Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 11 reacties
- 3,1k weergaven
Hoi, ik heb een playstation 3 uit amerika maar ik vroeg me af of deze uberhaubt wel werken in Nederland. Ik zat te denken om deze te bestellen maarja ik weet zeker of dat wel zou werken, heeft iemand enig idee?http://www.elektroni...ts/nl/d992.html
Laatste reactie door T H W I T, -
GTA IV probleem
door kevimmen- 11 reacties
- 3,1k weergaven
hallo, ik heb GTA IV die ik al een paar maanden speel. ik speel sinds kort met een windows live-account en rockstar game social club-account. nu speelt ie met dat profiel erg traag..... maar het muziek gaat normaal. hiervan heb ik met mijn andere profielen geen last van. ik zit nu met de eerste missie, die ik niet kan halen omdat alles zo sloom gaat. het duurt een kwartier voordat ik op m`n mobiel multiplay heb gekozen. :'( misschien komt het omdat ik het beginfilmpje steeds oversla.... dat filmpje gaat niet traag!!! Help... :'( :'( :'( Post samenvoeging: januari 23, 2010, 08:06:00 ik heb net ook al geprobeert het filmpje niet overteslaan. dat heb ik gedaan....…
Laatste reactie door kevimmen, -
flt bestanden
door Gast Patrick1978- 0 reacties
- 3,1k weergaven
hallo hallo ik heb een vraag , ik heb een pc spel gedownload en uitgepakt met hj splitter nu houd ik er 4 flt bestanden aan over ik weet alleen wat ik hier verder mee moet,branden?? uitpakken???? wie kan me hier wat meer over uitleggen ......... mvg tazzz
-
- 7 reacties
- 3,1k weergaven
Release datum: Onbekend Uitgever: Sony Entertainment Platform: Exclusief voor playstation 3 Developer: Sony Entertainment London Systeemeisen: onbekend Er is nog weinig over deze titel bekend, hij is door Sony 'on hold' gezet. Het is nog niet precies duidelijk wanneer ze weer verder gaan werken aan The Getaway, het kan zelfs zijn dat ze er nu al mee bezig zijn. Waarom hier een centraal topic over? De game speelt zich volledig af in hartje Amsterdam. De graphics zien er op het eerste oog prachtig uit en de stad ziet er ook echt uit als Amsterdam. Dit topic zal helemaal up-to-date blijven van de nieuwste ontwikkelingen dus hou…
Laatste reactie door Wesley, -
- 10 reacties
- 3,1k weergaven
Ik heb de torrent van fifa 2008 gedownload, maar hoe moet ik het spel nu spelen? Moet ik het nu mounten of de .exe vervangen? Ik heb het al verschillende malen geprobeerd, maar het lukt voor geen meter. > Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door Sander, -
- 4 reacties
- 3,1k weergaven
[table] [th] FIFA Street [/th] [/td] [/table] [table] [th]Algemene informatie:[/th][th][/th] http://www.gamer.nl/game/playstation3/fifa-street-2012/[/td2] http://www.gamer.nl/game/playstation3/fifa-street-2012/[/td2] [/table] [table][th] Verhaal lijn [/th][/table]FIFA Street is het vierde deel in de serie en wordt gemaakt door de EA Sports studio in Vancouver. Het is de eerste keer dat een Fifa Street-game wordt ontwikkeld door het team achter de Fifa-veldvoetbalgames. Dit houdt in dat de game gebruikmaakt van een aantal technieken die in FIFA 12 worden geïntroduceerd, zoals de Player Impact Engine en Precision Dribbling. Daarnaast zal de vo…
Laatste reactie door Mynami, -
halo 1 crack
door magicm14- 3 reacties
- 3,1k weergaven
ik zoek halo 1 crack
Laatste reactie door magicm14, -
FM2006, probleem met Anti-Blaxx
door Gast deMar- 0 reacties
- 3,1k weergaven
