Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.265 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo ik heb een vraag als iemand een ps3 code voor de beta dc universe online voor de ps3 ik hoop dat iemand me kan helpen en naar dit e-mail kan sturen. E-Mail: gerald_damian@hotmail.com Ik hoop dat iemand me kan helpen. ;D
Laatste reactie door geraldo13, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
beste lezers, ik had vandaag weinig tedoen en liep ff door de stad en zag battlefield 2 liggen voor bijna niks. ik gekocht en naar huis om teinstalleren. alles verliep goed volgens mijn 100% geinstalleerd maar toch niet. install wizard bleef maar in menu balk staan en na 10 min was ik het zat en ga naar programma`s en start battlefield 2 ziet er allemaal veel belovend uit maar nee toch niet. foute boel en kom weer op desktop. nouw ik taak beheer opgestart en install wizard gesloten want stond er nog steeds. terwijl wel het allang klaar was met installeren en moest alleen nog op voltooien wachten. ik alles dus afgesloten en bf2 nog eens proberen optestarten maar nee to…
Laatste reactie door kroonkurk, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb het spel nu gedawnlaod en ik klik op het icon en komt je moet het spel www.thehunter.com starten ik ga en weet neit waar dus kheb lang gezoekt op die site maar laat het over op de pro's ik kon niks vinden echt raar maar dankje als je het vind O0 Post Merge: augustus 26, 2009, 14:40:47 pm echt niemand :-\ :'(
Laatste reactie door gangstermo, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Beste ik heb een Pioneer Blu ray Brander in mijn laptop zitten Type: PIONEER BD-RW BDRTD01RS Ik lees hier dat je u bookmarksetting bij DVD+r schijfjes op DVD-ROM moet zetten Ik woon in BE dus heb ik nog geen manier gevonden om goedkoop aan DVD-r schijfjes te komen Maar Pioneer ondersteunt geen bookmark setting, heb al rondgesnuffeld naar een firmware hack maar niets gevonden of zet mijn pioneer die automatisch om naar DVD-rom? Graag hulp gevraagd Dank bij voorbaat
-
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
op mijn werk zijn er 2 mensen die hetzelfde spel willen installeeren op 1 en dezelfde harde schijf. Aangezien ze dezelfde schijf hebben gekocht maar op de computer allebei het zelfde profiel inloggen en daarna dezelfde save games en gegevens draaien. wat uiteindelijk tot ruzie gaat lijden. mijn vraag dus: is het mogelijk om een spel 2 keer te installeeren op dezelfde harde schijf en dezelfde xp installatie? zijn er tools voor of moet het handmatig; - via het register de installatie er uit halen en opnieuw op een andere plek installeeren of gaat dat niet zo gemakkelijk? thnx:)
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb laatst simcity societies gedownload maar hij speelde eerst super lekker op hoogste resolutie ik start hem een 2e keer op en nu blijft hij telkens vastlopen niet direct maar na 15/30 min spelen okee me stad was al vrij groot dus ik dacht laat ik de resolutie van very high naar medium zetten (volgens mij is dat een hele beste stap terug ) maar nog steeds blijft hij vast lopen, ook heb ik last van slowdowns, terwijl ik dat helemaal niet heb met CoD4 op high liggen deze problemen aan het spel of aan mij computer of zijn hier patches voor ??? :-[ :-[ Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 7 reacties
- 1,3k weergaven
Weet iemand welk programma ik moet downloaden om mijn Xbox 360 controller te gebruiken voor COD 4 op mijn pc? En weet iemand ook hoe je dat programma vervolgens gebruikt?
