Spring naar bijdragen

XBOX360 en Wii


jamesensyl

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi allemaal...

Wij hebben een XBOX 360 en een wii.. Wij hebben ze omgebouwd.. Nu hebben we ons laten vertellen dat we Verbatim - dvd dl moeten gebruiken en dus gekocht... XBOX speelt ze niet af bij ons.. en gooi ik er een + dvd in dan speelt ie wel... Gisteren heb ik me laten vertellen dat je beter vebatim + dvd's kunt gebruiken.... Weet iemand hier meer vanaf??? Heb net voor 40 euro aan dvd s besteld en nu heb ik er dus niets aan.. Wii pakt ze wel.. Tenminste van de 3 spellen pakte hij er 2... Moest min zijn anders slecht voor de lens.. Hoor ik gister.. maakt niet uit als je ze maar op lage snelheid brand... Ben nu al zo lang aan t knoeien met alles... Kan iemand helpen???? Thnks alvast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  658
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Voor Xbox360 moet je inderdaad +R DL hebben. En voor de Wii hoef je geen Dual layers, die spellen zijn veel kleiner (volgens mij is er wel een spel voor de wii dat DL nodig heeft). Voor de wii moet je gewoon dvd-r hebben.

Xbox spellen moet en op 2.4, wii-spellen tussen 2 en 4 gebrand worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 658

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi Marco,

Bedankt voor je reactie.... Het wil me nog steeds niet lukken... Met welk brandprogramma moet ik branden?? Heb imgburn geprobeerd en clonecd... Op de een of andere manier mislukt ie steeds... Bij imgburn probeer ik de dvd file... pakt ie niet en zegt.. cannot set the layerbreak.. Heb de iso gepatched en toen de iso geprobeerd te branden met clonecd... Begin t echt flauw te worden... Mn zoontje zit mn oren van mn kop te zeuren om een spel maar t wil me maar niet lukken... Is het ook echt belangrijk om verbatim te gebruiken of mag t ook een ander merk zijn... Help!!!!

Groetjes...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  658
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Voor branden voor de xbox360 heb ik altijd layer break ingesteld. Ik brand met IMGburn. Tools-> Settings -> en dan layer break op user specified en dit intypen: 1913760. Dan kan je ook meteen de iso aanklikken.

Heb je eerst een heleboel rar-bestanden moeten uitpakken (dit heb je als je met nieuwsgroepen download) om de iso en dvd te krijgen? Het kan zijn dat het dan niet volledig is. Je kan de rar-bestanden controleren en misschien repareren met Quickpar. Handleiding: http://www.duken.nl/content/view/69/24/

En anders als het wel lukt met andere games kan het ook een fake zijn. Welk spel probeer je te branden?

Zelf heb ik geen Verbatim, maar er wordt gezegd dat andere merken niet goed zijn voor de lens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 658

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Alweer bedankt voor je snelle reactie.... Ja heb al zoveel geprobeerd te branden.. Harry Potter.. Ice age, Nu probeer ik Lego Batman maar wil niet echt... De layerbreak ook al ingevuld.. Als ik trouwens imgburn opstart komt dit ook in beeld met een geel driehoekje:

I 11:20:54 ImgBurn Version 2.5.0.0 started!

I 11:20:54 Microsoft Windows XP Professional (5.1, Build 2600 : Service Pack 3)

I 11:20:54 Total Physical Memory: 915.888 KB  -  Available: 155.668 KB

W 11:20:54 SPTD can have a detrimental effect on drive performance.

I 11:20:54 Initialising SPTI...

I 11:20:54 Searching for SCSI / ATAPI devices...

I 11:20:54 Found 1 DVD±RW/RAM!

Waar de w voorstaat krijg ik een geel driehoekje met en uitroepteken erin.. Misschien dat dit er mee te maken heeft???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  658
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

http://forum.imgburn.com/lofiversion/index.php/t11238.html

hier staat wat over die foutmelding, maar als ik het goed las kan het alleen het lezen controleren trager maken. Deze foutmelding zou komen als je Daemon tools of alcohol op je pc hebt geinstalleerd, zelfs als je hem daarna hebt verwijderd blijft deze foutmelding, dat bestandje wat het veroorzaakt blijft. Hier kan je een aparte uninstall voor krijgen dacht ik.

Maar als andere spellen wel lukken om te branden kan het een fake of incompleet bestand zijn.

Download je met torrents of nieuwsgroepen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 658

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Alweer bedankt voor je snelle reactie.... Ja heb al zoveel geprobeerd te branden.. Harry Potter.. Ice age, Nu probeer ik Lego Batman maar wil niet echt... De layerbreak ook al ingevuld.. Als ik trouwens imgburn opstart komt dit ook in beeld met een geel driehoekje:

I 11:20:54 ImgBurn Version 2.5.0.0 started!

I 11:20:54 Microsoft Windows XP Professional (5.1, Build 2600 : Service Pack 3)

I 11:20:54 Total Physical Memory: 915.888 KB  -  Available: 155.668 KB

W 11:20:54 SPTD can have a detrimental effect on drive performance.

I 11:20:54 Initialising SPTI...

I 11:20:54 Searching for SCSI / ATAPI devices...

I 11:20:54 Found 1 DVD±RW/RAM!

Waar de w voorstaat krijg ik een geel driehoekje met en uitroepteken erin.. Misschien dat dit er mee te maken heeft???

Lijkt inderdaad dat het er vrij weinig mee te maken heeft. Het beste kan je de spellen even door abgx halen. Een Nederlandse handleiding staat op www.abgx.nl Dit programma controleert of het spel overeenkomt met alle veiligheidseisen, want waarschijnlijk is die .dvd file niet goed. Het is sowieso onverstandig om een .iso file te patchen, vooral als je Xbox live gebruikt.

Mocht abgx geen fouten geven dan is het handig voor ons om te weten wat voor foutmelding je krijgt als je de .iso file probeert te branden. En weet je ook wat voor merk en type brander je hebt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi iedereen die heeft gereageerd op mijn probleem... Ben het hele weekend aan t knutselen geweest en 6 vergooide dvd's en uren googelen verder heb ik besloten om een nieuwe brander te kopen... Het resultaat: Het is gelukt!!! Dat gele driehoekje had er dus toch niks mee te maken.. Mn zoontje is nu heel blij...

Bij deze nog: Bedankt voor het helpen!!!!

Heel veel groetjes  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...