Ik heb FM2006 ge-installeerd via een ISO mbv Deamon Tools. Nou weet ik dat ik met Anti-Blaxx het een en ander in moet stellen zodat ik het spel gewoon kan spelen zonder dat hij om de juiste CD vraagt... Alleen begrijp ik niet hoe Anti-Blaxx werkt en via google word ik ook niet veel wijzer. Dus kan iemand uitleggen wat ik moet instellen bij Anti-Blaxx om FM2006 te kunnen spelen, zonder dat ie om de juiste CD vraagt? PS: Als ik bij Anti-Blaxx ---> instellingen Bij \"Game\' de juiste fm.exe file invoer komt er te staan dat hij geen kopierbeveiliging gevonden heeft, terwijl hij deze autmatisch zou moeten selecteren. Nu moet ik hem handmatig selecteren staat er...…
-
- 11 reacties
- 3,1k weergaven
Ik heb een PSP en een 2gig kaartje, maar nu wil ik een DVD (16 minuten) op mijn PSP zetten. Nu is de vraag: Kan dit? Zo ja hoe?? ALvast bedankt
Laatste reactie door Schaapje, -
Tv voor bij xbox
door Pctje- 12 reacties
- 3,1k weergaven
Hee iedereen, Aangezien op de planning staat een xbox te kopen, leek het ook wel tijd voor een nieuwe tv. Maar mijn vraag is: Wat raden jullie mij aan full hd of is hd ready voldoende? ik heb een budget van ongeveer 400 - 600 euro. Niet heel erg veel maar hopelijk wat voor te vinden. Graag advies en voorbeelden wat een goede keuze zou zijn. Pc :friends:
Laatste reactie door Pctje, -
Tony Hawk American Wasteland
door Gast alberto- 7 reacties
- 3,1k weergaven
wie heeft dit spel op de pc en kan het spel spelen
-
- 5 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo, ik heb net een nieuwe playstation maar het lukt niet online te komen. ik heb een Enternet kabel nodig en die moet achter mn playstation doen en dan in het kastje van het internet toch? alvast bedankt.
Laatste reactie door Renedeman, -
- 8 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo ik zoek een goede offline multiplayer shooter, net zoals in medal of honor vanguard bijvoorbeeld. Wie kan hier een titel noemen :
Laatste reactie door Freddytje, -
- 10 reacties
- 3,1k weergaven
ik heb een spel gedownload, namelijk feelers via digitor. snelle download alleen nu kan ik hem niet installeren, hoe kan ik dit oplossen. heb een kopie gemaakt zodat je kan zien waar de fout ligt. alvast bedankt. [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 2 reacties
- 3,1k weergaven
hoe kan ik online spelen met een gedownlaode battlefield 2 met craced servers ofzo??? :-[
Laatste reactie door Jeroen, -
FIFA 2005 beeldscherm probleem!
door Gast Rikkert- 7 reacties
- 3,1k weergaven
Gegroet,, Ik heb nog niet zo lang geleden fifa 2005 gebrand. Ja het is misschien nog de 2005 maar ik vind hem nog leuk. nou het probleem is ik installeer het spel en heb er een crack op gezet. Ik start het spel op en en dan krijg je zo\'n mooi intro film-pje en dan wil ik gaan spelen maar dan gebeuren er zulke rare dingen met mijn beeld Ik noem een paar voorbeelden: Er komen zwart-wit strepen daar heen, je kunt alleen de schaduwen van de spelers zien enz. Ik vind het heel faag! Ik zat nog te denken aan een nieuwe Video-kaart die ik nu heb heet zo: Nvidea GeForce FX 5500 Weet iemand raad? Greetz Marniboy
-
GUN
door Gast alberto- 4 reacties
- 3,1k weergaven
Hoi ik heb een vraagje over GUN: als je die ene man met dat kruis hebt gedood, komen de namen van de producer ETC in beel betekent dit dat ik het spel heb uitgespeeld,bij save game staat 54 game zonee welke missie moet ik dan doen
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 3,1k weergaven
