Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb deadliest catch alaska geïnstalleerd en het spel werkt goed maar zodra ik de throttle omhoog zet gaat mijn pc vanzelf opnieuw opstarten ????? als of iemand de stekker eruit trekt en dan weer erin ??!! Weet iemand wat er aan de hand is??
Laatste reactie door njahaaa, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Jack Keane 2 The Fire Within-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Jack Keane 2 The Fire Within-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Jack_Keane_2_The_Fire_Within-FLT Releasedatum: 28.06.13 Retail Datum: 28.06.13 Bron: DVD Grootte: 2,12 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Nordic Games Publishing Ontwikkeld door: Deck 13 Omschrijving Jack Keane is terug! En zijn nieuwste avontuur is nog meer fast-paced dan ooit tevoren! Enkele jaren na zijn laatste avontuur met Dr T, de ongelukkige maar onverbete…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] DARK-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]DARK-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: DARK-FLT Releasedatum: 4 juli 2013 Retail Datum: 3 juli 2013 Bestandsnaam: flt-dark Bron: Stream Grootte: 4.13 GB Genre: Stealth, actie role-playing Critici: N / A Uitgegeven door: Kalypso Ontwikkeld door: Realmforge Studios Omschrijving DARK is een unieke stealth-actie game met RPG-elementen, waarin je de rol van de ultieme jager: een vampier. Ambush je vijanden uit de schaduw, zwerven door de duisternis en gebruiken kr…
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hee Heeft iemand een paar serials voor Age of Empires 3 the asian dynasties voor mij want ik heb hem gedownload en wil hem graag tegen mijn broertje spelen maar ik heb maar 1 serial online kunnen vinden en dat werkt natuurlijk niet
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb Pokémon SoulSilver gedownload. De europese versie. En nu ik hem op me r4 heb gezet doet hij het wel, maar loopt ongv. om de 10/5 min vast. Dan bv als ik een huisje binnenloop dan krijg ik een zwart scherm met alleen maar muziek. Kan iemand mij hiermee helpen? Mvg, Floris
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hoi ik heb een vraag. Bij lotrbfme2 zit een multiplayermode. maar als ik die aanklik staat er de melding dat ik de game moet updaten. dat kan ik wel maar dan doet hij het niet meer. weet iemand hoe dit kan en hoe ik hem toch kan updaten? Alvast bedankt!
Laatste reactie door HanniebalIV, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Voor de mensen die niet goed weten hoe je DS games download... heb ik een handige handleiding: /Edit SPAM Slot, wij overleggen nog wat er gaat gebeuren.
Laatste reactie door zon_jeroen, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Zijn en multiplay (cracked) servers voor deze game? Gr,
Laatste reactie door Snorfietsman, -
Wat bedoel je met de crack, in de juiste map?
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, ik heb NBA 2K10 gekocht en moet zeggen dat ik het erg leuk vind! Ik speel nu in de 'my player' modus. Hierin moet je jezelf opwerken naar de op van de NBA. Nu zegt mijn 'manager' dat ik een team uit kan kiezen en dat hij staat achter de keus die ik maak. Mijn probleem is alleen: IK WEET NIET WAAR STAAT UIT WELKE TEAMS IK KAN KIEZEN!!! Ik heb alles bekeken, maar kon er niet uit. Wie kan mij helpen!!! Stuur een mailtje naar corjacobsen@hotmail.com voor tips. Ik hoop dat iemand me verder kan helpen! Bedankt!
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
Hallo, Ik heb net een spel gedownload en in de handleiding staat dat ik het bestand moet mounten iemand enig idee met welk programma ik dat moet doen en hoe??? Alvast bedankt voor de reacties Groetjes
Laatste reactie door steffris, -
assasins creed
door petie- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallo ik heb juist assasins creed gedownload :. maar ik heb nu een probleem. Het spel gaat echt traag. ??? :'( Is het mogelijk om dat te maken. zodat ik normaal kan spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door Erwin., -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb de game UFC undisputed 2010 voor de PS3. Op internet zag ik heel veel vechters die in de game zouden zitten, maar veel van die vechters kan ik niet zijn. Waaronder Marcus Jones, James mc Sweeney en nog een aantal die ik graag zou zijn. Ik zou graag weten hoe je deze vechters kan zijn(of unlocken). Ik ben namelijk al kampioen geworden in de heavy weight en de light heavy weight, maar kan deze vechters nog steeds niet.
