Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.289 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hey, Ik heb Heroes of might and magic 5 gedownload. Als ik de map open krijg ik 3 bestanden: de crack, een mdf bestand en een mds bestand. Ik ging er van uit dat ik het mds bestand moest mounten omdat het een deamon tools tekentje had. Als ik dit doe krijg ik een foutmelding: unable to mount image, file not accesible. Het mdf bestand heb ik uitgepakt en vervolgens zegt hij Heroes 5 weergeven en gebeurt er niets... iemand sugesties? bedankt. Post samenvoeging: oktober 23, 2009, 23:34:52 pm Na eindeloos klooien en proberen is het me dan toch gelukt. Geen idee wat ik precies gedaan heb maar hij doet het in ieder geval. kan ik deze topic nu verwijderen o…
Laatste reactie door pelle64, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallo Ik zou graag call of duty modern warfare 2 willen spelen, maar daarvoor wil ik weten of mijn pc dit spel aankan of niet. Ik heb COD MW 4 en die werkt. Ik heb met al met die site geprobeerd, maar helaas werkt die niet bij mij. Ook al heb ik mozilla, activeX en java gedownload en geïnstalleerd. Kunnen jullie mij vertellen waar ik mijn requirements kan vinden en hoe ik die moet kopiëren?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo, ik heb GTA IV en heb geprobeert met hamachi ik heb daarvan alles ingestelt enzo met cod 5 werkt hij ook dus dat is niet het probleem. Nou heb ik met iemand geprobeert om in zijn server te gaan en hij in de mijne maar dan staat links onderin 1 result found. maar dan zie ik rechts helemaal geen servers. heeft iemand dat probleem ook gehad of weet hoe je dat moet oplossen? ik zou graag online willen spelen en als je een oplossing weet heb je misschien nog een hamachie server beetje drukke dat je kan blijven spelen want alles zit vol alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb zoveel ervaring gehad en als iemand mij wil vragen ga je gang:)
Laatste reactie door ivo80000, -
Als ik pkr opstart (pokerprogramma) Krijg ik hele rare kleuren enzo en strepen en zie inlogscherm niet goed want daar zitten weer andere dingen overheen. De pc van mijn vader is niet meer zo goed, maar hij heeft het eerst altijd gedaan. Wie kan me helpen?
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
hey duken, kun je cod5 cracked online spelen? zoja? weet iemand een goede torrent van cod5? alvast bedankt :peace:
Laatste reactie door Markey54, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Ride to Hell Retribution-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Ride to Retribution-FLT Hel Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Ride_to_Hell_Retribution-FLT Releasedatum: 25 juni 2013 Retail Datum: 28 juni 2013 Bestandsnaam: flt-rthb Bron: Stream Grootte: 10,45 GB Genre: Actie | Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Deep Silver Ontwikkeld door: Eutechnyx Omschrijving Ride to Hell: Retribution is een onbevangen brawler set in de tumultueuze tijdperk van de 1960 ‘s. Een eenzame ruiter, Jake Conway, wordt o…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Ik speel al een tijdje super mario bros op de Nds. maar als ik een level speel. kan ik nergens saven, ik heb alle huisjes open gemaakt die 5 munten kosten. Kan iemand mij helpen :sos:
Laatste reactie door Rikkert., -
punktbuster
door Brian- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb cod uo geinstalleerd maar als ik online ga spelen wordt ik telkens uit de server gekickt. Punktbuster mist namelijk het bestand van PnkBstrA.exe kent iemand dit probleem en hoe is het op te lossen op mijn andere computer heb ik dit probleem niet.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo allemaal, Ik nu een week call of duty modern warfare 2 maar ik krijg hem niet aan de praat. Hij is helemaal geinstalleerd maar als ik hem aanklik gebeurd er niks :S Het is een illigale versie maar bij een vriend is het wel gewoon gelukt. Ik heb een windows XP proffesionel. http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00702182&lc=en&cc=us&product=3207954&dlc=en〈=en <-- dat is mijn PC. Weet iemand wat ik kan doen? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26602.msg108106#new
sims loopt vast
