Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hoy ik heb een vraag ik heb avast virusscan en kan niet met call of duty 4 en 5 trainer gebruiken en eerst wel Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
Fifa 2009
door Gast Zlatan- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik vroeg me zo af, is Fifa 2009 op meerdere pc's te spelen ? Zo ja, voor hoeveel dan ? Ik hoor t nog, Zlatan
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
ik heb top spin 2 geinstaleerd en de crack enzo erop gezet maar als ik het spel start dan komen er van die letters te vooschijn dat was goed maar toen zij die opeens dat niet verzenden ding hoe kan ik dit oplossen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
halo ik download need for speed undecover met utorrent maar ik moet nu nog 4weken en 2 dagen wachten tot dat hij klaar is. heeft iemand misschien een oplossing? en aan mijn poorten kan het niet liggen want ik heb cod 4 in 1 dag en 9 uur gedownload greetzz egry
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hey, Als ik bf2 singleplayer doe en ik haal bijv. 150 punten. Tellen die dan mee voor mijn rank? OF alleen multiplayer om te ranken?
Laatste reactie door Thijs, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
hey duken, kun je cod5 cracked online spelen? zoja? weet iemand een goede torrent van cod5? alvast bedankt :peace:
Laatste reactie door Markey54, -
fm10 istalleren
door vargas10- 2 reacties
- 1,3k weergaven
als ik fm10 wil installeren krijf ik de foutmelding 'fout in commandline', wat moet ik doen ? :-[
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
secret service
door katarina- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Wie kan mij helpen hoe het kan dat bij het spel secret service bij het 2de level de vijand niet doodgeschoten kan worden,maakt niet uit welk wapen ik ook gebruik.
Laatste reactie door katarina, -
1607 error
door PCgamer- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Net een de complete versie van AOE III gekocht, maar nu krijg ik error 1607 weet iemand hoe ik dit kan oplossen. mvg, Post samenvoeging: september 21, 2010, 16:22:07 Al opgelost dus kan een slotje op
Laatste reactie door PatrickV94, -
COD 4 Online
door repoc- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hey ik wil graag COD4(illigaal) online spelen maar er staat dat ik een punkblocker moet hebben, nu heb ik die gedownload en heb daarmee dus COD4 aangevinkt. maar er staat nog steeds dat ik geen punkblocker heb. weet iemand hoe ik wel online kan?
Laatste reactie door repoc, -
dstt kaart
door liesje117- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hallo. ik heb een dstt kaart gekocht maar weet niet hoe ik de spellen er op krijg. of in welke map ze moeten staan. weet iemand daar meer van??? groetjes
Laatste reactie door Vico, -
gisteren een kaart gekocht ttds maar krijg er niks op als ik ze download en uit pak en in de ds doe krijg ik eerst zwart schrijfje maar daar na een ode en dan gebeurt er niks wat doe ik verkeert helppppppppppppppppp
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey forum duken, ik ben nieuw hier maar ik wilde vragen, of jullie xbox live/points codes hadden, of generators. Ik wil graag xbox live spelen(gratis), en ik wil niet elke keer 60 euro betalen, wat irritant is. dankje voor 't leze
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Valve heeft aangekondigd dat het vanaf maandag de game Alien Swarm gratis zal weggeven via zijn Steam-platform. Ook de broncode van de top-down-shooter zal beschikbaar komen en moet gaan dienen als voorbeeld voor de Source engine-sdk. Alien Swarm was oorspronkelijk een modificatie voor Unreal Tournament 2004. De ontwikkelstudio werd opgekocht door Valve, waarna de top-down-shooter werd omgezet naar de Source-engine. Daarnaast hebben de Alien Swarm-ontwikkelaars binnen Valve werk verricht aan de Left 4 Dead-serie en maken ze momenteel deel uit van het Portal 2-ontwikkelteam. Valve heeft op zijn site aangekondigd dat het maandag Alien Swarm kosteloos zal gaan aanbieden …
Laatste reactie door Duken, -
DSorganize
door GangsterBoJJ- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hoi mense ik hb een vraagje in verband met mijn ds ik hb dsorganize gedownload en wil daarmee op internet da is gelukt met het erop te zetten maar het probleem is als het spel een laden is blijft op een stuk heel lang hange en gaat dan nie verder weet iemand het probleem miss ?
