Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.265 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 877 weergaven
Hallo medevrienden ik wil graag meningen weten over de E 3 en wat jij het liefste zou kopen. Het leukste vond ik wel de knaller van Sony en Nintendo omdat ze heel veel nieuwe dingen gaan maken en gaan zich ook ontwikkelen. Ik ben ook een the legend of zelda fan dus, Legend of Zelda: The skyward swords ga ik kopen en ik ga zekerweten 3 ds kopen en killzone 3
Laatste reactie door geraldo13, -
Project entropia
door Phairdy- 0 reacties
- 876 weergaven
hoi, ik ben sinds vandaag project entropia wezen spelen want het leek mij wel een leuk spel. alleen ik snap er nog niks van :-X dus... mischien iemand hier die veel ervaring heeft met dat spel en mijn mentor wil zijn graag! O0 alvast bedankt voor de hulp!
Laatste reactie door Phairdy, -
- 0 reacties
- 874 weergaven
Ik vroeg me af of er Spellen zijn waarmee je films moeten maken, naast the movies. Omdat het niet lukt om the movies te downloaden ... Of kan iemand me daaar meehelpeeeeeeeen??!
Laatste reactie door Rosemarieke, -
- 0 reacties
- 868 weergaven
[table][th] Fallen Enchantress Legendary Heroes-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Fallen Enchantress Legendary Heroes-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Fallen.Enchantress.Legendary.Heroes-RELOADED Releasedatum: 22 mei 2013 Retail Datum: 22 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-felnd Bron: Stream Grootte: 3,074 GB Genre: Strategy Critici: N / A Uitgeg…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 861 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36574.0[/iurl]
- 0 reacties
- 856 weergaven
Hoe kan ik de gemiddelde leeftijd van een team vinden?
Laatste reactie door maartenr, -
- 1 reactie
- 856 weergaven
Hoi mensen, ben nieuw hier en ik kick meteen af met een old-skool gerelateerd vraagje. Zit momenteel ff in zon fase waarin ik die oude games van de zogenaamde good old days aan t checken ben, lol denk aan age of kings,abes oddysee,commandos,red alert, en kwam gisteren dus aan een linkje voor Resident Evil 1 voor de PC, nou ff snel gedownload dus en het was een .iso-bestandje, dus ik probeer dat ding the mounten om te installen,maar dan geeft tie het volgende aan: ---This only runs on windows 95--- kan het hele geval dus niet installen? ik run mijn laptop op windows vista. weet iemand hoe ik dit kan omzeilen? patch zoektochten lukken niet echt tot dusver,maar hoorde …
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 846 weergaven
Heej, ik net na de release Hell's Highway gekochte en geïnstalleerd. De game was erg vet en nu wou ik hem laatst opnieuw installeren (mn pc was gecrashed namelijk) maar krijg nu vaak de ene fout melding na de andere. Af en toe lukt het om de installatie toch te activeren, maar halverwege stopt de installatie en sta je gewoon weer op het bureaublad. Weet iemand hoe je dit kan oplossen of wat ik fout doe? Want een orginele game wil ik toch wel vaker dan 1 keer kunnen spelen. Greetz Njitram
Laatste reactie door njitram, -
- 0 reacties
- 843 weergaven
[table][th] Rotastic-PROPHET [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Rotastic-PROPHET Release-informatie Groep : PROFEET (Scene) Release naam: Rotastic-PROPHET Releasedatum: 24.05.13 Retail Datum: 24.05.13 Bron: DVD Grootte: 456 MB Genre: Puzzle Critici: N / A Uitgegeven door: Focus Home Interactive Ontwikkeld door: Dancing Dots Omschrijving Rotastic, navigeren elke cur…
- 0 reacties
- 805 weergaven
Hallo Iedereen, Ik denk dat er vast meerdere mensen dit probleem hebben gehad maar kon in de geschiedenis niets erover vinden dus hier mijn probleem: Ik heb een illegale versie van Unreal Tournament 3. Om de campaign te saven heb je een account nodig. Omdat mijn versie illegaal is kan dit dus niet. Kan ik op een andere manier mijn campaign saven en zo de volgende keer door kunnen spelen? Alvast bedankt voor de reacties, Vriendelijke groet, Martin van der Heide
Laatste reactie door Gamla, -
- 0 reacties
- 799 weergaven
als ik besig ben met het instaleren van nfs 2 komt er dit te staan aan het einde: het bestand staat er wel, hoe kan ik ervoorzorgen dat het die bestand ook vind? Post Merge: mei 05, 2009, 04:49:26 pm heeft niemand een oplossing?
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 789 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36278.0[/iurl]
- 2 reacties
- 688 weergaven
goedendag ik ben bezig mijn ps4 te custom ( te jailbreaken ) maar het wil mij niet lukken misschien dat jullie mij kunnen uit leggen wat ik moet doen?
Laatste reactie door fafke, -
- 2 reacties
- 605 weergaven
Goedemiddag, ik heb sinds gister een tweedehandse nintendo 3ds en heb een paar van die r4 kaartjes nog liggen hier thuis, ik wil graag voor de skivakantie spelletjes op de kaart zetten zodat ik die onderweg kan spelen, maar op een kaartje zitten al wel heel wat spelletjes wat mijn oom best lang geleden erop had gezet maar als ik dat kaartje nu in mijn nintendo stop dan geeft die het volgende aan : An error has occured. Press and hold the power button to turn the system off. please refer to the operations manual for details. ik heb echt geen idee wat ik moet doen om dit op te lossen, en hoe ik dan uiteindelijk wel gewoon spelletjes erop kan krijgen. kan iemand mij hierbi…
Laatste reactie door black, -
- 0 reacties
- 22 weergaven
Forumdiscussie: Probleem met installatie van Nintendo Switch-game GamePeter: Hey allemaal! Ik heb een probleem met mijn Nintendo Switch. Ik probeer een nieuwe game te installeren, maar het hangt steeds bij 75%. Ik heb al geprobeerd de console opnieuw op te starten, maar dat helpt niet. Iemand een idee wat ik kan doen? Dit is zo frustrerend! NerdyNina: Hey GamePeter! Geen zorgen, ik kan je hopelijk helpen! Probeer het volgende: Zorg voor voldoende ruimte: Ga naar je systeeminstellingen en kijk hoeveel opslagruimte je nog hebt. Als je bijna vol zit, kan de installatie vastlopen. Verwijder eventueel wat oude games of screenshots. Verbind met Wi-Fi: Z…
Laatste reactie door gamer12,