Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.286 discussies in dit forum
-
Steam loopt vast bij 26% bij de update
door Gast IceCube- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Iemand een oplossing? Geklooi met de firewall werkt niet reinstaleren werkt niet opnieuw opstarten werkt niet fixwareout(filetje dat alle progammas die steam kunnen blokeren sluit) werkt niet (ondersteunt vista niet) IceCube
-
games werken niet
door jacobje- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hallo ff een vraagje van een leek :-[ Ik heb 2 games binnengehaald met bittorrent,nl race 07 en toca 3 grid. heb ze gemount....dat was al heel wat... de iso bestanden zijn e groot om op dvd te branden,nu heb ik met deamontools een virtuele schijf aangemaakt. maar ze doen het niet!!!!! Ze instaleren wel,maar als ik wil spelen dan komt er een melding van securom die om de originele dvd vraagt. De crack staat ook wel op de virtuele schijf en die heb ik in de map geplaatst waar de game geinstaleerd word. Wat doe ik verkeerd?????
Laatste reactie door Schaapje, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Problem met dit spel kreig bericht de toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie van de toepassing omjuist is heb geen idee wat bedoelt is Post samenvoeging: april 23, 2011, 16:07:04 kan imand helpen kan dit spel helemaal niet starten configuratie error Post samenvoeging: april 24, 2011, 12:22:30 probleem opgelost spel verwijderd kon niets anders
Laatste reactie door Thijs., -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb een vraagje over een programma die kun je hier zien: hij speelt cod 4 met een programma maar dan kan hij ook wat anders doen kent iemand het? het zou fijn zijn als jullie een download link posten -lol-
Laatste reactie door rr-obin, -
Battlefield 2142
door Skelito- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hey ja, ik weet dat hier al een topic over staat, maar daar heb ik nog niks aan gehad. hier is dus het probleem: ik heb BF2142 gedownload van 420dopeman, via Thepiratebay. ging allemaal prima, tot ik het spel wilde starten! ik heb meerdere no-cd cracks geprobeerd. ik weet dat het niet aan mij ligt want ik download vaker, en tot nu toe is er nog nauwelijks wat fout gegaan. de .exe die ik steeds weer vervang werkt niet. het spel blijft zeggen: plaats de installatiedisc van Battlefield 2142 opnieuw en herstart het spel. ga niet zeggen dat ik een andere crack moet proberen, want ik heb ze allemaal al gehad. (van www.gamecopyworld.com en www.gameburnworld.com) en ohja er is …
Laatste reactie door Skelito, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter: Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Ik wil graag wat games spelen die uit een andere regio komen op mijn Playstation. Is dat mogelijk? En zo ja, hoe doe ik dat? Alvast thanks! Expert_Johnny: Hey GamePeter! Goed dat je het vraagt. Het is mogelijk om games uit andere regio’s op je Playstation te spelen, maar er zijn wel een paar dingen om rekening mee te houden. Hier zijn de opties: Regionale Lock: De meeste Playstation consoles zijn regionaal geblokkeerd. Dat betekent dat als je bijvoorbeeld een PS4 uit Europa hebt, je geen games van de Amerikaanse of Japanse markt kunt spelen. Maa…
Laatste reactie door gamer12, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
ik heb cod 5 gedownload en de map pack 1 maar ik nergens de map veruckt vinden.(ik heb ook al bij de miltiplayer gekeken) weet dus iemand waar hij staat?
Laatste reactie door Robin, -
Steam questpasses
door Pctje- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ewa, Ik heb een questpass voor counterstrike source, en 1 voor day of defeat source. Zeg maar welke je wilt vergeet niet om dan ook je steam naar erbij te zetten dat ik je kan toesturen. De 1e 2 krijgen em. Pc
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey iedereen, Het is een veelgestelde vraag maar ik vind er maar geen antwoord over. Ik weet dat ik niet op vakantie kan gaan in fm 09 omdat ik fm 09 heb gedownload. Maar kan ik dit oplossen door eventueel iets te downloaden? Please help! Glengiii
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Algemene Cracked Servers Call of Duty Series [PC] Call Of Duty 1: 85.17.45.69:28960 109.121.229.197:28960 Call Of Duty 2: 79.99.24.11:28962 79.99.24.11:28960 82.101.233.27:28961 82.217.152.169:28961 Call Of Duty 4: 86.91.204.135:28960 (www.dutchfunfactory.info) 81.171.125.95:28960 178.63.10.213:28960 208.167.251.27:28960 88.198.102.1:28960 Call Of Duty 5: 82.217.152.169:28962 Post hieronder je meest betrouwbare en leukste cracked servers voor de Call of Duty series, en ik zal ze hier erbij zetten zo hebben we een mooi overzicht over op welke servers we het beste kunnen spelen.
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hey, Ik heb Heroes of might and magic 5 gedownload. Als ik de map open krijg ik 3 bestanden: de crack, een mdf bestand en een mds bestand. Ik ging er van uit dat ik het mds bestand moest mounten omdat het een deamon tools tekentje had. Als ik dit doe krijg ik een foutmelding: unable to mount image, file not accesible. Het mdf bestand heb ik uitgepakt en vervolgens zegt hij Heroes 5 weergeven en gebeurt er niets... iemand sugesties? bedankt. Post samenvoeging: oktober 23, 2009, 23:34:52 pm Na eindeloos klooien en proberen is het me dan toch gelukt. Geen idee wat ik precies gedaan heb maar hij doet het in ieder geval. kan ik deze topic nu verwijderen o…
Laatste reactie door pelle64, -
Goedmorgen. Ik ben op zoek naar Football Manager 2010 voor de PC. Kan iemand mij vertellen waar ik die kan downloaden en of tie überhaupt wel te downloaden is. Alvast bedankt. Groeten
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
heb al enkele games via alchol 120 gekopieerd: image maken => iso. Maar bij dit spel lukt dit niet, kan enkel md5 en Mdf krijgen... iemand ideën of zelf dir spel reeds gekopieerd?? alvast bedankt!!
