Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
hoy ik heb een vraag ik heb avast virusscan en kan niet met call of duty 4 en 5 trainer gebruiken en eerst wel Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb het spel nu gedawnlaod en ik klik op het icon en komt je moet het spel www.thehunter.com starten ik ga en weet neit waar dus kheb lang gezoekt op die site maar laat het over op de pro's ik kon niks vinden echt raar maar dankje als je het vind O0 Post Merge: augustus 26, 2009, 14:40:47 pm echt niemand :-\ :'(
Laatste reactie door gangstermo, -
hulp met regedit
door xx090- 0 reacties
- 1,4k weergaven
hey ik heb problemen met het veranderen van regedit dan moet je zo cd key omzetten naar een IDE maar wanneer ik dit doe krijg ik deze foutmelding: "kan 1 niet bewerken:er is een fout opgetreden bij het schrijven van de nieuwe inhoud waarde" hulp graag :s
Laatste reactie door xx090, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb zoveel ervaring gehad en als iemand mij wil vragen ga je gang:)
Laatste reactie door ivo80000, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Valve heeft aangekondigd dat het vanaf maandag de game Alien Swarm gratis zal weggeven via zijn Steam-platform. Ook de broncode van de top-down-shooter zal beschikbaar komen en moet gaan dienen als voorbeeld voor de Source engine-sdk. Alien Swarm was oorspronkelijk een modificatie voor Unreal Tournament 2004. De ontwikkelstudio werd opgekocht door Valve, waarna de top-down-shooter werd omgezet naar de Source-engine. Daarnaast hebben de Alien Swarm-ontwikkelaars binnen Valve werk verricht aan de Left 4 Dead-serie en maken ze momenteel deel uit van het Portal 2-ontwikkelteam. Valve heeft op zijn site aangekondigd dat het maandag Alien Swarm kosteloos zal gaan aanbieden …
Laatste reactie door Duken, -
secret service
door katarina- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Wie kan mij helpen hoe het kan dat bij het spel secret service bij het 2de level de vijand niet doodgeschoten kan worden,maakt niet uit welk wapen ik ook gebruik.
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
beste lezers, ik had vandaag weinig tedoen en liep ff door de stad en zag battlefield 2 liggen voor bijna niks. ik gekocht en naar huis om teinstalleren. alles verliep goed volgens mijn 100% geinstalleerd maar toch niet. install wizard bleef maar in menu balk staan en na 10 min was ik het zat en ga naar programma`s en start battlefield 2 ziet er allemaal veel belovend uit maar nee toch niet. foute boel en kom weer op desktop. nouw ik taak beheer opgestart en install wizard gesloten want stond er nog steeds. terwijl wel het allang klaar was met installeren en moest alleen nog op voltooien wachten. ik alles dus afgesloten en bf2 nog eens proberen optestarten maar nee to…
Laatste reactie door kroonkurk, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
ik heb cod 5 gedownload en de map pack 1 maar ik nergens de map veruckt vinden.(ik heb ook al bij de miltiplayer gekeken) weet dus iemand waar hij staat?
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik heb nu ook een Playstation 3. Mooi ding, youtube enzo kan ik allemaal bekijken, maar uitzending gemist kan ik niet kijken evenals sommige films.... andere films speelt 'ie weer wel. heeft denk ik te maken met het programma dat word gebruikt door de site op de film af te spelen (Uitzending gemist speelt ie gewoon in Windows Media Player op mijn laptop... hoe die 'm moet spelen op de playstation weetikniet, hij doet het iig niet. bij films die het niet doen is het oa Divx. Dan krijg ik de melding (in het scherm waar de film zou moeten spelen) dat 'deze applicatie niet word ondersteund' hoe kan ik dit oplossen zodat hij de film wel speelt of gaat dit niet? Alvas…
Laatste reactie door Markey54, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
ik ben opzoek naar een key van guild wars om de trail te spelen. kijken of het leuk is als dat zo is ga ik hem ook wel kopen maar dan moet ik eerst een key hebben O0 O0
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
call of duty modern warfar 2 reflex loopt elke keer vast bij de helicopter crash.ik heb de ilegale versie ,wie weet wat ik moet doen om verder te komen??? groeten eve
Laatste reactie door Wesley, -
Als ik pkr opstart (pokerprogramma) Krijg ik hele rare kleuren enzo en strepen en zie inlogscherm niet goed want daar zitten weer andere dingen overheen. De pc van mijn vader is niet meer zo goed, maar hij heeft het eerst altijd gedaan. Wie kan me helpen?
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
na het behalen van 1 missie loopt die vast. geen foutmelding niks. maar ik kan gewoon op klikken en naar het menu. wat moet ik doen?
