Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
Steam questpasses
door Pctje- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Ewa, Ik heb een questpass voor counterstrike source, en 1 voor day of defeat source. Zeg maar welke je wilt vergeet niet om dan ook je steam naar erbij te zetten dat ik je kan toesturen. De 1e 2 krijgen em. Pc
Laatste reactie door Pctje, -
punktbuster
door Brian- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb cod uo geinstalleerd maar als ik online ga spelen wordt ik telkens uit de server gekickt. Punktbuster mist namelijk het bestand van PnkBstrA.exe kent iemand dit probleem en hoe is het op te lossen op mijn andere computer heb ik dit probleem niet.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo allemaal, Ik nu een week call of duty modern warfare 2 maar ik krijg hem niet aan de praat. Hij is helemaal geinstalleerd maar als ik hem aanklik gebeurd er niks :S Het is een illigale versie maar bij een vriend is het wel gewoon gelukt. Ik heb een windows XP proffesionel. http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00702182&lc=en&cc=us&product=3207954&dlc=en〈=en <-- dat is mijn PC. Weet iemand wat ik kan doen? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Zombymario, -
4 elements 2
door Albert B- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Ik heb net 4 elements 2 gedownload en nu wil mijn zoon het spelen, floept het spel voor de 1e level er al uit. Telkens als ik het weer wil opstarten, floept het spel in 1x uit. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik weet niet waar ik het moet zoeken, om het probleem op te lossen. Wie weet wat hier aan de hand is.
Laatste reactie door Albert B, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hey! heeft 1 van jullie toevallig een betakey weten te bemachtigen? Zoja, waar kan je ze krijgen, zoek er namelijk zelf ook 1. Als je er niets mee doet, zou je er dan AJB een aan mij willen geven! danku!
Laatste reactie door Michiel, -
1607 error
door PCgamer- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Net een de complete versie van AOE III gekocht, maar nu krijg ik error 1607 weet iemand hoe ik dit kan oplossen. mvg, Post samenvoeging: september 21, 2010, 16:22:07 Al opgelost dus kan een slotje op
Laatste reactie door PatrickV94, -
GTA 4 kraak
door anrx1- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Beste mensen, Ik heb zojuist GTA 4 gedownload en geinstalleerd.. Ik moet nu een serial nummer intypen en ik kom er niet uit met al die crack en dll bestanden? kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet aanpakken? ben niet zo bekend met cracks kocht alles altijd, dus een uitgebreide uitleg is nooit overbodig groetjes Mij
Laatste reactie door Tom, -
Sims 2 freeze
door joppesmurf- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Hai, Ik heb net de Sims 2 gedownload via BitTorrent, en dat ging allemaal goed. Eventjes gezocht naar de juiste crack maar had hem uiteindelijk toch gevonden. Maar nu is het probleem: Als ik een sim heb gemaakt en hem wil 'opslaan' (het groene vinkje dus gewoon) dan loopt het spel vast, en het zandlopertje blijft maar draaien. En toen probeerde ik maar naar een familie te gaan die al door het spel zelf was gemaakt, en toen liep hij ook vast bij het laadscherm. Ik heb niet zo'n goeie computer, maar als ik de game opstart staat hij automatisch al op de beste graphics, en hij loopt gewoon soepel, dus ik denk niet dat het erg aan mn computer kan liggen. Aan de crack den…
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Ik heb goldeneye rom gedownload voor mijn dsi,en nu krijg ik een loadrom errcode=-4. Weet iemand hier iets op. Groet Gerard
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hey forum duken, ik ben nieuw hier maar ik wilde vragen, of jullie xbox live/points codes hadden, of generators. Ik wil graag xbox live spelen(gratis), en ik wil niet elke keer 60 euro betalen, wat irritant is. dankje voor 't leze
Laatste reactie door Robin, -
Hallo, ik heb een probleem als ik het spel wil gaan spelen. Het probleem is namelijk dat hij is ingesteld voor de xbox controller alleen dan voor de pc. Maar ik kan geen toetsebord settings kiezen ( mischien kan het wel maar dan doe ik het fout). Iemand enig idee? gr Stefjuh
Laatste reactie door stefjuh, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
op mijn werk zijn er 2 mensen die hetzelfde spel willen installeeren op 1 en dezelfde harde schijf. Aangezien ze dezelfde schijf hebben gekocht maar op de computer allebei het zelfde profiel inloggen en daarna dezelfde save games en gegevens draaien. wat uiteindelijk tot ruzie gaat lijden. mijn vraag dus: is het mogelijk om een spel 2 keer te installeeren op dezelfde harde schijf en dezelfde xp installatie? zijn er tools voor of moet het handmatig; - via het register de installatie er uit halen en opnieuw op een andere plek installeeren of gaat dat niet zo gemakkelijk? thnx:)
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hoi kan iemand patches doorsturen van call of duty 2 en hoe moet je dat downloaden en er in zetten
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hey, Ik heb Heroes of might and magic 5 gedownload. Als ik de map open krijg ik 3 bestanden: de crack, een mdf bestand en een mds bestand. Ik ging er van uit dat ik het mds bestand moest mounten omdat het een deamon tools tekentje had. Als ik dit doe krijg ik een foutmelding: unable to mount image, file not accesible. Het mdf bestand heb ik uitgepakt en vervolgens zegt hij Heroes 5 weergeven en gebeurt er niets... iemand sugesties? bedankt. Post samenvoeging: oktober 23, 2009, 23:34:52 pm Na eindeloos klooien en proberen is het me dan toch gelukt. Geen idee wat ik precies gedaan heb maar hij doet het in ieder geval. kan ik deze topic nu verwijderen o…
