Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
weet iemand waar ik civilization 4 kan downloaden virusvrij?
Laatste reactie door ZarahCycling, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
heej, ik heb een paar vraagjes over deze twee games, want ik loop erop vast. bij silent hill kom ik niet verder bij het stukje dat ik alleen in de politieauto zit, want ik heb alles geprobeert maar ik kom er niet uit. het slot is open, het raam is open, maar als ik de deur openwil doen lukt it niet. iemand een hint ofzo? bij cursed mountain moet je iets vinden waarmee je je wapen kan versterken. zoiets heb ik gevonden maar dit ligt onder een trap waar ik niet bij kan komen op de een of andere manier. Ik hoor graag tips, want ik wil echt verder met deze spellen op de wii. Gr. Tamara
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
weet iemand of het mogelijk is om fifa 2006 te spelen maar dat de spelers bij de clubs wel zijn zoals het momenteel is. een soort update van de spelerslijst zegmaar heb al een beetje rondgekeken maar wordt er niet echt wijzer van :S groeten
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
.. Ik heb sinds gister medal of honor airborne , ik wou hem gelijk instaleren maar als ik de serial in geef en daarna de physics van AGIEA (ofso iets) geinst.. heb dan komt een klein zwart venstertje wat ook hel snel weer weg is... conclusie: ik krijg het spel niet geinstaleert .. weet ieand wat het probleem is en hoe ik het kan op lossen?.. :pacman: pc gegevens : quad-core met 2.55 per core. 8 gb ram total 2 tb HD Nvidia/Asus en9800gtx+SLI met laatste drivers ... (forceware 1.80 nog wat) alvast bedankt voor alle reacties :D
Laatste reactie door chris88fdf, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Quake Live is een nieuwe lancering van ID software. Quake kennen we natuurlijk allemaal als shooter en dit keer publiceren ze hem geheel webbased (met uitzondering van een kleine installatie) en gratis! Spelen kan via: http://www.quakelive.com/ [img width=600 height=375]http://gdjce.files.wordpress.com/2009/02/quakelive_15.jpg
-
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
[table][th] Far Cry 3 Blood Dragon-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Far Cry 3 Blood Dragon-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Far.Cry.3.Blood.Dragon-RELOADED Releasedatum: 30.04.13 Retail Datum: 30.04.13 Bestandsnaam: Far.Cry.3.Blood.Dragon-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,03 GB Genre: Actie | Avontuur Critici: 8,0 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Montreal Omschrijving Welkom op een 80′s VHS visie op de toekomst. Het jaar is 2007 en je bent Sargent Rex Colt, een Mark IV Cyber Co…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Company of Heroes
door Maddock- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb al heel lang een spel dat Company of Heroes heet,een paar maanden geleden heeft het altijd gewerkt. Alleen ik probeer het nu de hele tijd op te starten en dan geeft die dit aan. Failed to find a supported hardware rendering device .Ensure that your system meets the minimum requirements for Company of heroes.Verify that Direct X is properly installed and that you have the latest drivers for you system. En mijn pc kan gewoon de minimale systeemeisen aan . Mijn pc: Intel® Pentium® 4 CPU 2.41GHz System RAM 512MB En mn videokaart een 128MB
Laatste reactie door Maddock, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb vandaag wow (world of warcraft) gedownload en alles met de server Enzo zodat ik het gratis kan spelen. Maar ik vraag me nu dus af of ik ook gewoon nieuwe patches kan downloaden in het spel. Want ik dacht zelf namelijk dat het gewoon hetzelfde is als het originele spel,maar je bent alleen met mensen van die private server. Dit zijn dus mijn twee vragen: 1.kan ik normale nieuwe patches downloaden. 2.zit ik in het spel alleen maar met mensen van die server.
Laatste reactie door timothy250, -
2 disc probleem
door ledgick- 0 reacties
- 1,4k weergaven
deze mag gelocked worden het probleem is dat de download niet compleet was en de poster de 2e Iso of Cue er niet bij had gestopt, ik heb de files gedelete
Laatste reactie door ledgick, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
[table][th] Divinity Dragon Commander-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Goddelijkheid Dragon Commander-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Divinity_Dragon_Commander-FLT Releasedatum: 6 augustus 2013 Retail Datum: 6 augustus 2013 Bestandsnaam: flt-ddc Bron: Stream Grootte: 10,15 GB Genre: Actie, RPG, Strategie Critici: N / A Uitgegeven door: Larian Studios Ontwikkeld door: Larian Studios Omschrijving U bent de Dragon Commander. Jouw missie is om een gebroken rijk te herenigen en word de nieuwe keizer. Succes h…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
fm10 istalleren
door vargas10- 2 reacties
- 1,4k weergaven
als ik fm10 wil installeren krijf ik de foutmelding 'fout in commandline', wat moet ik doen ? :-[
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
hoi, kan iemand mij een keycode voor diablo 2 geven aub? ik ben de mijne kwijt! ik heb originele voor alle duidelijkheid maar de keycode ben ik kwijt!
