Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.265 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 8,5k weergaven
Release Datum: 26 maart Ontwikkelaar: Black Rock Platforms: PC, PlayStation 3, Xbox 360 Uitgever: Disney Genre: Racing, Actie, Arcade Systeemeisen: Operating System: Microsoft Windows 7 / Vista SP2 / XP SP3 Processor: 3.0 GHz Intel Pentium D processor (Windows 7 / Vista) / 2.6 GHz Intel Pentium D processor (Windows XP) or 2.0 GHz AMD Athlon 64 X2 or equivalent processor Memory: 2.5 GB RAM (Windows 7 / Vista) / 2.0 GB RAM (Windows XP) Hard Drive: 6.5 GB uncompressed hard drive space Video Card (graphics): 256 MB DirectX 9.0c-compatible, 3D video card supporting Shaders 3.0 (NVIDIA GeForce 7600 or…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
hllo, dit is mss wel heel er handig voor bepaalde mensen. ik heb dus eindelijk need for speed carbon binnen (totale downloadtijd: +/- 4 dagen) en dat zijn dus rar bestandjes van .001 tot en met .085. joehey, unrarren met 7-zip: error in crc, hele blablabla, enfin, het werkte niet, dan met winrar, hetzelfde. nu vond ik een interessant progje dat splitted rars eerst test en repareert en dan uitpakt (en nog tamelijk rap). Hier is in elk geval de link: http://www.snapdrive.net/files/124497/AutoUnpack444.zip
Laatste reactie door Erwin., -
Spore - Eigen creaties 1 2 3
door kaasbroodje- 50 reacties
- 9k weergaven
show hier jou spore character. gewoon praten over het spel kan natuurlijk ook dit is mij lieve beestje http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/spore.jpg
Laatste reactie door Heisenberg, -
Spore account
door Gast Zlatan- 6 reacties
- 9,3k weergaven
Hallo, Ik heb net Spore succesvol gedownload maar het lukt mij niet om een account aan te maken. ik heb alles netjes ingevuld aan het nodige aangekruist maar krijg dan dit: ''de registratiecode die voor de installatie van dit spel gebruikt is kan niet worden bevestigd'' Weet iemand waar je gewoon een accountje kan maken ? bijvoorbaat dank, m.v.g Zlatan
-
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
het is echt heel raar. ik kocht het spel spore en er gezegd: geef je e-mail adrees en dan krijg je een code voor de downloadmanager en dan kan je het spel beter spelen. ik gaf mijn e-mail adress maar kreeg geen e-mail en nu kan ik het niet spelen. mijn vraag is dus: weet iemand de code voor de downloadmanager of hoe ik mijn a-mailadress opnieuw kan invoeren ofzo
Laatste reactie door hyvesopu, -
spore registratie
door joeyx- 3 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb al een bericht hierover gelezen maar het lukt niet ik heb spore gedownload en toen geinstaleerd dat ging goed heb een crack gebruikt voor de product key maar het werkt niet bij de registratie code ik heb z'n spore app maar als ik dat start dan staat dit er alert could not find the default preferences the data directory is missing or corrupt. [1004] dan dit alert coult not find a needed package the data directory is missing or corrupt. [1004] weet iemand wat ik nou mis of wat ik moet doen om die registratie code te krijgen
Laatste reactie door Duken, -
- 7 reacties
- 5,9k weergaven
Ik heb Spore gister gedownload, instalatie is klaar en nu komt er een schermpje waarin staat dat ik een registratiecode moet invullen. Dit staat er precies: Voer hier je registratiecode in. Voer de registratiecode in die je vindt in je bevestigingsemail, in de handleiding of op de verpakking van de game of op de Game Card. Nu heb ik op dit forum gezien dat een aantal van jullie ook Spore hebben gedownload, en mijn vraag was wat jullie hier hebben gedaan.
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 4 reacties
- 2,4k weergaven
gister even weer spore geïnstalleerd.XD maar nu ik heb probeer op te starten zie je heel even dat hij aan het laden is maar daarna is zie ik niks meer. als ik dat in taakbeheer bij processen kijk staat hij daar wel bij. eerst was het ook zo dat ik dat ea download menager tekentje zag staan. dus dat heb ik verwijderd (ea download menager). maar nu krijg ik nog steeds hetzelfde. ik heb het spel overigens gedownload en er een crack over gezet. alvast bedankt, :friends: niels
Laatste reactie door nielsjansen94, -
- 2 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo, Ik kan maar geen trainer voor versie 1.02 vinden voor het spel Spore. Alleen maar betalend, kunnen jullie er 1 vinden die gratis is? #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 2 reacties
- 2,8k weergaven
hey ik heb nog al last van spyware en ik heb al verschillende keren norton internet security gedownload maar dan krjg ik altijd dezelfde foutmelding tijdens het installeren. http://img411.imageshack.us/my.php?image=naamloospn7.png het is niet zo duidelijk dus ik zal zeggen wat er staat: install failed. gathering error information. This may take several minutes directory13.txt
Laatste reactie door maxke006, -
Hallo, wanneer ik een game(virtua fighter 2) wil instaleren, staat er als ik druk op 'install game' no ssp.ini found en dan stopt ie. Kan iemand me helpen? Max
Laatste reactie door Wesley, -
stand by
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1,5k weergaven
ik had vandaag me pc een uurtje op stand by gezet. maar toen ik daarna ging gamen begon me spel opeens te stotteren terwijl ik het normaal zonder problemen kan spelen :-[
Laatste reactie door kaasbroodje, -
ben het spel star wars republic commando aan het doen bij F drukken reageert niet F knop is vooe use/activate/pickup
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo mensen, ik heb swbfII gedownload, gemount & geïnstalleerd. Als ik hem ga spelen krijg ik eerst gwn menu. dan staat er start game. dus klik ik daarop & dan krijg ik deze foutmelding: Please remove disk from current cd/dvd drive en insert the original ''battlefrontII'' disk in drive E:. iemand enig idee? oh Ik weet het ik ben supernoob maar wat is een crack? plzzzzz ik wil het spel supergraag spelen...
