Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,3k weergaven
ik ben aan het een wedstrijd aan het spelen en oppeens staat er niet verzenden je weet wel wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door Sander, -
wacky races
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 1,3k weergaven
hallo, ik heb het spel wacky races, kan het gewoon installeren, maar als ik het op wil starten loopt m'n pc vast... weet iemand hoe dit komt? OS=vista
-
Hallo, Ik heb net een spel gedownload en in de handleiding staat dat ik het bestand moet mounten iemand enig idee met welk programma ik dat moet doen en hoe??? Alvast bedankt voor de reacties Groetjes
Laatste reactie door steffris, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
nadat ik alles geinstalleerd heb en de update voor elkaar heb gekregen doet mijn muis vreemd bij het spel. Ik kan alleen maar 1 kant opdraaien en naar de lucht kijken en verder niks. Heeft iemand een idee???
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Zijn en multiplay (cracked) servers voor deze game? Gr,
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik zou graag een guild site willen maken voor me WoW guild, en die noemt <Hollands Bloed>. en ik zou er graag .powerguild.net achter willen hebben. Dus zo, hollandsbloed.powerguild.net maar ik kan die powerguild.net niet vinden in de lijst! kijk maar eens even. http://www.forumotion.com/ Dan zie je rechtsvanboven 'Create a free forum'. klik erop. dan gwn op een skin klikken, dan 'Doorgaan'. Dan zie je ergens een lijst met allemaal adressen, bij 'Forum Imformations'. Daar zie je ergens staan: Internet Address of your forum : (at least 4 characters) dan zie je op het einde van die balk adressen staan. daar staat ie niet tussen. Hoe ka…
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
heb je voor metroid trilogy een patch nodig voor usb loader men andere spellen doen het en metroid trilogy niet wat moet ik nu doen kan iemand me helpen dank je als het lukt?
Laatste reactie door geraldo13, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
ik had weer eens zien om deze titel te spelen dus ik heb hem gedownload. dan mount ik heb met magic ISO ik typ de key in alles gaat nog goed totdat ik op instal druk dan zegt hij dat ik eerst een andere installatie moet voltooien maar ik heb helemaal niks anders aan staan. hoe kan ik dit verhelpen?? alvast bedankt O0
Laatste reactie door r12dannys, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Guacamelee Gold Edition Cracked-3DM [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Guacamelee Gold Edition Cracked-3 DM Release-informatie Groep : 3 DM (P2P) Release naam: Guacamelee.Gold.Edition.Cracked-3 DM Releasedatum: 9 augustus 2013 Retail Datum: 8 augustus 2013 Bestandsnaam: Guacamelee.Gold.Edition.Cracked-3 DM Bron: Stream Grootte: 620 MB Genre: Actie, Avontuur, Indie, Platformer Critici: 9.1/10 Uitgegeven door: DrinkBox Studios Ontwikkeld door: DrinkBox Studios Omschrijving Guacamelee! Gold Edition is een Metroid-Vania stijl actie-platfor…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Need for speed
door GroteBizon- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik heb need for speed undercover gedownload. Daarna uitgepakt en geïnstaleerd. Nu heb ik het volgende probleem: als ik het spel wil spelen komt er een melding: Contorleer je registratiecode en voer hem opniew in. Voer de registratiecode die je vindt op de achterzijde van de handleiding of de verpakking zorgzulding in. Als ik mijn code invoer dan zegt ie dat hij niet juist is. Wat nu? Grs
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Dit ter info: ;D Kopieerslot Ubisoft na een dag gekraakt 08 maart 2010 | Pieterjan Van Leemputten De gloednieuwe kopieerbeveiliging die Ubisoft voor zijn games gebruikt is in minder dan 24 uur gekraakt. Volgens Infoaddict zette een releasegroup de gekraakte versie razendsnel online. Door de nieuwe kopieerbeveiliging (DRM) moeten spelers over een internetverbinding beschikken om het spel te spelen, ook al hebben de games zelf geen online multiplayermodus. Silent Hunter V is samen met Assassin’s Creed 2 het eerste spel waar de beveiliging werd toegepast. Het spel slaat de bestanden die je spelprestaties onthouden online op. Daardoor is een constante internetverbind…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo lezer, Ik heb Football Manager 07 al een flinke tijd en ik had gezien dat er een patch was; de zogenoemde 7.0.2 Patch Hiermee kan je je eigen database maken. Overige Informatie: Ik heb een crack gepatcht aangezien ik de cd-rom al een tijd kwijt ben. En toen ik de normale .exe had gepatcht vroeg hij om een cd die ik niet meer heb. Het spel heeft een aantal kleine aanpassingen zoals nederlandse taal, andere achtergrond etc. Mijn probleem: Toen ik de crack aan het patchen was ging alles prima... geen errors etc. Daarna opende ik de 'data editor' en ik opende de '' 700 '' database (de originele database). Daarmee ging ik aan de slag zodat Cronaldo en Kaká e…
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, ik heb een poostje geleden het spel The Witcher gekocht... Maar nu weet ik niet of het spel gratis te spelen is of betaald. Kan iemand mij informeren? Greetz, Demy.
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hallo allemaal ik heb de laatste tijd veel geprobeerd op cracked servers te spelen voor cod 4 maar ik krijg altijd de melding :iets van een global punkbuster guidban ofzoiet ... kan ik dit verhelpen?? of zijn er gecrackte servers zonder punkbuster?