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27870.0[/iurl]
Kan op slot!~~
door Arwen01- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Ik heb lemmings gedownload maar ik krijg hem niet spelend op mn ds. Ik heb een r4 sdhc kaartje. Ik krijg steeds de foutmelding: The Lemmings config file could not be found. Please check that the file 'Lemmings DS_config.txt exists in the root of your flash media and is not damaged, then reboot. *Ik hoop dat er mensen zijn met ervaring en die zouden delen met mij!
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Net Rig'n'Roll Gedownload alleen er is geen engelse Crack alleen een russiche en sinds ik dat niet kan wou ik vragen naar de duitse crack!
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, ik heb al diverse berichten hier op het forum zien staan waarbij de ds, na het plaatsen van de R4 kaart op loading blijft staan. Ik heb hetzelfde probleem. Alles staat er goed op en er staan ook genoeg spelletjes op. Kan iemand mij het antwoord op mijn probleem geven. Mijn dochter is zaterdag jarig en ik zou graag hebben dat haar nieuwe ds dan werkt.
Laatste reactie door Rikkert., -
mijn wii is wel om gebouwd ik heb moh 2 gedownload en gebrand met img burn maar kan die niet op de wii afspelen heb al andere remoten gebruikt en een andere versie afgehaald maar kan hem nog niet spelen hij blijft hangen bij de informatie van het polsbandje kan iemand mij helpen hoe ik dit probleem kan oplossen want ik wil dit spel graag spelen alle hulp en uitleg is welkom heb die gebrand op sony dvd -r alvast bedankt
-
xbox 360 tege ps3
door yourick- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Goeiendag ik had de vraag een Maat van mij heeft een Ps3 en ik een Xbox360 nu wouw ik graag tegen hem Mx vs Atv Reflex spelen online is dit Mogelijk ?
Laatste reactie door Robin, -
DSorganize
door GangsterBoJJ- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hoi mense ik hb een vraagje in verband met mijn ds ik hb dsorganize gedownload en wil daarmee op internet da is gelukt met het erop te zetten maar het probleem is als het spel een laden is blijft op een stuk heel lang hange en gaat dan nie verder weet iemand het probleem miss ?
Laatste reactie door GangsterBoJJ, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
hoi, zijn er nadelen verbonden aan game hosten? bijv:trage interneverbinding na hosten etc?
-
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hey, ik wil een private server gebruiken voor wow maar het mislukt steeds. ik probeerde reeds wowbeez maar als ik alle stappen had gedaan gaf hij nog de melding dat ik een account op blizzard moet maken. wil iemand mij vertellen in stappen wat ik moet doen plz. ik gebruik het liefst wowbeez! ik heb wrath of the lich king nog niet geinstalleerd maar is dat een probleem?
Laatste reactie door dinges123, -
Steam loopt vast bij 26% bij de update
door Gast IceCube- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Iemand een oplossing? Geklooi met de firewall werkt niet reinstaleren werkt niet opnieuw opstarten werkt niet fixwareout(filetje dat alle progammas die steam kunnen blokeren sluit) werkt niet (ondersteunt vista niet) IceCube
-
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
Wat voor programma's heb je nodig om games als bijv. sims 3 te dowloaden Ik dowload zelf torrents van piratebay af met Uttorent Dan heb ik de torrent gedownload op Uttorent, maar dan mis ik iets en ik weet niet wat wie kan mij helpen??? :peace:
Laatste reactie door Luc., -
- 4 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb thuis kult heretic kingdoms en die heb ik al uitgespeeld nu had ik een vraagje of er ook een vervolg op is zo ja hoe heet die dan?
Laatste reactie door jordiboy19, -
- 1 reactie
- 1,4k weergaven
Hoi hoi.. Ik heb het spel need for speed undercover gedownload met het programma utorrent. ik heb het spel met winrar uitgepakt en ik krijg inderderdaad ook allemaal pictogrammen van setup etc. ook staat er autorun.exe ik klik deze aan en hij geeft het scherm van undercover.. ik klik op : PLay maar ik krijg ook het scherm van die registratiecode. Die code heb ik niet en ik weet ook niet waar ik die moet vinden. Kan iemand mij misschien door te zeggen hoe ik de code kan vinden, en waar? en uit welk gedownload bestand ik het misschien kan halen? groetjes JEroen
Laatste reactie door danny21,