Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 3,7k weergaven
ik heb met 2 spellen een probleem met het afspelen er van. (black and white 1 en mechwarrior 4) ik heb ze allebij geinstaleerd maar als ik ze wil afspelen vraagt ie om de juiste cd. wat moet ik nu doen ik gebruik deaomon tools en alcahol 120 heb ik ook al geprobeert..
Laatste reactie door sassert, -
- 13 reacties
- 3,7k weergaven
Hallo, Mijn omgebouwde wii, blijft bij sommige ( De meeste ) spellen hangen, hoe kan dit ? is er een oplossing voor ? Gr Pim
Laatste reactie door Zombymario, -
.cue bestand?
door Gast bsk12- 2 reacties
- 3,7k weergaven
Hey allemaal, Ik heb de sims 2 van iemand geleend en hem helemaal, met alle 4 de cd\'s, op mijn computer geinstalleerd. Nou wil ik de sims wel gewoon blijven spelen als ik dadelijk de cd\'s weer terug moet geven. Ik had hier op de site toen iets gevonden over een virtuele schijf maken met Deamon-tools Hiervoor moet je een .cue, .iso, .cdd, .bwt, .mds, of .cdi bestand selecteren Maar ik kan dat bestand nergens vinden Kan iemand mij helpen waar dat bestand staat, of hoe ik de sims misschien anders zonder cd kan spelen? Alvast bedankt, Bloemetje
Laatste reactie door Deamon, -
- 13 reacties
- 3,7k weergaven
[table] [th] Crysis 3 [/th] [/td] [/table] [table] [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] http://www.crysis.com/us/crysis-3[/td2] http://www.crysis.com/us/crysis-3[/td2] http://tweakers.net/nieuws/85886/crytek-maakt-systeemeisen-crysis-3-bekend.html[/td2][td2][/td2][td2][/td2] [/table] [table][th] Verhaal lijn [/th][/table] Het derde spel speelt zich af in 2047 en neemt de speler mee in de rol van Alcatraz wanneer hij terugkeert naar New York. Hier ontdekt hij dat de steden zijn ingesloten door middel van een gigantische Nanokoepel gemaakt door de corrupte Cell Corporation. De New York City Liberty Dome is e…
Laatste reactie door gluon, -
- 0 reacties
- 3,7k weergaven
[table][th] Takedown Red Sabre-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Takedown Red Sabre-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Takedown.Red.Sabre-RELOADED Releasedatum: 20 september 2013 Retail Datum: 20 september 2013 Bestandsnaam: Takedown.Red.Sabre -RELOADED Bron: DVD Grootte: 2,4 GB Genre: First-Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door: Serellan Omschrijving Takedown positioneert zich als schutter een denkend persoon. De speler die neemt dingen langzaam, richt…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Twilight Phenomena 2 Strange Menagerie Collectors Edition v1.8.16 2013-TE – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 3,7k weergaven
[table][th] Twilight Phenomena 2 Strange Menagerie Collectors Edition v1.8.16 2013-TE [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Twilight Phenomena 2 Strange Menagerie Collectors Edition v1.8.16 2013-TE Release-informatie Groep : TE (Scene) Release naam: Twilight.Phenomena.2.Strange.Menagerie.Collectors.Edition.v1.8.16 ,2013-TE Releasedatum: 22 augustus 2013 Retail Datum: 22 augustus 2013 Bestandsnaam: ttp2mc1x Bron: DVD Grootte: 844 mb Genre: Indie, Mystry, Adventure Critici: N / A Uitgegeven door: ERS Game Studios Ontwikkeld door: ERS Game Studios Omschri…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 14 reacties
- 3,7k weergaven
ik heb pokemon white gedownload ( in het Engels). nu heb ik een paar cheats geactiveerd, zoals pokemons vangen van een trainer en je leven van je pokemon herstellen tijdens een gevecht. maar ze doen het niet. ik heb ze op raw en action replay code gezet. alvast bedankt ;D
Laatste reactie door Zombymario, -
- 11 reacties
- 3,7k weergaven
Hallo, ik heb minecraft gedownlaod en heb van een vriendin een tip gekregen om de minecraft too many item mod te gebruiken. Dat wil ik ook super graag. Het probleem is dat ik precies alles gedaan heb via dit filmpje: maar het werkt niet. Ik start hem op (gaat goed) ik maak een nieuwe wereld aan (gaat goed) daarna klik op de 'e' of 'i' toets om het scherm te openen van alle spullen (gaat niet goed!!!!) Dan krijg ik zwart beeld ..... Kan iemand mij er mee helpen???Xbox nerd
Laatste reactie door Valcorb, -
Error na mounten en installeren van game
door Gast rewien10- 0 reacties
- 3,7k weergaven
Als ik het spel geïnstalleerd heb krijg ik dit: CD/DVD emulation software has been detected. Please disable all CD/DVD emulation software and re-start the game. Ik heb het ook al geprobeerd met Deamon Tools (ook Alcohol 120%) maar dan krijg ik nog steeds hetzelfde bericht. Please help !!