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27230.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
hallo ik heb fifa 09 gedownload en geïnstalleerd nu wou ik uhm starten en dan komt er te staan dat ik de registratie code moet in voeren maar die kan ik nergens vinden wat kan ik doe zo dat ik fifa kan gaan spellen mvg
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Ik heb connectie problemen met mijn xbox360 Ik kan mijn vrienden niet meer joinen (CoD Black Ops), en ook hun party's kan ik niet accepteren Een vriend van mij vertelde me dat als je na het multiplayer menu gaat van CoD, dat het op open moet staan, maar bij mij staat het op strict Weet iemand wat ik moet veranderen om weer met mijn vrienden te kunnen gamen? En moet het IP Adress hetzelfde zijn als Primary DNS Server? Bij mij hebben ze namelijk allebei een ander adress
Laatste reactie door Vico, -
Goedmorgen. Ik ben op zoek naar Football Manager 2010 voor de PC. Kan iemand mij vertellen waar ik die kan downloaden en of tie überhaupt wel te downloaden is. Alvast bedankt. Groeten
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Geachte leden: Ik heb een computer met:Amd Athlon 64x2 Dual Core Processor 4200+2,0 Ram en NVIDIA GeForce 6200 Turbo Cache,Grafischekaart of te wel Videokaart. Ik heb het werk geheugen naar 2GB laten brengen. De simulators doen het wel goed,alleen de plattegronden en bij donker vind ik niet zo geweldig. Is hier nog wat aan te doen???Zodat ik misschien een andere b.v. NVIDIA 8800 GT kaart moet aanschaffen??Maar dan zeker weet dat het goed is,is wel kostbaar maar dat ik niet weer voor verassingen komt te staan, Ik heb het beeldscherm.SAMSUNG SYNCMASTER 920N.19 INCH. Zou u mijn nog wat kunnen adviseren??Wat betreft de landschappen,landingsbanen imn het donker. Mvg.the…
Laatste reactie door thecorman, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Beste mensen, ik hoop dat ik zo op het goeie topic hiervoor zit (ben beginner).als dat zo is dan heb ik een grote vergissing gemaakt. exuse. mischien een beetje domme vraag Maar mijn vraag is eigelijk of julie mischien een goeie handleiding hebben voor dsorganize, gewoon hoe je kunt interneten en wifi kunt connecten en kunt verbinden met draadloos internet. en ik heb zelf trouwens een flash card supercard one ds. alvast heel erg bedankt.
Laatste reactie door r4nsa, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
weet iemand of het mogelijk is om fifa 2006 te spelen maar dat de spelers bij de clubs wel zijn zoals het momenteel is. een soort update van de spelerslijst zegmaar heb al een beetje rondgekeken maar wordt er niet echt wijzer van :S groeten
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb virtua tennis gedownd.uitgepakt en de iso op cd gebrand.na het installeren wat geen problemen opleverde kreeg ik een prachtig mooi openings beeld te zien.alleen het geluid miste ik.in de vt3 folder staat wel sound en heb deze map gecopieeerd naar de map waar je het spel kunt starten,de rest van de games heeft wel gewoon geluid,en mijn geluidskaart is een soundblaster live 5.1 kaart.verder draai ik op xp.heb 2048 mb aan geheugen erin zitten.de videokaart is er een van ati radeon x1650 pro 512 mb,en tja wie weet hoe ik het geluid aankrijg?heb bij de opties in het spel het geluid harder proberen te zetten maar ik hoor nog niets.Groet Don :peace:
Laatste reactie door dready, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
hallo dukenss ik speel call of duty 4 en ik heb een fps rond 45 tot 65 soms 25 in smoke of open plekken 35 ik heb 3gb ram 2gb en 1gb chip als ik 1gb vervang door 2gb kan ik een fps boost zien zoals dat het stijgt naar 70 of 65 vast kan blijven zonder in game lagg te hebben dankjewel voor al u reacties later
Laatste reactie door gangstermo, -
hallo hoe kan ik mijn versie van een spel controlleren? zonder hem optestarten alvast bedankt
Laatste reactie door rodney12, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik download nou met bittornado CoD 4 maar na ongeveer een kwartier stopt bittornado met downloaden. Het upload speed en download speed blijven gwoon stil staan en het groen bolletje blijft ook gewoon staan maar hij download niet verder > Hoe kan ik dit probleem oplossen?(want ik wil graag CoD 4 doen:P) MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Iemand enig idee hoe je AI-gestuurde bots kunt toevoegen, zodat je player vs bots kunt spelen? Ik ben al zover dat ik een bot kan toevoegen, maar dan blijft ie gewoon stilstaan zonder iets te doen.
Laatste reactie door Duken,