Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
heey ik heb AIX 2.0 gedownload maar als ik het opstart dat lukt allemaal wel maar als ik multiplayer wil doen dan hoor je een lijst met servers te krijgen maar die heb ik niet dus kan iemand me helpen om die wel te krijgen.
Laatste reactie door appelkoek123, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Algemene Cracked Servers Call of Duty Series [PC] Call Of Duty 1: 85.17.45.69:28960 109.121.229.197:28960 Call Of Duty 2: 79.99.24.11:28962 79.99.24.11:28960 82.101.233.27:28961 82.217.152.169:28961 Call Of Duty 4: 86.91.204.135:28960 (www.dutchfunfactory.info) 81.171.125.95:28960 178.63.10.213:28960 208.167.251.27:28960 88.198.102.1:28960 Call Of Duty 5: 82.217.152.169:28962 Post hieronder je meest betrouwbare en leukste cracked servers voor de Call of Duty series, en ik zal ze hier erbij zetten zo hebben we een mooi overzicht over op welke servers we het beste kunnen spelen.
Laatste reactie door Wous, -
codename eagle
door katarina- 4 reacties
- 1.4k weergaven
Hoy Ben het spel codename eagle aan doen weet niet hoe inzoomen met sluipschutergeweer reagert nergens op BEDANKT
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb via FTD cloud9 voor fs9 gedounload. Na de instalatie moet ik een crack plaatsen. Deze crack bestaat uit 2 dll. file's. De ene vervangt hij wel maar de tweede file geeft aan dat ik geen recht heb om deze bewerking uit te voeren. Ik heb bij beveiligingen alle rechten om eea te doen, als admi. ik heb de beveiliging uitgeschakeld en ga zo maar door. Ik draai onder vista 32 bit. Ik weet het niet meer. Als iemand een tip heeft graag. Gr Rinus2008 :-[ :-[
Laatste reactie door rinus2008, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23179.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
phosphor.beta1
door robin1994- 0 reacties
- 1.4k weergaven
dit is een fps, die moet je niet downloaden ofzo, je speelt hem gewoon in je web browser zonder enige problemen hij is wel cool en mooi en zeker waard om ff te bekijken dit is de link http://www2.rasterwerks.com/game/phosphor/beta1.asp
Laatste reactie door robin1994, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
[table][th] Thunder Wolves-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Thunder Wolves-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Thunder.Wolves-RELOADED Releasedatum: 15 mei 2013 Retail Datum: 15 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-thunder Bron: Stream Grootte: 750 MB Genre: Actie, Indie, Casual Critici: N / A Uitgegeven door: bitComposer Games Ontwikkeld door: …
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
hoi allemaal, een tijdje geleden heb ik pirates of the caribbean online gedaan. ik vond het een leuk spel, maar op een gegeven moment hielden de opdrachten op en voor het volle spel moest je betalen. ik vraag me af of er voor dit spel ook een crack is zodat je voledige toegang hebt?!
Laatste reactie door animallovertje, -
PSP Modding
door los-cuentos- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hey Ik zie dat PSP-Media.nl offline is, was een zeer goede site met tutorials. Ik ben nu op zoek naar een andere goede site met tutorials voor de psp, mag eventueel engels zijn als het niet anders kan. Ik heb al psp-hacks.nl gevonden maar staat niet veel op alvast bedankt
Laatste reactie door ferrariking, -
VERPLAATST: ps3
door Robin- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26994.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
heb al enkele games via alchol 120 gekopieerd: image maken => iso. Maar bij dit spel lukt dit niet, kan enkel md5 en Mdf krijgen... iemand ideën of zelf dir spel reeds gekopieerd?? alvast bedankt!!
