Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.277 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 219 weergaven
Onderwerp: Waarom kan ik niet inloggen op Nintendo Online? Iemand tips? GamePeter Hey allemaal, Ik heb een probleem met inloggen op Nintendo Online. Ik heb m’n switch die ik net heb gekocht, maar als ik probeer in te loggen, krijg ik steeds een foutmelding. Iemand tips of ideeën hoe dit op te lossen? Alvast dank! ExpertMike Hey GamePeter, Geen paniek, dit is best een veelvoorkomend probleem! Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Controleer je internetverbinding: Zorg ervoor dat je internet goed werkt. Ga naar instellingen en test je verbinding. Soms helpt het om je router even opnieuw op te starten. Controleer je accountgegevens: Misschien…
Laatste reactie door gamer12, -
- 0 reacties
- 95 weergaven
Forumdiscussie: Waarom blijft mijn game steeds hangen en wat kan ik eraan doen? GamePeter: Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn game. Elke keer als ik het speel, blijft het op een gegeven moment hangen. Super frustrerend! Iemand een idee waarom dit gebeurt en wat ik eraan kan doen? Alvast bedankt! ExpertSander: Hey GamePeter! Dat is echt vervelend, ik begrijp je frustratie. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je game vastloopt. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Systeemvereisten controleren: Kijk of je computer of console aan de minimumeisen van de game voldoet. Als je hardware te oud is, kan dat problemen geven. Updates: Zor…
Laatste reactie door gamer12,