Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 3k weergaven
Hallo ben neverwinter online aan spelen en kan de map niet vinden waar het spel opslaat kan iemand helpen AUB heb windows 7
Laatste reactie door katarina, -
- 8 reacties
- 3k weergaven
Ik heb "Sinking Island" gedownload. Daar hoort een crack bij, maar die ben ik door mijn eigen onhandigheid kwijt geraakt. Een nieuwe crack heb ik wel gevonden, maar het "protect.dll"bestand kan winrar nu niet meer uitpakken. Ik zie het wel een seconde staan, maar dan is het weg. Wat is er aan de hand? Help!
Laatste reactie door olienoot, -
Heey! Ik heb laatste rollercoaster tycoon 3 gedownload, maar als ik hem installeer (ik pak hem uit met deamon tools) krijg ik het bericht dat ik de cd moet invoegen... weten jullie raad?
Laatste reactie door sjost, -
- 14 reacties
- 3k weergaven
hallo, Wat is een goede site om gratis psp isos te vinden? Ik gebruik nu torrents, alleen dat kan soms erg langzaam gaan...
-
- 1 reactie
- 3k weergaven
ja ik heb er wel een download van megaupload maar daarmee kun je niet multyplayer spelen heefd iemand een link waarbij =dat wel kan??
Laatste reactie door Huismus, -
Serial Guild Wars
door Gast IceCube- 8 reacties
- 3k weergaven
hey, Heeft iemand misschien een guild wars account / cd key? Heb hem net gedownload en heb allee serials op theserials.com geprobeert :-\ Het hoeft niet gratis ik wil best iets terug doen of geven . IceCube
-
Serial RegistryCleanerXp
door Gast daantjedegekste- 4 reacties
- 3k weergaven
Wie weet waar ik serial van RegistryCleanerXP kan vinden
-
- 0 reacties
- 3k weergaven
ik heb even een vraag ik krijg hem niet om gezet naar psp ik heb een bestaan van psx maar niet naar psp gezet woorden maar hoe doe je dat ik hoor het heel graag ik heb heel veel spellen maar het bis allemaal van psx bestand van playstation 1 maar ik wil die om zetten naar psp wie weet het hoe ik dat moet doen heel graag mijn dank hapje007
Laatste reactie door antonb12, -
- 9 reacties
- 3k weergaven
Hallo Gebruikers, Ik heb Rollercoaster Soaked World gedownd. Nu heb ik hem samen gedownload met beestenboel en de orginele CD. Normaal met crack problemen gebeurt het pas als je het spel daadwerkelijk wil spelen. Bij mij beginnen echter de problemen al met installeren, hij geeft aan 'please insert the CD', nog voor dat ik hem kan installeren. Is er ergens dus een bestandje waarmee ik de installatie toch kan starten? Bij Beestenboel en de orginele is er niks aan de hand. Alvast bedankt!
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 3k weergaven
Hey, (ik zocht een beetje zag geen topic hierover dus stel ik het hier.) dus, heeft iemand nog een trial kaart liggen datie niet zal gaan gebruikenn?? pm'me aub! Alvast bedankt! Indir
Laatste reactie door Robin, -
Hey all, Ik heb fifa 09 gedownload met crack enzo, nu wil ik het spel opstarten, dan word die even zwart, dus ik dacht yes, hij werkt. maar daarna sluit hij gelijk weer af dan staat er. FIFA09.exe werkt niet meer Er word naar een oplossing voor het probleem gezocht. als iemand hier meer verstand van heeft, deel het maar met mij;)
Laatste reactie door Tom, -
hej kan geen goedde download vinden voor pcm 2009 iemand wel?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 3k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]17 Mei 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PC / Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie RPG[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Atari[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Intel CPU - Core 2 Duo 2.66GHz AMD CPU - Athlon II X2 Nvidia GFX - Nvidia Geforce 9 of hoger AMD GFX - ATI Radeon 3800 of hoger RAM - 4GB DDR2 of hoger Vereiste schijfruimte - 16GB [/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Geen, helaas![/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]CD Projekt Red[/td] [/table] verhaallijn: The Witcher…
Laatste reactie door iOrale, -
- 3 reacties
- 3k weergaven
Hallo allemaal, mijn zusje heeft een probleem met het spel de sims. zij heeft van de week geprobeerd het spel te downloaden. dat werkte niet waardoor ze uiteindelijk heeft besloten het spel maar gewoon te kopen. vandaag heeft ze het spel proberen te installeren maar dat lukte niet. er kwam een foutmelding dat het spel al geinstalleerd is maar een andere versie. dat die dus eerst verwijderd moet worden. op zich geen probleem maar wanneer ik het probeer te verwijderen via configuratiescherm gaat dat fout. er komt gelijk een foutmelding waardoor we het niet kunnen verwijderen. iemand enig idee hoe we dit kunnen oplossen?
