Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.273 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ik heb the sims 2 gedownload. in een exe bestandje maar hij doet raar. als ik hem aanklik komt er alleen een kruisje :\ maar wat moet ik nu precies doen?
Laatste reactie door headsh0t, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hey ik heb sinds gister mijn ps3 en ik ben nu bezig met uncharted 2 online... Ik vroeg me af hoe kies ik een wapenuitrusting? Ik heb al lvl 4 maar ik kan nergens wapens of perks kopen ofzo.. En als ik bij de winkel kijk staat er dat ik het spel uitgespeeld moet hebben voor zo'n wapen... Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door dinges123, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hey, ik heb een probleem met de installatie van Far Cry 2 (van Razo1911). Ik heb de game gedownload en op CD gebrand zoals stond beschreven. maar nu start ik hem op. dat lukt gewoon maar als ik dan op installeren druk. Dan komt er heel even voor een seconde ofzo een zwart schermpje in beeld en gaat dan meteen weer weg. daarna gebeurt er niks meer. Hij start de installatie maar niet op. ik heb al geprobeerd om hem als administrator op te starten en wat beveiligingen uit te zetten maar niks helpt. weet hier misschien iemand er een oplossing voor?
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, Mijn zoon wil graag weer nieuwe spelletjes op zijn DS. Nu lukt het niet meer om er nieuwe spellen op te zetten. Alles wat we nieuw downloaden speelt niet. Hij heeft een N5 kaartje en we downloaden al 2 jaar spelletjes zonder problemen. Maar nu lukt er niets meer. Ik heb verschillende sites geprobeerd maar overal het zelfde. Wie weet wat er hier aan de hand is. Groetjes
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Onderwerp: Waarom blijft mijn computer vastlopen bij het opstarten? GamePeter: Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn computer. Elke keer als ik hem wil opstarten, blijft hij hangen bij het opstartscherm. Ik heb niks veranderd aan de hardware ofzo. Iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn? Alvast bedankt! TechNerd95: Hoi GamePeter! Dat klinkt frustrerend. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je computer vastloopt bij het opstarten. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Veilige modus: Probeer je computer op te starten in veilige modus. Dit kan je doen door tijdens het opstarten op F8 te drukken (of Shift + F8, afhankelijk van je s…
Laatste reactie door gamer12, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hallo, jullie weten waarschijnlijk dat resurgence map pack voor mw2 uit is. echter moet ik 14 euro betalen om het te downloaden via psn. (ps3) nou heb ik een aantal video's gevonden op youtube met een link naar een programma, die genereert psn codes voor je. er zijn dus alleen maar positieve reacties, dus het werkt echt. maar als ik het wil downloaden komen die irritante surveys. kheb er 2 gedaan maar steeds wil het maar niet lukken. dus zou iemand die voor mij willen proberen te downloaden en het voor me te uploaden ? of een code genereren en het naar me sturen in een prive bericht. zou jullie dankbaar zijn !
Laatste reactie door miran102, -
gta 4 crack
door dinges123- 1 reactie
- 1,1k weergaven
hoi ik heb gta 4 geinstalleerd en er een razor 1911 crack ingezet nu launch ik m en blijft hij hangen. wat nu?
Laatste reactie door Heisenberg, -
assasins creed
door petie- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hallo ik heb juist assasins creed gedownload :. maar ik heb nu een probleem. Het spel gaat echt traag. ??? :'( Is het mogelijk om dat te maken. zodat ik normaal kan spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hai Ik heb een r4 kaart met een 2gb micro sd kaartje. Nu heeft iemand een magneet op de 'b' knop van de ds gelegd, en nu pakt de r4 kaart niet meer. De legale spellen doen hett wel nog. Weet iemand hier iets op? alvast bedankt
Grand Slam Tennis
door Marith- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Wie durft er een potje (best of 3) tegen me? Voeg me toe.. Naam: Marith Ik hoop snel iemand te zien! :-)
Laatste reactie door Marith, -
- 4 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb de game UFC undisputed 2010 voor de PS3. Op internet zag ik heel veel vechters die in de game zouden zitten, maar veel van die vechters kan ik niet zijn. Waaronder Marcus Jones, James mc Sweeney en nog een aantal die ik graag zou zijn. Ik zou graag weten hoe je deze vechters kan zijn(of unlocken). Ik ben namelijk al kampioen geworden in de heavy weight en de light heavy weight, maar kan deze vechters nog steeds niet.
