Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Jahjah ik weet het een old skool game ..maar ik vind een gruwelijke vinden! Heb hem gedownload maar hij opent deze dus niet, ik heb windows vista misschien is dat het probleem, weet iemand hoe ik alsnog de editor kan openen?
Laatste reactie door Giully, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hoi, ik zit net op dit forum en ben al bezig met downloaden ^-^, ik heb net gta sa binnen, maar krijg er steeds geen goede cracks voor, kan iemand me wat aanwijzingen geven hoe ik de goede crack kan vinden, (hij geeft steeds aan dat hij een bestand mist .dll). Ik wil plz zosnel mogelijk antwoord want het is best een leuke game, alvast bedankt wilbert03
Laatste reactie door wilbert03, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo, Sinds vandaag heb ik de error op cod4 als ik ong. 2/4 minuten speel, iw3mp.exe, ik heb heel google al afgezocht en al van alles geprobeert, maar ik krijg het probleem niet verholpen. Nu had iemand het over geluidskaart update, ik heb everest gedownload, en ik dacht dat dit mijn geluidskaart was: nVIDIA MCP73 - High Definition Audio Controller PCI Zou iemand mij kunnen helpen met dit probeem, en mij kunnen helpen met het updaten van mijn geluidskaart, ik weet niet hoe dat moet. MvG Bryan
Laatste reactie door jensu_4, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Guacamelee Gold Edition Cracked-3DM [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Guacamelee Gold Edition Cracked-3 DM Release-informatie Groep : 3 DM (P2P) Release naam: Guacamelee.Gold.Edition.Cracked-3 DM Releasedatum: 9 augustus 2013 Retail Datum: 8 augustus 2013 Bestandsnaam: Guacamelee.Gold.Edition.Cracked-3 DM Bron: Stream Grootte: 620 MB Genre: Actie, Avontuur, Indie, Platformer Critici: 9.1/10 Uitgegeven door: DrinkBox Studios Ontwikkeld door: DrinkBox Studios Omschrijving Guacamelee! Gold Edition is een Metroid-Vania stijl actie-platfor…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo ik heb fifa 2009 en ik wil deelnemen aan een online comp maar ze vragen constant een wachtwoord weet iemand toevallig of ik me nog ergens moet aanmelden of zo. Ik heb wel online al gespeeld
Laatste reactie door roeney, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter Hey allemaal! Ik heb een probleem met Steam. Telkens als ik het probeer op te starten krijg ik een foutmelding. Iemand een idee wat dat kan zijn en hoe ik het kan fixen? Ik ben echt niet zo’n techneut, dus alle hulp is welkom! Bedankt alvast! TechGuru99 Hey GamePeter! Dat is echt vervelend! Die foutmeldingen kunnen door verschillende dingen komen. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Herstart je computer: Dit klinkt simpel, maar vaak lost dat gewoon veel op. Steam opnieuw opstarten: Sluit Steam volledig af via de taakbeheerder en start het opnieuw op. Control…
Laatste reactie door gamer12, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo, ik ben nieuw hier en heb een probleem waar ik een tijdje al mee zit . Een tijdje gelden heb ik Simcity societies verwijderd via configschrm/software. Nu heb ik hem opnieuw gedownload omdat ik hem weer wil gaan spelen, maar als ik hem wil installeren krijg ik deze melding: Er is al een andere versie van dit product geinstalleerd. U kunt niet doorgaan met de installatie van deze versie. gebruik het onderdeel software in het configuratie scherm om de bestaande versie van dit product te configureren of te verwijderen. Dat heb ik al geprobeerd maar hij doet het nog steeds niet, heb de hele computer al doorgespit. iemand een oplossing? Post samenvoegin…
Laatste reactie door Soccer, -
Call of duty 4
door gangstermo- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik zoek Call of duty 4 server die private is en zonder Pb ik had ook nog probleem met Pb mishcien als we die oplossen dat ik in PB servers kan komen en ik heb al de foto maar hoe 'kan ik uploaden dat ik ze her kan plaatsen :S
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi ik heb een vraag. Bij lotrbfme2 zit een multiplayermode. maar als ik die aanklik staat er de melding dat ik de game moet updaten. dat kan ik wel maar dan doet hij het niet meer. weet iemand hoe dit kan en hoe ik hem toch kan updaten? Alvast bedankt!
Laatste reactie door HanniebalIV, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo mensen, Sinds gisteravond heb ik voor de pc de stimulus maps gekocht. Heel leuk die maps maar ik kan niets anders meer doen dan de stimulus mode. Als ik iets anders probeer (bijvoorbeeld ground war of demolition) dan vind hij GEEN lobby's na 5 minuten. Heeft iemand hier al ervaring mee gehad? Groetjes Robert.
