Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
[table][th] Far Cry 3 Blood Dragon-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Far Cry 3 Blood Dragon-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Far.Cry.3.Blood.Dragon-RELOADED Releasedatum: 30.04.13 Retail Datum: 30.04.13 Bestandsnaam: Far.Cry.3.Blood.Dragon-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,03 GB Genre: Actie | Avontuur Critici: 8,0 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Montreal Omschrijving Welkom op een 80′s VHS visie op de toekomst. Het jaar is 2007 en je bent Sargent Rex Colt, een Mark IV Cyber Co…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hoi, zijn er nadelen verbonden aan game hosten? bijv:trage interneverbinding na hosten etc?
-
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo, Ik heb Top Spin voor de PC (niet de originele versie) en ik weet niet hoe ik ermee online kan komen om tegen anderen te spelen. (Het is dus niet Top Spin 2 maar gewoon de eerste) Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door elmo1234, -
need for speed
door gkeeee- 1 reactie
- 1.4k weergaven
eey ik heb nog steeds dezelfde probleem ik kan mijn spel nog steeds niet openen er staat plaats de juiste c rom in of dvd ik heb een spel van nfs carbon en most wanted die zo doen kan ieman mij helpen
Laatste reactie door ActionWaction, -
gisteren een kaart gekocht ttds maar krijg er niks op als ik ze download en uit pak en in de ds doe krijg ik eerst zwart schrijfje maar daar na een ode en dan gebeurt er niks wat doe ik verkeert helppppppppppppppppp
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Ey mensen, moderators. Ik heb eenv raag. Ik heb al vanaf het begin fm2009, op de pc heb ik hem met moeite geinstaleerd en daar speelt die (ondanks foutmeldingen) gewoon. Nu wil ik het spel op de laptop instaleren en lukt voor geen meter. Als ik hem nou via steam of die unilogic of hoe dat heet instaleer dan vraagt die (nadat die is geinstaleerd) en ik hem open, de activeringscode. Dan krijg je dat activeringsschermpje, dan vul ik de code in , dan verstuurd die de activeringscode en daarna geeft die steeds aan: de activatiecode kan niet verstuurd worden omdat er geen verbinding met het internet is. Terwijl dit steeds wel zo is. Mijn laptop is een Extensa5220 intel celeron…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb deze game recent binnen gekregen, maar als ik de serial invoer krijg ik de volgende foutmelding: ''Communicatie fout:' De externe host heeft een verbinding verbroken'' Kan iemand me hier ajb mee helpen? Mvg, Emile
Laatste reactie door Coredome, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
hallo mijn zusje heeft singstar(alleen die microfoons) gekocht, en nu heb ik zo'n spel gebrand net zo als alle andere spelen(die het dan wel doen ). als ik dan de ps2 aan doe met de dvd en de microfoons er in komt er 'loading' en dan gaat het niet veder , dan blijft hij hangen. weet iemand hoe ik die kan verhelpen dan hij het gaat doen. ps. mijn ps2 is omgebouwt met een memor32 . jaccodagansta
Laatste reactie door Mol023, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
als ik background dowloader 100% is kan finesdh die maar dat blijft de hele tijd doorgaan help me plz ik kom er egt niet meer uit :-\
Laatste reactie door Duken, -
DSorganize
door GangsterBoJJ- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hoi mense ik hb een vraagje in verband met mijn ds ik hb dsorganize gedownload en wil daarmee op internet da is gelukt met het erop te zetten maar het probleem is als het spel een laden is blijft op een stuk heel lang hange en gaat dan nie verder weet iemand het probleem miss ?
Laatste reactie door GangsterBoJJ, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
beste mensen. ik krijg in call of duty 4 mijn punkbuster niet aan. in multiplayer options zet ik het aan. maar als ik cod4mp herstart is het weer uit. (ps: zal ik een cod4 centraal topic maken. want er zijn veel vragen. en nu dus veel verschillende topics.)
Laatste reactie door kipneck, -
2 disc probleem
door ledgick- 0 reacties
- 1.4k weergaven
deze mag gelocked worden het probleem is dat de download niet compleet was en de poster de 2e Iso of Cue er niet bij had gestopt, ik heb de files gedelete
Laatste reactie door ledgick, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
www.dutchrapid.eu biedt gemodde rapidfire controllers aan voor zowel playstation 4 als xbox one, ik vroeg mij af hoe men er tegen aan kijkt. Controllers zijn op zich eigendom van gebruiker en er kan mee gedaan worden zoals gebruiker dat wilt. Echter kunnen andere spelers op een server het niet prettig vinden.. een rapidfire controller maakt je wapens in games wel degelijk sterker! Naast een mogelijk server kick, zijn er geen consequenties, hoe kijkt men hier tegen op aan? Viking digital maakt top-of-the-line rapidfire controllers, dutchrapid verkoopt ze, iemand ervaring mee?
