Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.273 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
weet iemand regristratie code voor lord of the rings the battle for middle earth plz help me ???
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
ik ben opzoek naar een key van guild wars om de trail te spelen. kijken of het leuk is als dat zo is ga ik hem ook wel kopen maar dan moet ik eerst een key hebben O0 O0
Laatste reactie door Tom, -
ejay dance 7
door niro- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hallo daar ik heb ejay dance 7 en heb al een paar liedjes gemaakt maar er is een probleem en dat probleem is heel belangrijk..... namelijk ik kan niet saven (opslaan dus) kan iemand me alsjeblieft helpen!!! gr niro Post Merge: september 05, 2009, 11:22:50 am nimand die dit weet???????
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik gebruik al tijden het programma All Seeing Eye (ASE) voor het vinden van servers voor Call Of Duty 4. Illegale servers, in dit programma kon ik een txt bestandje opnemen waarin alle servers stonden, en kon ik de servers joinen via dit programma. Helaas doet dit programma het bij mijn (sinds vandaag) niet meer. Dus zoek ik een soortgelijk programma maar kan hem zelf niet vinden, iemand een idee? Post Merge: februari 20, 2009, 06:38:15 pm Ik heb zelf al wat gevonden, werkt perfect =D http://www.epcgaming.com/smf/index.php/topic,13144.0.html
Laatste reactie door Beuzer, -
Hello friends! I want to invite you all to play with me at GP Latale Online - GamesPirate.com. If you want to join me in this great game, or you want to join one of the other games that GamesPirate.com has, please click on the following links: Main Site: http://gamespirate.com Forums: http://forum.gamespirate.com Game Site: http://latale.gamespirate.com PS. Dit is een private server van Latale ik weet niet als iemand het wilt spelen maar alvast bedankt als er een paar nederlanders er bij komen.
Laatste reactie door geraldo13, -
Combat Arms
door Dark Legend- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hey... ik heb dus CA (free2play MMOFPS) gedownd en geinstalleerd en toen kreeg ik een error (errorcode 30022). dit betekend dat ik het spel niet kan spelen, omdat ik uit europa kom, maar een paar vrienden van me spelen het ook gewoon hoe kan dit en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik ook kan spelen? Combat Arms Europa zou pas in october uitkomen ofzo en zolang wil ik niet w8en
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
het is gedownload 100% en dan?? B.v.d. Laturzz
Laatste reactie door Sander, -
Cabal accounts
door geraldo13- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb een account nodig voor cabal kan iemand me alsjeblieft helpen P.S kan iemand een account geven THX alvast O0
Laatste reactie door Duken, -
Steam loopt vast bij 26% bij de update
door Gast IceCube- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Iemand een oplossing? Geklooi met de firewall werkt niet reinstaleren werkt niet opnieuw opstarten werkt niet fixwareout(filetje dat alle progammas die steam kunnen blokeren sluit) werkt niet (ondersteunt vista niet) IceCube
-
GTA 4 kraak
door anrx1- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Beste mensen, Ik heb zojuist GTA 4 gedownload en geinstalleerd.. Ik moet nu een serial nummer intypen en ik kom er niet uit met al die crack en dll bestanden? kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet aanpakken? ben niet zo bekend met cracks kocht alles altijd, dus een uitgebreide uitleg is nooit overbodig groetjes Mij
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
call of duty modern warfar 2 reflex loopt elke keer vast bij de helicopter crash.ik heb de ilegale versie ,wie weet wat ik moet doen om verder te komen??? groeten eve
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Beste ik heb een Pioneer Blu ray Brander in mijn laptop zitten Type: PIONEER BD-RW BDRTD01RS Ik lees hier dat je u bookmarksetting bij DVD+r schijfjes op DVD-ROM moet zetten Ik woon in BE dus heb ik nog geen manier gevonden om goedkoop aan DVD-r schijfjes te komen Maar Pioneer ondersteunt geen bookmark setting, heb al rondgesnuffeld naar een firmware hack maar niets gevonden of zet mijn pioneer die automatisch om naar DVD-rom? Graag hulp gevraagd Dank bij voorbaat
-
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik heb connectie problemen met mijn xbox360 Ik kan mijn vrienden niet meer joinen (CoD Black Ops), en ook hun party's kan ik niet accepteren Een vriend van mij vertelde me dat als je na het multiplayer menu gaat van CoD, dat het op open moet staan, maar bij mij staat het op strict Weet iemand wat ik moet veranderen om weer met mijn vrienden te kunnen gamen? En moet het IP Adress hetzelfde zijn als Primary DNS Server? Bij mij hebben ze namelijk allebei een ander adress
