Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.270 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo ik heb een micro sd card voor mijn nintendo ds flashcard (dstt) - sommige spellen opent deze micro card onmiddellijk andere slechts na vijf minuten enig idee hoe ik dat kan verhelpen alvast bedankt
Laatste reactie door monjean, -
Battlefield 4 Digtal Deluxe Edition x86 CRACKED-P2PGAMES – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 3k weergaven
[table][th] Battlefield 4 Digtal Deluxe Edition x86 CRACKED-P2PGAMES [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Battlefield 4 Digtal Deluxe Edition x86 GEBARSTEN-P2PGAMES Release-informatie Groep : P2PGAMES (P2P) Release naam: Battlefield.4.Digtal.Deluxe.Edition.x86 . GEBARSTEN-P2PGAMES Releasedatum: 24 oktober 2013 Retail Datum: 24 oktober 2013 Bestandsnaam: Battlefield.4.Digtal . Deluxe.Edition.x86.CRACKED-P2PGAMES Bron: DVD Grootte: 19 GB Genre: First-Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: Digital Illusions …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 2,7k weergaven
hoi ik heb overal gezocht, gamecopyworld, megagames, gameburnworld. maar heb geen goede en werkende no cd crack voor monopoly new edition gevonden. weet iemand waar het wel is?? bvd
Laatste reactie door evissu, -
start menu
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1,3k weergaven
soms als ik aan het gamen ben druk ik op dat knopje dat het start menu komt en dan verdwijnt me spel en zie je het bureaublad. is er een manier om er voor te zorgen dat als je aan het gamen ben en je drukt op dat knopje van start menu dat er dan niks gebeurt ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 922 weergaven
Hallo forumleden.. Ik heb Blur gedownload en heb hem zonder hulp zowaar aan de praat gekregen,Leer dus echt wel van deze site.. Maar ik kan niet spelen met een controller,Ik heb een Logitech controler maar die doet het niet,Als je bij options kijkt in het spel lijkt die controller wel van een Xbox.Moet je die per se hebben of is mijn controller ook aan de praat te krijgen. Als ik met het toetsenbord speel bak ik er erg weinig van Bedankt weer
Laatste reactie door chevycaprice, -
- 0 reacties
- 4,3k weergaven
[table][th] Splinter Cell Blacklist-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Splinter Cell Blacklist-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Splinter.Cell.Blacklist-RELOADED Releasedatum: 21 augustus 2013 Retail Datum: 22 augustus 2013 Bestandsnaam: RLD-scblack Bron: Stream Grootte: 20,77 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: 90/100 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Toronto Omschrijving De Verenigde Staten heeft een militaire aanwezigheid in tweederde van de landen over de hele wereld, en sommi…
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hey, Als ik bf2 singleplayer doe en ik haal bijv. 150 punten. Tellen die dan mee voor mijn rank? OF alleen multiplayer om te ranken?
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik was laatst mijn spellen eens aan het doorspitten en zag het spel railroad tycoon II liggen, ik wilde dit weer even gaan spelen. Maar de pc gaf aan: Sorry, not supported on Windown NT. Daarna heb ik ff wat gezocht op internet en kwam er op uit dat je oude spellen via Microsoft Virtual PC 2007 SP1 kan draaien. Mijn vraag is alleen: hoe doe je dit precies. Ik heb MVP geinstaleerd en hij draait goed ik heb hem als Windown98 laten draaien. Maar nu wil ik dus het spel laden in MVP. Dit lukt dus niet. Maar ik nou eerst Windows98 instaleren op MVP? of kan het ook anders? iemand hier ervaring mee? alvast bedankt! gr gamla
Laatste reactie door Gamla, -
- 0 reacties
- 2,9k weergaven
[table][th] The Stanley Parable-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De Stanley gelijkenis-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: The.Stanley.Parable-SKIDROW Releasedatum: 17 oktober 2013 Retail Datum: 17 oktober 2013 Bestandsnaam: The.Stanley.Parable-SKIDROW Bron: Stream Grootte: 1.46 GB Genre: Avontuur, Indie Critici: 90/100 Uitgegeven door: Galactic Cafe Ontwikkeld door: Galactic Cafe Omschrijving De Stanley gelijkenis is een experimentele verhaal-gedreven first person spel. Het is een verkenning van keuze, vrijh…
Maplestory.
