Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.303 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27870.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
ps3 controller
door .Wouter.- 0 reacties
- 1,4k weergaven
weet eigelijk niet egt waar dit topic moet. nu mijn probleem, ik was aan het spelen met mijn ps3 en had niet door dat me controller leeg was dus uiteindelijk gaat hij uit. toen ik hem wou opladen deed hij dat niet de lichtjes gaan niet knipperen. :-[ ik laad hem op via mijn ps3 met een kabeltje die er in past ik heb het al met meerdere kabeltjes geprobeert. gr
Laatste reactie door .Wouter., -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Ik heb goldeneye rom gedownload voor mijn dsi,en nu krijg ik een loadrom errcode=-4. Weet iemand hier iets op. Groet Gerard
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik kan geen een private ik blijf maar you must enable punkbuster on the client to connect to a punkbuster enabled server. enable punkbuster on krijgen. en dan kan ik kiesen uit yes en no kies ik yes kom ik weer menu. foto 1: http://foto-uploaden.nl/img2/c7sxlna.jpg foto 2: [img width=600 height=337]http://foto-uploaden.nl/img2/4scrsr7.jpg http://foto-uploaden.nl/img2/4scrsr7.jpg Ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen.
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo is er ook xbox one emulator voor pc en kan ik ook online spelen op speelen
Laatste reactie door k2711, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Forumdiscussie: “Repareren, uitpakken, branden en overige problemen” GamePeter: Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn Xbox Live. Het doet het gewoon niet meer! Ik heb al geprobeerd opnieuw aan te melden en mijn console opnieuw op te starten, maar niks helpt. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Hulp gevraagd! ExpertAlex: Hey GamePeter! Dat is vervelend! Er kunnen een paar dingen aan de hand zijn. Laat me je een paar stappen geven om te proberen: Controleer je internetverbinding: Zorg ervoor dat je internet werkt. Dit kun je doen door bijvoorbeeld op een andere device (zoals je telefoon) te proberen te browsen. Controleer Xbox Live-status:…
Laatste reactie door gamer12, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hoi kan iemand patches doorsturen van call of duty 2 en hoe moet je dat downloaden en er in zetten
Laatste reactie door Farid., -
gisteren een kaart gekocht ttds maar krijg er niks op als ik ze download en uit pak en in de ds doe krijg ik eerst zwart schrijfje maar daar na een ode en dan gebeurt er niks wat doe ik verkeert helppppppppppppppppp
Laatste reactie door Farid., -
Ej ik heb een vraag over COD4 als ik met een server wil connecten staat er na een tijdje: Server Connection timed out. Kan aub iemand me ermee helpen? bedankt alvast. Laurens
Laatste reactie door lauwie33, -
Goedmorgen. Ik ben op zoek naar Football Manager 2010 voor de PC. Kan iemand mij vertellen waar ik die kan downloaden en of tie überhaupt wel te downloaden is. Alvast bedankt. Groeten
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hallo ik heb een aantal games gedwonload maar het installeren lukt niet ja lukt wel maar dan wil ik uhm spellen dan dan doet die het niet moet ik registratie code in voeren maar ik weet ook niet hoe ik uhm cracken moet zou iemand me er mee kunnen helpen? bvd
Laatste reactie door Michiel, -
Steam loopt vast bij 26% bij de update
door Gast IceCube- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Iemand een oplossing? Geklooi met de firewall werkt niet reinstaleren werkt niet opnieuw opstarten werkt niet fixwareout(filetje dat alle progammas die steam kunnen blokeren sluit) werkt niet (ondersteunt vista niet) IceCube
-
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb my fitness coach gedownload voor de wii van wiierd, ik heb hem meteen gebrand, En het is een pal. maar toen ik hem in de wii deed, stond op mijn wii dat de disk niet gelezen kon worden? ik heb een wii met wiikey. wiikey heeft de laatse update MvG. AntiAdmin
Laatste reactie door antiadmin, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
