Dank u wel.
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo mijn lettertype bij sommige sites is heel klein dat het bijna onleesbaar is dit is bijv. ook op de site van thepiratebay. Het ligt niet aan het lettertype want dat staat gewoon normaal. Want het is ook niet op deze site(ook niet op deze) Gr. Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
- 6 reacties
- 1,5k weergaven
Het is in 1 keer gebeurd dat hij ging lekken en nu doet hij dat de hele tijd. Dit is ook maar alleen op online. wat kan het zijn.??
Laatste reactie door Wous, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
heey ik was net c&c3 tiberium wars aan 't spelen en toen kreeg ik een game crash (zie plaatje) weet iemand wat ik hieran kan doen? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hallotjes, ik wil lotr bfme 2 spelen, met een no cd crack. ik ga het nu dowloaden, alleen heb ik geen flauw idee hoe je moet werken met een no cd crack, > zou iemand een link kunnen geven naar een topic met uitleg. of zou iemand kunnen uitleggen waar ik het vandaan haal en hoe ik het erinzet. mvg nongrada ^-^
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo Ik heb NFS Undercover maar nu wil ik er een trainer er in stoppen. Maar als NFS ga spelen met Trainer aan enzo werkt hij wel als je hem wilt starten maar dan doe ik een nummer intikken zegt die on maar niks verandert ??? NFS Undercover EU is versie 1.01.17 en Trainer ook 1.01.17
Laatste reactie door proboss, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Als ik PCM 2009 op start komt er een error, hij zegt dan er een fout zit in het bestandje PCM_NiDX9RendererVC80.dll: Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb deze torrent binnengehaald Age Of Empires 3 http://www.btmon.com/Games/PC/Age_Of_Empires_3_Incl_Expansion_and_CD_Keys.torrent.html maar weet nu niet wat ik precies moet doen kan iemand helpen a.u.b
Laatste reactie door siebee_,