Laatste reactie door mummy, -
psp probleem
door crimepjes94- 3 reacties
- 1,1k weergaven
hallo ik heb psp lite en die heb ik vanmorge geupdate naar 6.20 ,maar er is iets niet goed ik kan geen spellen meer spele ? en hoe kan ik terug naar de oudere versie's
-
sims3
door renate20608- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ik heb nu sims3 op mijn pc gedownload, maar kan ik ook de uitbreidingspakketten downloaden ofniet? en zo ja, hoe moet ik dat dan doen met installeren aangezien ik hem illegaal heb?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Beste..., ik heb dtr 2 gedownload en geinstaleerd maar als die nu wil op starten, staat er dat hij verbinding maakt met internet met gamespy. als hij dat heeft gedaan staat er : We were unable to issue a license to you for Dead To Rights 2. The error message returned by the licensing server was: User does not qualify for a license. Ik vroeg me af of hier iemand een crack of een fix had. ik heb er een, maar dan is alles russies... dus als jullie iets weten hoor ik het graag
Laatste reactie door antiadmin, -
DSOrganize
door Boris T- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Met welke instellingen kan ik op het webbrowser
Laatste reactie door Boris T, -
VERPLAATST: PSP
door Robin- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27336.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Weet iemand hoe ik de nieuwe harrry potter game 'Harry Potter en de halfbloed prins' op hard kan spelen? ik wil hem eens kunnen spelen op het moeilijkste. Ik speel hem op de Wii, bedankt!
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Rugby Challenge 2-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Rugby Challenge 2-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Rugby_Challenge_2-FLT Releasedatum: 24 juni 2013 Retail Datum: 24 juni 2013 Bestandsnaam: flt-ruc2 Bron: DVD Grootte: 4.12 GB Genre: Sport Critici: N / A Uitgegeven door: Home Entertainment Suppliers Ontwikkeld door: Sidhe Interactive Omschrijving Dompel je zintuigen in de grootste rugby game ooit, Rugby Challenge 2 – The Lions Tour Edition. Rugby Challenge, met de legendarische Jonah Lomu nog steeds aan h…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 4 reacties
- 1,1k weergaven
Dag iedereen, Wil iemand een torrent van het spel FUEL voor Vista zoeken Pour Moi? :s Want er is iets met Garpid 199 ofzoiets ;P Thanks alvast!
Laatste reactie door Karel!, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo, Ik heb een acekard met een micro SD kaart gekocht hier op heb ik firmware en MoonShell op gezet. Ook heb een spel op gezet om tekijken of het wel doet, maar als ik het adapter in de NDS zie ik drie iconen waarvan een de micro sd card is en als ik op start druk loop die vast en gebeurd er niets. Vraag wie kan mij hier bij helpen dringend :'( :'( Groetjes turanan Mod:/ Poll verwijderd, alleen eentje aanmaken indien het nodig is.
Laatste reactie door turanan, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ik heb sims 3 gedownload en nu wil ik hem updaten, alleen als ik dat doe dan zegt hij halver wege bij de instalatie invalid files found :-[ kan iemand me helplen?? alvast bedankt
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik heb de sims 3 gedownload en geinstalleerd! All1 kan ik hem niet spelen omdat hij een cd vraagt die ik niet heb, of moet ik alle bestanden eerst naar cd branden??? alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik heb RTL wintersports 2008 geïnstalleerd, maar hij wil niet opstarten. Na het aanklikken van het icoontje start hij niet door. In de taakbeheer is hij wel aktief, echter blijft hij daar staan met een cpu verbruik van ca. 50%. Tevens heb ik de nieuwste demo van RTL wintersports 2009 geïnstalleerd, en hierbij heb ik hetzelfde probleem. De game RTL Alpine skiing 2006 werkt prima, maar 2007 geeft ook deze problemen. Graag zou ik willen weten wat hierbij het probleem zou kunnen zijn. Gr. Bert.
Laatste reactie door hoogkerk79, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik heb een versie van COD4 van Razor1911, maar na installatie wil de single play mode niet opstarten. De foutmelding is: Het bestand iw3sp.exe werkt niet meer. Er is een fout in het programma opgetreden waardoor het programma niet meer goed werkt. Het programma wordt afgesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is. De multiplayer mode doet het wel, maar die hoef ik niet. Iemand een oplossing?
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb gisteren op 29/04 tijdens ik cod2 was aan het spelen in console /cp ingetypt Nu ik wist dat het iets negatiefs was maar sindsdien start mijn pc constant opnieuw op en altijd nadat ik cod2 afsluit maar anders ook soms .. Weet iemand hoe je dit probleem oplost? Tnx Greetz filip_v
Laatste reactie door filip_v,