hallo, ik heb nfs undercover gedownload ( het is de crack v1.0) en als ik dubbel klik op undercover dan krijg ik een zwart kadertje met in de linker bovenhoek een liggend streepje die knippert. Maar na 5 seconden sluit die kader en zegt mijn computer telkens : " In nfs.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak " en eronder staat : " U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel Microsoft over dit probleem. We have created an error that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous. " Wat moet ik doen? Mn spel wil niet opstarten. Graag raad! greetz
Laatste reactie door xxlbuk, -
sims loopt vast
door inekea- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo! Ik heb een probleem als ik de sims 2 speel, namelijk als ik met ze naar een ander kavel ga (bijvoorbeeld ze op vakantie stuur) loopt hij vast. Dan krijg ik een melding dat hij is vastgelopen en dat het spel zich afsluit. Ik weet niet hoe ik dit moet verhelpen want ik wil hem niet opnieuw installeren, omdat ik zo veel heb opgebouwd in het spel. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Laatste reactie door inekea, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hey mensen, Ik heb CoD:WaW gedownload (met een valid serial uit de winkel ;D) en zit zelf op 1.2 Een vriend van me heeft CoD:WAW ook gedownload (met geen valid serial) en zit op 1.0 Mijn vraag is of hij dan wel kan updaten naar 1.2, want hij heeft het spel gedownload en geen valid serial. Gr. Lajos
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb zoveel ervaring gehad en als iemand mij wil vragen ga je gang:)
Laatste reactie door ivo80000, -
- 7 reacties
- 1,4k weergaven
ik zou graag willen weten hoe je rollercoaster3 soaked + wild moet downloaden met crack alvast bedankt O0
Laatste reactie door kaasbroodje, -
ik had footbalmanger 2009 gedownload ne ik had het geinsteleerd crack er bij geplaatst maar ik krijg nog steets een error maar ik weet niet wat het is ik heb alles geprobeerd.nix lukt :'(
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb wederom een probleem met het opstarten van een spel als ik deze heb gedownload en geinstalleerd. Hij geeft weer de melding dat ik de disc moet invoeren. Nou is mij daarstraks een link gegeven(voor COD 4) om de crack te downloaden(www.gamecopyworld.com). Dit werkte direct Mijn vraag is nu dus eigenlijk, hoe zoek ik zelf zo'n crack op deze website voor civilization?
Laatste reactie door Jonathan_89, -
Fifa 2009
door Gast Zlatan- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik vroeg me zo af, is Fifa 2009 op meerdere pc's te spelen ? Zo ja, voor hoeveel dan ? Ik hoor t nog, Zlatan
Laatste reactie door Tom, -
DSorganize
door GangsterBoJJ- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hoi mense ik hb een vraagje in verband met mijn ds ik hb dsorganize gedownload en wil daarmee op internet da is gelukt met het erop te zetten maar het probleem is als het spel een laden is blijft op een stuk heel lang hange en gaat dan nie verder weet iemand het probleem miss ?
Laatste reactie door GangsterBoJJ, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo allemaal, Ik zit met een probleempje. Ik heb sinds kort een Memor32 voor mij PS2 gekocht. Nu heb ik al een aantal keer geprobeerd Singstar te branden. Alles gaat goed, totdat ik het spel in mijn PS2 doe. Hij blijft vast staan op loading (het begin scherm van Singstar) Ik heb al gezien dat er meerdere topics over dit probleem bestaan, maar kan nergens de oplossing vinden.. Wie helpt mij? Gr, Chantal
Laatste reactie door IOwnd, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
heej, ik heb een paar vraagjes over deze twee games, want ik loop erop vast. bij silent hill kom ik niet verder bij het stukje dat ik alleen in de politieauto zit, want ik heb alles geprobeert maar ik kom er niet uit. het slot is open, het raam is open, maar als ik de deur openwil doen lukt it niet. iemand een hint ofzo? bij cursed mountain moet je iets vinden waarmee je je wapen kan versterken. zoiets heb ik gevonden maar dit ligt onder een trap waar ik niet bij kan komen op de een of andere manier. Ik hoor graag tips, want ik wil echt verder met deze spellen op de wii. Gr. Tamara
Laatste reactie door Duken, -
phosphor.beta1
door robin1994- 0 reacties
- 1,3k weergaven
dit is een fps, die moet je niet downloaden ofzo, je speelt hem gewoon in je web browser zonder enige problemen hij is wel cool en mooi en zeker waard om ff te bekijken dit is de link http://www2.rasterwerks.com/game/phosphor/beta1.asp
Laatste reactie door robin1994,