Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
hallo. ik heb de sims 2 huisdieren gedownload en geinstalleerd. hij doet het helemaal goed alleen ik heb een vraagje over mijn hond die ik heb. hoe kan je hem schoonmaken want de sims die doen de hele tijd zo'n gebaar dat hij stinkt. Mvg, Niels
Laatste reactie door Robbert, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Beste leden, Zojuist in mijn Inbox een bericht gehad waar jullie wellicht wel raad mee weten. Hopelijk kunnen jullie de gebruiker : aa_jansen , met dit probleem helpen.
Laatste reactie door IfElse, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb de sims 3 en de sims 3 ambities geinstalleerd, de sims 3 deed het altijd prima, niks mis mee. Nu heb ik vandaag ambities geinstalleerd, en als ik dan wil spelen, krijg ik eerst dat startscherm, ik druk op spelen, dan krijg ik even een zwart scherm, en dan weer mijn bureaublad te zien. Ik heb de sims EN ambities al er af gehaald en weer opnieuw geinstalleerd, pc opgestart enz maar niks helpt, ik krijg dat zwarte scherm. Ook als ik iets download uit de uitwisseling pakt hij de bestanden niet, door een fout. Hoe komt dit, en hoe zorg ik er voor dat hij het gewoon doet, mijn pc heeft wel gewoon de goeie specs, ik heb gecheckt bij canyourunit. alvast bedank…
Laatste reactie door Releases, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
de meeste spellen doen het gelukkig wel. maar als ik petz fantasie, laura passie Tekenen & Schilderen en art acadamy opstart dan loopt mijn ds vast. kan bij petz fantasie wel een taal uit kiezen maar dan houdt het op. heb de nieuwste software op mijn dstt kaartje staan.
Laatste reactie door Zombymario, -
r4 kaartjes
door use4all- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Voor de mensen die nog een r4 kaartje moeten/willen hebben mogen mij een pm stuuren
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo, ik heb een vraag over True Crime New York City. Ik heb pas geleden dit spel gedownload, geinstalleerd, crack.exe erop geplakt, maar nu krijg ik iedere keer als ik het spel opstart een foutmelding. Iedere keer krijg ik onder de intro, de algemeen bekende melding, met die twee opties van 'rapport verzenden' of 'rapport niet verzenden'. Nu is mijn vraag of dit bij meerdere mensen voorgekomen is ofdat iemand weet hoe je dit oplost? Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen. B.v.D
Laatste reactie door dwayne91, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hoi. IK wil de WII software matig gaan updaten (ombouwen wil ik het nog niet meteen noemen..) Nu heb ik al enige software en instrukties maar laatst ving ik op dat het ook nog uitmaakt welke versie legend of zelda je gebruikt. Ik heb nu hier een ongeopende originele zelda liggen maar ja gaat die dan werken of moet je een bepaalde versie hebben??? Dit is in iedergeval een PAL versie.. Benno
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik zou graag een No CD-crack hebben van Battlefield 2. Want ik heb er een gedownload maar die blijkt niet te werken. bedankt
Laatste reactie door Valcorb, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hey allemaal ik heb een probleempje met een gedownloadde versie van counterstrike: ik wil heel graag online met counterstrike om beter te worden met shouters, het probleem is dat wanneer ik online wil dat ik een melding krijg dat ik een verkeerde versie heb, iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen????? btw: kheb al geprobeert het spel up te daten maar tot nu toe zonder resultaat
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Weet iemand waar ik een keygen ervoor vind? O0 :friends:
Laatste reactie door Thijs, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Help! Hallo, ik had al eerder een bericht geplaatst, ??? maar ik heb de vraag niet goed gesteld. Hoe kan ik het commentaar voor fifa 09 voor de playstation 2 in het nederlands instellen? Alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hallo, ik wil graag minecraft spelen online en wil niet de gehackte versie. ik kan betalen met paysafecard en bankcontact. mvg. fillekes
Laatste reactie door Rikkert., -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Het spel gedownload, maar nu in het allereerste begin moet er een trapje op gesprongen worden. Eerste 2 treden is geen probleem, derde tree is hoger en wat we ook proberen, we krijgen Phineas niet hoog genoeg. Verkeerde download, of heeft iemand een ander idee?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb op de ps3 net assasin's creed gekocht, maar zowel ik als mijn broer willen een eigen account, alleen als k op nieuw klik, staat er dat de oude word overschreven, maar bij laden staat iets over memory block 1 ofzo. Weet iemand hoe je 2 verschillende accounts kan?
