Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.273 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo medevrienden ik heb een vraag als iemand me kan helpen met LittleBigPlanet , Mijn vraag daarom is : Hoe je met meerdere spelers speelt :friends: op 1 PS3 met meerdere controllers Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Laatste reactie door geraldo13, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb star wars knight of the old republic gedownload en als ik hem run: Geeft die een berichtje dat er een fout is opgetreden (Niet/wel verzenden) Ik had daarvoor weer het zelfde probleem weet iemand hoe ik dat kan fixe?
Laatste reactie door mannetje123, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo ik heb een vraag is matrix online gratis geworden maar je hebt wel de spel nodig?
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik heb de sims levensverhalen gedownload en op een cd gebrand. Nu wilde ik hem installeren maar op 38% blijft hij steken. Er komt een bericht met: Er is een probleem opgetreden tijdens het kopiëren van het bestand 'TSData/Res/UI/ui.package'. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Laatste reactie door inekea, -
Hoy het spel damnation lopt vast met touw en op mur klimen weet imand een oplosing Bedakt
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] DARK-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]DARK-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: DARK-FLT Releasedatum: 4 juli 2013 Retail Datum: 3 juli 2013 Bestandsnaam: flt-dark Bron: Stream Grootte: 4.13 GB Genre: Stealth, actie role-playing Critici: N / A Uitgegeven door: Kalypso Ontwikkeld door: Realmforge Studios Omschrijving DARK is een unieke stealth-actie game met RPG-elementen, waarin je de rol van de ultieme jager: een vampier. Ambush je vijanden uit de schaduw, zwerven door de duisternis en gebruiken kr…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Ben ergens verschillende versies van Mario Kart tegen gekomen onder de naam Wiimms Mario Kart Fun. Zover ik kan zien is er regulier maar één versie van Mario Kart. Wie kan mij hier over iets vertellen?
Laatste reactie door rico18, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, -weten jullie een site waar ik auto's kan vinden ( wat leuke bekende merken) -Hoe ik deze kan toevoegen aan gta IV gr stefjuh
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
ik had weer eens zien om deze titel te spelen dus ik heb hem gedownload. dan mount ik heb met magic ISO ik typ de key in alles gaat nog goed totdat ik op instal druk dan zegt hij dat ik eerst een andere installatie moet voltooien maar ik heb helemaal niks anders aan staan. hoe kan ik dit verhelpen?? alvast bedankt O0
Laatste reactie door r12dannys, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik wil graag een wireless headset voor de ps3, maar ik heb egt geen idee welke ik moet kopen en welke goed is enzo, Iemand heeft er een en is er tevreden over? Ik wil er zo'n 30-35 euro aan uitgeven. Groeten Joris.
Laatste reactie door Joris., -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo Als ik cod5 opstart krijg ik een zwart scherm hoe kan ik dit oplossen? Mijn videokaart is Ait Radeon Xpress 200M
Laatste reactie door Heisenberg, -
NBA 2K10
door valverdeboy123- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi, Kan iemand me even uitleggen hoe ik moet dunken op NBA 2K10? :$ Als je wilt kan ik wel een pic van me key's maken. Post samenvoeging: november 15, 2009, 13:31:34 pm BUMP
Laatste reactie door valverdeboy123, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik probeerde met challenge edit een baan te blockmixen voor trackmania. Maar ik krijg de melding dat hij geen online profile kan vinden. Nou is dit probleem vaker voor gekomen en op internet staat dat je uit de mat waar trackmania is geïnstalleerd een profiel bestandje moet kopiëren naar de map van challenge edit. Maar waar is het profiel betandje te vinden? Ik kan het nergens vinden. Alvast bedankt
Laatste reactie door jelmer11, -
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Films downloaden en dergelijke lukt allemaal wel maar met games heb ik altijd moeite, vandaar dat ik hier een vraagje plaats. Ik heb een oud spel tombraider underworld gedownload. Daarna heb ik alle bestanden via winrar uitgepakt en vervolgens heb ik gemount via alcohol. Tot zover ging alles goed, daarna heb ik de game geinstalleerd en dit ging verder ook prima. Toen wilde ik de game starten, daarbij krijg ik als reactie dat de cd/dvd ontbreekt. Zelf ben ik toen gaan zoeken wat het probleem zou kunnen zijn, de oplossing zou een crack kunnen zijn. Op verschillende plaatsen lees ik dan wel dat ik die crack gewoon ergens moet plaatsen zodat het bestaande bestand vervangen wo…
Laatste reactie door Marciej123, -
need for speed
door gkeeee- 1 reactie
- 1,1k weergaven
eey ik heb nog steeds dezelfde probleem ik kan mijn spel nog steeds niet openen er staat plaats de juiste c rom in of dvd ik heb een spel van nfs carbon en most wanted die zo doen kan ieman mij helpen
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] StarDrive-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Stardrive-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Stardrive-FLT Releasedatum: 26 april 2013 Retail Datum: 26 april 2013 Bestandsnaam: flt-stdr Bron: Scene Grootte: 1,10 GB Genre: Strategie, Indie Critici: N / A Uitgegeven door: Iceberg Interactive Ontwikkeld door: Zero Sum Games Omschrijving Stardrive zet een nieuwe benchmark voor de ’4 X Space Strategy ‘genre. Beginnend met een planeet en een klein aantal van de ruimte-waardige schepen, moet je voren te wagen…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Cracked server
door headsh0t- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hey mensen, Ik weet hoe ik een server moet maken op CoD5 1.2, maar hoe maak je de server cracked zodat ook CoD5 downloaders erop kunnen spelen? Gr.