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik download nou met bittornado CoD 4 maar na ongeveer een kwartier stopt bittornado met downloaden. Het upload speed en download speed blijven gwoon stil staan en het groen bolletje blijft ook gewoon staan maar hij download niet verder > Hoe kan ik dit probleem oplossen?(want ik wil graag CoD 4 doen:P) MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
Battlefield 2142
door Skelito- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hey ja, ik weet dat hier al een topic over staat, maar daar heb ik nog niks aan gehad. hier is dus het probleem: ik heb BF2142 gedownload van 420dopeman, via Thepiratebay. ging allemaal prima, tot ik het spel wilde starten! ik heb meerdere no-cd cracks geprobeerd. ik weet dat het niet aan mij ligt want ik download vaker, en tot nu toe is er nog nauwelijks wat fout gegaan. de .exe die ik steeds weer vervang werkt niet. het spel blijft zeggen: plaats de installatiedisc van Battlefield 2142 opnieuw en herstart het spel. ga niet zeggen dat ik een andere crack moet proberen, want ik heb ze allemaal al gehad. (van www.gamecopyworld.com en www.gameburnworld.com) en ohja er is …
Laatste reactie door Skelito, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb dus battlefield 2 gedownload serial op internet gezocht en een no cd crack erbij gedaan dus ik heb net gespeeld al 2 keer computer opnieuw opstarten omdat battlefield vast hing dus ik probeerde het nog eens maar na ong 10 min sloot battlefield 2 weer af(hoefde niet de computer af te sluiten) ik gebruik geen cracked servers dus wat doe ik fout??? en wat kan ik doen??? bvd Post Merge: februari 23, 2009, 11:52:14 am ik weet niet zeker maar kan het komen omdat ik ook nog battlefield 2 demo heb dat daarom battlefield de gedownloade full version het niet doet??? Post Merge: februari 23, 2009, 11:54:22 am ik heb net gevonden dat je vpu-recover moet instellen maar …
Laatste reactie door martijn1, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb onlang het spel medal of honor allied assault [tm] geinstalleert maar nu wil ik graag gaan spelen op gamespy maar krijg steeds een foutmelding van in medal of honor allied assault [tm] is een fout opgetreden en moet worden afgesloten excusses voor dit ongemak weet iemand er raad mee ik kan er echt niet uitkomen alvast bedankt gr hendry
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey! heeft 1 van jullie toevallig een betakey weten te bemachtigen? Zoja, waar kan je ze krijgen, zoek er namelijk zelf ook 1. Als je er niets mee doet, zou je er dan AJB een aan mij willen geven! danku!
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hallo, Ik heb de software arm7fixa gedownload en een spel omgezet tot nu toe alles gelukt, maar als ik het spelletje wil spelen dan krijg ik een zwart beeld. Wat doe ik fout?? Gr. Mireille
Laatste reactie door Wesley, -
- 5 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb net COD WAW gedownload maar allleen in duitse versie. Mijn vraag is hoe kan ik dit in het engels krijgen?
Laatste reactie door Maddock, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo mensen van DukeN, ik ben hier net nieuw en ik heb een probleem met mijn gedownloade FM 2009.iso * ik heb het gemount * ik heb de patch geinstalleerd * ik heb de carlos cojones ofzo in de programma files - fm 2009 map0 geplaats (rectermuisknop, adminstartor openen) * alles werkt perfect totdat ik het spel eidnelijk speel ik moet dan een wedstrijd spelen, Ajax- excelsior, ik heb dan mijn opstelling neergezet en meot ik op bevestigen drukken zodat ie naar de wedstrijd kan gaan, op dat moment blijft ie elke keer haken, maakt niet uit hoevaak ik new game doe, of opnieuw installeer, het blifjt gebeuren.. hoop dat iemand me kan helpen :police: X :peace:
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik heb momenteel een Ipod Touch 8G, maar ik dacht vandaag, laat ik eens mijn ipod herstellen.... Krijg ik fout 6.... Weet iemand wat dit is en hoe dit op te lossen is?
-
sims 3 voor mac?
door manu666- 3 reacties
- 1,3k weergaven
weet iemand of dat deze topic ook voor de mac is en hoe het moet geïnstalleerd worden? http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27910.0 of weet iemand een link waar ik de sims 3 voor de mac kan vinden? mvg :peace:
Laatste reactie door Erwin., -
Pokémon Emerald
door ben1203- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Hello Ik heb eens een klein vraagje! Ik ben namelijk Pokémon Emerald aan het spelen, en ben ondertussen aangekomen in een stad genaamd: Lavaridge Town. Nu mijn probleem ligt bij de gym van deze stad. Deze is namelijk volledig bedekt met een soort stof. Het enige dat ik binnenin zie zijn de mensjes die stilstaan. Is dit normaal? Moet ik hier nog iets voor doen voor het "stof" verdwijnt? Of klopt dit niet helemaal? Even nog mededelen dat ik dit via No$gba speel. Greetz Ben
Laatste reactie door mannetje123, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
heb al enkele games via alchol 120 gekopieerd: image maken => iso. Maar bij dit spel lukt dit niet, kan enkel md5 en Mdf krijgen... iemand ideën of zelf dir spel reeds gekopieerd?? alvast bedankt!!
Laatste reactie door thor am i,