Laatste reactie door Die Durr, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Als ik het spel opstart dan kom ik weer terug bij me bureau blad als ik loading zie wat moet ik doen?
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb star wars knight of the old republic gedownload en als ik hem run: Geeft die een berichtje dat er een fout is opgetreden (Niet/wel verzenden) Ik had daarvoor weer het zelfde probleem weet iemand hoe ik dat kan fixe?
Laatste reactie door mannetje123, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
is er in star wars the old republic single player of moet je maandelijks betalen of is het gratis kan je deze beantwoorden dank u als u kan helpen
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 12 reacties
- 6,7k weergaven
Informatie over StarCraft II: Wings of Liberty (PC) Releasedatum: 27 juli 2010 Ontwikkeld door: Blizzard Entertainment Uitgegeven door: Blizzard Entertainment Genres: Strategie en Management Bevat: Singleplayer, Multiplayer en Online Minimale systeemeisen: Windows XP, processor: Pentium IV van 2.60 GHz, 1 GB RAM, Videokaart met 128 MB geheugen, 12.00 GB vrije hardeschijfruimte StarCraft II is het vervolg op het populaire real-time strategy computerspel StarCraft van Blizzard Entertainment. Het werd op 19 mei 2007 aangekondigd op de Blizzard Worldwide Invitational in Seoel, Zuid-Korea. StarCraft II is ontwikkeld voor Windows XP, Windows Vista, Windows 7 en…
Laatste reactie door Stan., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] StarDrive-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Stardrive-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Stardrive-FLT Releasedatum: 26 april 2013 Retail Datum: 26 april 2013 Bestandsnaam: flt-stdr Bron: Scene Grootte: 1,10 GB Genre: Strategie, Indie Critici: N / A Uitgegeven door: Iceberg Interactive Ontwikkeld door: Zero Sum Games Omschrijving Stardrive zet een nieuwe benchmark voor de ’4 X Space Strategy ‘genre. Beginnend met een planeet en een klein aantal van de ruimte-waardige schepen, moet je voren te wagen…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Starforce
door kevinho1444- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb last van dat irritante starforce, weet iemand er iets tegen?
Laatste reactie door kevinho1444, -
Starforce Nightmare
door Gast gidius- 3 reacties
- 4k weergaven
Hoi jongens ben ik weer En alweer een stomme rot probleem Kep laatst POP two thrones gedownload en er stond in de infe dat ik me cd drive kabels eruit moesten, dus d8 ik dat kan vast wel anders. Ik begon te zoeken op tools voor starforce en kwam uiteindelijkterecht bij starforce nightmare. Starte het tooltje en klikte op ch1. en opeens kreeg ik een blauw scherm met wat tekst te zien en moest ik reboote. deed ik dat wou me pc niet zo snel als normaal opstarte duurde een hele tijd tot die windows laadde.... en nu nog steeds. iemand een oplossing?
-
start menu
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1,3k weergaven
soms als ik aan het gamen ben druk ik op dat knopje dat het start menu komt en dan verdwijnt me spel en zie je het bureaublad. is er een manier om er voor te zorgen dat als je aan het gamen ben en je drukt op dat knopje van start menu dat er dan niks gebeurt ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hoi ik wou weten of ik product key kan wijzigen? ik ga namelijk een cs key van iemand kopen voor 5je en ik wil weten of je de key kan wijzigen
Laatste reactie door Wesley, -
- 10 reacties
- 1,8k weergaven
yu ik heb iets gevonden dat je steam kan hacken dan zie je alle games die je kunt kopen maar dan kun je die gewoon dowloaden ik heb er team fortress 2 gedownload en kan het gwn online spelen op alle normale servers maar er zijn meer dan 50 games en goeie volg gewoon de stapen in het word doc. readme first http://b5f160c8.linkbucks.com het is geweldig en je download een heel spel maar op een halfuur
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
ik ga wat vertellen over steam. -steam is een programma waarmee je demo's kunt opzoeken en meteen downloaden, op steam kun je ook spellen kopen. bij steam kun je spellen downloaden en daarna meteen spelen. nog enige uitleg van de site+download: http://store.steampowered.com/about/ -Direct toegang tot je favoriete games De volledige Steam-bibliotheek en alle toekomstige Steam-releases binnen handbereik. Nadat je een spel hebt gekocht, kun je het meteen downloaden en spelen. Sluit je aan bij de Steam-community Je kunt iemand vinden om mee te gamen, afspreken met vrienden, groepen met dezelfde interesses zoeken, en chats, wedstrijden en toernooien organiseren en bi…
Laatste reactie door martijn1,