Laatste reactie door Heisenberg, -
serienummer
door appeltje123- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb een spel gedownload en uiteindelijk geinstalleerd en nu moet ik een serienummer invullen, ik weet niet hoe dat moet er stond iets van crack maar waar moet ik dat dan neerzetten?? En op google opzoeken heeft ook geen nut weet iemand hoe ik het serienummer krijg?
Laatste reactie door appeltje123, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]27 mei 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PlayStation 3[/td] [td]Genre:[/td] [td]Avontuur en RPG[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Sony Computer Entertainment Europe[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]n.v.t.[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Online (6 spelers)[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Level-5[/td] [/table] verhaallijn: In White Knight Chronicles II, in Japan bekend als White Knight Chronicles: Awakening of Light and Darkness, kruipt de speler net als in het eerste deel in de huid van Leo…
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Jahjah ik weet het een old skool game ..maar ik vind een gruwelijke vinden! Heb hem gedownload maar hij opent deze dus niet, ik heb windows vista misschien is dat het probleem, weet iemand hoe ik alsnog de editor kan openen?
Laatste reactie door Giully, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Beste mensen, Ik heb call of duty eind 2008 gedownload en had de eerste keer geen problemen met het installeren en spelen. Nadien niks qua hardware verandert oid. Laatst wilde ik weer cod gaan spelen dus ik besloot het weer te installeren. Als ik cod nu installeer doet alles het gewoon, hij start op en ik kan beginnen. Ik druk op Solo en dan krijg ik het scherm welke moeilijkheid ik wil doen. Voorheen klikte op bijvoorbeeld regular en dan startte het spel. Nu kan ik klikken wat ik wil, maar het scherm blijft staan en er gebeurt niks, het loop dus niet echt vast, er gebeurd gewoon niks. Dit geldt hetzelfde voor het joinen van gecrackde servers, voor heen werkte dat wel…
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb een gedownloade cod5. Maar nou weet ik niet hoe je online kan. Ik wil heel graag zombies spelen :D Dus als jullie mij zouden kunnen helpen zou dat heel mooi zijn. Alvast bedankt O0
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo iedereen! IK ben hier nieuw, ik zag dat hier veel mensen actief zijn, dus post ik mijn vraag hier maar even! Het gaat hier om de Flight simulator Heroes over europe. Ik downloadde een image van de game, meerbepaald die van ]AVENGED Ik mount hem dus, installeer hem, hier is geen enkele beveiliging op, dus stond er in de .info dat ik hem direct kon runnen. Als ik hem run start hij niet eens in full screen op, maar in een gewoon venster. Dan zie ik dus euh het eerste schermpje van de game, met daarin van ubisoft copyright blabla ;D Daar stopt het dan ook. Na enkele seconden sluit hij weer af, geen error, geen niks. Nog niet veel zo iets tegengekomen. Ik start he…
Laatste reactie door C4Alvarez, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo ik heb fifa 2009 en ik wil deelnemen aan een online comp maar ze vragen constant een wachtwoord weet iemand toevallig of ik me nog ergens moet aanmelden of zo. Ik heb wel online al gespeeld
Laatste reactie door roeney, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27285.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom,