Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar De Bazaar. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37894.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Hoi, Ik probeer nu al een tijdje om comics te lezen op mijn psp in cbr en cbz formaat. Maar ik blijf problemen krijgen met pspcomic v0.9.8. Weet iemand misschien een goede alternatief, behalve dan die van sony die volgende maand uitkomt, of kan iemand mij hiermee helpen? heb het al gevonden. KAn dicht
Laatste reactie door Musta, -
Cod 2 punkbuster
door florenzo- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo ik heb net van een vriend cod2 gehad en nu wil ik dus gaan spelen en heb ik veel gezeur met punkbuster. Als ik punkbuster manual wil updaten moet ik hier voor pbsetup gebruiken. Maar als ik dit gebruik komt er te staan van http://webfile2.evenbalance.com/downloads/pbgame.htm is missing on the update servers try again later. Nou ik 2 dagen gewacht nog keer geprobeerd maar er gebeurt gewoon niks wil ieumand mij helpen aub. :-\ Groetjes Florenzo
Laatste reactie door Beuzer, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik kan geen een private ik blijf maar you must enable punkbuster on the client to connect to a punkbuster enabled server. enable punkbuster on krijgen. en dan kan ik kiesen uit yes en no kies ik yes kom ik weer menu. foto 1: http://foto-uploaden.nl/img2/c7sxlna.jpg foto 2: [img width=600 height=337]http://foto-uploaden.nl/img2/4scrsr7.jpg http://foto-uploaden.nl/img2/4scrsr7.jpg Ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen.
Laatste reactie door ferrariking, -
phosphor.beta1
door robin1994- 0 reacties
- 1,4k weergaven
dit is een fps, die moet je niet downloaden ofzo, je speelt hem gewoon in je web browser zonder enige problemen hij is wel cool en mooi en zeker waard om ff te bekijken dit is de link http://www2.rasterwerks.com/game/phosphor/beta1.asp
Laatste reactie door robin1994, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb GTA IV succesvol gedownload en ik kan hem installeren maar als ik cd2 erin moet doen, lukt dat niet want die moet ik selecteren . Maar als ik het cd2 bestand mount met deamon tools kan ik hem niet openen via de installshield weet iemand hoe ik toch cd2 kan openen tijdens het installeren
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
goedemiddag, ik heb een probleem er staat een update op mijn psp dus niet op mijn memory card daardoor kan ik geen spellen meer spelen in mijn iso map en krijg hem er niet af het is de update 6.1 kan iemand mij helpen ??
Laatste reactie door PatrickV94, -
ik had footbalmanger 2009 gedownload ne ik had het geinsteleerd crack er bij geplaatst maar ik krijg nog steets een error maar ik weet niet wat het is ik heb alles geprobeerd.nix lukt :'(
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb een vraagje over een programma die kun je hier zien: hij speelt cod 4 met een programma maar dan kan hij ook wat anders doen kent iemand het? het zou fijn zijn als jullie een download link posten -lol-
Laatste reactie door rr-obin, -
Sims 2 freeze
door joppesmurf- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Hai, Ik heb net de Sims 2 gedownload via BitTorrent, en dat ging allemaal goed. Eventjes gezocht naar de juiste crack maar had hem uiteindelijk toch gevonden. Maar nu is het probleem: Als ik een sim heb gemaakt en hem wil 'opslaan' (het groene vinkje dus gewoon) dan loopt het spel vast, en het zandlopertje blijft maar draaien. En toen probeerde ik maar naar een familie te gaan die al door het spel zelf was gemaakt, en toen liep hij ook vast bij het laadscherm. Ik heb niet zo'n goeie computer, maar als ik de game opstart staat hij automatisch al op de beste graphics, en hij loopt gewoon soepel, dus ik denk niet dat het erg aan mn computer kan liggen. Aan de crack den…
Laatste reactie door xxlbuk, -
gisteren een kaart gekocht ttds maar krijg er niks op als ik ze download en uit pak en in de ds doe krijg ik eerst zwart schrijfje maar daar na een ode en dan gebeurt er niks wat doe ik verkeert helppppppppppppppppp
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo Allemaal, Heb hier een omgebouwde xbox 360 staan. Ik weet dat als ie niet is omgebouwd, niet alle oude xbox 1 spellen kan draaien. (dat Backwards compatibility "verhaal"). Nu is die van mij omgebouwd, en ik heb nog een zwikkie xbox 1 spellen gedownload (ooit...) Kan de X360 nadat hij is omgebouwd, WEL alle Xbox 1 spellen aan? Dat kan ik namelijk nergens vinden... Kan iemand mij daarover wijzer maken? Alvast heel veel dank, sowieso voor het meedenken! O0
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Is het leuk om een keer met wat DukeN leden af te spreken op Xbox Live en dan samen in 1 game te gaan?
Laatste reactie door Farid., -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
weet iemand waar ik civilization 4 kan downloaden virusvrij?
Laatste reactie door ZarahCycling, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
ik heb net fifa maneger 09 gedownload van duken die word aangegeven. maar nu heb ik die crack nodig maar die link doet het bij mij niet
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Ik gebruik al tijden het programma All Seeing Eye (ASE) voor het vinden van servers voor Call Of Duty 4. Illegale servers, in dit programma kon ik een txt bestandje opnemen waarin alle servers stonden, en kon ik de servers joinen via dit programma. Helaas doet dit programma het bij mijn (sinds vandaag) niet meer. Dus zoek ik een soortgelijk programma maar kan hem zelf niet vinden, iemand een idee? Post Merge: februari 20, 2009, 06:38:15 pm Ik heb zelf al wat gevonden, werkt perfect =D http://www.epcgaming.com/smf/index.php/topic,13144.0.html
Laatste reactie door Beuzer, -
PSP Modding
door los-cuentos- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hey Ik zie dat PSP-Media.nl offline is, was een zeer goede site met tutorials. Ik ben nu op zoek naar een andere goede site met tutorials voor de psp, mag eventueel engels zijn als het niet anders kan. Ik heb al psp-hacks.nl gevonden maar staat niet veel op alvast bedankt
Laatste reactie door ferrariking, -
punktbuster
door Brian- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb cod uo geinstalleerd maar als ik online ga spelen wordt ik telkens uit de server gekickt. Punktbuster mist namelijk het bestand van PnkBstrA.exe kent iemand dit probleem en hoe is het op te lossen op mijn andere computer heb ik dit probleem niet.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Ik heb goldeneye rom gedownload voor mijn dsi,en nu krijg ik een loadrom errcode=-4. Weet iemand hier iets op. Groet Gerard
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo allemaal, Ik nu een week call of duty modern warfare 2 maar ik krijg hem niet aan de praat. Hij is helemaal geinstalleerd maar als ik hem aanklik gebeurd er niks :S Het is een illigale versie maar bij een vriend is het wel gewoon gelukt. Ik heb een windows XP proffesionel. http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00702182&lc=en&cc=us&product=3207954&dlc=en〈=en <-- dat is mijn PC. Weet iemand wat ik kan doen? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Zombymario, -
Steam questpasses
door Pctje- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Ewa, Ik heb een questpass voor counterstrike source, en 1 voor day of defeat source. Zeg maar welke je wilt vergeet niet om dan ook je steam naar erbij te zetten dat ik je kan toesturen. De 1e 2 krijgen em. Pc
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Problem met dit spel kreig bericht de toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie van de toepassing omjuist is heb geen idee wat bedoelt is Post samenvoeging: april 23, 2011, 16:07:04 kan imand helpen kan dit spel helemaal niet starten configuratie error Post samenvoeging: april 24, 2011, 12:22:30 probleem opgelost spel verwijderd kon niets anders
Laatste reactie door Thijs., -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
op mijn werk zijn er 2 mensen die hetzelfde spel willen installeeren op 1 en dezelfde harde schijf. Aangezien ze dezelfde schijf hebben gekocht maar op de computer allebei het zelfde profiel inloggen en daarna dezelfde save games en gegevens draaien. wat uiteindelijk tot ruzie gaat lijden. mijn vraag dus: is het mogelijk om een spel 2 keer te installeeren op dezelfde harde schijf en dezelfde xp installatie? zijn er tools voor of moet het handmatig; - via het register de installatie er uit halen en opnieuw op een andere plek installeeren of gaat dat niet zo gemakkelijk? thnx:)
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo is er ook xbox one emulator voor pc en kan ik ook online spelen op speelen
Laatste reactie door k2711, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hoi, zijn er nadelen verbonden aan game hosten? bijv:trage interneverbinding na hosten etc?