Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik wil graag een wireless headset voor de ps3, maar ik heb egt geen idee welke ik moet kopen en welke goed is enzo, Iemand heeft er een en is er tevreden over? Ik wil er zo'n 30-35 euro aan uitgeven. Groeten Joris.
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=42105.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Hoy het spel damnation lopt vast met touw en op mur klimen weet imand een oplosing Bedakt
Laatste reactie door Pctje, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hoi, ik heb net Warhammer mark of chaos gedownload. Ik heb hem uitgepakt met winrar en gekopieerd naar C:/programfiles/warhammer. De crack heb ik in de Bin map geplaatst. Als ik op AutoStarter klik krijk ik een beeld van het spel. Dan kan ik kiezen, play instal website info etc. Ik klik op install. Vervolgens krijk ik de volgende error: ERROR: can not locate instal location of 'warhammer mark of chaos' upgrade can not porceed. iemand een goed idee? bedankt O0
Laatste reactie door pelle64, -
psp probleem
door crimepjes94- 3 reacties
- 1,3k weergaven
hallo ik heb psp lite en die heb ik vanmorge geupdate naar 6.20 ,maar er is iets niet goed ik kan geen spellen meer spele ? en hoe kan ik terug naar de oudere versie's
-
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Wie heeft er 1 voor me, Let op V1.1 !
Laatste reactie door Mussie, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo als ik online wil spelen met soldier of fortune kom het vaak voor dat als ik in het veld sta niks kan doen en de andere zie ik wel spelen heb iemand daar nog last van want komt vaak voor. en kan ik daar nog wat aan doen.
Laatste reactie door panter36, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Beste forum leden. Ik heb een tijdje geleden Racedriver Grid gedownload.. Nu ben ik bij seizoen 9 en heb ik alleen nog maar de keuze van een on board camera,klopt dit!! Bij de eerdere seizoenen kon je nog een andere camera kiezen,ik rij het liefst dat je de auto op de voorgrond ziet namelijk. Zo'n on board camera vindt ik helemaal niks en het was juist een super spel....maar door die camera vind ik er niks meer aan.... Zijn er nog meer van dit soort spellen te vinden??? Thanxs
Laatste reactie door chevycaprice, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb een probleempje... Zodra ik in Call of Duty Modern Warfare 3 een Dedicated server wil joinen gaat er iets fout. Zodra ik join laad de map en spawn ik gewoon, daarna werkt alles prima voor 5/10 seconden. Waarna de hele map en alle spelers laggen en blijven staan waardoor ik uit de server gegooid wordt gevolgd door de melding: "Unable to connect" of "Connection lost" o.i.d. Maar wanneer ik op de "gewone" servers ga spelen is er niks aan de hand en loopt alles prima. Ik heb geen last van extra lagg of andere rare fratsen. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik heb al het een en ander gegoogled maar geen juist antwoord gevonden wat mij heeft geholpen... O…
Laatste reactie door KianYu, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
ik heb onlangs alexander gedownload via torrent en op een virtuele schijf gezet maar telkens ik het wil opstarten vraagt hij naar de cd kan iemand mij helpen ?