Laatste reactie door thor am i, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
op mijn werk zijn er 2 mensen die hetzelfde spel willen installeeren op 1 en dezelfde harde schijf. Aangezien ze dezelfde schijf hebben gekocht maar op de computer allebei het zelfde profiel inloggen en daarna dezelfde save games en gegevens draaien. wat uiteindelijk tot ruzie gaat lijden. mijn vraag dus: is het mogelijk om een spel 2 keer te installeeren op dezelfde harde schijf en dezelfde xp installatie? zijn er tools voor of moet het handmatig; - via het register de installatie er uit halen en opnieuw op een andere plek installeeren of gaat dat niet zo gemakkelijk? thnx:)
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo, ik heb GTA IV en heb geprobeert met hamachi ik heb daarvan alles ingestelt enzo met cod 5 werkt hij ook dus dat is niet het probleem. Nou heb ik met iemand geprobeert om in zijn server te gaan en hij in de mijne maar dan staat links onderin 1 result found. maar dan zie ik rechts helemaal geen servers. heeft iemand dat probleem ook gehad of weet hoe je dat moet oplossen? ik zou graag online willen spelen en als je een oplossing weet heb je misschien nog een hamachie server beetje drukke dat je kan blijven spelen want alles zit vol alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Iemand enig idee hoe je AI-gestuurde bots kunt toevoegen, zodat je player vs bots kunt spelen? Ik ben al zover dat ik een bot kan toevoegen, maar dan blijft ie gewoon stilstaan zonder iets te doen.
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Goeiemorgen, Ik heb al een tijdje geleden Sims 3 gedownload, maar het spel blijft regelmatig vast lopen (en moet ik mijn computer resetten). Als het probleem zich voor doet, krijg ik hele rare horizontale/verticale balken op mijn scherm en blijft het geluid haperen en vervolgens moet ik dus mijn PC resetten. Bij Sims 3 doet het zich vaak voor bij de create-a-sim mode, maar heel soms ook bij de build mode. Een tijdje later kreeg ik hetzelfde probleem bij Call of Duty 4 ook. Maar daarbij is het onregelmatig (soms 2 min na het gamen en soms 8 min). Moederbord: P5VD2-X CPU #0: Intel® Core2 CPU 6300 @ 1.86GHz, 1862 Mhz CPU #1: Intel® Core2 CPU 6300 @ 1.86GHz, 1862 Mhz Sys…
Laatste reactie door miran102, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallo Ik zou graag call of duty modern warfare 2 willen spelen, maar daarvoor wil ik weten of mijn pc dit spel aankan of niet. Ik heb COD MW 4 en die werkt. Ik heb met al met die site geprobeerd, maar helaas werkt die niet bij mij. Ook al heb ik mozilla, activeX en java gedownload en geïnstalleerd. Kunnen jullie mij vertellen waar ik mijn requirements kan vinden en hoe ik die moet kopiëren?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Ik speel al een tijdje super mario bros op de Nds. maar als ik een level speel. kan ik nergens saven, ik heb alle huisjes open gemaakt die 5 munten kosten. Kan iemand mij helpen :sos:
Laatste reactie door Rikkert., -
PSP Modding
door los-cuentos- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey Ik zie dat PSP-Media.nl offline is, was een zeer goede site met tutorials. Ik ben nu op zoek naar een andere goede site met tutorials voor de psp, mag eventueel engels zijn als het niet anders kan. Ik heb al psp-hacks.nl gevonden maar staat niet veel op alvast bedankt
Laatste reactie door ferrariking, -
ps3 controller
door .Wouter.- 0 reacties
- 1,3k weergaven
weet eigelijk niet egt waar dit topic moet. nu mijn probleem, ik was aan het spelen met mijn ps3 en had niet door dat me controller leeg was dus uiteindelijk gaat hij uit. toen ik hem wou opladen deed hij dat niet de lichtjes gaan niet knipperen. :-[ ik laad hem op via mijn ps3 met een kabeltje die er in past ik heb het al met meerdere kabeltjes geprobeert. gr
Laatste reactie door .Wouter., -
secret service
door katarina- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Wie kan mij helpen hoe het kan dat bij het spel secret service bij het 2de level de vijand niet doodgeschoten kan worden,maakt niet uit welk wapen ik ook gebruik.
Laatste reactie door katarina, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik zoek guitar hero games, maar aangezien ik geen zin heb ( :-[) om een payserver te nemen, zoek ik bestanden die 10 dagen of jonger zijn. Van guitar hero voor de wii ;D Greetz, Fred
Laatste reactie door Freddytje, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb zoveel ervaring gehad en als iemand mij wil vragen ga je gang:)
Laatste reactie door ivo80000, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
goedemiddag, ik heb een probleem er staat een update op mijn psp dus niet op mijn memory card daardoor kan ik geen spellen meer spelen in mijn iso map en krijg hem er niet af het is de update 6.1 kan iemand mij helpen ??
Laatste reactie door PatrickV94,