Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
Steam questpasses
door Pctje- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ewa, Ik heb een questpass voor counterstrike source, en 1 voor day of defeat source. Zeg maar welke je wilt vergeet niet om dan ook je steam naar erbij te zetten dat ik je kan toesturen. De 1e 2 krijgen em. Pc
Laatste reactie door Pctje, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Goeiemorgen, Ik heb al een tijdje geleden Sims 3 gedownload, maar het spel blijft regelmatig vast lopen (en moet ik mijn computer resetten). Als het probleem zich voor doet, krijg ik hele rare horizontale/verticale balken op mijn scherm en blijft het geluid haperen en vervolgens moet ik dus mijn PC resetten. Bij Sims 3 doet het zich vaak voor bij de create-a-sim mode, maar heel soms ook bij de build mode. Een tijdje later kreeg ik hetzelfde probleem bij Call of Duty 4 ook. Maar daarbij is het onregelmatig (soms 2 min na het gamen en soms 8 min). Moederbord: P5VD2-X CPU #0: Intel® Core2 CPU 6300 @ 1.86GHz, 1862 Mhz CPU #1: Intel® Core2 CPU 6300 @ 1.86GHz, 1862 Mhz Sys…
Laatste reactie door miran102, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
hey, ik heb volgens het bovenstaande topic de patches en de client van WOW gedownd, maar is hier the lich king (uitbreiding) perse nodig?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ey mensen, moderators. Ik heb eenv raag. Ik heb al vanaf het begin fm2009, op de pc heb ik hem met moeite geinstaleerd en daar speelt die (ondanks foutmeldingen) gewoon. Nu wil ik het spel op de laptop instaleren en lukt voor geen meter. Als ik hem nou via steam of die unilogic of hoe dat heet instaleer dan vraagt die (nadat die is geinstaleerd) en ik hem open, de activeringscode. Dan krijg je dat activeringsschermpje, dan vul ik de code in , dan verstuurd die de activeringscode en daarna geeft die steeds aan: de activatiecode kan niet verstuurd worden omdat er geen verbinding met het internet is. Terwijl dit steeds wel zo is. Mijn laptop is een Extensa5220 intel celeron…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
.. Ik heb sinds gister medal of honor airborne , ik wou hem gelijk instaleren maar als ik de serial in geef en daarna de physics van AGIEA (ofso iets) geinst.. heb dan komt een klein zwart venstertje wat ook hel snel weer weg is... conclusie: ik krijg het spel niet geinstaleert .. weet ieand wat het probleem is en hoe ik het kan op lossen?.. :pacman: pc gegevens : quad-core met 2.55 per core. 8 gb ram total 2 tb HD Nvidia/Asus en9800gtx+SLI met laatste drivers ... (forceware 1.80 nog wat) alvast bedankt voor alle reacties :D
Laatste reactie door chris88fdf, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb zojuist met succes de sims 2 met alle uitbereidingen geinstaleerd. Ik had via bittorrent de .iso bestanden binnen gehaald en deze met daemon tools geinstaleerd. (door de handleiding op duken.nl ging het supersnel, nog bedankt! O0) maar mijn vraag is nu: Kan ik de .iso bestanden verwijderen? Want ze nemen best veel ruimte in beslag en als het goed is staan de simsspellen nu op mijn computer toch? Bovendien heb ik zelf een cd met de laatste uitbreiding zelf in bezit (vrije tijd) waardoor ik geen cd meer nodig heb. Ik hoop op spoedig anwoord, zodat ik weet of ik de .iso bestanden van mijn computer af kan halen.. groetjes
Laatste reactie door rubysanne, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallo, ik heb nfs undercover gedownload ( het is de crack v1.0) en als ik dubbel klik op undercover dan krijg ik een zwart kadertje met in de linker bovenhoek een liggend streepje die knippert. Maar na 5 seconden sluit die kader en zegt mijn computer telkens : " In nfs.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak " en eronder staat : " U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel Microsoft over dit probleem. We have created an error that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous. " Wat moet ik doen? Mn spel wil niet opstarten. Graag raad! greetz
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 7 reacties
- 1,3k weergaven
heb probleem met deze spel start niet heb zwzrt beeld het spel is origineel gekocht geen copy
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hallo mijn zusje heeft singstar(alleen die microfoons) gekocht, en nu heb ik zo'n spel gebrand net zo als alle andere spelen(die het dan wel doen ). als ik dan de ps2 aan doe met de dvd en de microfoons er in komt er 'loading' en dan gaat het niet veder , dan blijft hij hangen. weet iemand hoe ik die kan verhelpen dan hij het gaat doen. ps. mijn ps2 is omgebouwt met een memor32 . jaccodagansta
Laatste reactie door Mol023, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo allemaal, Ik zit met een probleempje. Ik heb sinds kort een Memor32 voor mij PS2 gekocht. Nu heb ik al een aantal keer geprobeerd Singstar te branden. Alles gaat goed, totdat ik het spel in mijn PS2 doe. Hij blijft vast staan op loading (het begin scherm van Singstar) Ik heb al gezien dat er meerdere topics over dit probleem bestaan, maar kan nergens de oplossing vinden.. Wie helpt mij? Gr, Chantal
Laatste reactie door IOwnd, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hoi kan iemand patches doorsturen van call of duty 2 en hoe moet je dat downloaden en er in zetten
Laatste reactie door Farid., -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
hallo dukenss ik speel call of duty 4 en ik heb een fps rond 45 tot 65 soms 25 in smoke of open plekken 35 ik heb 3gb ram 2gb en 1gb chip als ik 1gb vervang door 2gb kan ik een fps boost zien zoals dat het stijgt naar 70 of 65 vast kan blijven zonder in game lagg te hebben dankjewel voor al u reacties later
Laatste reactie door gangstermo, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Iemand enig idee hoe je AI-gestuurde bots kunt toevoegen, zodat je player vs bots kunt spelen? Ik ben al zover dat ik een bot kan toevoegen, maar dan blijft ie gewoon stilstaan zonder iets te doen.