Laatste reactie door GangsterBoJJ, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik heb goldeneye rom gedownload voor mijn dsi,en nu krijg ik een loadrom errcode=-4. Weet iemand hier iets op. Groet Gerard
Laatste reactie door Zombymario, -
2 disc probleem
door ledgick- 0 reacties
- 1,3k weergaven
deze mag gelocked worden het probleem is dat de download niet compleet was en de poster de 2e Iso of Cue er niet bij had gestopt, ik heb de files gedelete
Laatste reactie door ledgick, -
Als ik pkr opstart (pokerprogramma) Krijg ik hele rare kleuren enzo en strepen en zie inlogscherm niet goed want daar zitten weer andere dingen overheen. De pc van mijn vader is niet meer zo goed, maar hij heeft het eerst altijd gedaan. Wie kan me helpen?
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo is er ook xbox one emulator voor pc en kan ik ook online spelen op speelen
Laatste reactie door k2711, -
mods gta sa
door waldek- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallo allemaal ik heb gta sa gedownload en ik zou nu graag mods installeren bv auto's, ufo's, bigfoot enz maar hoe???
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hoi hoi.. Ik heb het spel need for speed undercover gedownload met het programma utorrent. ik heb het spel met winrar uitgepakt en ik krijg inderderdaad ook allemaal pictogrammen van setup etc. ook staat er autorun.exe ik klik deze aan en hij geeft het scherm van undercover.. ik klik op : PLay maar ik krijg ook het scherm van die registratiecode. Die code heb ik niet en ik weet ook niet waar ik die moet vinden. Kan iemand mij misschien door te zeggen hoe ik de code kan vinden, en waar? en uit welk gedownload bestand ik het misschien kan halen? groetjes JEroen
Laatste reactie door danny21, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hoi ik heb net CS gedownload, als ik het open kan ik wel spele maar er komt steeds een deel van mijn bureaublad te voorschijn, soms die klok soms die taakbalk en hij gaat ook automatisch naar de bureaublad, weet iemand hoe ik dit stop?
Laatste reactie door gkeeee, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Algemene Cracked Servers Call of Duty Series [PC] Call Of Duty 1: 85.17.45.69:28960 109.121.229.197:28960 Call Of Duty 2: 79.99.24.11:28962 79.99.24.11:28960 82.101.233.27:28961 82.217.152.169:28961 Call Of Duty 4: 86.91.204.135:28960 (www.dutchfunfactory.info) 81.171.125.95:28960 178.63.10.213:28960 208.167.251.27:28960 88.198.102.1:28960 Call Of Duty 5: 82.217.152.169:28962 Post hieronder je meest betrouwbare en leukste cracked servers voor de Call of Duty series, en ik zal ze hier erbij zetten zo hebben we een mooi overzicht over op welke servers we het beste kunnen spelen.
Laatste reactie door Wous, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey mensen, Ik heb CoD:WaW gedownload (met een valid serial uit de winkel ;D) en zit zelf op 1.2 Een vriend van me heeft CoD:WAW ook gedownload (met geen valid serial) en zit op 1.0 Mijn vraag is of hij dan wel kan updaten naar 1.2, want hij heeft het spel gedownload en geen valid serial. Gr. Lajos
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hallo ik heb een aantal games gedwonload maar het installeren lukt niet ja lukt wel maar dan wil ik uhm spellen dan dan doet die het niet moet ik registratie code in voeren maar ik weet ook niet hoe ik uhm cracken moet zou iemand me er mee kunnen helpen? bvd
Laatste reactie door Michiel,