door Murderdoll- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hooi. Ik wou nx op maplestory kopen alleen als ik op het bedrag klik moet er staan paypal en paybycash. Maar bij mij staat er alleen paypal.. Hoe moet ik het dan met een wallie kopen? x
Laatste reactie door Murderdoll, -
- 0 reacties
- 3,4k weergaven
[table][th] Skullgirls-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Skullgirls-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: Skullgirls-SKIDROW Releasedatum: 22.08.13 Retail Datum: 22.08.13 Bestandsnaam: sr-Skullgirls Bron: DVD Grootte: 1 GB Genre: Vechten Critici: N / A Uitgegeven door: Autumn Games Ontwikkeld door: Reverge Labs, Lab Zero Games Omschrijving ligt in de Canopy Koninkrijk, Skullgirls vertelt het verhaal van acht vrouwelijke krijgers als ze vechten om een wens-toekenning artefact bekend als de “Skull Hea…
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
hoi mensen! ik weet sinds kort hoe je auto´s in het spel kunt zetten van internet fia img. nu is mijn vraag hoe je die auto´s voor je neus kunt laten spawnen want als ik een auto in het spel zet wil ik er natuurlijk wel in kunnen rijden! ik hoop dat er mensen zijn die mij hiermee kunnealvast bedankt. gr. D
Laatste reactie door DaleyHaar, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] SimCity DRMLESS Beta Crack-VULPESZEDRA [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]SimCity DRMLESS Beta Crack-VULPESZEDRA Release-informatie Groep : VULPESZEDRA (P2P) Release naam: SimCity.DRMLESS.Beta.Crack-VULPESZEDRA Releasedatum: 7 juni 2013 Retail Datum: 5 maart 2013 Bestandsnaam: simcity.beta.cracked-vulpeszedra Bron: P2P Grootte: 2 GB Genre: Strategy Critici: 64% Uitgegev…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 910 weergaven
hey, ik heb battlefield 2 geleend en geïnstalleerd,maar de eigenaar wilde de cd terug ik wilde het blijven spelen dus ik downloade een crack en kopieerde de boel naar de juiste plek. toen ik hem opstartte kreeg ik eerst een zwart scherm en daarna maar startte de game verder niet. ik heb daarna nog andere cracks gedownload, maar met alle cracks heb ik hetzelfde probleem iemand hulp?
Laatste reactie door robertvg, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hey ik heb een vraag als iemand zijn account weg doet voor cabal online EU. Als iemand `m weg doet heb ik een vraag als ik `m alsjeblieft mag hebben. Dit is waarom. Ik had een lvl 109 WA en nu is mijn account weg en kan niet meer inloggen ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen en daarom vraag ik als iemand toch zijn account weg doet `m alsjeblieft mag hebben. Met vriendelijke groeten Gerald,
Laatste reactie door geraldo13, -
- 0 reacties
- 2,7k weergaven
Hoi ik heb een paar weken geleden een qware heaadset voor de ps3 gekocht, hij is draadloos met bluetooth. Hij deed het eerst gewoon prima en ik kon hem goed opladen maar als ik hem nu met de usb kabel op de ps3 aansluit knippert hij rood.. Normaal als hij aan het opladen is blijft hij rood en knippert hij niet. Na 3 uur rood knipperen met de usb in de playstation 3 heb ik hem eruit gehaald en geactiveerd om te praten. Nu ging hij weer piepen na 10 minuten praten... Weet iemand hoe ik dit fix?
Laatste reactie door roelvvv, -
- 0 reacties
- 3,2k weergaven
[table][th] How to Survive-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Hoe te overleven-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: How.to.Survive-SKIDROW Releasedatum: 24 oktober 2013 Retail Datum: 23 oktober 2013 Bestandsnaam: sr-howtosurvive Bron: Stream Grootte: 1,85 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door: 505 Games Omschrijving Hoe te overleven is een third-person actie-adventure game die spelers rust in leven te blijven in een wereld waar de uitbraak van een onbekend virus het grootste d…
- 0 reacties
- 4,3k weergaven
[table][th] Assassin’s Creed Liberation HD-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Assassin’s Creed Liberation HD-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Naam: Assassins.Creed.Liberation.HD-SKIDROW Releasedatum: 15 Januray 2014 Retail Datum: 15 Januray 2014 Bestandsnaam: sr-aclhd Bron: Steam Maat: 2,85 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Sofia Laat Omschrijving Introductie van Assassin’s Creed ® Liberation HD, de opvallende hoofdstuk van de pre-Amerikaanse Revolutie As…
Maplestory
door Pctje- 0 reacties
- 2k weergaven
Hee mensen, Ik heb weer info over een MMORPG (massive multiplayer online role playing game) Deze heet maplestory, ik speel deze zelf niet(wel gespeeld) Inhoud van het spel: Het is een spel waarbij je online tegen monsters vecht, het kan met een groep mensen tegelijk (party) En je kan het alleen doen. Het doel bij dit spel is zo hoog mogelijk in de ranking te komen. Het is 2D. er zijn 3 eilanden waar je met een boot heen kan. Types: Magican: Met toverspreuken kan hij een monster vermoorden Thief: die gooit werpsterren en is zeer snel Piraat: schiet kogels af met een pistooltje Warrior: heeft hoge strenght en vecht met zwaard het meest makkelijke char…
Laatste reactie door Pctje, -
Ninja Blade probleem
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb het spel ninja blade gedownload en geinstalleerd voor de pc(tot hiertoe geen probleem), maar als ik het spel opstart geeft hij helemaal geen letters weer(je ziet een vakje met niets erin), als je een paar keer enter drukt gaat hij naar het spel(kun je wel spelen), maar dan geeft hij dingen aan als de X-button en Y-Button(van de ps3), weet iemand hier iets op? Bvd, Niels Ik heb de volgende gedownload, namelijk bij TPB zoeken naar(is nu weg): Ninja Blade [English][PCDVD][WwW.GamesTorrents.CoM]
-
- 0 reacties
- 2,6k weergaven
Torrent: http://www.mininova.org/tor/2729271 NZB: http://www.nzbindex.nl/release/11144317/www.usenetmasters.orgbydownload2dayStreet.Fighter.IV-RELOADED-rld-stf4.r00.nzb Post Merge: juli 02, 2009, 01:52:56 pm Iemand enige idee hoe je kan saven ?
Laatste reactie door lover_boytje, -
- 0 reacties
- 7,2k weergaven
FIFA 10 PSP VOOR BEGINNERS Gefeliciteerd met de aankoop van FIFA 10 voor de PSP! Ik zal je in deze tutorial uitleggen wat je kan met FIFA Carrière Modus. (Speltype Coach) (Deze uitleg is aan de hand van de Engelse uitvoering van FIFA 10 gemaakt) Wat ga ik je uitleggen? - Hoe start je Speltype Coach - Het basis menu met uitleg - De rest van het menu - Overige Informatie Hoe start je Speltype Coach? 1. Start FIFA 10 vanaf je Memory Card of een UMD. 2. Ga naar Game Modes (speltypen) 3. Ga naar Manager Mode (Speltype Coach) 4. Druk op Create New Career (Start nieuwe carrière) 5. Pas de look van je coach, naam, geboortedatum en afkomst van je coac…
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
[table][th] Resident Evil Revelations-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Resident Evil Revelations-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Resident_Evil_Revelations-FLT Releasedatum: 21 mei 2013 Retail Datum: 24 mei 2013 Bestandsnaam: flt-rer Bron: Stream Grootte: 7.85 GB Genre: Actie Critici: 95% Uitgegeven door: CAPCOM Ontwikkeld door: CAPCOM …
Laatste reactie door Duken, -
phosphor.beta1
door robin1994- 0 reacties
- 1,3k weergaven
dit is een fps, die moet je niet downloaden ofzo, je speelt hem gewoon in je web browser zonder enige problemen hij is wel cool en mooi en zeker waard om ff te bekijken dit is de link http://www2.rasterwerks.com/game/phosphor/beta1.asp
Laatste reactie door robin1994, -
PSP emulator
door Dark Legend- 0 reacties
- 1,8k weergaven
heyy ik zoek een PSP emulator zodat ik PSP games om mijn pc kan spelen. ik kan geen fatsoenlijk werkende emulator vinden weet iemand er een te vinden?
Laatste reactie door Dark Legend,