Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
goed, ik wil world of warcraft gaan spelen, me vrienden hebben me overtuigd... ik kijk ff op de site om te zien wat de beste configuratie zou zijn om het te spelen. daar stond geforce 5700FX om het het beste te spelen. ik ging dan naar system requirements lab om te vergelijken en daar stond dan weer 6600! wie heeft er nou gelijk? ik weet dat allebij die kaarten niet hoog zijn maar ikzelf heb maar een 6150SE nForce 430 dus bij mij maakt het wel enig verschil
Laatste reactie door robin1994, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
wie kan mij helpen mij een registration code te vinden ? ik heb het spel al gedownload maar geen registration code erbij..
Laatste reactie door Pctje, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
ik ben waarschijnlijk van plan om call of duty modern warfare 2 maar wat voor systeem moet je dan hebben voor de pc. is het het zelfde als modern warfare 1 gewoon of zwaarder?. als iemand iets weet graag de systeem recruitmens neerzetten als je wilt mvg magicm14
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
ik wil graag guitar hero voor mijn pc downloaden. weet iemand ook een winkel waar je alleen een gitaar kan kopen zonder spel?
Laatste reactie door njitram, -
Cod 4 Single Player
door Bart'- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Ik probeerde zojuist CoD 4 Single Player te gaan spelen dus ik stop de CD er in, en via Xfire probeer ik hem te starten. Dit werkt niet, hij geeft aan dat de cd er niet in zit terwijl de CD er wel degelijk inzit, wie kan mij hiermee helpen?
Laatste reactie door Bart', -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Ik heb de legale cd sims Apartment life gekocht en geïnstalleerd. Nu wil ik hem spelen zonder de er in te hoeven stoppen. Ik heb echter helemaal geen verstand van computers. Ik ben er wel al achter gekomen dat ik naar http://www.gamecopyworld.com/ moet gaan, maar als ik naar de cracks van The Sims Apartment Life ga, krijg ik een hele lijst met dingen. Ik vroeg me af welke ik van deze downloads moet aanklikken. Ik had gehoord dat je hiervoor ook het programma 'Daemon Tools' moet downloaden, is dat echt van noodzaak? In de handleiding hebben ze het trouwens ook over een virtuele drive, maar wat is dat?
Laatste reactie door Maddock, -
sim city societies
door rejazz- 0 reacties
- 1,5k weergaven
hallo ik heb net de nieuwe sim city gedownload. alleen hij doet het niet. hij zegt dat er een conflict is met een emulatiesoftware. ik heb de nieuwste daemon tools en ik heb Y.A.S.U. maar dit haald niet uit. wie kan mij helpen.
Laatste reactie door rejazz, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hallo ik heb nog een vraagje ik heb net prototype voor de pc gedownload, maar als ik hem start krijg ik een melding: "wrong disc inserted please insert the original cd/dvd" moet ik dan weer een no-cd ding hebben? zoja, weet iemand waar ik dan een goeie no-cd voor prototype kan downloaden?? of moet ik er iets anders aan doen? alvast bedankt
Laatste reactie door Erwin., -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb FIFA 08 v1.0 [MULTI3/MULTI5/MULTI2] Fixed EXE (crack) gekopieerd in de map program files: EA Sprots : FIFA 08 en alles goed en wel tot ik het wil spelen. als ik dubbelklik op de crack zegt gy : "plaats de FIFA08-schijf in het station en selecteer Opnieuw. Selecteer Annuleren als je wilt stoppen". Wat nu te doen? Ik zou liefst rap een antwoord hebben omdat ik volgende week vertrek op vakantie en ik doe mijn laptop mee zo dat ik kan spelen. Groetjes
Laatste reactie door svenholtman, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
gta chinatown wars heb ik een download van megauload, maar daarmee kun je niet multyplayer spelen heeft iemand een site waar je wel een mee kunt multyplayer spelen
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb laatst simcity societies gedownload maar hij speelde eerst super lekker op hoogste resolutie ik start hem een 2e keer op en nu blijft hij telkens vastlopen niet direct maar na 15/30 min spelen okee me stad was al vrij groot dus ik dacht laat ik de resolutie van very high naar medium zetten (volgens mij is dat een hele beste stap terug ) maar nog steeds blijft hij vast lopen, ook heb ik last van slowdowns, terwijl ik dat helemaal niet heb met CoD4 op high liggen deze problemen aan het spel of aan mij computer of zijn hier patches voor ??? :-[ :-[ Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
elke keer als ik dungeon keeper 2 opstart krijg ik in het menu allemaal zwarte blokjes dan zie ik de tekst wel maar als ik dan campain doe dan start ik mijn missie dan word alles zwart maar de tekst is wel zichtbaar. ik gebruik windows vista 32 bit. met directx 10 iemand een oplossing?
