Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter Hey allemaal! Mijn gamepad doet ineens raar. Soms reageert ‘ie niet of ik druk op de knoppen, en andere keren werkt alles prima. Iemand tips of oplossingen? Dit is echt frustrerend! TechTinker Hey GamePeter! Dit probleem komt vaker voor en er zijn een paar dingen die je kunt proberen. Hier zijn wat stappen: Controleer de batterij: Als je een draadloze gamepad hebt, is het eerste wat je moet doen even kijken of de batterij niet leeg is. Laad ‘m op of vervang de batterijen. Verbinding resetten: Probeer je gamepad opnieuw te verbinden met je console of pc. Soms helpt het om de…
Laatste reactie door gamer12, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik heb nu ook een Playstation 3. Mooi ding, youtube enzo kan ik allemaal bekijken, maar uitzending gemist kan ik niet kijken evenals sommige films.... andere films speelt 'ie weer wel. heeft denk ik te maken met het programma dat word gebruikt door de site op de film af te spelen (Uitzending gemist speelt ie gewoon in Windows Media Player op mijn laptop... hoe die 'm moet spelen op de playstation weetikniet, hij doet het iig niet. bij films die het niet doen is het oa Divx. Dan krijg ik de melding (in het scherm waar de film zou moeten spelen) dat 'deze applicatie niet word ondersteund' hoe kan ik dit oplossen zodat hij de film wel speelt of gaat dit niet? Alvas…
Laatste reactie door Markey54, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
hallo dukenss ik speel call of duty 4 en ik heb een fps rond 45 tot 65 soms 25 in smoke of open plekken 35 ik heb 3gb ram 2gb en 1gb chip als ik 1gb vervang door 2gb kan ik een fps boost zien zoals dat het stijgt naar 70 of 65 vast kan blijven zonder in game lagg te hebben dankjewel voor al u reacties later
Laatste reactie door gangstermo, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Beste mensen, ik hoop dat ik zo op het goeie topic hiervoor zit (ben beginner).als dat zo is dan heb ik een grote vergissing gemaakt. exuse. mischien een beetje domme vraag Maar mijn vraag is eigelijk of julie mischien een goeie handleiding hebben voor dsorganize, gewoon hoe je kunt interneten en wifi kunt connecten en kunt verbinden met draadloos internet. en ik heb zelf trouwens een flash card supercard one ds. alvast heel erg bedankt.
Laatste reactie door r4nsa, -
GTA 4 kraak
door anrx1- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Beste mensen, Ik heb zojuist GTA 4 gedownload en geinstalleerd.. Ik moet nu een serial nummer intypen en ik kom er niet uit met al die crack en dll bestanden? kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet aanpakken? ben niet zo bekend met cracks kocht alles altijd, dus een uitgebreide uitleg is nooit overbodig groetjes Mij
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Forumdiscussie: “Repareren, uitpakken, branden en overige problemen” GamePeter: Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn Xbox Live. Het doet het gewoon niet meer! Ik heb al geprobeerd opnieuw aan te melden en mijn console opnieuw op te starten, maar niks helpt. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Hulp gevraagd! ExpertAlex: Hey GamePeter! Dat is vervelend! Er kunnen een paar dingen aan de hand zijn. Laat me je een paar stappen geven om te proberen: Controleer je internetverbinding: Zorg ervoor dat je internet werkt. Dit kun je doen door bijvoorbeeld op een andere device (zoals je telefoon) te proberen te browsen. Controleer Xbox Live-status:…
Laatste reactie door gamer12, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb een probleem met deer hunter tournament er komt zo te staan an error has occurred while running the progam and it will be closed komt deze logg file -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- LOG file "D:\Users\Mr. Makaveli\Documents\DHT\DHT.log" created in 08/27/09 09:50:56 -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Game Version: v1.0 Number of CPU cores : 2 Run/Render in two threads: No Services threads : 0 Run helper threads : 0 Initializing OpenAL... OpenAL Sound Devices found: 0 -…
Laatste reactie door gangstermo, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hey! heeft 1 van jullie toevallig een betakey weten te bemachtigen? Zoja, waar kan je ze krijgen, zoek er namelijk zelf ook 1. Als je er niets mee doet, zou je er dan AJB een aan mij willen geven! danku!