Laatste reactie door Dutchrapid, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
[table][th] The Inquisitor Book I The Plague-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De Inquisitor Book I The Plague-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: The.Inquisitor.Book.I.The.Plague-RELOADED Releasedatum: 10 juli 2013 Retail Datum: 10 juli 2013 Bestandsnaam: RLD-netbitp Bron: Stream Grootte: 1.05 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: TIconBLU Ontwikkeld door: TIconBLU Omschrijving De middeleeuwse avontuur werpt spelers in de dubbele rollen van Nicolas Eymerich en zijn partner, frater Jacinto Coro…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
hoy ik heb een vraag ik heb avast virusscan en kan niet met call of duty 4 en 5 trainer gebruiken en eerst wel Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 4 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb zojuist met succes de sims 2 met alle uitbereidingen geinstaleerd. Ik had via bittorrent de .iso bestanden binnen gehaald en deze met daemon tools geinstaleerd. (door de handleiding op duken.nl ging het supersnel, nog bedankt! O0) maar mijn vraag is nu: Kan ik de .iso bestanden verwijderen? Want ze nemen best veel ruimte in beslag en als het goed is staan de simsspellen nu op mijn computer toch? Bovendien heb ik zelf een cd met de laatste uitbreiding zelf in bezit (vrije tijd) waardoor ik geen cd meer nodig heb. Ik hoop op spoedig anwoord, zodat ik weet of ik de .iso bestanden van mijn computer af kan halen.. groetjes
Laatste reactie door rubysanne, -
- 3 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb battlefield 2142 gedownload en geinstalleerd nu heb ik een crack gedownload. En dan heb ik hem opgestard en dan moet ik inloggen!! Nou ik wou er een maken en toen zij die dat ik geen goede cd code had! Weet iemand wat ik nu moet doen? Pls help me Bedankt alvast O0
Laatste reactie door Jon, -
- 4 reacties
- 1.4k weergaven
Mannen Ik organiseer een online FIFA11 toernooi. Mensen die geïnteresseerd zijn om deel te nemen kunnen zich inschrijven. Ik ben nog op zoek naar 8 (actieve) deelnemers. Ter info: dit is mijn derde toernooi dat ik organiseer en hiervan werd het eerste volledige uitgespeeld met winnaar en is het tweede momenteel nog aan de gang. Interesse: klik op volgende link Hey http://www.fifavoetbal.net/forum/index.php?showtopic=2932 Het is een toernooi waar zowel ploegen als landen mogen gekozen worden (dit om zo veel mogelijk 5* teams te laten meedoen). Ter info: momenteel zijn ploegen zoals Man Utd, Inter, Duitsland, Portugal (4,5*) nog allemaal vrij. Ik hoop dat jullie will…
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 1.4k weergaven
hey, ik heb volgens het bovenstaande topic de patches en de client van WOW gedownd, maar is hier the lich king (uitbreiding) perse nodig?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hey, Ik heb sinds kort PES2010.. Alleen, ik heb het nu wel een beetje gehad met die messi's en Ronaldo's enzo Hoe kan ik mijn eigen poppetje/karakter er in zetten? Ik heb er al een aangemaakt bij bewerken en dan speler en dan kun je er een aanmaken.. Bij FIFA10 kun je je karakter zodra je hem gemaakt hebt een club geven.. maar BIJ PES2010 niet? Hoe zet ik mijn Karakter in bijv. Inter Milaan? Oja, EN hoe zet ik van die mods (voetbalschoenen) in het spel? Mvg Pmixer
Laatste reactie door C.K7, -
- 3 reacties
- 1.4k weergaven
hallo dukenss ik speel call of duty 4 en ik heb een fps rond 45 tot 65 soms 25 in smoke of open plekken 35 ik heb 3gb ram 2gb en 1gb chip als ik 1gb vervang door 2gb kan ik een fps boost zien zoals dat het stijgt naar 70 of 65 vast kan blijven zonder in game lagg te hebben dankjewel voor al u reacties later
Laatste reactie door gangstermo, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo, Ik was laatst mijn spellen eens aan het doorspitten en zag het spel railroad tycoon II liggen, ik wilde dit weer even gaan spelen. Maar de pc gaf aan: Sorry, not supported on Windown NT. Daarna heb ik ff wat gezocht op internet en kwam er op uit dat je oude spellen via Microsoft Virtual PC 2007 SP1 kan draaien. Mijn vraag is alleen: hoe doe je dit precies. Ik heb MVP geinstaleerd en hij draait goed ik heb hem als Windown98 laten draaien. Maar nu wil ik dus het spel laden in MVP. Dit lukt dus niet. Maar ik nou eerst Windows98 instaleren op MVP? of kan het ook anders? iemand hier ervaring mee? alvast bedankt! gr gamla
Laatste reactie door Gamla, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hallo allemaal, Ik zit met een probleempje. Ik heb sinds kort een Memor32 voor mij PS2 gekocht. Nu heb ik al een aantal keer geprobeerd Singstar te branden. Alles gaat goed, totdat ik het spel in mijn PS2 doe. Hij blijft vast staan op loading (het begin scherm van Singstar) Ik heb al gezien dat er meerdere topics over dit probleem bestaan, maar kan nergens de oplossing vinden.. Wie helpt mij? Gr, Chantal
Laatste reactie door IOwnd, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
hallo ik heb een vraagje heb je dat spel gedounlod of gewoon gekocht heb je anders een goedde torrent voor mij M.V.G stitch
Laatste reactie door sstitchh, -
- 4 reacties
- 1.4k weergaven
hallo ik heb 12-05-11 CALL OF DUTY world at war gedownload maar ik moet een code intypen maar ik weet die code niet > dus als iemand het weet wat ik moet doen zeg het alstublieft!!!! want ik wil het spel natuurlijk graag spelen!! ;D!!!! help me alstublieft?!
Laatste reactie door Markey54,