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb Mario & Sonic op de olympische winterspelen via een NZB gedownload, op de HD via USB gezet en gestart met Neogamma 7. Het spel werkt maar nu krijg ik een vertekend beeld. De bovenste rand van het beeld komt onder in het scherm. Weet iemand hoe dit komt en wat ik er aan kan doen. Many thanks Eric
Laatste reactie door eric1969, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Guacamelee Gold Edition Cracked-3DM [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Guacamelee Gold Edition Cracked-3 DM Release-informatie Groep : 3 DM (P2P) Release naam: Guacamelee.Gold.Edition.Cracked-3 DM Releasedatum: 9 augustus 2013 Retail Datum: 8 augustus 2013 Bestandsnaam: Guacamelee.Gold.Edition.Cracked-3 DM Bron: Stream Grootte: 620 MB Genre: Actie, Avontuur, Indie, Platformer Critici: 9.1/10 Uitgegeven door: DrinkBox Studios Ontwikkeld door: DrinkBox Studios Omschrijving Guacamelee! Gold Edition is een Metroid-Vania stijl actie-platfor…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik heb de sims levensverhalen gedownload en op een cd gebrand. Nu wilde ik hem installeren maar op 38% blijft hij steken. Er komt een bericht met: Er is een probleem opgetreden tijdens het kopiëren van het bestand 'TSData/Res/UI/ui.package'. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Laatste reactie door inekea, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo medevrienden ik heb een vraag als iemand me kan helpen met LittleBigPlanet , Mijn vraag daarom is : Hoe je met meerdere spelers speelt :friends: op 1 PS3 met meerdere controllers Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Laatste reactie door geraldo13, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Zijn en multiplay (cracked) servers voor deze game? Gr,
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, De titel zal wel vaag overkomen, maar ik zal het even uitleggen... Ik heb sinds zondag Battlefield 3 voor de xbox (en vind het echt een geweldig spel). Ik heb me aangemeld voor die battlelog funtie en ik zag dat ik de serverlijst kan zien van de pc. Ik vroeg me af of ik nu, als ik Battlefield (illigaal) op de pc heb, zou ik hem dan kunnen spelen via mijn battlelog accaunt, dat geactiveerd is met een legale versie van het spel (voor de xbox)
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
ik ben aan het een wedstrijd aan het spelen en oppeens staat er niet verzenden je weet wel wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door Sander, -
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb Pokémon SoulSilver gedownload. De europese versie. En nu ik hem op me r4 heb gezet doet hij het wel, maar loopt ongv. om de 10/5 min vast. Dan bv als ik een huisje binnenloop dan krijg ik een zwart scherm met alleen maar muziek. Kan iemand mij hiermee helpen? Mvg, Floris
Wat bedoel je met de crack, in de juiste map?
Laatste reactie door Tom, -
guitar hero 3
door shadowwatch- 2 reacties
- 1,3k weergaven
hallo mensen, ik heb een vraagje kan je guitar hero 3 ook gwoon zonder gitaar spelen dus gwoon met de controller want dan hoef ik geen gitaar te kope:D
Laatste reactie door Markey54, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hoi ik heb een vraag. Bij lotrbfme2 zit een multiplayermode. maar als ik die aanklik staat er de melding dat ik de game moet updaten. dat kan ik wel maar dan doet hij het niet meer. weet iemand hoe dit kan en hoe ik hem toch kan updaten? Alvast bedankt!
Laatste reactie door HanniebalIV, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
ik heb deadliest catch alaska geïnstalleerd en het spel werkt goed maar zodra ik de throttle omhoog zet gaat mijn pc vanzelf opnieuw opstarten ????? als of iemand de stekker eruit trekt en dan weer erin ??!! Weet iemand wat er aan de hand is??
Laatste reactie door njahaaa, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38646.0[/iurl]
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hee Heeft iemand een paar serials voor Age of Empires 3 the asian dynasties voor mij want ik heb hem gedownload en wil hem graag tegen mijn broertje spelen maar ik heb maar 1 serial online kunnen vinden en dat werkt natuurlijk niet
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] DARK-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]DARK-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: DARK-FLT Releasedatum: 4 juli 2013 Retail Datum: 3 juli 2013 Bestandsnaam: flt-dark Bron: Stream Grootte: 4.13 GB Genre: Stealth, actie role-playing Critici: N / A Uitgegeven door: Kalypso Ontwikkeld door: Realmforge Studios Omschrijving DARK is een unieke stealth-actie game met RPG-elementen, waarin je de rol van de ultieme jager: een vampier. Ambush je vijanden uit de schaduw, zwerven door de duisternis en gebruiken kr…
Laatste reactie door Vraagbaak,