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Ik gebruik al tijden het programma All Seeing Eye (ASE) voor het vinden van servers voor Call Of Duty 4. Illegale servers, in dit programma kon ik een txt bestandje opnemen waarin alle servers stonden, en kon ik de servers joinen via dit programma. Helaas doet dit programma het bij mijn (sinds vandaag) niet meer. Dus zoek ik een soortgelijk programma maar kan hem zelf niet vinden, iemand een idee? Post Merge: februari 20, 2009, 06:38:15 pm Ik heb zelf al wat gevonden, werkt perfect =D http://www.epcgaming.com/smf/index.php/topic,13144.0.html
Laatste reactie door Beuzer, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
ik heb top spin 2 geinstaleerd en de crack enzo erop gezet maar als ik het spel start dan komen er van die letters te vooschijn dat was goed maar toen zij die opeens dat niet verzenden ding hoe kan ik dit oplossen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo allemaal, Ik nu een week call of duty modern warfare 2 maar ik krijg hem niet aan de praat. Hij is helemaal geinstalleerd maar als ik hem aanklik gebeurd er niks :S Het is een illigale versie maar bij een vriend is het wel gewoon gelukt. Ik heb een windows XP proffesionel. http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00702182&lc=en&cc=us&product=3207954&dlc=en〈=en <-- dat is mijn PC. Weet iemand wat ik kan doen? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Ik heb goldeneye rom gedownload voor mijn dsi,en nu krijg ik een loadrom errcode=-4. Weet iemand hier iets op. Groet Gerard
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Problem met dit spel kreig bericht de toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie van de toepassing omjuist is heb geen idee wat bedoelt is Post samenvoeging: april 23, 2011, 16:07:04 kan imand helpen kan dit spel helemaal niet starten configuratie error Post samenvoeging: april 24, 2011, 12:22:30 probleem opgelost spel verwijderd kon niets anders
Laatste reactie door Thijs., -
punktbuster
door Brian- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb cod uo geinstalleerd maar als ik online ga spelen wordt ik telkens uit de server gekickt. Punktbuster mist namelijk het bestand van PnkBstrA.exe kent iemand dit probleem en hoe is het op te lossen op mijn andere computer heb ik dit probleem niet.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo is er ook xbox one emulator voor pc en kan ik ook online spelen op speelen
Laatste reactie door k2711, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hey forum duken, ik ben nieuw hier maar ik wilde vragen, of jullie xbox live/points codes hadden, of generators. Ik wil graag xbox live spelen(gratis), en ik wil niet elke keer 60 euro betalen, wat irritant is. dankje voor 't leze
Laatste reactie door Robin, -
1607 error
door PCgamer- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Net een de complete versie van AOE III gekocht, maar nu krijg ik error 1607 weet iemand hoe ik dit kan oplossen. mvg, Post samenvoeging: september 21, 2010, 16:22:07 Al opgelost dus kan een slotje op
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 7 reacties
- 1,4k weergaven
ik zou graag willen weten hoe je rollercoaster3 soaked + wild moet downloaden met crack alvast bedankt O0
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hoi kan iemand patches doorsturen van call of duty 2 en hoe moet je dat downloaden en er in zetten
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo, ik heb GTA IV en heb geprobeert met hamachi ik heb daarvan alles ingestelt enzo met cod 5 werkt hij ook dus dat is niet het probleem. Nou heb ik met iemand geprobeert om in zijn server te gaan en hij in de mijne maar dan staat links onderin 1 result found. maar dan zie ik rechts helemaal geen servers. heeft iemand dat probleem ook gehad of weet hoe je dat moet oplossen? ik zou graag online willen spelen en als je een oplossing weet heb je misschien nog een hamachie server beetje drukke dat je kan blijven spelen want alles zit vol alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27230.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Ik zoek de registratiecode voor SimCity Societies, kan iemand mij daar aan helpen???? mail me dan effe groetjes sandra 28 alrozenburg(at)hotmail(dot)com Mod:/ Graag normale letters gebruiken, en heb even je mail adres veranderd tegen spambots.
Laatste reactie door Sandra1978, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
op mijn werk zijn er 2 mensen die hetzelfde spel willen installeeren op 1 en dezelfde harde schijf. Aangezien ze dezelfde schijf hebben gekocht maar op de computer allebei het zelfde profiel inloggen en daarna dezelfde save games en gegevens draaien. wat uiteindelijk tot ruzie gaat lijden. mijn vraag dus: is het mogelijk om een spel 2 keer te installeeren op dezelfde harde schijf en dezelfde xp installatie? zijn er tools voor of moet het handmatig; - via het register de installatie er uit halen en opnieuw op een andere plek installeeren of gaat dat niet zo gemakkelijk? thnx:)
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb virtua tennis gedownd.uitgepakt en de iso op cd gebrand.na het installeren wat geen problemen opleverde kreeg ik een prachtig mooi openings beeld te zien.alleen het geluid miste ik.in de vt3 folder staat wel sound en heb deze map gecopieeerd naar de map waar je het spel kunt starten,de rest van de games heeft wel gewoon geluid,en mijn geluidskaart is een soundblaster live 5.1 kaart.verder draai ik op xp.heb 2048 mb aan geheugen erin zitten.de videokaart is er een van ati radeon x1650 pro 512 mb,en tja wie weet hoe ik het geluid aankrijg?heb bij de opties in het spel het geluid harder proberen te zetten maar ik hoor nog niets.Groet Don :peace:
Laatste reactie door dready, -
ps3 controller
door .Wouter.- 0 reacties
- 1,4k weergaven
weet eigelijk niet egt waar dit topic moet. nu mijn probleem, ik was aan het spelen met mijn ps3 en had niet door dat me controller leeg was dus uiteindelijk gaat hij uit. toen ik hem wou opladen deed hij dat niet de lichtjes gaan niet knipperen. :-[ ik laad hem op via mijn ps3 met een kabeltje die er in past ik heb het al met meerdere kabeltjes geprobeert. gr
Laatste reactie door .Wouter.,
