Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.265 discussies in dit forum
-
hallo ik heb nu gta 4 gekocht en als ik het wil installeren staat er eerst launch social club en als i0k daar dan op klik. staat er your system is incompatible please follow the link below. wat moet ik nu doen?' bedankt.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hallo ik heb tropico3 nu ben ik op zoek naar een serial voor dit spel. heb er een gevonden maar die werkt niet. alvast bedankt.
Laatste reactie door knabbelmoord, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb guild wars gekocht gwoon omdat ik hem nie kon downloaden maar. Hij loopt vast en dat ligt aan directX want ik heb de nieuwste nodig. Dat zat ook bij guildwars maar toen was die installatie binnen een seconde klaar. En nu loopt hij nog steeds vast...Weet iemand waar ik directx anders kan downloaden? Ik kan t ook van de site downloade maar ik heb gedownloade windows Ik had ook bij binsearch gekeken maar die installer wou niert runne en in de andere zat een virus. Kan iemand me helpen?? Oh en ik heb directX redist ook geinstalleerd maar daarbij doet ie t ook nie. hij loopy ook bbij andere games vast..
Laatste reactie door mannetje123, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Ik had de pc game CSI 3 dimensions geinstalleerd via internet & dat iso bestand omgezet met daemon tools. Nu is echter het probleem dat ik een foutmelding krijg na de installatie omdat er geen disc aanwezig is. Hoe kan ik dit oplossen??
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hoi ik speel nu ook minecraft maar me vriend liep erover te praten dat hij boten kon bouwen enzo maar als ik minecraft download zegt hij dat ik niet premium ben en dat ik eerst online moet spelen... en als ik t op de website speel kan ik niet met tools enzo.. kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Releases, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Call of duty patch gebruikt, maar doet het nog steeds niet :S eerst kwam er te staan dat de gecrackte server waar ik in wou een ander versie is; 1.7. dus ik kreeg te horen dat een patch zoiets kan oplossen dus ging ik een patch downloaden (1.6-1.7). die zei dat ik als eerst 1.6 nodig had dus deed ik dat, lukte het ook, en daarna deed ik de 1.6-1.7 patch, toen stond er dat het succesvol was. maar toen ik het ging uitproberen lukte het niet en stond er wat er eerst ook stond :S heeft iemand raad?? alvast bedankt kaweian
Laatste reactie door kaweian, -
hallo, ik ben van plan om gta 4 te kopen.. maar ik weet niet of hij leuk is.. dus vinden jullie hem leuk of niet... alvast dank, eggied97
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
Kan iemand helpen? Ik heb net the sims 3 gedownload maar ik krijg al deze files, dus heb ik ze uitgepakt met winzip/winrar wat moet ik nu doen om mijn spel aan de praat te krijgen?
Laatste reactie door marco1, -
[PS3] TV aan en uitzetten met behulp van ps3 controller
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal, ik heb weer een vraagje. Zou het mogelijk kunnen zijn om de TV aan en uit te zetten met behulp van mijn ps3 controller? Dus als je op het knopje van de ps3 controller druk start je ps3 op en tergelijkertijd de tv. En dan misschien ook nog op de juiste uitgang? Zou echt pro zijn Mvg [glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo lezer, Ik heb Football Manager 07 al een flinke tijd en ik had gezien dat er een patch was; de zogenoemde 7.0.2 Patch Hiermee kan je je eigen database maken. Overige Informatie: Ik heb een crack gepatcht aangezien ik de cd-rom al een tijd kwijt ben. En toen ik de normale .exe had gepatcht vroeg hij om een cd die ik niet meer heb. Het spel heeft een aantal kleine aanpassingen zoals nederlandse taal, andere achtergrond etc. Mijn probleem: Toen ik de crack aan het patchen was ging alles prima... geen errors etc. Daarna opende ik de 'data editor' en ik opende de '' 700 '' database (de originele database). Daarmee ging ik aan de slag zodat Cronaldo en Kaká e…
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Voor de mensen die niet goed weten hoe je DS games download... heb ik een handige handleiding: /Edit SPAM Slot, wij overleggen nog wat er gaat gebeuren.
Laatste reactie door zon_jeroen, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik heb Scarface TWIY gedownload. Ik weet dat hij niet Vista compitabel is ofzo. Nu draai ik hem dus met DXWND. Lukt allemaal prima, alleen ik heb lagg en als ik AA uit zet is het weg alleen springt hij terug op fullscreen en dat wil ik nou juist niet want dan gaat hij raar doen. Iemand misschien een idee wat ik moet doen? Ik zou je erg dankbaar zijn.