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb wederom een probleem met het opstarten van een spel als ik deze heb gedownload en geinstalleerd. Hij geeft weer de melding dat ik de disc moet invoeren. Nou is mij daarstraks een link gegeven(voor COD 4) om de crack te downloaden(www.gamecopyworld.com). Dit werkte direct Mijn vraag is nu dus eigenlijk, hoe zoek ik zelf zo'n crack op deze website voor civilization?
Laatste reactie door Jonathan_89, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo, Ws hoort mijn vraag hier niet thuis????Maar weet effe niet waar hij wel thuis hoort. Kan iemand me vertellen hoe ik spellen van een R4I gold kaart kan afhalen met een apple pc? Steeds als ik ze verwijder van het kaartje, wordt het aantal mb niet hoger in het geheugen. (zie de spellen dus niet meer, maar ws staan ze er wel nog ergens op?) Bij de oude ds kon ik de spellen op de ds zelf verwijderen. Kan dit evt bij de Dsi ook? Zo ja hoe doe ik dat en zo nee, hoe krijg ik ze eraf, of kan dat alleen op een pc met Windows? Hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel? bedankt alvast voor evt reacties!
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb deze game recent binnen gekregen, maar als ik de serial invoer krijg ik de volgende foutmelding: ''Communicatie fout:' De externe host heeft een verbinding verbroken'' Kan iemand me hier ajb mee helpen? Mvg, Emile
Laatste reactie door Coredome, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
beste mensen. ik krijg in call of duty 4 mijn punkbuster niet aan. in multiplayer options zet ik het aan. maar als ik cod4mp herstart is het weer uit. (ps: zal ik een cod4 centraal topic maken. want er zijn veel vragen. en nu dus veel verschillende topics.)
Laatste reactie door kipneck, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hoi beste lezer ik heb het spel Call Of Duty Modern Warfare 2 gedownload. en deamontools, nu als ik dvd1 aan het mounten bent vraagd hij ondertussen om cd 2 en dan wil ik cd2 opgaan zoeken maar dan wordt hij niet weer gegeven in dat mapje waar hij echt instaat. wie kan mij helpen met dit probleem? groetjes richard
Laatste reactie door richard33, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb GTA IV succesvol gedownload en ik kan hem installeren maar als ik cd2 erin moet doen, lukt dat niet want die moet ik selecteren . Maar als ik het cd2 bestand mount met deamon tools kan ik hem niet openen via de installshield weet iemand hoe ik toch cd2 kan openen tijdens het installeren
Laatste reactie door Robin, -
kan iemand me zeggen hoe ik van de melding van curse kan af komen waarin die zegt dat ie WoW niet kan vinden? ik heb nog geen zin om curse er van af te gooien omdat ik mischien nog warhammer ga kopen
Laatste reactie door maraveno, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
het is echt heel raar. ik kocht het spel spore en er gezegd: geef je e-mail adrees en dan krijg je een code voor de downloadmanager en dan kan je het spel beter spelen. ik gaf mijn e-mail adress maar kreeg geen e-mail en nu kan ik het niet spelen. mijn vraag is dus: weet iemand de code voor de downloadmanager of hoe ik mijn a-mailadress opnieuw kan invoeren ofzo
Laatste reactie door hyvesopu, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Beste, Ik had gta iv gedownload hij werkte nzo maar normaal heb ik een goede pc ati 3400 serie, goede processor, 3GB RAM, normaal zou ik hem moeten kunnen draaien. Maar als ik hem dan nog op het laagste van de laagste instellingen zet, hapert hij nog steed ... dit is men test:
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb nfs underground 2 gedownload met nieuwsgroepen. Ik heb het image bestand gemound met DAEMON tools, nu heb ik het spel geinstalleerd, maar nu vraagt ie steeds om de serial,, ik heb met de instalatie ookal de serial ingevoerd,, maar nu pakt hij diezelfde serial niet. Hoe kan ik dit verhelpen? alvast bedankt !
Laatste reactie door woepaaa, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey, ik wil een private server gebruiken voor wow maar het mislukt steeds. ik probeerde reeds wowbeez maar als ik alle stappen had gedaan gaf hij nog de melding dat ik een account op blizzard moet maken. wil iemand mij vertellen in stappen wat ik moet doen plz. ik gebruik het liefst wowbeez! ik heb wrath of the lich king nog niet geinstalleerd maar is dat een probleem?
Laatste reactie door dinges123, -
punktbuster
door Brian- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb cod uo geinstalleerd maar als ik online ga spelen wordt ik telkens uit de server gekickt. Punktbuster mist namelijk het bestand van PnkBstrA.exe kent iemand dit probleem en hoe is het op te lossen op mijn andere computer heb ik dit probleem niet.
Laatste reactie door Jeroen,