Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.285 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
hallo, ik heb een probleem ik heb oblivion gedownload en wilde hem instaleren maar tijdens de installatie heeft m'n broertje de pc afgesloten:( nu kan hem niet spelen en niet opnieuw installeren kan iemand me helpen?
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Thunder Wolves-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Thunder Wolves-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Thunder.Wolves-RELOADED Releasedatum: 15 mei 2013 Retail Datum: 15 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-thunder Bron: Stream Grootte: 750 MB Genre: Actie, Indie, Casual Critici: N / A Uitgegeven door: bitComposer Games Ontwikkeld door: …
Laatste reactie door Duken, -
Scarface TWIY
door maxmeyer- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, ik heb Scarface: The World is Yours gedownload. Alleen ik hoor geen stemmen. Als Tony belt niet enz. hoort dit ofwat? En nee, ik heb geen rip gedownload. Wat het wel kan zijn. Ik had eerst wel een rip gedowload. Om te kijken of het leuk was. Toen full version. Toen ik die .iso ging mounten. Stond er al meteen: Play Scarface. Misschien opnieuw installeren vanaf de full version?
Laatste reactie door maxmeyer, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hoi, kan iemand mij een keycode voor diablo 2 geven aub? ik ben de mijne kwijt! ik heb originele voor alle duidelijkheid maar de keycode ben ik kwijt!
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Divinity Dragon Commander-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Goddelijkheid Dragon Commander-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Divinity_Dragon_Commander-FLT Releasedatum: 6 augustus 2013 Retail Datum: 6 augustus 2013 Bestandsnaam: flt-ddc Bron: Stream Grootte: 10,15 GB Genre: Actie, RPG, Strategie Critici: N / A Uitgegeven door: Larian Studios Ontwikkeld door: Larian Studios Omschrijving U bent de Dragon Commander. Jouw missie is om een gebroken rijk te herenigen en word de nieuwe keizer. Succes h…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Call of duty 4 mw (opgelost)
door Gast dibyo- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Error during initialization: Couldn't load fileSysCheck.cfg. Make sure Call of Duty is run from the correct folder. Wat is het probleem? Post samenvoeging: december 22, 2009, 14:59:37 pm Oplossing: mount hem met daemon tools, installeer hem, vervang de crack door het origineel .exe bestand en spelen maar:D
-
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Beste mensen, ik hoop dat ik zo op het goeie topic hiervoor zit (ben beginner).als dat zo is dan heb ik een grote vergissing gemaakt. exuse. mischien een beetje domme vraag Maar mijn vraag is eigelijk of julie mischien een goeie handleiding hebben voor dsorganize, gewoon hoe je kunt interneten en wifi kunt connecten en kunt verbinden met draadloos internet. en ik heb zelf trouwens een flash card supercard one ds. alvast heel erg bedankt.
Laatste reactie door r4nsa, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hoi, Sinds dat ik mijn pc op nieuw geinstalleerd heb. Ben ik dus ook cod4 kwijt geraakt. Nu wilde ik hem weer gaan installeren en zei die dat de productcode al ooit is gebruikt. Dat is ook zo want die heb ik toen gebruikt de eerste keer. Wordt dat niet per ip opgeslagen? Ik heb ook al een e-mail gestuurt naar de nederlandse helpdesk van Cod4. En ik heb daar nog niks van terug. Wat kan ik er aan doen om weer een geldige productcode aan te komen? Groeten, Frans
Laatste reactie door fmgamer, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Net Rig'n'Roll Gedownload alleen er is geen engelse Crack alleen een russiche en sinds ik dat niet kan wou ik vragen naar de duitse crack!
