Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.289 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
hallo wie kan mij aub helpen met deze probleem ik weet ook niet hoe dit gebeurt alls ik cod 4 start kom dit error meteen. BTW.klik op de foto grooter te zien
Laatste reactie door snor1991, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hey, ik heb CoD BO maar ik kan het atm niet op m'n eigen PC spelen, is het mogelijk om het te spelen op m'n broertjes pc (ook multiplayer) en daar dan in te loggen op m'n steam en daarna als m'n computer het weer doet het op die van mij te installeren en dan ook te spelen (via mijn Steam account)? Thanks. (:
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hallo duken leden ik heb een probleem met hidden & dangerous 2 als ik een server wil joinen dan zegt ie cdkey invalid dus ik dacht dat jullie wel een key voor mij hadden dankje wel groet almacees O0 Post Merge: augustus 05, 2009, 01:55:27 pm Nou ??? krijg ik nog antwoord!? :-[
Laatste reactie door pelle64, -
- 6 reacties
- 1,4k weergaven
hallo, ik zit met een vraag, kan ik met mijn DS op het internet? ik heb een WII met internet-connectie maar met een WPA-code, maar met een DS heb je een WEP-code nodig en ik wil die net veranderen. alle hulp is welkom mvg, guilpje
Laatste reactie door guilpje, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
gta chinatown wars heb ik een download van megauload, maar daarmee kun je niet multyplayer spelen heeft iemand een site waar je wel een mee kunt multyplayer spelen
Laatste reactie door Nigel, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Er is zeker geen programma die PS3 Singstar's converteert voor de PS2? De bestaande Singstar's voor de PS2 beginnen saai te worden.. PS3 heeft daarentegen wel wat nieuwere en leukere liedjes. Weet iemand of dit mogelijk is?
Laatste reactie door wesley__, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
hey, nfs Most Wanted die heb ik gedownload en geextract alles wat er staat hoe je het moet doen . Maar als ik het spel wel starten dan krijg ik heel mijn scherm zwart en kan ik nix meer doen :-\ Ik heb al gekeken naar mijn systeemeisen en alles was boven het geeiste. en ook al op gamecopyworld maar vind het niet. Liefst snel een reactie met een antwoord hoe ik het moet oplossen O0 Groetjes
Laatste reactie door Marciej123, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Zelf heb ik een laptop en een playstation 3. Mijn broertje heeft ee omgebouwde playstation 2, en een nintendo ds. Ik neem aan dat overal wel spellen voor te downloaden zijn, maar dat mijn originele playstation 3 die gedownloade spellen niet af kan spelen. Maar als ik spellen download, waar moet ik dan opletten? Welke bestands indelingen? En hoe moet ik ze op cd/dvd branden? Of in geval van de ds...waar moet ik dat op zetten? En wat zijn de addertjes onder het gras? Ik ben nog maar een leek
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 5 reacties
- 1,4k weergaven
Als ik via Utorrent games download moet ik ze dan ook op cd branden? of hoeft dit niet persé? Zo ja, hoe installeer je de game dan meteen vanaf de computer, en hoe moet dat als je hem wil gaan branden (heb er namelijk helemaa geen verstand van ) Alvast bedankt voor je hulp!
Laatste reactie door marco1, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Komt football manager 2011 ook voor de ps3 uit?
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb zo'n apparaatje gekocht zodat ik mijn draadloze xbox controller kan aansluiten op de pc maar nu is mijn vraag ofdat de headset hier dan ook op werkt? en wat moet je doen om dat te laten werken? Post samenvoeging: april 26, 2010, 18:08:19 ik heb nu ondekt dat de headset het doet met de controller maar ik had nu de vraag ofdat het mogelijk is om alleen het prate door de headset te krijge en verder al het geluid gewoon via de boxen netzoals bij de xbox zegmaar
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
eey beste forumleden, Ik kan nu eindelijk cod 4 spelen. (cracked servers) ,maar sinds vandaag blijft de pc bij het laden van de map steeds op precies hetzelfde puntje steken waarna ik een melding van vista krijg dat ie niet meer werkt. recentelijk(net dus) gebeurde dit ook bij crysis...,maar ik zou het heel erg fijn vinden als jullie me kunnen helpen met mijn cod 4 probleem. p.s mijn pc kan het denk ik niet aan liggen net nieuw... q6600 sapphire 4870 die 2 zijn toch wel goed genoeg voor cod4 grtz, headhunter
Laatste reactie door JStyle, -
cod4 MP probleem
door Andrinho- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hi, ik heb een probleem met call of duty 4 online. Het was donderdagmorgen toen ik ff wou gaan gamen. Ik zat 5 min. in een server (met pb) en werd gekickt, het beeld ging stotteren en deed het steeds minder en toen bam. de melding weet ik niet precies meer maar het was iets met ''heartbeats from pb stopped'' ofzo. Dus ik heb een beetje lopen zoeken bij verschillende forums en daar las ik dat mensen er ook last van hebben dat ze na 5 min. gekickt worden. maar ik las geen oplossingen. maar gisteravond, ik ging gamen. Waren al mijn favorieten weg (ik speel al servers zonder PB) stonden, waar normaal het IP staat, alleen maar nullen. En als ik gewoon ververs bij alle servers…
Laatste reactie door kipneck, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Telkens als ik een cracked server wil joinen in crysis, krijg ik een timeout, weet iemand hoe dit komt?