Laatste reactie door Heisenberg, -
Gratis MMORPG
door pelle64- 16 reacties
- 1,3k weergaven
Hey iedereen, Ik vroeg me af of er mensen zijn die van MMORPGs houden maar het te duur vinden om te 12 euro per maand te betalen. Ik heb zelf wow gespeeld maar ben gestopt omdat het te duur was. Nu speel ik Runes of magic. Is vergelijkbaar. Wel iets minder natuurlijk maar als je niet al te kritisch bent erg leuk. Als je gaat spelen kom dan ff naar NL server zit ik ook
-
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Blizzard heeft tijdens een presentatie meer informatie over de aankomende uitbreiding van de mmorpg World of Warcraft onthuld. De spelers kunnen nieuwe gebieden verkennen en kiezen uit een nieuwe spelersklasse. Wrath of the Lich King is de tweede uitbreiding voor WoW en volgt in de voetstappen van The Burning Crusade. De limiet van de level die de spelers kunnen bereiken is gestegen van 70 naar 80 en de wereld van Azeroth en Outland wordt uitgebreid met het nieuwe continent Northrend, waar de titulaire Lich King heerst met zijn leger van ondode Scourge. Dit nieuwe continent is bedoeld voor spelers van level 68 en hoger. In Northrend zijn verschillende dungeons te vinden…
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallotjes, ik wil lotr bfme 2 spelen, met een no cd crack. ik ga het nu dowloaden, alleen heb ik geen flauw idee hoe je moet werken met een no cd crack, > zou iemand een link kunnen geven naar een topic met uitleg. of zou iemand kunnen uitleggen waar ik het vandaan haal en hoe ik het erinzet. mvg nongrada ^-^
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hoi, Kan iemand me even uitleggen hoe ik moet dunken op NBA 2K10? :$ Als je wilt kan ik wel een pic van me key's maken.
Laatste reactie door Valcorb, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey! heeft 1 van jullie toevallig een betakey weten te bemachtigen? Zoja, waar kan je ze krijgen, zoek er namelijk zelf ook 1. Als je er niets mee doet, zou je er dan AJB een aan mij willen geven! danku!
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik heb connectie problemen met mijn xbox360 Ik kan mijn vrienden niet meer joinen (CoD Black Ops), en ook hun party's kan ik niet accepteren Een vriend van mij vertelde me dat als je na het multiplayer menu gaat van CoD, dat het op open moet staan, maar bij mij staat het op strict Weet iemand wat ik moet veranderen om weer met mijn vrienden te kunnen gamen? En moet het IP Adress hetzelfde zijn als Primary DNS Server? Bij mij hebben ze namelijk allebei een ander adress
Laatste reactie door Vico, -
- 5 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb net COD WAW gedownload maar allleen in duitse versie. Mijn vraag is hoe kan ik dit in het engels krijgen?
Laatste reactie door Maddock, -
Pokémon Emerald
door ben1203- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Hello Ik heb eens een klein vraagje! Ik ben namelijk Pokémon Emerald aan het spelen, en ben ondertussen aangekomen in een stad genaamd: Lavaridge Town. Nu mijn probleem ligt bij de gym van deze stad. Deze is namelijk volledig bedekt met een soort stof. Het enige dat ik binnenin zie zijn de mensjes die stilstaan. Is dit normaal? Moet ik hier nog iets voor doen voor het "stof" verdwijnt? Of klopt dit niet helemaal? Even nog mededelen dat ik dit via No$gba speel. Greetz Ben
Laatste reactie door mannetje123, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo mensen van DukeN, ik ben hier net nieuw en ik heb een probleem met mijn gedownloade FM 2009.iso * ik heb het gemount * ik heb de patch geinstalleerd * ik heb de carlos cojones ofzo in de programma files - fm 2009 map0 geplaats (rectermuisknop, adminstartor openen) * alles werkt perfect totdat ik het spel eidnelijk speel ik moet dan een wedstrijd spelen, Ajax- excelsior, ik heb dan mijn opstelling neergezet en meot ik op bevestigen drukken zodat ie naar de wedstrijd kan gaan, op dat moment blijft ie elke keer haken, maakt niet uit hoevaak ik new game doe, of opnieuw installeer, het blifjt gebeuren.. hoop dat iemand me kan helpen :police: X :peace:
