Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Anomaly 2-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Anomalie 2-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Anomaly.2-RELOADED Releasedatum: 15 mei 2013 Retail Datum: 15 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-anmly2 Bron: Stream Grootte: 2,47 GB Genre: Actie, Avontuur, Strategie, Indie Critici: N / A Uitgegeven door: 11 bit studios SA Ontwikkeld door: 1…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Viking Battle for Asgard MULTi7-PROPHET [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Viking Battle for Asgard MULTi7-PROPHET Release-informatie Groep : PROFEET (Scene) Release naam: Viking.Battle.for.Asgard.MULTi7-PROPHET Releasedatum: 27 april 2013 Retail Datum: 27 april 2013 Bestandsnaam: Viking.Battle.for.Asgard. MULTi7-PROPHET Bron: DVD Grootte: 4 GB Genre: Actie Gewest: Gratis Uitgever: Sega Developer: Creative Assembly Omschrijving Een felle strijd vindt plaats in het rijk van de Noorse Goden. De godin Hel is verbannen voor het trotse…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
sims 2 niet spelen
door Plinna- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal! Ik heb de sims 2 via utorrent gedownload. Dat liep allemaal gesmeerd. Nu wil ik het natuurlijk ook graag spelen. Als ik hem open krijg ik deze foutmelding: A required resource was not found please re-instal Kan iemand mij hierbij helpen? Ik gebruik een Mac computer groetjes
Laatste reactie door joppesmurf, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Fist Puncher-BACKLASH [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Vuist Puncher-BACKLASH Release-informatie Groep : BACKLASH (Scene) Release naam: Fist_Puncher-BACKLASH Releasedatum: 20 juni 2013 Retail Datum: 21 juni 2013 Bestandsnaam: blhfpu Bron: DVD Grootte: 153 MB Genre: Indie Fighter Critici: 7.3/10 Uitgegeven door: Team2Bit Ontwikkeld door: Team2Bit Omschrijving Vuist Puncher volgt een team van burgerwachten onder leiding van Dr Karate, wereldberoemde neurochirurg en zwarte band, omdat ze onnodige operaties op de misdaad heren die een we…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 4 reacties
- 1,1k weergaven
Beste forum leden. Ik heb een tijdje geleden Racedriver Grid gedownload.. Nu ben ik bij seizoen 9 en heb ik alleen nog maar de keuze van een on board camera,klopt dit!! Bij de eerdere seizoenen kon je nog een andere camera kiezen,ik rij het liefst dat je de auto op de voorgrond ziet namelijk. Zo'n on board camera vindt ik helemaal niks en het was juist een super spel....maar door die camera vind ik er niks meer aan.... Zijn er nog meer van dit soort spellen te vinden??? Thanxs
Laatste reactie door chevycaprice, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hey, Ik heb PES 2009 gedownload, de ripped editie. Nu wil ik installeren en geeft ie dit aan: http://img90.imageshack.us/my.php?image=pes2009.jpg MVG Thijs93
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,28190.msg120424#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een mac versie 10.5.8 Ik heb zojuist met vuze de sims 3 gedownload, maar al open ik de schijf staat er een verboden teken voor het instalatieprogramma, en al druk ik erop geeft die aan: U kunt het programma de sims 3 instalatiehulpprogramma niet openen, omdat het niet word ondersteunt door deze architectuur. Hoe kom ik van dit probleem af en kan ik normaal de sims 3 downloaden? Met vriendelijke groet,
Laatste reactie door Brittlovesyou, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi, ik heb net Warhammer mark of chaos gedownload. Ik heb hem uitgepakt met winrar en gekopieerd naar C:/programfiles/warhammer. De crack heb ik in de Bin map geplaatst. Als ik op AutoStarter klik krijk ik een beeld van het spel. Dan kan ik kiezen, play instal website info etc. Ik klik op install. Vervolgens krijk ik de volgende error: ERROR: can not locate instal location of 'warhammer mark of chaos' upgrade can not porceed. iemand een goed idee? bedankt O0
Laatste reactie door pelle64, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ik heb een philips surround systeem op mijn tv (sony bravia) maar nu hoor ik het geluid prima als ik gewoon tv kijken tot ik op mijn ps3 wil dan hoor je niks meer. maar met welk kabeltje moet ik die twee aan elkaar connecten? gr Wouter alvast bedankt O0
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30674.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/board,15.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, ik heb NBA 2K10 gekocht en moet zeggen dat ik het erg leuk vind! Ik speel nu in de 'my player' modus. Hierin moet je jezelf opwerken naar de op van de NBA. Nu zegt mijn 'manager' dat ik een team uit kan kiezen en dat hij staat achter de keus die ik maak. Mijn probleem is alleen: IK WEET NIET WAAR STAAT UIT WELKE TEAMS IK KAN KIEZEN!!! Ik heb alles bekeken, maar kon er niet uit. Wie kan mij helpen!!! Stuur een mailtje naar corjacobsen@hotmail.com voor tips. Ik hoop dat iemand me verder kan helpen! Bedankt!
