Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hey Ik heb wario ware DIY nu op mijn R4 staan. Het spel werkt perfect, alleen kan ik niet saven Er staat wel saving enzo en dan krijg ik geen foutmelding Maar als ik het spel afsluit en dan weer opstart is alles weg. Is hier iets aan te doen? Groeten JimJim
Laatste reactie door JimJim, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Onderwerp: Wat is een mod menu in games en hoe gebruik ik het zonder technische kennis? GamePeter: Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en heb een vraag. Wat is eigenlijk een mod menu in games? En hoe kan ik het gebruiken zonder echt technische kennis te hebben? Ik hoor vaak dat mensen er zoveel mee kunnen, maar het klinkt super ingewikkeld. Alvast bedankt voor jullie hulp! ExpertGamer99: Hey GamePeter! Welkom op het forum! Leuk dat je vragen stelt. Een mod menu is een soort extra optie in een game waarmee je dingen kunt aanpassen of nieuwe functies kunt toevoegen. Mod staat voor “modificatie” en meestal worden deze menu’s gebruikt om cheats of verbeteringen in het sp…
Laatste reactie door gamer12, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Ik heb gisteren COD 4 gedownload ik heb hem ook geinstalleert. Dat is allemaal volgens mij goed gegaan. Ik heb ook alle patches gedownload en geinstalleert. Alleen als ik nu het spel start komt er een opstartscherm van het spel daarna zwart beeld en daarna geeft mijn computer de volgende foutmelding: Problem signature: Problem Event Name: APPCRASH Application Name: iw3mp.exe Application Version: 0.0.0.0 Application Timestamp: 47043f08 Fault Module Name: iw3mp.exe Fault Module Version: 0.0.0.0 Fault Module Timestamp: 47043f08 Exception Code: c0000005 Exception Offset: 00276555 OS Version: 6.0.6000.2.0.0.256.1 Locale ID: 1043 Additional Information 1: 8d13 Additional Inform…
-
- 7 reacties
- 1,5k weergaven
Weet iemand welk programma ik moet downloaden om mijn Xbox 360 controller te gebruiken voor COD 4 op mijn pc? En weet iemand ook hoe je dat programma vervolgens gebruikt?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hoe kan ik een cracked server joinen van cod5 zoals bij game tracker
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Ik kwam deze video tegen ivm softmodden van je wii en wil deze met jullie delen. Het volledig pakket met alle programma's nodig voor het softmodden van je wii kan je hier downloaden: [admin]Link verwijderd! Graag een link plaatsen waar men geen survys dient in te vullen!![/admin] Je kan hem hier zien: Mod Wii 4.2 proof 100% All Apps + downloadlink
Laatste reactie door oneilboy, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb op eBay een nieuwe Lite-on drive voor mijn X360 gekocht, en kreeg hem vandaag binnen. De drive doet het gewoon (lade open en dicht). Maar als ik hem aansluit op de voeding van de X360 en de SATA op mijn PC, herkent de jungleflasher hem wel. Maar het lukt niet om de .bin-files te extracten... Steeds DVD Drive not found, omdat ik de stroom erop en eraf moet halen (ivm Half open tray). Heb ik nog iets nodig voordat ik hem uberhaupt kan flashen? Want ik lees overal dat ik zo'n ding nodig heb: Ik heb al tig keer gezocht naar Dummy files, en andere oplossingen, zoals de Handleiding van JungleFlasher.nl... Kunnen jullie mij verder hel…
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Heey, Ik heb Godfather 2 gedownload maar ik kwam erachter dat er geen keygen bij zat. :-\ ik ben wel allemaal aan het zoeken geweest maar kom er niet uit. kan jij A.U.B. even kijken Alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
zijn er la tale hacks for exp of kan ik alsjeblieft een acc krijgen van iemand die niet meer speelt ?
Laatste reactie door headsh0t, -
haloo weet er iemand een site waar ik films en muziek naar mp4 formaat kan douwnloaden en of ik in mijn mp4 utorrent kan instaleren thx
Laatste reactie door Releases, -
jojo fashion game
door inkies7- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hallo Ik heb hier een trial van maar ik zoek nu een serial of crack. Kan iemand mij helpen??
Laatste reactie door Fredpascal, -
Men of War
door xxlbuk- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Ik speel het spel men of war nu, ik ben al aardig ver, maar ik loop vast > weet iemand hoe ik (bij de dacht ik eerste nachtmissie van de soviets, waar je met 4 soldaten moet infiltreren, mijn moet ruimen en tijdbomen moet leggen..) tijdbommen moet plaatsen, en hoe ik hun kamp ik kan komen? ik heb alle mijnen al geruimd..maar dat kamp is zo dik bewapend..
