Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.301 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
[table][th] Ms Splosion Man-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Ms Splosion Man-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Ms.Splosion.Man-RELOADED Releasedatum: 15 mei 2013 Retail Datum: 3 april 2013 Bestandsnaam: rls-MSSM Bron: Stream Grootte: 2.10 GB Genre: Actie, Indie, Platformer Critici: 85% Uitgegeven door: Microsoft Studios Ontwikkeld doo…
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb via FTD cloud9 voor fs9 gedounload. Na de instalatie moet ik een crack plaatsen. Deze crack bestaat uit 2 dll. file's. De ene vervangt hij wel maar de tweede file geeft aan dat ik geen recht heb om deze bewerking uit te voeren. Ik heb bij beveiligingen alle rechten om eea te doen, als admi. ik heb de beveiliging uitgeschakeld en ga zo maar door. Ik draai onder vista 32 bit. Ik weet het niet meer. Als iemand een tip heeft graag. Gr Rinus2008 :-[ :-[
Laatste reactie door rinus2008, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hey Ik heb sims 3 en ik ben een privédetective nu moet ik remsporen analyseren bij het politie bureau. Nu klik ik op die activiteit en dan gebeurt er niks.. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Laatste reactie door Zombymario, -
Fifa 14 seizoenen
door mummy- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Ik kon geen centrale game topic over FIFA 14 vinden, vandaar dat ik het hier neerzet Op de PS3 heb ik het idee dat bij de seizoenen FIFA wat anders voetbalt dan in mijn carriere. Erg veel ballen die achter de spelers worden gespeelt etc. Meer mensen hier last van? Overigens ben ik net aan seizoenen begonnen en zie ik tot mijn verbazing elke keer maar tussen de 8000-11000 mensen online seizoenen spelen. Is dit niet erg weinig??? Had het idee dat bij FIFA 12 en 13 veel meer mensen het speelden.
Laatste reactie door mummy, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hoi! ik heb een aantal uitbreidingspaketten van sims 2 gedownload. Ik had sims 2 en een paar orginele uibreidingen al geinstaleerd. Alles werkte goed met de gedownloade uitbreidingen tot ik per ongeluk de mapjes met gedownloade bestande wiste O0 :peace: oke opnieuw gedownload en instaleren, zecht ie aan het einde van de instalatie: Electronic Arts autorun werkt niet meer er wordt naar een oplossing gezocht. nu is het spel wel geinstaleert maar het werkt niet als je er op klikt gebeurt er niets. Dus ook wissen is niet meer mogelijk (ook via configuratiescherm enzo niet.) help! weet iemand wat ik nu moet doen? groetjes! p.s ik heb windows 7
Laatste reactie door Huismus, -
Pokémon Emerald
door ben1203- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Hello Ik heb eens een klein vraagje! Ik ben namelijk Pokémon Emerald aan het spelen, en ben ondertussen aangekomen in een stad genaamd: Lavaridge Town. Nu mijn probleem ligt bij de gym van deze stad. Deze is namelijk volledig bedekt met een soort stof. Het enige dat ik binnenin zie zijn de mensjes die stilstaan. Is dit normaal? Moet ik hier nog iets voor doen voor het "stof" verdwijnt? Of klopt dit niet helemaal? Even nog mededelen dat ik dit via No$gba speel. Greetz Ben
Laatste reactie door mannetje123, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hoi. Mijn vraag is moet ik nadat ik een bestand heb uitgepakt in iso nog laten patchen of kan ik het meteen branden als image op een dvd? Zoja kun je miij een link geven waar ik de patch zou kunnen vinden? Dit is mij nl niet duidelijk. Groet Faartje
Laatste reactie door Thijs., -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hallo daar ben ik weer ik had laatst me age of mythology onder het stof vandaan gehaad e wilde het weer eens gaan spelen. (online natuurlijk). het bleek dat ik hem moest updaten naar 1.03v. helaas vraagt mijn computer nu als ik het spel wil startten om een cd-rom* terwijl er een originele cd-rom erin zit. ik vind dat maar vreemd en ik kan geen goede hulp krijgen van microsoft zelf. als iemand me hierbij kan helpen graag. (het probleem is van toepassing bij zowel de uitbreiding -de Titans- als bij het basisspel) sorry van de typfouten in andere posts me toetsebord is zo'n beetje naar zijn grootje.
Laatste reactie door payat, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
hallo, ik wil online gaan en dat lukt ook met iemand maar als ik dan start game druk dat staat er dat ik cd erin moet plaatsen weet iemand wat ik hier moet doen?