Laatste reactie door nick9319, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
elke keer als ik dungeon keeper 2 opstart krijg ik in het menu allemaal zwarte blokjes dan zie ik de tekst wel maar als ik dan campain doe dan start ik mijn missie dan word alles zwart maar de tekst is wel zichtbaar. ik gebruik windows vista 32 bit. met directx 10 iemand een oplossing?
Laatste reactie door firecrack, -
Halo 1 doet vaag
door Gast angel_creek- 5 reacties
- 1,4k weergaven
Ewa Als ik op de halo 1 snelkoppeling op mijn buroblad druk dan geeft het dit aan: Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Heb bij DXDIAG gekeken maar kzie niks. Post Merge: juni 07, 2009, 09:58:13 am Ohjah ik heb windows xp [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo, Nah ik ben weer eens dom geweest en ik heb het voor elkaar gekregen om de FS disc 4 kwijt te raken :-\ En je raad het al, zonder disc 4 kan je um niet installeren en spelen. Mijn vraag is dus aan julie: Kan ik zonder het spel van 1.8 GB te downloade, tog het spel installeren zonder disc 4. Zelf zat ik aan cracks te denken maar of dat gaat werken Ik kan de installatie wel starten maar op het einde zegt hij dan: Please insert disc 4. Ik hoop dat julie mij kunnen helpen want ik mis het spel erg :'( Groetjes Daan
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hey, ik zie op youtube allemaal filmjes opgenomen van de xbox 360 (zonder cam) ik zou dit ook graag doen en nu heb ik gehoord van de easy cap capture cord. deze neemt het beeld op door de capture cord gewoon in de USB poort van de 360 te steken. is er ook een manier om dit gratis te doen met een of ander programma?
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo ik heb een vraag als iemand een ps3 code voor de beta dc universe online voor de ps3 ik hoop dat iemand me kan helpen en naar dit e-mail kan sturen. E-Mail: gerald_damian@hotmail.com Ik hoop dat iemand me kan helpen. ;D
Laatste reactie door geraldo13, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Onlangs heb ik Tomb Raider Underworld gedownload en geinstalleerd op min PC. Helaas blijft het programma vragen om de originele CD. De crack die erbij zit werkt niet (of ik doe iets niet goed). Kan iemand mij raad geven hoe ik Tomb Raider wel aan de gang krijg??? Of waar ik een goede crack kan vinden????
Laatste reactie door Farid., -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
halo weet iemand hoe ik medal of honor airborne instaleren kan heb alles geprobeerd luk niet Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb het spel Wanted: Weapons of Fate gedownload en als ik het op start en een new game aanmaak dan kom ik in de eerste level en dan zitten overal zwarte vlekken op en na een paar seconden is alles zwart en hoor ik nog alleen maar geluid en het spel zelf gaat gwn verder ik heb via google nog meer mensen gezien die het zelfde probleen hebben maar dat is allemaal engels en daar kan ik geen wijs uit kan iemand mij helpen alvast bedankt
Laatste reactie door Pctje, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb 3.90 M33-3 op m'n psp 2004, en ik kan de firmware niet upgraden. Ik heb al van alles geprobeerd. Volgens de Sony Helpdesk is dit ook niet mogelijk, omdat ie ooit gedowngrade is (niet door mij). Kan ik er nu niks meer mee? Ik kan me dat niet voorstellen. Wie heeft de ultieme truck om het toch voor elkaar te krijgen?!
Laatste reactie door IfElse, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hee, Ik heb vanmiddag de PROPER-SKIDROW versie gedownload van Modern Warfare 2, wil ik de rar bestanden uitpakken werkt het niet. CD1 kan ik wel gemount krijgen, maar CD2 krijg ik niet uitgepakt, ik wil hem uitpakken, en loopt op het einde vast bij het bestand vip0428dvd2.r63. Daarna valt de computer uit met een blauw scherm met een error. Iemand die weet wat er aan de hand is?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 5 reacties
- 1,4k weergaven
Nou ik weet in ieder geval hoe ik de uitbreidingspakketten moet instaleren! maar nu probeer ik al dagen, een goede sims 2 pets te vinden. En een goede sims 2 apartment life. Kan iemand me helpen. Telkens als ik er een download krijg ik weer een oproep dat bullguard ( mijn anti-viris scanner ) Een geinfecteerd ding tegenhoud namelijk : Autorun. Kan iemand me vertellen waar een goeie is ZONDER virus? Liefs, Angela
Laatste reactie door Freddytje,