Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.302 discussies in dit forum
-
Playstation NAT Type 3: strict
door Gast darkne0n- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Beste allemaal, Ik heb onlangs het spel Call of Duty Modern Warfare 3 gekocht voor de Playstation 3. Wanneer ik online speel, heb ik in mijn menu staan: NAT Type 3: strict. Kortom dit houdt in dat je niet met iedereen kan spelen en beperkte verbindingsmogelijkheden met andere spelers hebt. Ik heb het één en ander gegoogled, en het kwam er op neer dat je je ps3 een statisch IP moet geven, en wat poorten open moet zetten. Via de router heb ik dus mijn PS3 een statisch IP gegeven, en flink wat poorten opengezet die op verschillende fora staan. Sindsdien heeft mijn playstation geen internet meer. Ik krijg telkens een DNS fout bij het installeren van het internet op…
Laatste reactie door roykev3, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Anomaly 2-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Anomalie 2-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Anomaly.2-RELOADED Releasedatum: 15 mei 2013 Retail Datum: 15 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-anmly2 Bron: Stream Grootte: 2,47 GB Genre: Actie, Avontuur, Strategie, Indie Critici: N / A Uitgegeven door: 11 bit studios SA Ontwikkeld door: 1…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Jack Keane 2 The Fire Within-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Jack Keane 2 The Fire Within-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Jack_Keane_2_The_Fire_Within-FLT Releasedatum: 28.06.13 Retail Datum: 28.06.13 Bron: DVD Grootte: 2,12 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Nordic Games Publishing Ontwikkeld door: Deck 13 Omschrijving Jack Keane is terug! En zijn nieuwste avontuur is nog meer fast-paced dan ooit tevoren! Enkele jaren na zijn laatste avontuur met Dr T, de ongelukkige maar onverbete…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Viking Battle for Asgard MULTi7-PROPHET [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Viking Battle for Asgard MULTi7-PROPHET Release-informatie Groep : PROFEET (Scene) Release naam: Viking.Battle.for.Asgard.MULTi7-PROPHET Releasedatum: 27 april 2013 Retail Datum: 27 april 2013 Bestandsnaam: Viking.Battle.for.Asgard. MULTi7-PROPHET Bron: DVD Grootte: 4 GB Genre: Actie Gewest: Gratis Uitgever: Sega Developer: Creative Assembly Omschrijving Een felle strijd vindt plaats in het rijk van de Noorse Goden. De godin Hel is verbannen voor het trotse…
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
hallo, jullie weten waarschijnlijk dat resurgence map pack voor mw2 uit is. echter moet ik 14 euro betalen om het te downloaden via psn. (ps3) nou heb ik een aantal video's gevonden op youtube met een link naar een programma, die genereert psn codes voor je. er zijn dus alleen maar positieve reacties, dus het werkt echt. maar als ik het wil downloaden komen die irritante surveys. kheb er 2 gedaan maar steeds wil het maar niet lukken. dus zou iemand die voor mij willen proberen te downloaden en het voor me te uploaden ? of een code genereren en het naar me sturen in een prive bericht. zou jullie dankbaar zijn !
Laatste reactie door miran102, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
^-^ Post Merge: juni 09, 2009, 04:32:09 pm Hihi
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal, Iedere keer als ik Wii Radio opstart, kan ik geen zenders vinden, krijg de melding stream error. Met versie 0.6 heb ik dit probleem ook. Iemand die dit probleem herkent?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,28190.msg120424#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
Dialogen in games
door sCd- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb een probleem met de dialogen in games. Sinds een tijdje heb ik dat ik de dialogen in games niet meer hoor. Het rare is dat als ik met de neus bovenop de persoon die iets zegt sta, hoor ik het wel. Loop ik weg hoor ik helemaal niks meer, hetzelfde bij cutscenes. Voor de rest doet het geluid gewoon prima. Komt iemand dit toevallig bekend voor en/of weet iemand wat het probleem is? Bij voorbaat dank. Ps: Dit is niet bij één game, maar bij alle. Het ligt dus aan mijn pc zelf.
Laatste reactie door iRhape, -
hallo, ik heb de sims 3 gedownload en alles werkt heel goed. nou vind ik dat er niet zulke leuke kapsels zijn, dus ik wou er meer downloaden. op de site van de sims 3 kan het niet, want om in te loggen heb je een registratiecode nodig en die heb ik niet, dus ging ik op een andere site downloaden. dat lukte goed want het waren plaatjes van een sim tekentje en het was een: creaties van de sims 3 besetand. ik klikte erop en hij ging gewoon installeren enzo, alles goed. maar toen ik een poppetje wou maken en ik klikte op haar, staat het er wel bij, maar loopt het spel helemaal vast. :'( hoe komt dit en wat kan ik er aan doen? :-\ help me please.