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
weet iemand waar ik zelda twilight princess voor de wii kan downloaden en dat hij het dan ook doet want ik heb het nu al 2 keer geprobeerd en hij doet het steeds niet (het liefst iemand die hem daar ook gedownload heeft en het bij diegene ook doet dan is hij uitgeprobeerd en doet hij het zeker en hoef ik geen cd's te verspillen ;D) ik download met nieuwsserver (nzb) dus het liefste een nzb site
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Iedere keer als ik Wii Radio opstart, kan ik geen zenders vinden, krijg de melding stream error. Met versie 0.6 heb ik dit probleem ook. Iemand die dit probleem herkent?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Weet iemand een goede crack voor Heroes of Might and Magic V Cracken
Laatste reactie door Jeroen, -
fm 2010 voor ps3
door mummy- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hey, Fm 2010 is helaas nog niet voor de ps3, maar weet iemand of hij daarvoor nog zou kunnen uitkomen?
Laatste reactie door mummy, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo,Ik heb laatst Medal of Honor 2010 gedownload, maar ik heb een probleem. Hij doet het niet. Ik heb alles gedaan wat ik kon bedenken, nieuwe cracks, andere serials etc etc. Heb het resident chield van AVG uitgezet en via de opdrachtpromp : "bcdedit.exe set current nx alwaysoff" Het vreemde is dat ik het 1x heb kunnen spelen, als ik nu moh.exe opstart, zie ik zo'n klein blauw rondje bij mijn muisaanwijzer dat na 5 seconden weer verdwijnt en voor de rest gebeurd er niks. Kan iemand mij misschien helpen!?!?! Greetz
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb de game UFC undisputed 2010 voor de PS3. Op internet zag ik heel veel vechters die in de game zouden zitten, maar veel van die vechters kan ik niet zijn. Waaronder Marcus Jones, James mc Sweeney en nog een aantal die ik graag zou zijn. Ik zou graag weten hoe je deze vechters kan zijn(of unlocken). Ik ben namelijk al kampioen geworden in de heavy weight en de light heavy weight, maar kan deze vechters nog steeds niet.
Laatste reactie door mummy, -
just cause 2
door petie- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hallo Ik ben urenlang op zoek naar een product key voor het spel; just cause 2, maar ik heb er nog altijd geen goeie gevonden. Kan er mij iemand helpen a.u.b.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hey ik heb een vraag als iemand zijn account weg doet voor cabal online EU. Als iemand `m weg doet heb ik een vraag als ik `m alsjeblieft mag hebben. Dit is waarom. Ik had een lvl 109 WA en nu is mijn account weg en kan niet meer inloggen ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen en daarom vraag ik als iemand toch zijn account weg doet `m alsjeblieft mag hebben. Met vriendelijke groeten Gerald,
Laatste reactie door geraldo13, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35976.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Dialogen in games
door sCd- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb een probleem met de dialogen in games. Sinds een tijdje heb ik dat ik de dialogen in games niet meer hoor. Het rare is dat als ik met de neus bovenop de persoon die iets zegt sta, hoor ik het wel. Loop ik weg hoor ik helemaal niks meer, hetzelfde bij cutscenes. Voor de rest doet het geluid gewoon prima. Komt iemand dit toevallig bekend voor en/of weet iemand wat het probleem is? Bij voorbaat dank. Ps: Dit is niet bij één game, maar bij alle. Het ligt dus aan mijn pc zelf.
Laatste reactie door iRhape, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
^-^ Post Merge: juni 09, 2009, 04:32:09 pm Hihi
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
nadat ik alles geinstalleerd heb en de update voor elkaar heb gekregen doet mijn muis vreemd bij het spel. Ik kan alleen maar 1 kant opdraaien en naar de lucht kijken en verder niks. Heeft iemand een idee???
Laatste reactie door katarina,