door inekea- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo! Ik heb een probleem als ik de sims 2 speel, namelijk als ik met ze naar een ander kavel ga (bijvoorbeeld ze op vakantie stuur) loopt hij vast. Dan krijg ik een melding dat hij is vastgelopen en dat het spel zich afsluit. Ik weet niet hoe ik dit moet verhelpen want ik wil hem niet opnieuw installeren, omdat ik zo veel heb opgebouwd in het spel. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Laatste reactie door inekea, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
heb world of subways 1 is er misschien iemand die me de stappen in het nederland kan uitleggen volgens mij doe ik het goed maar de trein wil niet rijden. dus ik doe iets niet goed. gr truda
Laatste reactie door Farid., -
online gamen
door loki19- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo, ik heb een paar games van het internet maar ik voeg me af of ik die misschien op een of andere manier online kan spelen? groeten loki
Laatste reactie door rand0m, -
Ej ik heb een vraag over COD4 als ik met een server wil connecten staat er na een tijdje: Server Connection timed out. Kan aub iemand me ermee helpen? bedankt alvast. Laurens
Laatste reactie door lauwie33, -
Fifa 2009
door Gast Zlatan- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik vroeg me zo af, is Fifa 2009 op meerdere pc's te spelen ? Zo ja, voor hoeveel dan ? Ik hoor t nog, Zlatan
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hoy ik heb een vraag ik heb avast virusscan en kan niet met call of duty 4 en 5 trainer gebruiken en eerst wel Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo Allemaal, Heb hier een omgebouwde xbox 360 staan. Ik weet dat als ie niet is omgebouwd, niet alle oude xbox 1 spellen kan draaien. (dat Backwards compatibility "verhaal"). Nu is die van mij omgebouwd, en ik heb nog een zwikkie xbox 1 spellen gedownload (ooit...) Kan de X360 nadat hij is omgebouwd, WEL alle Xbox 1 spellen aan? Dat kan ik namelijk nergens vinden... Kan iemand mij daarover wijzer maken? Alvast heel veel dank, sowieso voor het meedenken! O0
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
ik heb top spin 2 geinstaleerd en de crack enzo erop gezet maar als ik het spel start dan komen er van die letters te vooschijn dat was goed maar toen zij die opeens dat niet verzenden ding hoe kan ik dit oplossen?
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27870.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
phosphor.beta1
door robin1994- 0 reacties
- 1,3k weergaven
dit is een fps, die moet je niet downloaden ofzo, je speelt hem gewoon in je web browser zonder enige problemen hij is wel cool en mooi en zeker waard om ff te bekijken dit is de link http://www2.rasterwerks.com/game/phosphor/beta1.asp
Laatste reactie door robin1994, -
ik had footbalmanger 2009 gedownload ne ik had het geinsteleerd crack er bij geplaatst maar ik krijg nog steets een error maar ik weet niet wat het is ik heb alles geprobeerd.nix lukt :'(
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Valve heeft aangekondigd dat het vanaf maandag de game Alien Swarm gratis zal weggeven via zijn Steam-platform. Ook de broncode van de top-down-shooter zal beschikbaar komen en moet gaan dienen als voorbeeld voor de Source engine-sdk. Alien Swarm was oorspronkelijk een modificatie voor Unreal Tournament 2004. De ontwikkelstudio werd opgekocht door Valve, waarna de top-down-shooter werd omgezet naar de Source-engine. Daarnaast hebben de Alien Swarm-ontwikkelaars binnen Valve werk verricht aan de Left 4 Dead-serie en maken ze momenteel deel uit van het Portal 2-ontwikkelteam. Valve heeft op zijn site aangekondigd dat het maandag Alien Swarm kosteloos zal gaan aanbieden …
Laatste reactie door Duken, -
COD 4 Online
door repoc- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hey ik wil graag COD4(illigaal) online spelen maar er staat dat ik een punkblocker moet hebben, nu heb ik die gedownload en heb daarmee dus COD4 aangevinkt. maar er staat nog steeds dat ik geen punkblocker heb. weet iemand hoe ik wel online kan?
Laatste reactie door repoc, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo is er ook xbox one emulator voor pc en kan ik ook online spelen op speelen
Laatste reactie door k2711,