Laatste reactie door thor am i, -
hallo, ik ben nieuw en ik weet nog niet goed hoe dit forum werkt maar ik heb een vraag kun je xbox 360 spelletjes downloaden en spelen? en als je het kunt, hoe doe je dat dan?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo, ik wil Guitar Hero 5 graag pre-orderen en ik zag op www.budgetgaming.nl dat als ik hem via het buitenland bestel dat ik hem dan veel goedkoper kan krijgen, maar is er verschil tussen de games uit het buitenland en hier? en kan mijn 360 die spellen wel draaien? hier is een link van de (engelse) site waar ik hem wilde pre-orderen: http://www.gamehubs.com/XBOX360/guitar-hero-5.html
Laatste reactie door Dark Legend, -
Nintendo DS
door Wiske1970- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Hoi Mijn zoon heeft voor communie Nintendo DS gekregen. Werkte perfect, tot dit weekend... Geeft nu steeds melding 'System File is Missing' bij opstarten van spelletje... kan iemand me helpen hiermee aub? tanx.
Laatste reactie door Stacytje, -
online gamen
door loki19- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hallo, ik heb een paar games van het internet maar ik voeg me af of ik die misschien op een of andere manier online kan spelen? groeten loki
Laatste reactie door rand0m, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
het is echt heel raar. ik kocht het spel spore en er gezegd: geef je e-mail adrees en dan krijg je een code voor de downloadmanager en dan kan je het spel beter spelen. ik gaf mijn e-mail adress maar kreeg geen e-mail en nu kan ik het niet spelen. mijn vraag is dus: weet iemand de code voor de downloadmanager of hoe ik mijn a-mailadress opnieuw kan invoeren ofzo
Laatste reactie door hyvesopu, -
fm10 istalleren
door vargas10- 2 reacties
- 1.4k weergaven
als ik fm10 wil installeren krijf ik de foutmelding 'fout in commandline', wat moet ik doen ? :-[
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
call of duty modern warfar 2 reflex loopt elke keer vast bij de helicopter crash.ik heb de ilegale versie ,wie weet wat ik moet doen om verder te komen??? groeten eve
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
het is gedownload 100% en dan?? B.v.d. Laturzz
Laatste reactie door Sander, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
beste, wie kan me de dawnlaod geven van Driving simmilator school helemaal full ik kan die zo juist niet vinden :S
Laatste reactie door gangstermo, -
Fifa 11 wii
door Gast dibyo- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hey, Ik vraag me af hè kan je bij Fifa 11 op de Wii bij "Be A Pro Mode" ook Europees (dus CL, EL) spelen? Ik ben nu al bij mijn 4e seizoen en speel nog steeds niet Europees. Terwijl wij (met NEC) het kampioenschap hebben gewonnen. Dat denk ik dan, want we hebben alle wedstrijden gewonnen. Mvg.
Laatste reactie door Zombymario, -
Hoi, Ik probeer nu al een tijdje om comics te lezen op mijn psp in cbr en cbz formaat. Maar ik blijf problemen krijgen met pspcomic v0.9.8. Weet iemand misschien een goede alternatief, behalve dan die van sony die volgende maand uitkomt, of kan iemand mij hiermee helpen? heb het al gevonden. KAn dicht
Laatste reactie door Musta, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
halo ik download need for speed undecover met utorrent maar ik moet nu nog 4weken en 2 dagen wachten tot dat hij klaar is. heeft iemand misschien een oplossing? en aan mijn poorten kan het niet liggen want ik heb cod 4 in 1 dag en 9 uur gedownload greetzz egry
Laatste reactie door egry12, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
weet iemand regristratie code voor lord of the rings the battle for middle earth plz help me ???
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Ik gebruik al tijden het programma All Seeing Eye (ASE) voor het vinden van servers voor Call Of Duty 4. Illegale servers, in dit programma kon ik een txt bestandje opnemen waarin alle servers stonden, en kon ik de servers joinen via dit programma. Helaas doet dit programma het bij mijn (sinds vandaag) niet meer. Dus zoek ik een soortgelijk programma maar kan hem zelf niet vinden, iemand een idee? Post Merge: februari 20, 2009, 06:38:15 pm Ik heb zelf al wat gevonden, werkt perfect =D http://www.epcgaming.com/smf/index.php/topic,13144.0.html
Laatste reactie door Beuzer,