Laatste reactie door snor1991, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Ik weet dat dit Mss al gevraagd is maar... :duivel: Als ik Mijn GTA SA Installeer en dan Crack Probeer ik hem te spelen... En het werkt niet Het start niet eens op Ik heb al 3 andere cracks Geprobeerd en het werkt nog steeds niet. Nog wat extra: Mijn Copland Mod werkt ook niet, Moet ik een nieuwe GTA Downloaden of Niet Opnieuw proberen te installeren deed ik ook al! >
Laatste reactie door miran102, -
Quake voor de WII
door Robin01- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb Quake voor de wii gedownload, maar ik weet niet hoe je die kan afspelen op de wii. Heeft er iemand ervaring mee? Ik maak gebruik van homebrew channel, maar weet niet welke bestanden op de SD kaart moet. Mijn Channel ziet het namelijk niet.
Laatste reactie door Robin01, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] DARK-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]DARK-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: DARK-FLT Releasedatum: 4 juli 2013 Retail Datum: 3 juli 2013 Bestandsnaam: flt-dark Bron: Stream Grootte: 4.13 GB Genre: Stealth, actie role-playing Critici: N / A Uitgegeven door: Kalypso Ontwikkeld door: Realmforge Studios Omschrijving DARK is een unieke stealth-actie game met RPG-elementen, waarin je de rol van de ultieme jager: een vampier. Ambush je vijanden uit de schaduw, zwerven door de duisternis en gebruiken kr…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb de game UFC undisputed 2010 voor de PS3. Op internet zag ik heel veel vechters die in de game zouden zitten, maar veel van die vechters kan ik niet zijn. Waaronder Marcus Jones, James mc Sweeney en nog een aantal die ik graag zou zijn. Ik zou graag weten hoe je deze vechters kan zijn(of unlocken). Ik ben namelijk al kampioen geworden in de heavy weight en de light heavy weight, maar kan deze vechters nog steeds niet.
Laatste reactie door mummy, -
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
Beste forum leden. Ik heb een tijdje geleden Racedriver Grid gedownload.. Nu ben ik bij seizoen 9 en heb ik alleen nog maar de keuze van een on board camera,klopt dit!! Bij de eerdere seizoenen kon je nog een andere camera kiezen,ik rij het liefst dat je de auto op de voorgrond ziet namelijk. Zo'n on board camera vindt ik helemaal niks en het was juist een super spel....maar door die camera vind ik er niks meer aan.... Zijn er nog meer van dit soort spellen te vinden??? Thanxs
Laatste reactie door chevycaprice, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
ik heb vandaag cod 5 gekocht en ik speelde de miltiplayer. toen ging ik het spel patchen en na pacht 5 deed hij het nog maar na patch 5 zij hij steeds dat het common.mp.ff anders is dan de server en nu kan ik niet meer in de servers komen. :'( hoe los je dit op? alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, ik heb NBA 2K10 gekocht en moet zeggen dat ik het erg leuk vind! Ik speel nu in de 'my player' modus. Hierin moet je jezelf opwerken naar de op van de NBA. Nu zegt mijn 'manager' dat ik een team uit kan kiezen en dat hij staat achter de keus die ik maak. Mijn probleem is alleen: IK WEET NIET WAAR STAAT UIT WELKE TEAMS IK KAN KIEZEN!!! Ik heb alles bekeken, maar kon er niet uit. Wie kan mij helpen!!! Stuur een mailtje naar corjacobsen@hotmail.com voor tips. Ik hoop dat iemand me verder kan helpen! Bedankt!
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb het spel Grand Slam Tennis en speel ook online, nou wilde ik weten wie nog meer online speelt, dan kunnen we tegen elkaar.. Mijn naam op het spel is: Alathea Je kan me altijd een mailtje sturen: mlagendijk(at)versatel(dot)nl Ik hoop dat meerdere mensen online spelen! Groetjes, Marith [modbreak=Fredpascal]e-mail aangepast tegen spambots.[/modbreak]
Laatste reactie door Marith, -
port forwarden
door robby0908- 0 reacties
- 1,2k weergaven
ik wil dus online gaan met een bepaalde game en ik wil mijn router forwarden maar op portforward.com staat hij daar niet bij dus vraag ik het maaar hier:wat moet ik nog meer aankruisen/is het mis en indien ja hoe moet het Post Merge: december 31, 2008, 01:55:13 pm als je het niet goed ziet : http://www.procyclingmanager.com/forum/index.php/topic,56882.msg1643295.html#new onderaan de pagina
Laatste reactie door robby0908, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] StarDrive-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Stardrive-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Stardrive-FLT Releasedatum: 26 april 2013 Retail Datum: 26 april 2013 Bestandsnaam: flt-stdr Bron: Scene Grootte: 1,10 GB Genre: Strategie, Indie Critici: N / A Uitgegeven door: Iceberg Interactive Ontwikkeld door: Zero Sum Games Omschrijving Stardrive zet een nieuwe benchmark voor de ’4 X Space Strategy ‘genre. Beginnend met een planeet en een klein aantal van de ruimte-waardige schepen, moet je voren te wagen…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb the sims 2 gedownload. in een exe bestandje maar hij doet raar. als ik hem aanklik komt er alleen een kruisje :\ maar wat moet ik nu precies doen?
Laatste reactie door headsh0t,