Laatste reactie door Robertoz, -
- 6 reacties
- 1,1k weergaven
hallo mensen, k dacht laat k eens een topic make voor alle forza lievhebbers waarin je het kan hebbe over tuning setups painting jobs, wat de beste auto's zijn en dergelijke;) k zal zelf wel eens beginne met een van me paint jobs te showe (deze heb k 2 weke gelede gmaakt was me eeste paintjob ) [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door shadowwatch, -
JONAS ds
door DemiLoJBfan- 0 reacties
- 1,1k weergaven
heeft iemand JONAS op de DS?? ik kom niet verder bij de kist van Episode 1 weet iemand hoe ik daar verder kom?
Laatste reactie door DemiLoJBfan, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik zou graag een guild site willen maken voor me WoW guild, en die noemt <Hollands Bloed>. en ik zou er graag .powerguild.net achter willen hebben. Dus zo, hollandsbloed.powerguild.net maar ik kan die powerguild.net niet vinden in de lijst! kijk maar eens even. http://www.forumotion.com/ Dan zie je rechtsvanboven 'Create a free forum'. klik erop. dan gwn op een skin klikken, dan 'Doorgaan'. Dan zie je ergens een lijst met allemaal adressen, bij 'Forum Imformations'. Daar zie je ergens staan: Internet Address of your forum : (at least 4 characters) dan zie je op het einde van die balk adressen staan. daar staat ie niet tussen. Hoe ka…
Laatste reactie door Valcorb, -
Wat bedoel je met de crack, in de juiste map?
Laatste reactie door Tom, -
Closed
Laatste reactie door martijn1, -
Section 8 online
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb op de site www.cdwow.nl het spel section 8 gekocht, ik heb het spel geinstalleerd(geen cd-key nodig), maar toen ik online wilde gaf hij aan dat dat niet kon(gaat via games for windows live)(heb voor mijn xbox een silver account, kan dat uitmaken?), dus ik kijken games for windows live, en hij gaf aan dat ik het spel moet registreren met een cd-key(maar die heb ik niet), weet iemand wat ik moet doen om online ermee te kunnen? bvd, Niels
-
Hoe kan ik GTA SA MP hoe kan ik het gebruiken (werkt niet op me vista)
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 1,1k weergaven
heeft iemand tips of hoe ik het op vista kan gebruiken? want hij blijft maar eeuwig laden...
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo Wannneer ik laptop opstart heeft hij steeds de melding: er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\WINDOWS\system32\dgsqgpnp.dll Kan opgegeven module niet vinden. En wanneer ik setup van alkohol 120 % wil openen heeft hij weer dat het geen geldige win 32 toepassing is Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door forche, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hey, ik heb problemen met call of duty 2. als ik de game wil starten krijg ik een error die aangeeft dat ik een bestand mis, namelijk msvcr80.dll als het niet helemaal duidelijk is zal ik wel een screenshot van de error laten zien.
Laatste reactie door firecrack, -
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb Pokémon SoulSilver gedownload. De europese versie. En nu ik hem op me r4 heb gezet doet hij het wel, maar loopt ongv. om de 10/5 min vast. Dan bv als ik een huisje binnenloop dan krijg ik een zwart scherm met alleen maar muziek. Kan iemand mij hiermee helpen? Mvg, Floris
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35813.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ik heb dus need for speed shift gedownload en hij was klaar met downlaoden en instaleren. en toen ik de crack erin heb geplaatst wou ik hem spelen. maar toen kreeg ik steets een melding dat die niet meer werkte. hoe kan dit hoe kan ik dit oplossen?
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik heb hier een PS2 Slim staan ( Smalle PS2 ) en ik zou hier graag backups mee willen afspelen, nou heb ik op google het een en andere gelezen over swap magic, deze leek mij wel handig, Maar de filmpjes zijn heel onduidelijk. Zou iemand mij een vertrouwde download link van swap magic, een tutorial, en een uitleg over het blocken van de sensoren kunnen geven? Mvg. ... Is het ook mogelijk om backups te openen vanaf een externe hdd? Mvg.
Laatste reactie door Jaapi, -
Quake voor de WII
door Robin01- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb Quake voor de wii gedownload, maar ik weet niet hoe je die kan afspelen op de wii. Heeft er iemand ervaring mee? Ik maak gebruik van homebrew channel, maar weet niet welke bestanden op de SD kaart moet. Mijn Channel ziet het namelijk niet.
Laatste reactie door Robin01, -
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
ik ben aan het een wedstrijd aan het spelen en oppeens staat er niet verzenden je weet wel wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door Sander,