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo allemaal Ik wil me graag aanmelden voor de sims 2 site, zodat ik kan downloaden. Maar, omdat mijn broer de sims2 heeft gedownload, weet ik niet wat de regristratie code is. Heeft iemand? Post Merge: december 27, 2008, 11:49:55 pm Niemand?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb my fitness coach gedownload voor de wii van wiierd, ik heb hem meteen gebrand, En het is een pal. maar toen ik hem in de wii deed, stond op mijn wii dat de disk niet gelezen kon worden? ik heb een wii met wiikey. wiikey heeft de laatse update MvG. AntiAdmin
Laatste reactie door antiadmin, -
Sims 2 freeze
door joppesmurf- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Hai, Ik heb net de Sims 2 gedownload via BitTorrent, en dat ging allemaal goed. Eventjes gezocht naar de juiste crack maar had hem uiteindelijk toch gevonden. Maar nu is het probleem: Als ik een sim heb gemaakt en hem wil 'opslaan' (het groene vinkje dus gewoon) dan loopt het spel vast, en het zandlopertje blijft maar draaien. En toen probeerde ik maar naar een familie te gaan die al door het spel zelf was gemaakt, en toen liep hij ook vast bij het laadscherm. Ik heb niet zo'n goeie computer, maar als ik de game opstart staat hij automatisch al op de beste graphics, en hij loopt gewoon soepel, dus ik denk niet dat het erg aan mn computer kan liggen. Aan de crack den…
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey, Ik heb sinds kort PES2010.. Alleen, ik heb het nu wel een beetje gehad met die messi's en Ronaldo's enzo Hoe kan ik mijn eigen poppetje/karakter er in zetten? Ik heb er al een aangemaakt bij bewerken en dan speler en dan kun je er een aanmaken.. Bij FIFA10 kun je je karakter zodra je hem gemaakt hebt een club geven.. maar BIJ PES2010 niet? Hoe zet ik mijn Karakter in bijv. Inter Milaan? Oja, EN hoe zet ik van die mods (voetbalschoenen) in het spel? Mvg Pmixer
Laatste reactie door C.K7, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hallo ik heb pas cod gedoenload maar als k nu online wil spelen doet ie het niet. ik krijg telkens het programma werkt neit meer alleen single player werkt perfect :-[ (ik heb xfire) vlamer12
Laatste reactie door kipneck, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb battlefield 2142 gedownload en geinstalleerd nu heb ik een crack gedownload. En dan heb ik hem opgestard en dan moet ik inloggen!! Nou ik wou er een maken en toen zij die dat ik geen goede cd code had! Weet iemand wat ik nu moet doen? Pls help me Bedankt alvast O0
Laatste reactie door Jon, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hallo ik heb een vraagje heb je dat spel gedounlod of gewoon gekocht heb je anders een goedde torrent voor mij M.V.G stitch
Laatste reactie door sstitchh, -
Misschien een beetje laat, maar weet iemand van jullie misschien een goede torrent voor PES 2009?
Laatste reactie door gangstermo, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik speel graag MW2 op PS3 en zeker met hacks en infections. En ik heb gehoord dat er hacks en infections, zelfs mod menu, bestaan waarvoor je je PS3 niet moet jailbreaken. Mijn vraag is of iemand me hiermee kan en wil helpen om deze te krijgen, en dat ik dan ook een infection lobby kan maken voor mijn vrienden.
Laatste reactie door guilpje, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb astro nodig alsjeblieft en is daar voor een hack die ineuropa werkt en hoe het dan ook werkt ik hoop adt jullie me kunnen helpen. Ogplanet is een site waar je rumble fighters, cabal, la tale en lost saga kan spelen.
Laatste reactie door geraldo13, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik was laatst mijn spellen eens aan het doorspitten en zag het spel railroad tycoon II liggen, ik wilde dit weer even gaan spelen. Maar de pc gaf aan: Sorry, not supported on Windown NT. Daarna heb ik ff wat gezocht op internet en kwam er op uit dat je oude spellen via Microsoft Virtual PC 2007 SP1 kan draaien. Mijn vraag is alleen: hoe doe je dit precies. Ik heb MVP geinstaleerd en hij draait goed ik heb hem als Windown98 laten draaien. Maar nu wil ik dus het spel laden in MVP. Dit lukt dus niet. Maar ik nou eerst Windows98 instaleren op MVP? of kan het ook anders? iemand hier ervaring mee? alvast bedankt! gr gamla
Laatste reactie door Gamla, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb een probleem met deer hunter tournament er komt zo te staan an error has occurred while running the progam and it will be closed komt deze logg file -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- LOG file "D:\Users\Mr. Makaveli\Documents\DHT\DHT.log" created in 08/27/09 09:50:56 -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Game Version: v1.0 Number of CPU cores : 2 Run/Render in two threads: No Services threads : 0 Run helper threads : 0 Initializing OpenAL... OpenAL Sound Devices found: 0 -…
Laatste reactie door gangstermo, -
mijn wii is wel om gebouwd ik heb moh 2 gedownload en gebrand met img burn maar kan die niet op de wii afspelen heb al andere remoten gebruikt en een andere versie afgehaald maar kan hem nog niet spelen hij blijft hangen bij de informatie van het polsbandje kan iemand mij helpen hoe ik dit probleem kan oplossen want ik wil dit spel graag spelen alle hulp en uitleg is welkom heb die gebrand op sony dvd -r alvast bedankt
-
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik heb de torrent van de sims 2 Bon voyage gedownload. Alleen ik heb de TSBin map niet. Wil iemand mij hier mee helpen? Dankjewel
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
hoi, ik kan rivaldo niet vinden op football manager 11. iemand een idee? hoe ik hem kan vinden?
Laatste reactie door bent-feyenoord, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Enkele weken geleden heb ik Black Ops 1 van Skidrow voor PC gedownload en kan solo zombies spelen. Maar ik zou graag eens zombies met een mod menu doen. Ik heb gehoord dat je dit via een injector kan doen, dit heb ik geprobeerd maar dat was geen succes. En als het ook kan zou ik graag World at War zombies met mod menu willen spelen. Kan iemand me helpen hiervoor?
Laatste reactie door guilpje,