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een mac versie 10.5.8 Ik heb zojuist met vuze de sims 3 gedownload, maar al open ik de schijf staat er een verboden teken voor het instalatieprogramma, en al druk ik erop geeft die aan: U kunt het programma de sims 3 instalatiehulpprogramma niet openen, omdat het niet word ondersteunt door deze architectuur. Hoe kom ik van dit probleem af en kan ik normaal de sims 3 downloaden? Met vriendelijke groet,
Laatste reactie door Brittlovesyou, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Weet iemand een goede crack voor Heroes of Might and Magic V Cracken
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hey, kheb een tijd geleden een spel gedownd, bestond uit twee cd iso's . Ik brandde dat op cd , maar om een of andere reden kreeg ik altijd een kernell foutmelding tijdens het spelen, spel bevroor, hele pc liep vast. Maar als ik de iso's van op pc laadde met deamontools ging het perfect. Nu wil ik datzelfde spel nog eens opnieuw spelen.... wil deamontools ineens niet meer laden. Ik download exact hetzelfde spel nog eens opnieuw (zelfde links, zelfde uploader) en weer wil deamontools niet laden. Als ik de eerste cd wil laden , zegt ie wel even geduld, maar dan gebeurt er niets. als ik de tweede cd probeer, dan opent hij die wel en krijg ik een deel bestanden te zien. …
Laatste reactie door sirah, -
fm 2010 voor ps3
door mummy- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hey, Fm 2010 is helaas nog niet voor de ps3, maar weet iemand of hij daarvoor nog zou kunnen uitkomen?
Laatste reactie door mummy, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hey, Ik heb PES 2009 gedownload, de ripped editie. Nu wil ik installeren en geeft ie dit aan: http://img90.imageshack.us/my.php?image=pes2009.jpg MVG Thijs93
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Fist Puncher-BACKLASH [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Vuist Puncher-BACKLASH Release-informatie Groep : BACKLASH (Scene) Release naam: Fist_Puncher-BACKLASH Releasedatum: 20 juni 2013 Retail Datum: 21 juni 2013 Bestandsnaam: blhfpu Bron: DVD Grootte: 153 MB Genre: Indie Fighter Critici: 7.3/10 Uitgegeven door: Team2Bit Ontwikkeld door: Team2Bit Omschrijving Vuist Puncher volgt een team van burgerwachten onder leiding van Dr Karate, wereldberoemde neurochirurg en zwarte band, omdat ze onnodige operaties op de misdaad heren die een we…
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
Ik heb geprobeerd om een CoD4 server te starten, maar het wil niet helemaal lukken zoals het hoort. Als mensen mijn server willen joinen, krijgen ze na een paar seconden 'server connection timed out'. Ik denk dat het komt doordat de poort 28960 UDP niet open staat. 28960 UDP en TCT staan er allebij in met toegang geactiveerd, dus hij zou open moeten staan, maar met een port checker zegt hij dat UDP niet open staat. Of misschien ligt het ergens anders aan? Kan iemand mij misschien helpen? MVG headsh0t.
Laatste reactie door gangstermo, -
- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb een probleem met de resolutie bij bf2. ik had hem op de verkeerde resolutie gezet, toen kreeg ik zwart scherm met daarop dat ik de verkeerde resolutie gekozen hem en dat ik dat moest veranderen maar de beeld scherm blijft maar zwart zodat ik niks kan verander. nu kan ikk niks doen helpppppppppppppp :'( :'( :'( :'( :'(
Laatste reactie door Tinyman, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/board,15.0
- 4 reacties
- 1,2k weergaven
Dag iedereen, Wil iemand een torrent van het spel FUEL voor Vista zoeken Pour Moi? :s Want er is iets met Garpid 199 ofzoiets ;P Thanks alvast!
Laatste reactie door Karel!, -
gta 4 crack
door dinges123- 1 reactie
- 1,2k weergaven
hoi ik heb gta 4 geinstalleerd en er een razor 1911 crack ingezet nu launch ik m en blijft hij hangen. wat nu?
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35976.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
hey ik wil graag films en muziek naar me ps3 zetten via t netwerk.. toen kwam ik hier: http://www.di.co.nz/psmediatunnel/index.htm Alles VERLIEP goed totdat ik me ps3 internetbrowser naar de ip moest gaan!!! Als ik de browser opstart kan ik nergens een website invullen.. ja miss bovenaan maar dat kan ik amper zien.. weet iemand hoe dit werkt?
Laatste reactie door dinges123, -
sims3
door renate20608- 1 reactie
- 1,2k weergaven
ik heb nu sims3 op mijn pc gedownload, maar kan ik ook de uitbreidingspakketten downloaden ofniet? en zo ja, hoe moet ik dat dan doen met installeren aangezien ik hem illegaal heb?
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Hey ik heb een vraag als iemand zijn account weg doet voor cabal online EU. Als iemand `m weg doet heb ik een vraag als ik `m alsjeblieft mag hebben. Dit is waarom. Ik had een lvl 109 WA en nu is mijn account weg en kan niet meer inloggen ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen en daarom vraag ik als iemand toch zijn account weg doet `m alsjeblieft mag hebben. Met vriendelijke groeten Gerald,
Laatste reactie door geraldo13,