Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.302 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
hallo bestaat er een programmatje of iets waarmee je games die je normaal met het toetsenbord speelt ook met de controller kunt spelen. bij sommige games kan je dit instellen via de opties maar bij sommige niet daarom de vraag ik vind het zo lastig met het toetsenbord alvast bedankt
Laatste reactie door njitram, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Telkens als ik een cracked server wil joinen in crysis, krijg ik een timeout, weet iemand hoe dit komt?
Laatste reactie door nick9319, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
elke keer als ik dungeon keeper 2 opstart krijg ik in het menu allemaal zwarte blokjes dan zie ik de tekst wel maar als ik dan campain doe dan start ik mijn missie dan word alles zwart maar de tekst is wel zichtbaar. ik gebruik windows vista 32 bit. met directx 10 iemand een oplossing?
Laatste reactie door firecrack, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hallo duken leden ik heb een probleem met hidden & dangerous 2 als ik een server wil joinen dan zegt ie cdkey invalid dus ik dacht dat jullie wel een key voor mij hadden dankje wel groet almacees O0 Post Merge: augustus 05, 2009, 01:55:27 pm Nou ??? krijg ik nog antwoord!? :-[
Laatste reactie door pelle64, -
Cod 4 Single Player
door Bart'- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik probeerde zojuist CoD 4 Single Player te gaan spelen dus ik stop de CD er in, en via Xfire probeer ik hem te starten. Dit werkt niet, hij geeft aan dat de cd er niet in zit terwijl de CD er wel degelijk inzit, wie kan mij hiermee helpen?
Laatste reactie door Bart', -
Football manager 2009
door sep- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Weet iemand een site waar ik een productcode vandaan kan halen, van bijvoorbeeld fm 2009
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, ik heb een 23" monitor Ben er erg blij mee, maar ik wil er graag op gamen, wat mij heel mooi lijkt. Zoals Need for Speed Undercover of FIFA 09. Ik weet nu hoe je zo'n spel kan downloaden, maar als ik het heb geïnstalleerd vraagt die om de goede DVD/CD of om een serial nummer. Nu is mijn vraag: kan iemand mij helpen zodat ik kan gamen? bvd Heb even je bericht aangepast in normaal Nederlands, graag wat netter schrijven anders is het moeilijk je probleem te begrijpen.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Just Cause 2 werkt gewoon goed. Maar als ik de resolutie veranderen dan saved hij de resolutie niet. Hoe kan dat? Ik start het spel met admin rechten.
Laatste reactie door snor1991, -
cod4 MP probleem
door Andrinho- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hi, ik heb een probleem met call of duty 4 online. Het was donderdagmorgen toen ik ff wou gaan gamen. Ik zat 5 min. in een server (met pb) en werd gekickt, het beeld ging stotteren en deed het steeds minder en toen bam. de melding weet ik niet precies meer maar het was iets met ''heartbeats from pb stopped'' ofzo. Dus ik heb een beetje lopen zoeken bij verschillende forums en daar las ik dat mensen er ook last van hebben dat ze na 5 min. gekickt worden. maar ik las geen oplossingen. maar gisteravond, ik ging gamen. Waren al mijn favorieten weg (ik speel al servers zonder PB) stonden, waar normaal het IP staat, alleen maar nullen. En als ik gewoon ververs bij alle servers…
Laatste reactie door kipneck, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo ik heb een vraag als iemand een ps3 code voor de beta dc universe online voor de ps3 ik hoop dat iemand me kan helpen en naar dit e-mail kan sturen. E-Mail: gerald_damian@hotmail.com Ik hoop dat iemand me kan helpen. ;D
Laatste reactie door geraldo13, -
codename eagle
door katarina- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Hoy Ben het spel codename eagle aan doen weet niet hoe inzoomen met sluipschutergeweer reagert nergens op BEDANKT
Laatste reactie door katarina, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Dag iedereen, Ik zoek heel het web door achter een torrent of diverse van Renegade PaintBall, maar vind het niet,wel 4torrents op TPB maar daar zijn het bestanden die ik moet openen met daemon tool,en dan kom er toch dat ik de full version moet kopen terwijl bij de comments staat van de andere die het hebben gedownload; yeah great it work's enz... Wil iemand een goeide torrent of site geven,ik zou het graag spelen,en en wil je ook bij vermelden hoe ik het dan moet instaleren als het is zoals daemon tools enzo mvdg, Karel
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo, Nah ik ben weer eens dom geweest en ik heb het voor elkaar gekregen om de FS disc 4 kwijt te raken :-\ En je raad het al, zonder disc 4 kan je um niet installeren en spelen. Mijn vraag is dus aan julie: Kan ik zonder het spel van 1.8 GB te downloade, tog het spel installeren zonder disc 4. Zelf zat ik aan cracks te denken maar of dat gaat werken Ik kan de installatie wel starten maar op het einde zegt hij dan: Please insert disc 4. Ik hoop dat julie mij kunnen helpen want ik mis het spel erg :'( Groetjes Daan