Laatste reactie door kipneck, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Blizzard heeft tijdens een presentatie meer informatie over de aankomende uitbreiding van de mmorpg World of Warcraft onthuld. De spelers kunnen nieuwe gebieden verkennen en kiezen uit een nieuwe spelersklasse. Wrath of the Lich King is de tweede uitbreiding voor WoW en volgt in de voetstappen van The Burning Crusade. De limiet van de level die de spelers kunnen bereiken is gestegen van 70 naar 80 en de wereld van Azeroth en Outland wordt uitgebreid met het nieuwe continent Northrend, waar de titulaire Lich King heerst met zijn leger van ondode Scourge. Dit nieuwe continent is bedoeld voor spelers van level 68 en hoger. In Northrend zijn verschillende dungeons te vinden…
Laatste reactie door Tom, -
ejay dance 7
door niro- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hallo daar ik heb ejay dance 7 en heb al een paar liedjes gemaakt maar er is een probleem en dat probleem is heel belangrijk..... namelijk ik kan niet saven (opslaan dus) kan iemand me alsjeblieft helpen!!! gr niro Post Merge: september 05, 2009, 11:22:50 am nimand die dit weet???????
Laatste reactie door snor1991, -
GTA IV: Online?
door wii0fan- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo DukeN, ik ben Luke! Ik ben nieuw hier, ikben 14 jaar en woon in de omgeving Rotterdam. Ik heb gelijk een vraag en hoop dat het te beantwoorden valt. Ik heb GTA IV gedownload, en ik wil graag online; maar omdat ik geen serial heb, kan het niet. Is er iets zodat ik wel online kan? MVG, Luke - Wii0fan Als dit illegaal is, meld het dan even, maar ik heb het idee als ik rondkijk dat het toegestaan is om over illegale dingen te praten/helpen
Laatste reactie door Heisenberg, -
uefa euro 2008
door mitsas- 1 reactie
- 1,4k weergaven
eej ik heb een probleem met uefa euro 2008 als ik hem namelijk aanklik word het beeld zwart en verschijnt er niks alvast bedankt
Laatste reactie door Cédric., -
Virtua Tennis 3
door Vision- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Nadat hij goed geïnstalleerd is en de crack geplaatst. Druk ik op play en vervolgens doet hij niks, hij geeft geen foutmelding hij doet gewoon niks, hoe kan ik dit oplossen?
Laatste reactie door Vision, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
mensen, ik hoop dat ik hier goed zit met mijn probleem ik heb een asus a6000 notebook ik wil graag half life 2 episode 2 spelen, maar elke x dat ik het spel opstart loopt het spel vast, en sluit de pc af... wat kan ik hieraan doen..? het is namelijk wel zonden van mn geld.. dus ik sta open voor sugesties grtzz
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb monsterhunter tri gedownload voor de Wii en op de harde schijf gezet samen met nog 400 spellen. Alleen monster hunter tri werkt niet . Enig idee waarom en natuurlijk hoe ik m wel werkend krijg??
Laatste reactie door bilal4, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
wilt iemand me helpen want ik heb dead space gedonwload klaar maar nu klik ik op play en dan staat er voer uw regrisratie code in en dan staat er vedergaan of niet verder gaan. ik heb windows vista en 4 gb ram en werkgeheugen. alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
ik heb de sims 3 gedownload.. naja me pa dan, ik heb er zelf niet veel verstand van. dat ging allemaal goed.. en heeft daarna oook deameentools gedownload.. en gedaan wat die verder nog moest doen.. Toen gaan instaleren deed het ook allemaal goed.. als je in het hoofmenu bent van de sims 3, geeft die aan dat die illigaal is.. en dan druk je vervolgens op oke en stopt die ermee Toen hoorde ik later dat je nog een of andere crack moet downloaden.. Kan iemand mij helpen? Ik wil zoo graag spelen
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
halloo allemaal als ik football manager 2010 start dan bij het menu staat er van unable to found Football manager 2010 disc Kunnen jullie me asjeblieft helpen
Laatste reactie door marco1, -
hallo ik heb fifa 09 gedownload en geïnstalleerd nu wou ik uhm starten en dan komt er te staan dat ik de registratie code moet in voeren maar die kan ik nergens vinden wat kan ik doe zo dat ik fifa kan gaan spellen mvg
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Dit is het vorvolg van het topic WoWscape probleem (World of Warcraft) want ik kan blijkbaar niet meer antwoorden in het topic :-[ maar goed, kan iemand me nu helpen met mijn probleem? (http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,25399.40)
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hallo mensen ik ben iandw en ik ben hier nieuw maar kan iemand me helpen als ik op m'n r4i bij pokemon platinum cheats aanvink doen ze het niet in het spel weet iemand hoe ik dit kan voorkomen Post samenvoeging: april 06, 2010, 12:35:48
Laatste reactie door LGamer95, -
hulp met regedit
door xx090- 0 reacties
- 1,4k weergaven
hey ik heb problemen met het veranderen van regedit dan moet je zo cd key omzetten naar een IDE maar wanneer ik dit doe krijg ik deze foutmelding: "kan 1 niet bewerken:er is een fout opgetreden bij het schrijven van de nieuwe inhoud waarde" hulp graag :s
Laatste reactie door xx090, -
VERPLAATST: ps3
door Robin- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26994.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
hoi allemaal, een tijdje geleden heb ik pirates of the caribbean online gedaan. ik vond het een leuk spel, maar op een gegeven moment hielden de opdrachten op en voor het volle spel moest je betalen. ik vraag me af of er voor dit spel ook een crack is zodat je voledige toegang hebt?!
Laatste reactie door animallovertje,