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb al even gezocht en ik kon hier geen onderwerp over vinden (Mijn excuses voor als deze er toch wel blijkt te zijn..) Ik heb namelijk een probleem met het installeren van The Sims 2 met uitbreidingen op mijn Mac, ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Ik heb inmiddels de hele zooi in de juiste volgorde geinstalleerd (sims 2 > university > nightlife > open for business > pets > family fun stuff > glamour life stuff > seasons). Ging allemaal prima. Nu moet ik uiteraard nog de crack voor Seasons installeren (want zonder 'cd' doet het spel het niet). ECHTER; als ik de crack aanklik en 'm vervolgens wil installeren krijg ik …
Laatste reactie door Majoow, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb tm united forever gedwonload geinstalleerd en nu wil ik de upgrade installeren die ik van tm site heb gedownload maar als ik een map moet selecteren van waar ik tm heb geinstalleerd die selecteer ik en druk dan op ok dan komt er dit te staan: Tm kon niet worden gevonden op deze computer. weet iemand wat ik moet doen??? Alvast bedankt
Laatste reactie door Roelandd, -
- 6 reacties
- 1,5k weergaven
hallo, ik heb het spel red faction guerrilla gekocht en het spel zelf is in het engels en ik wou graag vragen hoe ik de taal moet veranderen in het duits. alvast bedankt.
Laatste reactie door katarina, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
hoi, ik heb een paar xbox spellen gedownload. kan ik die gewoon branden met imgburn en met een dvd-r? en pakt de xbox 360 ze wel mvg :-X
Laatste reactie door bent-feyenoord, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Omdat een paar leden een PS3 hebben zou het misschien leuk zijn om elkaar toe te voegen op het Playstation 3 Network. Hier kunnen we dan ook discussieren over bepaalde spellen, meningen... Of gewoon een online game party houden :dans2: Zelf heb ik me playstation 3 nog maar 5 dagen, ik speel momenteel het spel, Call Of Duty Modern Warfare 2.
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb 3.90 M33-3 op m'n psp 2004, en ik kan de firmware niet upgraden. Ik heb al van alles geprobeerd. Volgens de Sony Helpdesk is dit ook niet mogelijk, omdat ie ooit gedowngrade is (niet door mij). Kan ik er nu niks meer mee? Ik kan me dat niet voorstellen. Wie heeft de ultieme truck om het toch voor elkaar te krijgen?!
Laatste reactie door IfElse, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handeld Fan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27040.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
Firmware van DS
door Bart'- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Waar kan ik zien op welke Firmware mn DS werkt? http://www.bigdennis.com/sdhc-card-micro-secure-digital-card-p-13791.html?language=nl Ik wil deze bestellen maar ik weet niet of de firmware overeenkomt.. Pls iemand help me!
Laatste reactie door Farid., -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
hallo mensen ik zoek een site waar je de boekjes van games kunt downloaden(jeweetwel die boekjes die binnenin het hoesje zitten als je een spel koopt :s)
Laatste reactie door shadowwatch, -
FIFA 11 PS3 Toernooi WK 2014
door Gast dibyo- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Beste mensen, Zoals je al waarschijnlijk weet heb ik een CL-toernooi georganiseerd, wat redelijk succesvol is afgelopen. Nu organiseer ik een WK en hoe meer deelnemers des te beter. Desondanks dat er al lotingen hebben plaatsgevonden, kunnen er t/m vrijdag 8 juli gewoon nog deelnemers meedoen. Indien je geen account bij Fifavoetbal hebt, moet u zich inschrijven wilt u meedoen. Daarbij vraag ik u, als u interesse heeft en de tijd, om u hier in te schrijven. Mvg PS: Dit geldt alleen voor mensen die kunnen spelen, een PS3 hebben en Fifa 11.
Laatste reactie door JStyle, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Ik zoek de topic sims 3, voor hulp maar kan het nergens vinden, dus mijn berichtje staat ook hier onder.. Zal wel blond zijn ofzo
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo allemaal! Ik heb zonet de sims 2 gedownload op met Bittorent. Ik heb de stappen goed doorlopen. Dan wil ik het spel starten, maar staat er dit: plaats de cd van de sims 2 op reis. Ik heb toen het bestand met MagicISO weer geopend, maar het helpt niet.. Wat moet ik doen?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
hallo wie kan mij aub helpen met deze probleem ik weet ook niet hoe dit gebeurt alls ik cod 4 start kom dit error meteen. BTW.klik op de foto grooter te zien
Laatste reactie door snor1991,