-
- 14 reacties
- 3,7k weergaven
Sinds kort heb ook ik, een wii Tot nu toe heb ik alleen nog wii sports, wat nogal begint te vervelen.. Heb een beetje rondgekeken op internet, en spellen als need for speed undercover of prostreet lijken me wel wat.. Maar een race spel voor de wii? Kan me bij de besturing voor een race spel weinig voorstellen, Wat zijn jullie ervaringen met racen op de Wii? Is de besturing nauwkeurig, zijn er bijzonderheden wel/geen stuurtje? enzovoorts..
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 8 reacties
- 3,7k weergaven
Hey ik heb net de sims2 apartements leven gedownload utgepakt en hij vroeg om de code bij het installeren en krijg de code nergens
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 9 reacties
- 3,7k weergaven
De NBA 2k videogame-series startten in 1999. De game kwam toen exclusief uit op de Sega Dreamcast. De basketbalserie was gestart door Sega, onder het label 'Sega Sports', en ontwikkeld door Visual Concepts. NBA 2k11 is de opvolger van NBA 2k10, Hier staat '11' natuurlijk voor 2011. Op de cover is Michael Jordan te vinden. Release datum: 8 Oktober 2010 Platform: PC, Wii, PSP, PS2, PS3, X360 Multiplayer Elementen: Offline en Online Uitgever: 2k Games Ontwikkelaar: Visual Concepts Systeemeisen PC (minimum): - Processor: Pentium 4 2.4 GHz Single Core processor - RAM: 512 MB of meer - Videokaart: DirectX 9.0c compatible Video card met 128 MB of …
Laatste reactie door Marciej123, -
- 10 reacties
- 3,7k weergaven
ik heb SD2VITA 3.0 gekocht maar hoe zetb ik de spelen er op wie weet dat kom er niet uit me hoe dat moet ik hoor het heel graag van jullie dit is de link http://wololo.net/2017/07/20/setting-sd2vita-adapter-formatting-microsd-can-done-windows/
Laatste reactie door antonb12, -
- 2 reacties
- 3,7k weergaven
Hallo allemaal, Mijn USBloader V70 kan mijn games niet aflezen. Ik heb per ongeluk tijdens het overzetten van games naar mn HD de verbinding verbroken. Via WIIBackup Manager kan ik alle games lezen en ook via de pc. Maar mijn usbloader ziet 0 games. Weet iemand een oplossing?
