Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Ik heb geprobeerd om een CoD4 server te starten, maar het wil niet helemaal lukken zoals het hoort. Als mensen mijn server willen joinen, krijgen ze na een paar seconden 'server connection timed out'. Ik denk dat het komt doordat de poort 28960 UDP niet open staat. 28960 UDP en TCT staan er allebij in met toegang geactiveerd, dus hij zou open moeten staan, maar met een port checker zegt hij dat UDP niet open staat. Of misschien ligt het ergens anders aan? Kan iemand mij misschien helpen? MVG headsh0t.
Laatste reactie door gangstermo, -
sims 2 niet spelen
door Plinna- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal! Ik heb de sims 2 via utorrent gedownload. Dat liep allemaal gesmeerd. Nu wil ik het natuurlijk ook graag spelen. Als ik hem open krijg ik deze foutmelding: A required resource was not found please re-instal Kan iemand mij hierbij helpen? Ik gebruik een Mac computer groetjes
Laatste reactie door joppesmurf, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik heb hier een PS2 Slim staan ( Smalle PS2 ) en ik zou hier graag backups mee willen afspelen, nou heb ik op google het een en andere gelezen over swap magic, deze leek mij wel handig, Maar de filmpjes zijn heel onduidelijk. Zou iemand mij een vertrouwde download link van swap magic, een tutorial, en een uitleg over het blocken van de sensoren kunnen geven? Mvg. ... Is het ook mogelijk om backups te openen vanaf een externe hdd? Mvg.
Laatste reactie door Jaapi, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
hey ik heb sinds gister mijn ps3 en ik ben nu bezig met uncharted 2 online... Ik vroeg me af hoe kies ik een wapenuitrusting? Ik heb al lvl 4 maar ik kan nergens wapens of perks kopen ofzo.. En als ik bij de winkel kijk staat er dat ik het spel uitgespeeld moet hebben voor zo'n wapen... Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door dinges123, -
Hoe kan ik GTA SA MP hoe kan ik het gebruiken (werkt niet op me vista)
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 1,2k weergaven
heeft iemand tips of hoe ik het op vista kan gebruiken? want hij blijft maar eeuwig laden...
-
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Jack Keane 2 The Fire Within-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Jack Keane 2 The Fire Within-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Jack_Keane_2_The_Fire_Within-FLT Releasedatum: 28.06.13 Retail Datum: 28.06.13 Bron: DVD Grootte: 2,12 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Nordic Games Publishing Ontwikkeld door: Deck 13 Omschrijving Jack Keane is terug! En zijn nieuwste avontuur is nog meer fast-paced dan ooit tevoren! Enkele jaren na zijn laatste avontuur met Dr T, de ongelukkige maar onverbete…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
hallo, ik heb de sims 3 gedownload en alles werkt heel goed. nou vind ik dat er niet zulke leuke kapsels zijn, dus ik wou er meer downloaden. op de site van de sims 3 kan het niet, want om in te loggen heb je een registratiecode nodig en die heb ik niet, dus ging ik op een andere site downloaden. dat lukte goed want het waren plaatjes van een sim tekentje en het was een: creaties van de sims 3 besetand. ik klikte erop en hij ging gewoon installeren enzo, alles goed. maar toen ik een poppetje wou maken en ik klikte op haar, staat het er wel bij, maar loopt het spel helemaal vast. :'( hoe komt dit en wat kan ik er aan doen? :-\ help me please.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hallo ik heb een micro sd card voor mijn nintendo ds flashcard (dstt) - sommige spellen opent deze micro card onmiddellijk andere slechts na vijf minuten enig idee hoe ik dat kan verhelpen alvast bedankt
Laatste reactie door monjean, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal, Iedere keer als ik Wii Radio opstart, kan ik geen zenders vinden, krijg de melding stream error. Met versie 0.6 heb ik dit probleem ook. Iemand die dit probleem herkent?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Anomaly 2-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Anomalie 2-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Anomaly.2-RELOADED Releasedatum: 15 mei 2013 Retail Datum: 15 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-anmly2 Bron: Stream Grootte: 2,47 GB Genre: Actie, Avontuur, Strategie, Indie Critici: N / A Uitgegeven door: 11 bit studios SA Ontwikkeld door: 1…
Laatste reactie door Duken, -
gta iv disk 2
door zibimaster- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hallo , ik ben gta iv aan het installeren maar nu moet ik de tweede disk invoeren voor de installatie dus ik heb de tweede disk gemount maar hij kan hem niet vinden kan iemand me helpen??