Laatste reactie door animallovertje, -
- 4 reacties
- 3k weergaven
Hallo, Ik heb sinds vandaag een dsi XL maar als ik daarop mijn acekard 2i doe zegt hij : An Error Has Occurred. Press And Hold The POWER Button To Turn The System Off. Please Refer To The Nintendo DSi Operations Manual For Details. Maar als ik heb op internet gekeken of acekard 2i op dsi XL kon, en ze zeggen allemaal dat het kan :-[ Help Plz? Heb ik misschien het verkeerde firmware op mijn acekard 2i?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 3 reacties
- 3k weergaven
Haaaaai, ik wil erg graag gba games spelen op mijn r4i gold. Daar moet toch een emulator voor zijn? weet iemand er 1 en kan diegene me daarbij helpen? groetjes.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 3k weergaven
Hallo, Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede manier om xbox 360 games te downloaden. Ik heb er al enkele gedownload via torrents maar die gaan toch zeer traag en er zijn er niet zoveel te vinden op torrent sites. Daarom wil ik dus vragen of iemand anders nog een andere, snellere manier weet en of hij die wil uitleggen. Alvast bedankt
Laatste reactie door Bart', -
- 9 reacties
- 3k weergaven
Hallo, Ik heb Harry Potter and the goblet of fire gedownload via www.piratebay.org Ik heb hem op een DVD gezet, en gedownload. Maar als ik hem nu wil afspelen zegt ie dat ik de goede DVD erin moet doen. Ik weet wel iets dat je het moet cracken, maar heb geen idee hoe dit moet. wie kan mij helpen?
-
Sims 2
door Murderdoll- 4 reacties
- 3k weergaven
Hooi, ik heb net sims 2 weer geinstalleert en ik heb een serial code van internet gebruikt omdat ik mijne kwijt was. Nou had ik een account op thesims.eagames.nl gemaakt en ik wou dingen downloaden alleen dat kan niet omdat die serial code al gebruikt was voor een account. Dus ik wou vragen of iemand daar een account heeft of een serial die niet gebruikt is die ik dan mag gebruiken daarvoor. xx
Laatste reactie door maxke006, -
- 1 reactie
- 3k weergaven
Help Help wii 4.3e was geweldig,nu gedegradeerd na de 4.1e snap er niks van ,updating zegt je heb t de nieuwste software,dus kan niet updaten naar de 4.3e, wie kan me helpen
Laatste reactie door Zombymario, -
- 6 reacties
- 3k weergaven
Ik heb het ORIGINELE spel splinter cell double agent en single player doet prima, maar als ik een tijd multiplayer speel geeft het deze foutmelding: Er is in SCDA_Online.exe een fout opgetreden. De bewerking is hierdoor afgesloten. Onze excuses voor het ongemak. En dat was het kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door koenmaarleveld, -
HELP! ps2 spel branden
door Gast geert VdP- 3 reacties
- 3k weergaven
kan iemand me helpen. ik heb net een omgebouwde ps2 gekocht en een paar spellen gedownload van emule en die gebrand met dcd decrypter. maar als ik hem 1 keer gespeeld heb en de volgende dag het spel weer wil spelen dan doet hij het niet meer! wat doe ik fout?
-
- 2 reacties
- 3k weergaven
hi ik heb nfsu 2 gedownload en daarna uitgepakt. er zaten deze bestanden rld-nu2a en rld-nu2b in (allebij BIN bestande) ik heb ze gemount met ultraiso en daarna geinstaleerd. Alles ging goed tot ik de spel wou starten, er kwam een bericht die zei dat ik de juiste cd in moest plaatsen. Ik heb daarna het bestand gemount met deamontools en het nog een keer geprobeerd maar het bericht verscheen weer. KAN IEMAND MIJ A.U.B. HELPEN :'( :'(
Laatste reactie door mogveti, -
- 1 reactie
- 3k weergaven
Ik heb scarface the game gedownload alleen als ik hem probeer te spelen dan lukt dat niet omdat hij teveel stotterd? Mijn computer kan het wel aan ik heb het getest op http://www.systemrequirementslab.com dus weet iemand waar het aan kan liggen?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
World of Warcraft probleem - Launcher requires write permission to the World....
door anoniemaccount4457- 7 reacties
- 3k weergaven
hey, ik heb gisteren wow gedownload, daarna the burning crusade en daarna the lich king. nu wil ik graag in de private server molten-wow.com gaan spelen. maar als ik het spel op start zegt hij: "Launcher requires write permission to the World Of Warcraft Registry key to successfully locate and run the game. Please enable write access to the Registry key using an administrator account." ik zit in een administrator account en rechtermuisknop 'als administrator uitvoeren' helpt ook niet. ik blijf die melding krijgen. Nu heb ik ergens gelezen dat ik dan in de WoW-folder niet de 'launcher' moet starten maar de 'WoW.exe'. Als ik dat doe krijg ik de melding in de k…
Laatste reactie door Valcorb,