Laatste reactie door Tom, -
IMVU op mac
door loesJ...- 4 reacties
- 1,3k weergaven
hai, ik heb een mac OS X maar daar is nog geen software voor bij imvu, hievoor speelde ik het gewoon op windows maar die pc is langzaam aan het overlijden. dus mijn vraag: is er niet een of andere hack zodat ik toch imvu kan installeren op mijn mac? xxx
Laatste reactie door loesJ..., -
Cabal accounts
door geraldo13- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb een account nodig voor cabal kan iemand me alsjeblieft helpen P.S kan iemand een account geven THX alvast O0
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb dus battlefield 2 gedownload serial op internet gezocht en een no cd crack erbij gedaan dus ik heb net gespeeld al 2 keer computer opnieuw opstarten omdat battlefield vast hing dus ik probeerde het nog eens maar na ong 10 min sloot battlefield 2 weer af(hoefde niet de computer af te sluiten) ik gebruik geen cracked servers dus wat doe ik fout??? en wat kan ik doen??? bvd Post Merge: februari 23, 2009, 11:52:14 am ik weet niet zeker maar kan het komen omdat ik ook nog battlefield 2 demo heb dat daarom battlefield de gedownloade full version het niet doet??? Post Merge: februari 23, 2009, 11:54:22 am ik heb net gevonden dat je vpu-recover moet instellen maar …
Laatste reactie door martijn1, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
goedemiddag, ik heb een probleem er staat een update op mijn psp dus niet op mijn memory card daardoor kan ik geen spellen meer spelen in mijn iso map en krijg hem er niet af het is de update 6.1 kan iemand mij helpen ??
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb een vraagje over een programma die kun je hier zien: hij speelt cod 4 met een programma maar dan kan hij ook wat anders doen kent iemand het? het zou fijn zijn als jullie een download link posten -lol-
Laatste reactie door rr-obin, -
games werken niet
door jacobje- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hallo ff een vraagje van een leek :-[ Ik heb 2 games binnengehaald met bittorrent,nl race 07 en toca 3 grid. heb ze gemount....dat was al heel wat... de iso bestanden zijn e groot om op dvd te branden,nu heb ik met deamontools een virtuele schijf aangemaakt. maar ze doen het niet!!!!! Ze instaleren wel,maar als ik wil spelen dan komt er een melding van securom die om de originele dvd vraagt. De crack staat ook wel op de virtuele schijf en die heb ik in de map geplaatst waar de game geinstaleerd word. Wat doe ik verkeerd?????
Laatste reactie door Schaapje, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
IK heb een GAME genaamd MYST (meerdere delen) windows 95 spel gedownload. Uitgepakt met Quickpar en Winrar. En gebrand met NERO (ISO), burn image to disk. Nu kon ik het eerste deel wel geinstalleerd krijgen maar, het werkt niet. Ik krijg geen normaal beeld. Ik heb windows 98 op m'n PC. De andere delen kon ik niet installeren omdat, er geen install exe bij zaten. Kan iemand mij helpen met, hoe ik een GAME na het downloaden het beste kan uitpakken en branden?. Met welke programma's zodat, de GAME ook daadwerkelijk werkt. Elke vorm van hulp stel ik zeer op prijs!!
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo allemaal, Ik nu een week call of duty modern warfare 2 maar ik krijg hem niet aan de praat. Hij is helemaal geinstalleerd maar als ik hem aanklik gebeurd er niks :S Het is een illigale versie maar bij een vriend is het wel gewoon gelukt. Ik heb een windows XP proffesionel. http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00702182&lc=en&cc=us&product=3207954&dlc=en〈=en <-- dat is mijn PC. Weet iemand wat ik kan doen? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
halloo allemaal als ik football manager 2010 start dan bij het menu staat er van unable to found Football manager 2010 disc Kunnen jullie me asjeblieft helpen
Laatste reactie door marco1,