Laatste reactie door mummy, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
wie kan mij helpen ik moet mangos halen van een andere eiland maar daar moet je een boot hebben en om die boot te maken moet je die hamer hebben maar waar kan je die vinden en dan moet ik ook nog limoenen hebben voor de kok en nog soort van curry voor de dokter kan iemand mij helpen? ps het is voor de ds
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Goeiendag , Ik heb een probleem me media sharing op men Windows7 vanaf dat ik Media Sharing doe met men XBOX360 , zie ik in men processen Bij taakbeheer komen windows media sharing , Over de 1.5 gb , en ik heb maar 2 gb ram dus men pc gaat dan supper traag kan iemand mij helpen hoe ik dit Process Laag kan houden ? alvast bedankt
Laatste reactie door yourick, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
hoi ik ben nieuw ik heb mijn xbox 360 laten ombouwen maar ik zou graag willen weten waar ik xbox 360 games kan downloaden en wat ik allemaal moet doen voor ze te kunnen branden
Laatste reactie door Zombymario, -
Empire total war
door ogi- 3 reacties
- 1,5k weergaven
hoi iedereen ik net klaar met empire total war te downloaden wil ik installeren werkt het product code niet kan iemand me daar mee helpen ?
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo ik heb een wii spel uit amerika gekocht maar na beginnen te hebben ingedruk wordt het scherm zwart en doet verder niks weet iemand wat hiervan de oorzaak is gr. Rene
Laatste reactie door Jeroen, -
- 5 reacties
- 1,5k weergaven
Nou ik weet in ieder geval hoe ik de uitbreidingspakketten moet instaleren! maar nu probeer ik al dagen, een goede sims 2 pets te vinden. En een goede sims 2 apartment life. Kan iemand me helpen. Telkens als ik er een download krijg ik weer een oproep dat bullguard ( mijn anti-viris scanner ) Een geinfecteerd ding tegenhoud namelijk : Autorun. Kan iemand me vertellen waar een goeie is ZONDER virus? Liefs, Angela
Laatste reactie door Freddytje, -
codename eagle
door katarina- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Hoy Ben het spel codename eagle aan doen weet niet hoe inzoomen met sluipschutergeweer reagert nergens op BEDANKT
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hallo ik heb windows 7 ultimate deze heb ik van torrentz.com precracked. ik ben zeer tevreden erover heb alleen 1 probleem met spellen installeren ik krijg in het geval van fm 10 bijvoorbeeld de fout melding dat er essentielen bestandsdelen missen en kan niet eens de setup runnen.. ik heb het al geprobeerd in compabilliteit modus met windows xp sp2 iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Laatste reactie door TomCollombon, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Als Ik een wedstrijd speel moet er normaal in het balkje onderaan het etappe profiel staan maar dit staat er niet bij mij.. Wie Kan mij helpen? Laurenszz http://i40.tinypic.com/j77t54.jpg
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb hier een goed werkende xbox 360, alleen is de omgebouwde dvd drive kapot. Dus mijn vraag is: Waar koop ik een lite-on dvd drive los, die al geflashed is? Ik zal morgen ff kijken welk type dvd drive het precies is. Dat weet ik namelijk niet helemaal zeker... Alvast Bedankt, en welterusten! Sent from my A101IT using Tapatalk
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 6 reacties
- 1,5k weergaven
Toen ik tijdens een fun war van cod4 aan het recorden was gebeurden er iets vreemds. Ik zag dat mannetje buiten staan ik zocht dekking. Ik dacht laat ik eens op goed geluk op de muur knallen. Eerst maakten ik een draai van 720 graden (gewoon voor de fun/nutteloosheid ) en toen kilde (headshot) ik die kerel ook nog Alleen je ziet de kogel links tegen de muur aan vliegen terwijl die kerel staat waar ik op het laatste kijk. Hoe kan dat? Die kogel kan toch niet met effect gaan of wel? Dis is het filmpje http://www.xfire.com/video/2262ea/
Laatste reactie door snor1991,