Laatste reactie door firecrack, -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
Dag iedereen, Ik zoek heel het web door achter een torrent of diverse van Renegade PaintBall, maar vind het niet,wel 4torrents op TPB maar daar zijn het bestanden die ik moet openen met daemon tool,en dan kom er toch dat ik de full version moet kopen terwijl bij de comments staat van de andere die het hebben gedownload; yeah great it work's enz... Wil iemand een goeide torrent of site geven,ik zou het graag spelen,en en wil je ook bij vermelden hoe ik het dan moet instaleren als het is zoals daemon tools enzo mvdg, Karel
Laatste reactie door Marciej123, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hee, Ik heb vanmiddag de PROPER-SKIDROW versie gedownload van Modern Warfare 2, wil ik de rar bestanden uitpakken werkt het niet. CD1 kan ik wel gemount krijgen, maar CD2 krijg ik niet uitgepakt, ik wil hem uitpakken, en loopt op het einde vast bij het bestand vip0428dvd2.r63. Daarna valt de computer uit met een blauw scherm met een error. Iemand die weet wat er aan de hand is?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Ik zag dat ookal iemand anders het had gevraagd maar ik snapte er niks van Maargoed Ik heb dus Need for speed carbon gedownload en toen zei die dat ie geen dvd had. Er zat wel een crack bij, maar die gaf zwart beeld en daarna een foutmelding. Ik heb ook nog andere cracks geprobeerd maar die doen hetzelfde Kan iemand me ffe helpen
Laatste reactie door miran102, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Onlangs heb ik Tomb Raider Underworld gedownload en geinstalleerd op min PC. Helaas blijft het programma vragen om de originele CD. De crack die erbij zit werkt niet (of ik doe iets niet goed). Kan iemand mij raad geven hoe ik Tomb Raider wel aan de gang krijg??? Of waar ik een goede crack kan vinden????
Laatste reactie door Farid., -
- 3 reacties
- 1,5k weergaven
ye, ik heb fifa 09 geinstalleerd zonder problemen maar wanneer ik het wil opstarten, geeft hij een foutmelding dat er geen verbinding is met het internet, en dat hij dit nodig heeft om het eigendomsrecht te controleren. Het rare is, dat ik wel verbinding heb met het internet. Wat moet ik doen?
Laatste reactie door joosacke, -
Zoek een op Razor1911 die heeft een keygen voor een hoop games.
Laatste reactie door YourNewBestFriend, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Just Cause 2 werkt gewoon goed. Maar als ik de resolutie veranderen dan saved hij de resolutie niet. Hoe kan dat? Ik start het spel met admin rechten.
Laatste reactie door snor1991, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Beste lezers, ik heb me internetkabeltje er ff uitgehad , (werk via homepluggen) en er beneden bij router en boven weer ingedaan maar nu kan die geen lobby meer vinden, normaal nooit last van gehad, wel toen ik nattype strict had maar die staat nu gewoon open.. weten jullie raad? gr Joost (gamertag xbox360 ; MrJoost)
Laatste reactie door IfElse, -
Cabal accounts
door geraldo13- 4 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb een account nodig voor cabal kan iemand me alsjeblieft helpen P.S kan iemand een account geven THX alvast O0
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
eey beste forumleden, Ik kan nu eindelijk cod 4 spelen. (cracked servers) ,maar sinds vandaag blijft de pc bij het laden van de map steeds op precies hetzelfde puntje steken waarna ik een melding van vista krijg dat ie niet meer werkt. recentelijk(net dus) gebeurde dit ook bij crysis...,maar ik zou het heel erg fijn vinden als jullie me kunnen helpen met mijn cod 4 probleem. p.s mijn pc kan het denk ik niet aan liggen net nieuw... q6600 sapphire 4870 die 2 zijn toch wel goed genoeg voor cod4 grtz, headhunter
Laatste reactie door JStyle, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
IK heb een GAME genaamd MYST (meerdere delen) windows 95 spel gedownload. Uitgepakt met Quickpar en Winrar. En gebrand met NERO (ISO), burn image to disk. Nu kon ik het eerste deel wel geinstalleerd krijgen maar, het werkt niet. Ik krijg geen normaal beeld. Ik heb windows 98 op m'n PC. De andere delen kon ik niet installeren omdat, er geen install exe bij zaten. Kan iemand mij helpen met, hoe ik een GAME na het downloaden het beste kan uitpakken en branden?. Met welke programma's zodat, de GAME ook daadwerkelijk werkt. Elke vorm van hulp stel ik zeer op prijs!!
Laatste reactie door Wesley, -
ps3 of xbox360
door dinges123- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hoi. Ik vraag me al een tijdje af wat ik nou eigenlijk moet gaan kiezen.. Een ps3 of xbox360? Ik heb gehoord dat eerst sony bijna failliet ging en dat ze toen die nieuwe budget ps3 uitbrachten die veel slomer was. Ook zijn er voor de ps3 minder games dan de xbox360 bijv fable 2 heb je niet voor de ps3 . Maarja als ik nou zo'n xbox360 neem zit ik vast aan die verdoemde xbox live waarbij ik geld moet betalen voor online :opa: . De online gameplay van de xbox 360 is dan ook beter maarja om daar nou zoveel geld voor over te houden.. Wat denken jullie?
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
[table][th] Rise of the Triad-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Rise of the Triad-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Rise.of.the.Triad-RELOADED Releasedatum: 31.07.13 Retail Datum: 31.07.13 Bestandsnaam: Rise.of.the.Triad-RELOADED Bron: DVD Grootte: 5,8 GB Genre: First-Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: Apogee Ontwikkeld door: Interceptor Entertainment Omschrijving Het spel dat ooit werd beschouwd als de meest belachelijke shooter ooit is teruggekeerd in deze reboot van de Rise of th…
Laatste reactie door Vraagbaak,
