Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb guild wars gekocht gwoon omdat ik hem nie kon downloaden maar. Hij loopt vast en dat ligt aan directX want ik heb de nieuwste nodig. Dat zat ook bij guildwars maar toen was die installatie binnen een seconde klaar. En nu loopt hij nog steeds vast...Weet iemand waar ik directx anders kan downloaden? Ik kan t ook van de site downloade maar ik heb gedownloade windows Ik had ook bij binsearch gekeken maar die installer wou niert runne en in de andere zat een virus. Kan iemand me helpen?? Oh en ik heb directX redist ook geinstalleerd maar daarbij doet ie t ook nie. hij loopy ook bbij andere games vast..
Laatste reactie door mannetje123, -
- 6 reacties
- 1,3k weergaven
hallo mensen, k dacht laat k eens een topic make voor alle forza lievhebbers waarin je het kan hebbe over tuning setups painting jobs, wat de beste auto's zijn en dergelijke;) k zal zelf wel eens beginne met een van me paint jobs te showe (deze heb k 2 weke gelede gmaakt was me eeste paintjob ) [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door shadowwatch, -
NBA 2K10
door valverdeboy123- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hoi, Kan iemand me even uitleggen hoe ik moet dunken op NBA 2K10? :$ Als je wilt kan ik wel een pic van me key's maken. Post samenvoeging: november 15, 2009, 13:31:34 pm BUMP
Laatste reactie door valverdeboy123, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hoi ik wou weten of ik product key kan wijzigen? ik ga namelijk een cs key van iemand kopen voor 5je en ik wil weten of je de key kan wijzigen
Laatste reactie door Wesley, -
legend hand of god
door mitsas- 0 reacties
- 1,3k weergaven
dit zegt ie als ik het spel op start:dx9_initscreen:can't create a directx9 device. terwijl ik directx9 al heb geinstaleerd kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door mitsas, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik probeerde met challenge edit een baan te blockmixen voor trackmania. Maar ik krijg de melding dat hij geen online profile kan vinden. Nou is dit probleem vaker voor gekomen en op internet staat dat je uit de mat waar trackmania is geïnstalleerd een profiel bestandje moet kopiëren naar de map van challenge edit. Maar waar is het profiel betandje te vinden? Ik kan het nergens vinden. Alvast bedankt
Laatste reactie door jelmer11, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Forumdiscussie: Waarom zou ik een VPN gebruiken voor Steam en hoe werkt dat eigenlijk? GamePeter Hey allemaal, ik heb een vraagje! Ik hoorde laatst van een vriend dat je een VPN kan gebruiken voor Steam. Maar waarom zou ik dat eigenlijk doen? En hoe werkt zo’n ding? Ik snap er niet zoveel van. Iemand die me dat kan uitleggen? TechGuru87 Hey GamePeter, goede vraag! Een VPN (Virtual Private Network) is eigenlijk een soort ’tunnel’ die je internetverbinding beveiligd. Als je Steam gebruikt via een VPN, lijkt het alsof je je locatie verbergt. Dit kan een paar voordelen hebben: Toegang tot Regionale Inhoud: Sommige games zijn in bepaalde landen goedkoper of…
Laatste reactie door gamer12, -
Knight online
door gangstermo- 1 reactie
- 1,3k weergaven
ik heb een probleem met knight online als ik knight start en het beeld komt waar ik start moet klikken kan ik dat niet klikken heb al paar keer over nieuwe geinstalleert maar dan dawnlaodn die die patches enz niet echt raar kan iemand me helpen :S :vechten:
Laatste reactie door Farid., -
COD 4 Addons
door repoc- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hej, zijn er addons voor cod 4 online? want ik zou graag bv een addon willen; als ik een g3 gebruik gebruik ik de scroll knop om te schieten, maar als ik dan een keer een smg of wat wil gebruiken, dat dan die addon er voor zorgt dat schieten weer op de muisknop staat. bestaat zoiets? of andere addons. alvast bedankt
Laatste reactie door repoc, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Wie heeft er 1 voor me, Let op V1.1 !