Hoi iedereen, Ik had al een topic geopend in "programma zoeken" maar ben doorverwezen naar hier. 1)Ik heb een spel dvd voor de pc gekopiëerd met Nero. als ik deze installeer van de kopie dvd, krijg ik de volgende foutmelding "Please insert the original disc instead of a backup. See http://www.securom.com/no_orig_found for more details." 2) Ik heb ook een spel cd gekopiëerd en dit dan met clone cd ook deze heeft een foutmelding. "Kon de originele cd-rom niet terugvinden of verifiëren. Dit probleem kan een gevolg zijn van het gebruik van een te trage cd-rom speler" iemand enig idee??? Mvg Enjoy__M
Laatste reactie door Botjeman, -
- 3 reacties
- 3,1k weergaven
Bestaat er een MineCraftSP versie of van AnjoCaido, weet het verschil niet . Graag zou ik de 1.6.2 versie hebben
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 3,1k weergaven
Heeey ik heb laatst de Settlers 6 binnengehaald, tijdje gespeeld. Toen kwam ik de patch tegen, gedownload.. Maar nu vraagt hij elke keer bij het opstarten een serial code die nergens te vinden is.. Dus Settlers maar opnieuw geïnstalleerd, zonder de patch/update. Het probleem is; die patch kan me niet zo veel schelen, maar ik wil nog wel de map editor! En als ik de map editor (na ongedaan maken vd patch) wil openen, geeft hij een fout.. Iemand een tip, of misschien een adresje waar ik de (werkende!) map editor in zijn eentje kan downloaden? Alvast super bedankt! ;D BTW het gaat om Settlers 6 (Rise of an Empire)
Laatste reactie door Ruuuby4, -
- 13 reacties
- 3,1k weergaven
Hoi , Ik heb sinds gister een nieuw spel gekocht ; Battlefiel 2142 Mooi spel , ik start hem op , menu doet het prima. Ga ik het spel laden , Doet hij ook nog Zit ik net 10 sec tot 1 min in het spel , valt hij opeens terug naar het bureablad. Ik heb een Nvidia 7600GS Silent Please help me! Alvast super bedankt! Gr. Niels Bakker
Laatste reactie door Niels., -
Wii U softmod
door jeffkuh- 3 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo allemaal, Weet iemand of het mogelijk is om een softmod over een wii u te gooien? Zodat ik spellen via een externe harddisk kan spelen. En heeft iemand hier een NL handleiding voor? Is het dan ook mogelijk om de emulator van de Wii (die automatisch in de Wii U zit) ook om te bouwen zodat ik net als eerst spellen van de wii via Harddisk kan spelen.
-
- 12 reacties
- 3,1k weergaven
Ik heb weer eens geprobeerd om een xbox 360 game te branden. Maar tevergeefs, weer mislukt. Aantal gegevens: - brander : AOPEN DUW1616/ARR - Ik heb het bestand via een usb over gezet naar een andere pc. - Ik heb de pc opnieuw opgestart, en daarna pas het branden begonnen. - Ik heb eerst de layerbreak(.dvd) geopend in imgburn, hierna opent hij automatisch .iso. Ik heb ook het logje opgeslagen, ik zal hem even weergeven hier. I 13:49:26 ImgBurn Version 2.4.4.0 started! I 13:49:26 Microsoft Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600 : Service Pack 3) I 13:49:26 Total Physical Memory: 1.047.724 KB - Available: 523.140 KB I 13:49:26 Initialising SPTI... I 13:49:26 …
Laatste reactie door martijn1, -
- 15 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb sinds kort een PS3. Vroeger speelde ik op mijn X360 altijd "Guitar Hero", waar ik zeer hard afging :-[ Dus daarom de vraag: Welke muziek-game is het makkelijkste in te komen? Is dat nog steeds Guitar Hero, of misschien DJ Hero, of zoiets? Dus een makkelijke starter... Ik hoop dat jullie me even op weg kunnen helpen O0 Alvast bedankt!!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 1 reactie
- 3,1k weergaven
Vraagje Heb "n Wii met chip. wil hem nu ombouwen met software, kan dat ?? alvast bed8nkt
Laatste reactie door Zombymario,
