Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 16 reacties
- 2,9k weergaven
Beste leden, Ik twijfel een beetje tussen een PS3 Slim en een Netbook Ik vind de ps3 opzich wel goed, maar de spellen nogal duur, en ik ben niet van plan om heel men ps3 te laten ombouwen of andere software erop te laten zetten waardoor men garantie vervalt. Wat vinden jullie zijn de spellen echt het geld waard of is het teveel?
Laatste reactie door ferrariking, -
- 2 reacties
- 2,8k weergaven
help..ik heb geprobeert de beveiliging van het spel te stoppen maar het help niet eens? weet iemand wat ik fout doe: -start sr7.stop -klik op hide...\"nothing to hide\" -start spel op\" nog steeds emulator gedecteerd\" wat doe ik fout?
-
- 1 reactie
- 2,8k weergaven
hallo ik zit met een vraag ik heb nu eidelijke ps2 spellen kunnen downloaden nu heb ik dus de bestanden laten repareren en toen zijn er dus heel wat isorar bestanden in beeld. nu ben ik echt al heel wat uren aan het zoeken hoe is dit nu moet branden en wat ik moet branden. moetsen al die iso bestanden samen branden of moet ik er maar een hebben van al die iso bestanden? ik hoop echt dat iemand me kan helpen want ik kom er niet meer uit. gr tanja
Laatste reactie door Duken, -
4 cd's---> 1 dvd?
door sjost- 2 reacties
- 2,8k weergaven
heb nfs most wanted! alleen zijn \'t 4 cd\'s... weet iemand hoe ik die samen kan voegen tot 1 dvd?
Laatste reactie door Duken, -
downloaden?!!!
door Gast vinnie2- 2 reacties
- 2,8k weergaven
wat is een goeie programma om de beste en nieuwste spellen te downloaden zoals fifa 2006 ik heb zelf limewire maar daarmee lukt het niet echt om goeie spellen te downloaden alvst bedankt
-
dstti kaart upgrade
door kvtd- 6 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo Ik heb een dstti kaart gekocht en wanneer ik die wil updaten voor de ndsi 1.4 toonde hij eerst het bestand dat je moet openen en wanneer ik dit deed kreeg ik ineens een blauw scherm, hoe komt dit? Ik heb de upgrade niet onderbroken, is de kaart nu stuk? Of wat is er mis? Kan iemand een oplossing geven? Bedankt Karen
Laatste reactie door ferrariking, -
- 6 reacties
- 2,8k weergaven
Hey, ik had mw3 gelijk gekocht in de eerste week al dus ik heb nog oude BLES-01428 . Maar nu kan en MOET je die gratis maps downloaden, Terminal enz. Maar die kunnen alleen op BLES-01429 . Duuuuussssss, krijg ik error ;( HOE LOS IK OP ALSJEBLIEFT ZEG Snel nodig, ben goed in quickscope dus heb echt nodig want MW2 Start niet . TxZ-LeGenD
Laatste reactie door Zombymario, -
- 6 reacties
- 2,8k weergaven
Hoi, Ik heb al meerdere malen Grand Slam Tennis voor de Wii gedownload.. Ik heb al meerdere spellen gewoon kunnen branden en die deden het.. Nu heb ik dat bij dit spel niet, ik krijg hm niet op een schijfje en als ik hm in m'n Wii stop krijg ik een error.. Iemand tips om het wel te kunnen? Ik heb gedownload met nieuwsgroepen en met bittorrent.. Ik hoop op een antwoord Groetjes, Marith
Laatste reactie door Marith, -
XBOX360 en Wii
door jamesensyl- 7 reacties
- 2,8k weergaven
Hoi allemaal... Wij hebben een XBOX 360 en een wii.. Wij hebben ze omgebouwd.. Nu hebben we ons laten vertellen dat we Verbatim - dvd dl moeten gebruiken en dus gekocht... XBOX speelt ze niet af bij ons.. en gooi ik er een + dvd in dan speelt ie wel... Gisteren heb ik me laten vertellen dat je beter vebatim + dvd's kunt gebruiken.... Weet iemand hier meer vanaf??? Heb net voor 40 euro aan dvd s besteld en nu heb ik er dus niets aan.. Wii pakt ze wel.. Tenminste van de 3 spellen pakte hij er 2... Moest min zijn anders slecht voor de lens.. Hoor ik gister.. maakt niet uit als je ze maar op lage snelheid brand... Ben nu al zo lang aan t knoeien met alles... Kan iemand helpe…
Laatste reactie door jamesensyl, -
Windows XP Upragde!