Laatste reactie door pelle64, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo, ik heb GTA IV en heb geprobeert met hamachi ik heb daarvan alles ingestelt enzo met cod 5 werkt hij ook dus dat is niet het probleem. Nou heb ik met iemand geprobeert om in zijn server te gaan en hij in de mijne maar dan staat links onderin 1 result found. maar dan zie ik rechts helemaal geen servers. heeft iemand dat probleem ook gehad of weet hoe je dat moet oplossen? ik zou graag online willen spelen en als je een oplossing weet heb je misschien nog een hamachie server beetje drukke dat je kan blijven spelen want alles zit vol alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
Battlefield 2142
door Skelito- 0 reacties
- 1,4k weergaven
hey ja, ik weet dat hier al een topic over staat, maar daar heb ik nog niks aan gehad. hier is dus het probleem: ik heb BF2142 gedownload van 420dopeman, via Thepiratebay. ging allemaal prima, tot ik het spel wilde starten! ik heb meerdere no-cd cracks geprobeerd. ik weet dat het niet aan mij ligt want ik download vaker, en tot nu toe is er nog nauwelijks wat fout gegaan. de .exe die ik steeds weer vervang werkt niet. het spel blijft zeggen: plaats de installatiedisc van Battlefield 2142 opnieuw en herstart het spel. ga niet zeggen dat ik een andere crack moet proberen, want ik heb ze allemaal al gehad. (van www.gamecopyworld.com en www.gameburnworld.com) en ohja er is …
Laatste reactie door Skelito, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
hallo, ik heb nfs undercover gedownload ( het is de crack v1.0) en als ik dubbel klik op undercover dan krijg ik een zwart kadertje met in de linker bovenhoek een liggend streepje die knippert. Maar na 5 seconden sluit die kader en zegt mijn computer telkens : " In nfs.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak " en eronder staat : " U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel Microsoft over dit probleem. We have created an error that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous. " Wat moet ik doen? Mn spel wil niet opstarten. Graag raad! greetz
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb virtua tennis gedownd.uitgepakt en de iso op cd gebrand.na het installeren wat geen problemen opleverde kreeg ik een prachtig mooi openings beeld te zien.alleen het geluid miste ik.in de vt3 folder staat wel sound en heb deze map gecopieeerd naar de map waar je het spel kunt starten,de rest van de games heeft wel gewoon geluid,en mijn geluidskaart is een soundblaster live 5.1 kaart.verder draai ik op xp.heb 2048 mb aan geheugen erin zitten.de videokaart is er een van ati radeon x1650 pro 512 mb,en tja wie weet hoe ik het geluid aankrijg?heb bij de opties in het spel het geluid harder proberen te zetten maar ik hoor nog niets.Groet Don :peace:
Laatste reactie door dready, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik kan geen een private ik blijf maar you must enable punkbuster on the client to connect to a punkbuster enabled server. enable punkbuster on krijgen. en dan kan ik kiesen uit yes en no kies ik yes kom ik weer menu. foto 1: http://foto-uploaden.nl/img2/c7sxlna.jpg foto 2: [img width=600 height=337]http://foto-uploaden.nl/img2/4scrsr7.jpg http://foto-uploaden.nl/img2/4scrsr7.jpg Ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen.
Laatste reactie door ferrariking, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hey iedereen, Het is een veelgestelde vraag maar ik vind er maar geen antwoord over. Ik weet dat ik niet op vakantie kan gaan in fm 09 omdat ik fm 09 heb gedownload. Maar kan ik dit oplossen door eventueel iets te downloaden? Please help! Glengiii
Laatste reactie door Heisenberg, -
online gamen
door loki19- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hallo, ik heb een paar games van het internet maar ik voeg me af of ik die misschien op een of andere manier online kan spelen? groeten loki
Laatste reactie door rand0m, -
hallo hoe kan ik mijn versie van een spel controlleren? zonder hem optestarten alvast bedankt
Laatste reactie door rodney12, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb zoveel ervaring gehad en als iemand mij wil vragen ga je gang:)
Laatste reactie door ivo80000, -
ps3 controller
door .Wouter.- 0 reacties
- 1,4k weergaven
weet eigelijk niet egt waar dit topic moet. nu mijn probleem, ik was aan het spelen met mijn ps3 en had niet door dat me controller leeg was dus uiteindelijk gaat hij uit. toen ik hem wou opladen deed hij dat niet de lichtjes gaan niet knipperen. :-[ ik laad hem op via mijn ps3 met een kabeltje die er in past ik heb het al met meerdere kabeltjes geprobeert. gr
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
www.dutchrapid.eu biedt gemodde rapidfire controllers aan voor zowel playstation 4 als xbox one, ik vroeg mij af hoe men er tegen aan kijkt. Controllers zijn op zich eigendom van gebruiker en er kan mee gedaan worden zoals gebruiker dat wilt. Echter kunnen andere spelers op een server het niet prettig vinden.. een rapidfire controller maakt je wapens in games wel degelijk sterker! Naast een mogelijk server kick, zijn er geen consequenties, hoe kijkt men hier tegen op aan? Viking digital maakt top-of-the-line rapidfire controllers, dutchrapid verkoopt ze, iemand ervaring mee?
Laatste reactie door Dutchrapid,