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Halo 1 doet vaag
door Gast angel_creek- 5 reacties
- 1,4k weergaven
Ewa Als ik op de halo 1 snelkoppeling op mijn buroblad druk dan geeft het dit aan: Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Heb bij DXDIAG gekeken maar kzie niks. Post Merge: juni 07, 2009, 09:58:13 am Ohjah ik heb windows xp [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door los-cuentos, -
Cabal accounts
door geraldo13- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb een account nodig voor cabal kan iemand me alsjeblieft helpen P.S kan iemand een account geven THX alvast O0
Laatste reactie door Duken, -
Hallo allemaal. Weet iemand wanneer de nieuwe top game Fifa 2010 uit komt, en waar ik hem kan downloaden? alvast bedankt. O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Hey, ik heb Virtua Fighter 5 gedownload voor de XBOX 360. Toen hij klaar was met downloaden had ik 1 RAR file, van 7.05 GB. Normaal gesproken pak ik die RAR file uit, en krijg je een .iso en .dvd of zo. Nu nadat ik hem had uitgepakt kreeg ik 2 nieuwe mapjes, een AUDIO_TS en een VIDEO_TS. Het AUDIO_TS mapje is leeg, en in het VIDEO_TS mapje zitten een aantal files, maar geen .dvd of .iso.. Wat moet ik nu doen? Het heeft zeker geen zin om de RAR file te branden? Alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Call of duty 5
door xxlbuk- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hee mensen ik vroeg me af..ik heb net call of duty 5 uitgespeeld, en het leek me leuk om het ook online te spelen. alleen ik kan geen profiel aanmaken, en, ik denk niet dat er al cracked servers zijn. als mensen een idee voor het profiel probleem hebben zou ik het graag horen. (er stonden al enkele profielen in de lijst..die niet te verwijderen zijn.. ???) en als mensen een cracked server vinden zou het ook leuk zijn ;D Heeft iemand hem al gespeeld? en zo ja wat vond je ervan? lijkt me leuk de meningen te horen
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Beste lezers, ik heb me internetkabeltje er ff uitgehad , (werk via homepluggen) en er beneden bij router en boven weer ingedaan maar nu kan die geen lobby meer vinden, normaal nooit last van gehad, wel toen ik nattype strict had maar die staat nu gewoon open.. weten jullie raad? gr Joost (gamertag xbox360 ; MrJoost)
Laatste reactie door IfElse, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Weet iemand waar ik een Moonshell kan downloaden die werkt als je de Wood kernel op je R4 hebt staan,de Wood kernel is inderdaad goed,maar ik kan nu geen foto's of muziek afspelen,met normale firmware lukt dat wel.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 6 reacties
- 1,4k weergaven
Toen ik tijdens een fun war van cod4 aan het recorden was gebeurden er iets vreemds. Ik zag dat mannetje buiten staan ik zocht dekking. Ik dacht laat ik eens op goed geluk op de muur knallen. Eerst maakten ik een draai van 720 graden (gewoon voor de fun/nutteloosheid ) en toen kilde (headshot) ik die kerel ook nog Alleen je ziet de kogel links tegen de muur aan vliegen terwijl die kerel staat waar ik op het laatste kijk. Hoe kan dat? Die kogel kan toch niet met effect gaan of wel? Dis is het filmpje http://www.xfire.com/video/2262ea/
Laatste reactie door snor1991, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
is er in star wars the old republic single player of moet je maandelijks betalen of is het gratis kan je deze beantwoorden dank u als u kan helpen
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
ye, ik heb fifa 09 geinstalleerd zonder problemen maar wanneer ik het wil opstarten, geeft hij een foutmelding dat er geen verbinding is met het internet, en dat hij dit nodig heeft om het eigendomsrecht te controleren. Het rare is, dat ik wel verbinding heb met het internet. Wat moet ik doen?
Laatste reactie door joosacke, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
heey ik heb AIX 2.0 gedownload maar als ik het opstart dat lukt allemaal wel maar als ik multiplayer wil doen dan hoor je een lijst met servers te krijgen maar die heb ik niet dus kan iemand me helpen om die wel te krijgen.
Laatste reactie door appelkoek123, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb FIFA 08 v1.0 [MULTI3/MULTI5/MULTI2] Fixed EXE (crack) gekopieerd in de map program files: EA Sprots : FIFA 08 en alles goed en wel tot ik het wil spelen. als ik dubbelklik op de crack zegt gy : "plaats de FIFA08-schijf in het station en selecteer Opnieuw. Selecteer Annuleren als je wilt stoppen". Wat nu te doen? Ik zou liefst rap een antwoord hebben omdat ik volgende week vertrek op vakantie en ik doe mijn laptop mee zo dat ik kan spelen. Groetjes
Laatste reactie door svenholtman,