Laatste reactie door mummy, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
nadat ik alles geinstalleerd heb en de update voor elkaar heb gekregen doet mijn muis vreemd bij het spel. Ik kan alleen maar 1 kant opdraaien en naar de lucht kijken en verder niks. Heeft iemand een idee???
Laatste reactie door katarina, -
guitar hero 3
door shadowwatch- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallo mensen, ik heb een vraagje kan je guitar hero 3 ook gwoon zonder gitaar spelen dus gwoon met de controller want dan hoef ik geen gitaar te kope:D
Laatste reactie door Markey54, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
ik had weer eens zien om deze titel te spelen dus ik heb hem gedownload. dan mount ik heb met magic ISO ik typ de key in alles gaat nog goed totdat ik op instal druk dan zegt hij dat ik eerst een andere installatie moet voltooien maar ik heb helemaal niks anders aan staan. hoe kan ik dit verhelpen?? alvast bedankt O0
Laatste reactie door r12dannys, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo ik heb een vraag is matrix online gratis geworden maar je hebt wel de spel nodig?
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] StarDrive-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Stardrive-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Stardrive-FLT Releasedatum: 26 april 2013 Retail Datum: 26 april 2013 Bestandsnaam: flt-stdr Bron: Scene Grootte: 1,10 GB Genre: Strategie, Indie Critici: N / A Uitgegeven door: Iceberg Interactive Ontwikkeld door: Zero Sum Games Omschrijving Stardrive zet een nieuwe benchmark voor de ’4 X Space Strategy ‘genre. Beginnend met een planeet en een klein aantal van de ruimte-waardige schepen, moet je voren te wagen…
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo medevrienden ik heb een vraag als iemand me kan helpen met LittleBigPlanet , Mijn vraag daarom is : Hoe je met meerdere spelers speelt :friends: op 1 PS3 met meerdere controllers Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Laatste reactie door geraldo13, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Dit ter info: ;D Kopieerslot Ubisoft na een dag gekraakt 08 maart 2010 | Pieterjan Van Leemputten De gloednieuwe kopieerbeveiliging die Ubisoft voor zijn games gebruikt is in minder dan 24 uur gekraakt. Volgens Infoaddict zette een releasegroup de gekraakte versie razendsnel online. Door de nieuwe kopieerbeveiliging (DRM) moeten spelers over een internetverbinding beschikken om het spel te spelen, ook al hebben de games zelf geen online multiplayermodus. Silent Hunter V is samen met Assassin’s Creed 2 het eerste spel waar de beveiliging werd toegepast. Het spel slaat de bestanden die je spelprestaties onthouden online op. Daardoor is een constante internetverbind…
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb vandaag cod 5 gekocht en ik speelde de miltiplayer. toen ging ik het spel patchen en na pacht 5 deed hij het nog maar na patch 5 zij hij steeds dat het common.mp.ff anders is dan de server en nu kan ik niet meer in de servers komen. :'( hoe los je dit op? alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
hallo ik heb tropico3 nu ben ik op zoek naar een serial voor dit spel. heb er een gevonden maar die werkt niet. alvast bedankt.
Laatste reactie door knabbelmoord, -
wacky races
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hallo, ik heb het spel wacky races, kan het gewoon installeren, maar als ik het op wil starten loopt m'n pc vast... weet iemand hoe dit komt? OS=vista
-
Cracked server
door headsh0t- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey mensen, Ik weet hoe ik een server moet maken op CoD5 1.2, maar hoe maak je de server cracked zodat ook CoD5 downloaders erop kunnen spelen? Gr.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik heb problemen met de R4kaart voor de DSi. DSMENUDAT, DSMENUINI en de map system heb ik overgeschreven naar mijn microSD. Daarna heb ik de europese versie gedownload van DS spel big brain academy en heb ik die ook toegevoegd aan mijn microSD. Bij starten van mijn DSi krijg ik een foutmelding. Je ziet zegmaar een soort van microSD verschijnen op het scherm met menu en ? er in. Kan iemand mij misschien helpen? Post Merge: juni 06, 2009, 08:09:47 pm Probleem is al verholpen. Sorry. Er is een speciale installatie nodig voor R4i!
Laatste reactie door Quadchrazs,