Spring naar bijdragen

battlefield 2 installatie probleem(met oficiele cd)


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  120
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

beste lezers,

ik had vandaag weinig tedoen en liep ff door de stad en zag battlefield 2 liggen voor bijna niks.

ik gekocht en naar huis om teinstalleren. alles verliep goed volgens mijn 100% geinstalleerd maar toch niet.

install wizard bleef maar in menu balk  staan en na 10 min was ik het zat en ga naar programma`s en start battlefield 2 ziet er allemaal veel belovend uit maar nee toch niet. foute boel en kom weer op desktop. nouw ik taak beheer opgestart en install wizard gesloten want stond er nog steeds. terwijl wel het allang klaar was met installeren en moest alleen nog op voltooien wachten. ik alles dus afgesloten en bf2 nog eens proberen optestarten maar nee toch niet en cpu van laptop blijft op 100% hangen en toch doet ie verder niks. dus volgende de idee was om hem teverwijdere maar nee ook niet. een dikke error.(zie bijlagen) en ik keek nog eens in taak beheer toen zag ik nog staan BF2VoiceSetup.exe die alle cpu gebruikt op paar cpu na. maar ik word er bietje ziek van zit dus met foute installatie en kan nie deinstaleren. hoe krijg ik het nu van mijn laptop af? of moet ik nog eens setup draaien? hopelijk kunnen jullie mijn verder helpen.

mvg,

jan

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 120
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...