Laatste reactie door Mussie, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hallo duken, ik speel call of duty 4 en wil graag wat filmpjes maken voor op youtube te zetten. wat is een goede cam recorder en een goed programma om de filmpjes te bewerken? iemand suggesties? alvast bedankt
-
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb de Utorrent versie gedownlaod met de bedoelig daarna 'The sims 3', te kunnen downlaoden, Allemaal gelukt, ik heb de Sims 3 gedownlaod + de nieuwe avondvonturen uitbreidings packet. Maar wat nu? Hoe open ik mijn bestand en hoe speel ik nu juist?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik wil graag een wireless headset voor de ps3, maar ik heb egt geen idee welke ik moet kopen en welke goed is enzo, Iemand heeft er een en is er tevreden over? Ik wil er zo'n 30-35 euro aan uitgeven. Groeten Joris.
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo als ik online wil spelen met soldier of fortune kom het vaak voor dat als ik in het veld sta niks kan doen en de andere zie ik wel spelen heb iemand daar nog last van want komt vaak voor. en kan ik daar nog wat aan doen.
Laatste reactie door panter36, -
stronghold 2
door rolts88- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hoi ik heb pas geleeden stronghold 2 deluxe gedownload en daarvoor nog veele keeren omdat hij het niet dee de crack werkt niet ik had dus het icoontje vrandert naar de crack maar dan zegt ie dragonfly kan ik niet vinden kan iemand helpen?
Laatste reactie door rolts88, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb Mario & Sonic op de olympische winterspelen via een NZB gedownload, op de HD via USB gezet en gestart met Neogamma 7. Het spel werkt maar nu krijg ik een vertekend beeld. De bovenste rand van het beeld komt onder in het scherm. Weet iemand hoe dit komt en wat ik er aan kan doen. Many thanks Eric
Laatste reactie door eric1969, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=42105.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
kan het zo zijn dat je systeem te sterk is voor cod2? want ik had een videokaart een maand terug ( ati radeon HD4650, maar heb inmiddels een sterkere (Nvidia GeForce GTX 260) met mijn oude videokaart haalde ik een fps van 250 steady. maar met deze veel sterkere krijg ik hem niet eens naar 250. Heeft iemand hier een antwoord op? mvg Rowin
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
ik krijg alleen maar dit te zien als die bijna klaar is ik heb crack ook al gedaan maar hij doet het gewoon niet kan iemand me helpen hiermee [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb mount en blade 2 gedownload maar nu kom ik er achter dat het een trial version is, nu kijk ik op google krijg ik allemaal onzin keygens enz. nu is mijn vraag heeft iemand hier een goeie keygen of serial code? alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb een probleempje... Zodra ik in Call of Duty Modern Warfare 3 een Dedicated server wil joinen gaat er iets fout. Zodra ik join laad de map en spawn ik gewoon, daarna werkt alles prima voor 5/10 seconden. Waarna de hele map en alle spelers laggen en blijven staan waardoor ik uit de server gegooid wordt gevolgd door de melding: "Unable to connect" of "Connection lost" o.i.d. Maar wanneer ik op de "gewone" servers ga spelen is er niks aan de hand en loopt alles prima. Ik heb geen last van extra lagg of andere rare fratsen. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik heb al het een en ander gegoogled maar geen juist antwoord gevonden wat mij heeft geholpen... O…
Laatste reactie door KianYu, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
ik heb onlangs alexander gedownload via torrent en op een virtuele schijf gezet maar telkens ik het wil opstarten vraagt hij naar de cd kan iemand mij helpen ?
Laatste reactie door meowndz, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hoy Kan iemand zeggen hoe ik een iso bestand op dual layer brand met welk programma
Laatste reactie door katarina, -
Omgebouwde Wii
door Huismus- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Een klein vraagje, Als je op youtube gaat kijken naar software wii's dan zie je wel eens dat ze zwart zijn. (Niet de wii maar het opstart menu enzo). Dat lijkt me best mooi om te hebben maar weet niet hoe dat moet. Moet je dan een ander homebrewchannel hebben ofzo?
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, ik wil RA3 online spelen. Ik ben niet zo goed maar leer snel. Iemand een hamachi server voor mij? Groeten Buzzy
Laatste reactie door Buzzycutty,