Laatste reactie door zibimaster, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30674.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
de laatste tijd zijn er een heleboel mensen die problemen hebben met een game maar die niet even kijken of de game op de Centrale topics staat. voor dat je een nieuwe topic start : Kijk eerst of de game al op de Centrale Topics staat!!! en misschien vind je je antwoord daar!!! zo niet dan start je natuurlijk wel een nieuw topic
Laatste reactie door C.K7, -
Online gaming
door gluon- 4 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo ik heb sinds vorige week een nieuwe computer na (jawel) 9 jaar dus heb er een flinke lading games op gegooit maar ik vroeg me nog af of er tegenwoordig nog games zijn die ik (illegaal) online kan spelen Vroeger speelde ik namelijk altijd CoD2 en Battlefield 2 en toen had je nog gewoon private servers Mijn broer zei dat tegenwoordig alles te goed beveiligt
Laatste reactie door gluon, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/board,15.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
Playstation NAT Type 3: strict
door Gast darkne0n- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Beste allemaal, Ik heb onlangs het spel Call of Duty Modern Warfare 3 gekocht voor de Playstation 3. Wanneer ik online speel, heb ik in mijn menu staan: NAT Type 3: strict. Kortom dit houdt in dat je niet met iedereen kan spelen en beperkte verbindingsmogelijkheden met andere spelers hebt. Ik heb het één en ander gegoogled, en het kwam er op neer dat je je ps3 een statisch IP moet geven, en wat poorten open moet zetten. Via de router heb ik dus mijn PS3 een statisch IP gegeven, en flink wat poorten opengezet die op verschillende fora staan. Sindsdien heeft mijn playstation geen internet meer. Ik krijg telkens een DNS fout bij het installeren van het internet op…
Laatste reactie door roykev3, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35813.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo Wannneer ik laptop opstart heeft hij steeds de melding: er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\WINDOWS\system32\dgsqgpnp.dll Kan opgegeven module niet vinden. En wanneer ik setup van alkohol 120 % wil openen heeft hij weer dat het geen geldige win 32 toepassing is Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door forche, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,28190.msg120424#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hey, kheb een tijd geleden een spel gedownd, bestond uit twee cd iso's . Ik brandde dat op cd , maar om een of andere reden kreeg ik altijd een kernell foutmelding tijdens het spelen, spel bevroor, hele pc liep vast. Maar als ik de iso's van op pc laadde met deamontools ging het perfect. Nu wil ik datzelfde spel nog eens opnieuw spelen.... wil deamontools ineens niet meer laden. Ik download exact hetzelfde spel nog eens opnieuw (zelfde links, zelfde uploader) en weer wil deamontools niet laden. Als ik de eerste cd wil laden , zegt ie wel even geduld, maar dan gebeurt er niets. als ik de tweede cd probeer, dan opent hij die wel en krijg ik een deel bestanden te zien. …
Laatste reactie door sirah, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35976.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
sims3
door renate20608- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb nu sims3 op mijn pc gedownload, maar kan ik ook de uitbreidingspakketten downloaden ofniet? en zo ja, hoe moet ik dat dan doen met installeren aangezien ik hem illegaal heb?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
^-^ Post Merge: juni 09, 2009, 04:32:09 pm Hihi
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hai Ik heb een r4 kaart met een 2gb micro sd kaartje. Nu heeft iemand een magneet op de 'b' knop van de ds gelegd, en nu pakt de r4 kaart niet meer. De legale spellen doen hett wel nog. Weet iemand hier iets op? alvast bedankt
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik heb Kingdom Hearts gedownload en het enige wat niet lukt is lopen met het poppetje, omdat er een analog controller gebruikt moet worden. Ik heb ergens gelezen dat de LilyPad plugin gebruikt kan worden zodat ik toch met m'n keyboard het poppetje kan laten lopen. Alleen ik heb geen idee hoe ik de plugin moet instellen. Ik zou het erg waarderen als iemand mij hiermee kan helpen . Groetjes, Daphne Post Merge: februari 17, 2009, 07:39:25 pm Ik zie nu dat ik vergeten ben erbij te zetten dat ik kingdom hearts via pcsx2 op de computer wil spelen! Post Merge: februari 18, 2009, 07:12:17 pm Het is al gelukt!
Laatste reactie door greendaffodil,