door Gast milan987987- 10 reacties
- 2,8k weergaven
Geachte Helpers, Ik heb een instalatie CD gekocht voor XP. Als ik hem dan wil upgraden komen er telkens allemaal virussen en kan ik hem niet upgraden!hoe kan ik ervoor zorgen dat de upgrade toch door kan gaan? MVG, Jelmobelmo
-
Fifa World Cup 06
door Banza- 7 reacties
- 2,8k weergaven
Ik heb fifa world cup 06 gedownload maar als ik hem mount gebeurd er niks kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door Banza, -
- 5 reacties
- 2,8k weergaven
ej jongens als ik sims opstart staat er: Conflict met emulatiesoftware gedetecteerd. ik heb nog geprobeerd met een crack de originele bestand te overschrijfen maar toen ik bij de map aankwam bleek er helemaal geen exe bestand te zijn maar ik heb nog wel de crack gezet ik snap er helemaal niks van
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 2,8k weergaven
Hoi ik heb een paar weken geleden een qware heaadset voor de ps3 gekocht, hij is draadloos met bluetooth. Hij deed het eerst gewoon prima en ik kon hem goed opladen maar als ik hem nu met de usb kabel op de ps3 aansluit knippert hij rood.. Normaal als hij aan het opladen is blijft hij rood en knippert hij niet. Na 3 uur rood knipperen met de usb in de playstation 3 heb ik hem eruit gehaald en geactiveerd om te praten. Nu ging hij weer piepen na 10 minuten praten... Weet iemand hoe ik dit fix?
Laatste reactie door roelvvv, -
PS2 'ombouwen'
door TheOnion- 9 reacties
- 2,8k weergaven
Is er al een veilige manier om gedownloade/gekopieerde spellen op je PS2 te spelen? Ik hoorde van iedereen altijd dat het risico's met zich mee nam. Maar die tijd is alweer voorbij gevlogen, en heb zelf ook al memory sticks gezien waarmee je het wel kan (dus zonder echt om te bouwen dacht ik). Ik wil wel dat het zo goedkoop mogelijk is en VOORAL veilig moet het zijn. Heb al wat producten op chineese site's gezien. Kan iemand mij uitleggen en instructies geven met de link van het bijbehorende product? En het gaat om die nieuwe plattere PS2's
-
Ik zoek een CD key voor NHL 08 of gewoon een site waar heel veel van die keys op staan, is altijd handig nl:) alsvast bedankt! Rick
Laatste reactie door Thijs, -
pc crasht na opstarten game
door Gast Jezuvis- 4 reacties
- 2,8k weergaven
hi all ik heb de laatste tijd problemen met het opstarten van nieuwe games. als ik de game heb geinstaleerd.en ik wil de game opstarten crasht mijn pc?? hij start dan weer opnieuw op,dit had ik voorheen zeer zelden. ik heb geen nieuwe hardware of zo geinstaleerd. mijn pc is ook schoon van adware,spyware,en andere troep schone register enz enz. dit gebeurd nu alleen met nieuwe games (battlefield2 ,serious sam2 ,earth 2160) de oudere doen het gewoon (zoals cod endergelijke) ik heb de cracks en patches altijd gebriukt zaoals ze horen ik heb het zelfs geprobeerd ,met anti blaxx (patched) ook geen resultaad in het logboek van xp system error staat het volgende Fo…
-
- 0 reacties
- 2,8k weergaven
[table][th] Air Conflicts Vietnam-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Air Conflicts Vietnam-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Air.Conflicts.Vietnam-RELOADED Releasedatum: 2 oktober 2013 Retail Datum: 2 oktober 2013 Bestandsnaam: RLD-aicovi Bron: Stream Grootte: 3.77 GB Genre: Actie, Simulatie Critici: N / A Uitgegeven door: bitComposer Games Ontwikkeld door: Games Farm Omschrijving De oorlog in Vietnam, een van de meest explosieve en gewelddadige oorlogen van alle tijden. U bent Joe Thompson, een…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
fifa 2008 mdf
door pjot- 5 reacties
- 2,8k weergaven