Laatste reactie door Robin01, -
- 4 reacties
- 3,6k weergaven
Hallo mensen! Bedoeling van dit topic is om afspraken te maken om samen te spelen, om bijvoorbeeld Dota te gaan leren. Of je kunt hier handige tips geven aan beginnelingen. Zo wou pctje het wel leren net als mij. Eventueel gebruiken we teamspeak of Skype om te praten ingame aangezien dat makkelijker is dan steeds typen. Kleine uitleg Dota: Dota lijkt op LoL maar het is toch anders. Ik heb het 10 minuten gedaan. Maar snap er niks van. En ik heb veen LoL gespeeld. Dus het is anders. Maar het concept is het zelfde. Dota 2 (bron) Wat te doen met dit topic: --> Uitleg over hoe te spelen. En tips. Hier een kleine guide, dank aan Pctje! --> Invites wegge…
Laatste reactie door Phairdy, -
- 7 reacties
- 3,6k weergaven
Hee jongens, Ik had even een vraagje.Waar kan ik mooie en werkende vista themes downloaden, en hoe kan ik ze installeren? Ik heb vista Home Premium. Verder had Niels. een balk boven zijn taakbalk volgens mij in plaats van gadget balk ??? Weet het niet zeker. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23022.120 en dan de 2e van boven. Alvast bedankt, PC
Laatste reactie door Pctje, -
- 5 reacties
- 3,6k weergaven
Hoi, Als ik call of duty 2 single player wil opstarten krijg ik het beruchte "load correct cd" berichtje. Nu heb ik vershillende no cd cracks gedownload maar geen blijkt te werken,Irritant dus! misschien zijn het oude cracks?Heeft iemand een recente crack die werkt of is er een andere manier om cod 2 aan de praat te krijgen?.. Greetz
Laatste reactie door Robin, -
fraps
door DutchFighter- 2 reacties
- 3,6k weergaven
weet iemand waar ik een goeie geldig serial kan vinden voor Fraps of weet iemand een andere goeie beeldopname programma greetz, DutchFighter
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 3 reacties
- 3,6k weergaven
Beste Mensen, Ik heb een vraag over fifa 09 (reloaded) In het speltype coach, kan ik niet beschikken over de competitiestand. Na het einde van het 1e seizoen en het winnen van de bekerfinale, wordt je verplicht om door de competitiestand te gaan. Alleen de mogelijkheid daartoe ontbreekt. Het veldje verder/doorgaan is er wel maar kan niet geactiveerd worden. Ik heb als eerste alleen de crack gedaan, dit werkte niet. Vervolgens de gamefix en de crack daar weer overheen. Ook dit werkt niet. Heeft iemand aub voor mij een oplossing om in speltype coach meerdere seizoenen te spelen?? mvg roja
Laatste reactie door steffris, -
- 2 reacties
- 3,6k weergaven
kan je zien of je een goed game download dat ook daadwerkelijk werkt of moet je het maar wat op geluk doen. heb al een paar games gedownload die na installeren niet werken of dat er een ander game opstaat
Laatste reactie door repelsteeltje113, -
- 0 reacties
- 3,6k weergaven
[table][th] Rise of Venice-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Rise of Venice-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Rise.of.Venice-RELOADED Releasedatum: 27 september 2013 Retail Datum: 27 september 2013 Bestandsnaam: Rise.of.Venice -RELOADED Bron: DVD Grootte: 3 GB Genre: Stratedgy Critici: N / A Uitgegeven door: Kalypso Media Ontwikkeld door: Kalypso Media Omschrijving Rise of Venice dompelt spelers onder in het Renaissance-tijdperk, waar ze beginnen als een jonge koopman, op zoek naar zijn…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 3,6k weergaven
Hallo, Weet Iemand waar ik m3 ds simply firmware kan downloaden?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 3,6k weergaven
Hoi ik naar de top 100 ds games 2009/2010 weet er iemand een site daar voor? of torrent?
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 3,6k weergaven
Kan ik voor de ps vita spellen downloaden via een andere weg? zoals de nieuwe call of duty of gta?
Laatste reactie door MiXo, -
- 2 reacties
- 3,6k weergaven
Hoi, ik speel al een tijdje GTR evolution. Laatst kwam ik op een site waar een paar dingen op stonden die je kon downloaden. (extra auto`s, circuits, etc etc...) Nu heb ik dat gedaan en dat ging goed. Ik had de Formule1 2009 erbij gekregen en het circuit van spa-francorshamps ook. Nu ging ik laatst weer zoeken naar of er nog andere dingen die je kon downloaden. Ik kwam op een site en deed precies wat ik daarvoor ook gedaan had. Echter krijg ik nu een Error als ik het spel wil starten en ik snap niet wat het probleem is. ik krijg deze foutmelding: de code die erin staat is elke keer weer anders. alleen het begin blijft hetzelfde (race_1.1.1.2-20090610) …
Laatste reactie door SanderVDP,
