Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik zou graag een guild site willen maken voor me WoW guild, en die noemt <Hollands Bloed>. en ik zou er graag .powerguild.net achter willen hebben. Dus zo, hollandsbloed.powerguild.net maar ik kan die powerguild.net niet vinden in de lijst! kijk maar eens even. http://www.forumotion.com/ Dan zie je rechtsvanboven 'Create a free forum'. klik erop. dan gwn op een skin klikken, dan 'Doorgaan'. Dan zie je ergens een lijst met allemaal adressen, bij 'Forum Imformations'. Daar zie je ergens staan: Internet Address of your forum : (at least 4 characters) dan zie je op het einde van die balk adressen staan. daar staat ie niet tussen. Hoe ka…
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
heb je voor metroid trilogy een patch nodig voor usb loader men andere spellen doen het en metroid trilogy niet wat moet ik nu doen kan iemand me helpen dank je als het lukt?
Laatste reactie door geraldo13, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik heb geprobeerd om een CoD4 server te starten, maar het wil niet helemaal lukken zoals het hoort. Als mensen mijn server willen joinen, krijgen ze na een paar seconden 'server connection timed out'. Ik denk dat het komt doordat de poort 28960 UDP niet open staat. 28960 UDP en TCT staan er allebij in met toegang geactiveerd, dus hij zou open moeten staan, maar met een port checker zegt hij dat UDP niet open staat. Of misschien ligt het ergens anders aan? Kan iemand mij misschien helpen? MVG headsh0t.
Laatste reactie door gangstermo, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
ik heb dus need for speed shift gedownload en hij was klaar met downlaoden en instaleren. en toen ik de crack erin heb geplaatst wou ik hem spelen. maar toen kreeg ik steets een melding dat die niet meer werkte. hoe kan dit hoe kan ik dit oplossen?
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Wie oh wie kan mij helpen aan een geldige registratiecode voor C&c3 uprising. Ik heb verschillende cracks geprobeerd maar blijft hetzelfde aangeven. Registratiecode ongeldig. Ik hoor graag van jullie
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Weet iemand een goede crack voor Heroes of Might and Magic V Cracken
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hey! ik heb Pes 2010 een paar maanden geleden nog kunnen spelen op mijn windows 7, maar als ik de disc er nu in doe, krijg ik niet dat de game automatisch start. Als ik kijk bij Deze Computer staat er ook niet vermeld dat de disc van pes er inzit. Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Groeten
-
Call of duty 4
door gangstermo- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik zoek Call of duty 4 server die private is en zonder Pb ik had ook nog probleem met Pb mishcien als we die oplossen dat ik in PB servers kan komen en ik heb al de foto maar hoe 'kan ik uploaden dat ik ze her kan plaatsen :S
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Anomaly 2-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Anomalie 2-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Anomaly.2-RELOADED Releasedatum: 15 mei 2013 Retail Datum: 15 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-anmly2 Bron: Stream Grootte: 2,47 GB Genre: Actie, Avontuur, Strategie, Indie Critici: N / A Uitgegeven door: 11 bit studios SA Ontwikkeld door: 1…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb het spel Grand Slam Tennis en speel ook online, nou wilde ik weten wie nog meer online speelt, dan kunnen we tegen elkaar.. Mijn naam op het spel is: Alathea Je kan me altijd een mailtje sturen: mlagendijk(at)versatel(dot)nl Ik hoop dat meerdere mensen online spelen! Groetjes, Marith [modbreak=Fredpascal]e-mail aangepast tegen spambots.[/modbreak]
Laatste reactie door Marith, -
- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Dag iedereen, Wil iemand een torrent van het spel FUEL voor Vista zoeken Pour Moi? :s Want er is iets met Garpid 199 ofzoiets ;P Thanks alvast!