Laatste reactie door maxmeyer, -
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
weet iemand of het mogelijk is om fifa 2006 te spelen maar dat de spelers bij de clubs wel zijn zoals het momenteel is. een soort update van de spelerslijst zegmaar heb al een beetje rondgekeken maar wordt er niet echt wijzer van :S groeten
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hey ik heb prototype gedownload crack enzo gedaan maar als ik dan hem open dan gaat het eventjes goed maar dan zegt ie je bent bezig met een bewerking en blablabla en dit moet worden afgesloten .. kan iemand mij toevallig helpen en zeggen wat ik moet doen want zo kan ik prototype nooit spele avb jordi O0 [modbreak]Bij het schrijven van de titel zond je Caps Lock nog aan. In het vervolg deze uit zetten, nergens voor nodig. Zo gaan mensen niet eerder in je topic reageren[/modbreak]
Laatste reactie door jordiboy19, -
stronghold 2
door rolts88- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hoi ik heb pas geleeden stronghold 2 deluxe gedownload en daarvoor nog veele keeren omdat hij het niet dee de crack werkt niet ik had dus het icoontje vrandert naar de crack maar dan zegt ie dragonfly kan ik niet vinden kan iemand helpen?
Laatste reactie door rolts88, -
hey ik heb gta 4 gedownload maar er zat geen crack bij niks nadas noppes! weet iemand een crack die t doet? Bedankt
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik speel nu paar age of empires 3, dit gaat geheel vlekkenloos, maar zodra ik een opgeslagen game wil laden geeft het spel een bug. Hij laad het spel gewoon, maar in het scherm blijft dan "Game Paused" staan. Je kan wel gebouwen en poppetjes enzo aanklikken en zij reageren dan ook, maar zodra je ze een opdracht geeft om bijvoorbeeld te lopen, bouwen, varen of wat dan ook reageren ze daar niet op en ook blijft dat "Game Paused" in beeld staan, Op menu klikken en dan weer klikken helpt ook niet. wel komt er dan onder de grote letters van "Game Paused" te staan: "game resumed" in klein letters. wat doe ik verkeerd of wat is er verkeerd?
Laatste reactie door JohanWorp, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hallo allemaal ik heb de laatste tijd veel geprobeerd op cracked servers te spelen voor cod 4 maar ik krijg altijd de melding :iets van een global punkbuster guidban ofzoiet ... kan ik dit verhelpen?? of zijn er gecrackte servers zonder punkbuster?
Laatste reactie door snor1991, -
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo medevrienden ik heb een vraag welke spel is beter Uncharted 2 of Assasins creed 2 Ik hoop dat ik snel een antwoord krijg
Laatste reactie door Erwin., -
port forwarden
door robby0908- 0 reacties
- 1,2k weergaven
ik wil dus online gaan met een bepaalde game en ik wil mijn router forwarden maar op portforward.com staat hij daar niet bij dus vraag ik het maaar hier:wat moet ik nog meer aankruisen/is het mis en indien ja hoe moet het Post Merge: december 31, 2008, 01:55:13 pm als je het niet goed ziet : http://www.procyclingmanager.com/forum/index.php/topic,56882.msg1643295.html#new onderaan de pagina
Laatste reactie door robby0908, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
als ik cod mw2 wil opstarten dan reageert hij niet want dan zegt hij van steamAPIhelper.exe werkt niet meer wat moet ik doen? alvast bedankt! :zwaai:
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Ik weet dat dit Mss al gevraagd is maar... :duivel: Als ik Mijn GTA SA Installeer en dan Crack Probeer ik hem te spelen... En het werkt niet Het start niet eens op Ik heb al 3 andere cracks Geprobeerd en het werkt nog steeds niet. Nog wat extra: Mijn Copland Mod werkt ook niet, Moet ik een nieuwe GTA Downloaden of Niet Opnieuw proberen te installeren deed ik ook al! >
Laatste reactie door miran102, -
fifa 11
door ipodtouchmania- 2 reacties
- 1,2k weergaven
weet iemand hoe je na het seizoen van competitie moet veranderen. ben nu barca alleen aan het eind van het seizoen kan ik alleen maar kiezen uit barca en een andere slechte competitie
Laatste reactie door Zombymario, -
Omgebouwde Wii
door Huismus- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Een klein vraagje, Als je op youtube gaat kijken naar software wii's dan zie je wel eens dat ze zwart zijn. (Niet de wii maar het opstart menu enzo). Dat lijkt me best mooi om te hebben maar weet niet hoe dat moet. Moet je dan een ander homebrewchannel hebben ofzo?
Laatste reactie door Huismus, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik heb zojuist Empire total war van razor1911 gedownload. Daarna ging ik de bestanden van rzr-etw1.001 tot rzr-etw1.083 uitpakken alleen dat duurde verschrikkelijk lang na een uur was hij op 2%. Duurt dit altijd zo lang of doe ik iets verkeerd? Zou iemand me kunnen helpen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door kaasbroodje,