heey ik heb fifa 08 gedownload maar het is een mdf bestand en daarvoor heb je alcohol 120 nodig maar dat is het probleem want hij is al verlopen en kan hem niet opnieuw downloaden. weet iemand hoe ik het anders moet doen deamon tools herkent het niet :'( :'( :'(
Laatste reactie door appelsap, -
- 3 reacties
- 2,8k weergaven
Zou iemand mij plz een PM kunnen sturen hoe de private servers enzo werken bij cod 4 Ik weet er dus egt niks van dus gwoon uitleg hoe alles moet als t ff kan:P
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 2,8k weergaven
ik heb fifa 11 gedownload via een torrent, en als ik de besturing wil veranderen zegt tie dat ik eerst besturing moet selecteren. de besturing staat op xbox. maar hoe verander in dat naar toetsenbord? gr tom
Laatste reactie door Zombymario, -
muziek ''inkort-programma''
door Gast roosje65- 2 reacties
- 2,8k weergaven
Ik zoek een programma waarmee ik mp3\'tjes kan inkorten. dus dat je bijv. alleen een bepaald deel hoort in het midden en niet vanaf hetbegin tot het einde moet luisteren zegg maar. Snappie? Mja zo kan ik dan ringtones maken en dan via bleutooth op me mobieltje zette. maar wie weet er een proggiej voor? greetz, ne0n
-
- 11 reacties
- 2,8k weergaven
hallo. ik heb een probleem bij het online spel Rose. Ik had het spel gedownload en geïnstalleerd. het installeren ging al met veel moeite want hij gaf de hele tijd meldingen van dat het geen zip file was of iets dergelijks. Toen ik hem uiteindelijk na heel veel keer op enter te hebben gedrukt was hij geïnstalleerd. Toen wou ik hem opstarten en toen deed hij het nog niet. Toen ging ik weer terug naar de site en daar stond iets dat je nog moest downloaden voor je videokaart. Dat heb ik dus gedaan en toen geïnstalleerd. Daarna drukte ik weer op spelen en toen startte hij wel op maar het inloggen lukt niet helemaal. Hij geeft de melding dat het account niet geldig …
Laatste reactie door giganielsie, -
- 0 reacties
- 2,8k weergaven
Forumdiscussie: Probleem met installatie van Nintendo Switch-game GamePeter: Hey allemaal! Ik heb een probleem met mijn Nintendo Switch. Ik probeer een nieuwe game te installeren, maar het hangt steeds bij 75%. Ik heb al geprobeerd de console opnieuw op te starten, maar dat helpt niet. Iemand een idee wat ik kan doen? Dit is zo frustrerend! NerdyNina: Hey GamePeter! Geen zorgen, ik kan je hopelijk helpen! Probeer het volgende: Zorg voor voldoende ruimte: Ga naar je systeeminstellingen en kijk hoeveel opslagruimte je nog hebt. Als je bijna vol zit, kan de installatie vastlopen. Verwijder eventueel wat oude games of screenshots. Verbind met Wi-Fi: Z…
Laatste reactie door gamer12, -
- 10 reacties
- 2,8k weergaven
hallo. ik heb een mod voor Empire Total War geïnstaleerd ''Empire total Factions''. nu als ik hem opstart kan ik kiezen tussen early campaign, late campaign, warpath campaign en emergents... ik klik hierbij op early campaign. dan gaat ie een paar dingen controleren en start ie op. eerst krijg ik zwart beeld dan wordt ie helemaal wit en staat er ''empire total war.exe werkt niet meer''... kan iemand mij hiermee helpen?
Laatste reactie door roykev3, -
- 2 reacties
- 2,8k weergaven
Hoi, ik ben hier nieuw, mn naam is iCe. Ik zit met een probleem, ik heb The sims 2 Nightlife gedownload en geinstaleerd, als ik het opstart krijg ik een bericht waarin staat dat ik de origineele cd moet plaatsen, aangezien ik die niet heb, heb ik dan maar een crack gedowload, het zijn .iso bestanden, dus moest ik een virtuele schijf aanmaken met MagicIso of deamon tools, maar als ik het spel dan wil starten krijg ik dezelfde melding... zou iemand mij hier meer uitleg kunnen bij geven?? alvast bedankt! GrtZ.
Laatste reactie door Wesley,