Laatste reactie door Karel!, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo, -weten jullie een site waar ik auto's kan vinden ( wat leuke bekende merken) -Hoe ik deze kan toevoegen aan gta IV gr stefjuh
Laatste reactie door Jeroen, -
port forwarden
door robby0908- 0 reacties
- 1,3k weergaven
ik wil dus online gaan met een bepaalde game en ik wil mijn router forwarden maar op portforward.com staat hij daar niet bij dus vraag ik het maaar hier:wat moet ik nog meer aankruisen/is het mis en indien ja hoe moet het Post Merge: december 31, 2008, 01:55:13 pm als je het niet goed ziet : http://www.procyclingmanager.com/forum/index.php/topic,56882.msg1643295.html#new onderaan de pagina
Laatste reactie door robby0908, -
Online gaming
door gluon- 4 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo ik heb sinds vorige week een nieuwe computer na (jawel) 9 jaar dus heb er een flinke lading games op gegooit maar ik vroeg me nog af of er tegenwoordig nog games zijn die ik (illegaal) online kan spelen Vroeger speelde ik namelijk altijd CoD2 en Battlefield 2 en toen had je nog gewoon private servers Mijn broer zei dat tegenwoordig alles te goed beveiligt
Laatste reactie door gluon, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
ik heb the sims 2 gedownload. in een exe bestandje maar hij doet raar. als ik hem aanklik komt er alleen een kruisje :\ maar wat moet ik nu precies doen?
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een mac versie 10.5.8 Ik heb zojuist met vuze de sims 3 gedownload, maar al open ik de schijf staat er een verboden teken voor het instalatieprogramma, en al druk ik erop geeft die aan: U kunt het programma de sims 3 instalatiehulpprogramma niet openen, omdat het niet word ondersteunt door deze architectuur. Hoe kom ik van dit probleem af en kan ik normaal de sims 3 downloaden? Met vriendelijke groet,
Laatste reactie door Brittlovesyou, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo, Sinds vandaag heb ik de error op cod4 als ik ong. 2/4 minuten speel, iw3mp.exe, ik heb heel google al afgezocht en al van alles geprobeert, maar ik krijg het probleem niet verholpen. Nu had iemand het over geluidskaart update, ik heb everest gedownload, en ik dacht dat dit mijn geluidskaart was: nVIDIA MCP73 - High Definition Audio Controller PCI Zou iemand mij kunnen helpen met dit probeem, en mij kunnen helpen met het updaten van mijn geluidskaart, ik weet niet hoe dat moet. MvG Bryan
Laatste reactie door jensu_4, -
hallo iedereen. Ik heb een keer gta 4 gedownload en geinstalleerd maar toen ging hij heel sloom en was er een gedoe met frame rates. Het is me toen niet gelukt het normaal te kunnen spelen en nu ben ik van plan hem te gaan kopen. De vraag is nu doet hij het dan wel? Bedankt.
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Beste mensen ik had cod mw 2 gedownload maar multiplayer doet niet, had ik ook wel verwacht maar zijn er ook mogelijkheden om wel mp te kunnen spelen? of moet ik dan een andere downloaden met multiplayer ofzo erin? alvast bedankt!! Groet'n ;D
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Hallo Als ik cod5 opstart krijg ik een zwart scherm hoe kan ik dit oplossen? Mijn videokaart is Ait Radeon Xpress 200M
Laatste reactie door Heisenberg, -
JONAS ds
door DemiLoJBfan- 0 reacties
- 1,3k weergaven
heeft iemand JONAS op de DS?? ik kom niet verder bij de kist van Episode 1 weet iemand hoe ik daar verder kom?
Laatste reactie door DemiLoJBfan, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Ik heb een versie van COD4 van Razor1911, maar na installatie wil de single play mode niet opstarten. De foutmelding is: Het bestand iw3sp.exe werkt niet meer. Er is een fout in het programma opgetreden waardoor het programma niet meer goed werkt. Het programma wordt afgesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is. De multiplayer mode doet het wel, maar die hoef ik niet. Iemand een oplossing?
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb star wars knight of the old republic gedownload en als ik hem run: Geeft die een berichtje dat er een fout is opgetreden (Niet/wel verzenden) Ik had daarvoor weer het zelfde probleem weet iemand hoe ik dat kan fixe?
Laatste reactie door mannetje123, -
DTM Race Driver 3
door Bapao11- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik ben op zoek naar een goede torrent van DTM RD3. Heb het vroeger helemaal plat gespeeld en wil het graag nog eens doen . Als iemand een goede torrent weet, stuur maar een privebericht. Bedankt!
Laatste reactie door Bapao11, -
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Is er voor Call Of Duty 5 v1.5 al een crack/lanfix uit? Ik heb gezocht alleen kan het niet vinden Weet iemand er eentje? alvast bedankt.
Laatste reactie door Robin,