Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
swap disc
door Gast Caroelien- 0 reacties
- 2,7k weergaven
kan ik een orginele swap disc ( voor playstation) kopieren??
-
poorten openzetten
door Gast AfgStyle- 2 reacties
- 2,7k weergaven
wie kan mij helpe met poorten openzette bij azureus. ik heb bij azureus poort 6881 getest en hij zei NAT FOUT. wie kan mij uitlegge wat ik fout doe? :-\
-
- 1 reactie
- 2,7k weergaven
Hallo, Ik heb GTA IV gedownload maar kan hem dus niet opstarten omdat hij geactiveerd moet worden. Ik van alles geprobeerd zoals; paul.dll in offlineactivation-map gegooid en dan op deze manier offlineactivation.exe te starten maar dan geeft die een foutmelding dat de wrapper version van securom te oud is. Toen heb ik op internet gezocht naar andere cracks maar ik kom er niet uit! Kan iemand mij helpen hoe ik het moet doen? Bestaat er een crack die ik kan uitpakken en rechtstreeks kan kopieren? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Alvast bedankt!
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 8 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo, Ik heb een probleempje. Heb een game (sims medieval) gedownload via thepiratebay. Daarna geinstaleerd. Als ik hem wil starten en er op klik, dan start hij niet. Mijn muis laad dan, maar na 5 sec. is het weer weg en is er niks gebeurd. Ik heb al verschilende bestanden gedownload, maar niks werkt. Ik gebruik deamon tools, en ik heb daar over gelezen dat je dat eerst van je computer moet halen. Dat heb ik gedaan maar het schoot niks op. Nu heb ik het er weer opstaan. En ik heb ook gelzen dat je spel wel bij taakbeheer - processen, staat en dat moet beeindigen. Bij mij staat alleen met op starten 5 sec. het spel er. Ik wil zograag het spel spelen, kan iemand mij hel…
Laatste reactie door bent-feyenoord, -
- 8 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb ff een vraagje. We zijn er over aan t denken om een DS aan te schaffen maar nu is mijn vraag om hjier gedownloade spellen op te spelen moet ik er dan nog iets aan laten ombouwen zoals met de wii of iets bij kopen of zijn deze spellen meteen te spelen? ik heb de handleiding hierover gelezen en las iets over een micro sd kaart maar zit deze bij een ds als je deze koopt of is dit iets dat je er zelf los bij moet kopen? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 7 reacties
- 2,7k weergaven
Ik wil dus medal of honor airborne installeren dus ik klik op install en dan gaat ie een paar dingen doen maar tot zover
Laatste reactie door roykev3, -
- 6 reacties
- 2,7k weergaven
mijn bureaublad doet raar bij de naam van de mapjes blijft de achtergrond kleur blauw ?????? weet iemand hoe ik dit kan fixen ? greetz, DutchFighter [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door Jon, -
- 12 reacties
- 2,7k weergaven
Hey, Op mijn vorige post over het installeren van Empire: Total War geen antwoord gekregen, dus deze maar verwijderd. Ik heb vervolgens een andere game gedownload die nog op mijn lijstje stond, Medal of Honor: Airborne. Het is de torrent van Skullptura, voor het geval er bij mensen nu een lichtje opgaat. Volgens mij is het gewoon een rampentorrent, maar ik wil deze game erg graag spelen, dus mensen help mij alstublieft. Het probleem: Als ik in de Binaries op de setup.exe klik, krijg ik eerst dat venster waar ik de kwaliteit en dergelijke in moet stellen, als ik daarna op Play druk krijg ik een Vista melding: Spel werkt niet meer en wordt afgesloten. Ik wil gewoon de boe…
Laatste reactie door mpc007, -
NEED FOR SPEED RIVALS DELUXE EDITION DLCS MULTI7 FULL UNLOCKED-P2P – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 2,7k weergaven
[table][th] NEED FOR SPEED RIVALS DELUXE EDITION DLCS MULTI7 FULL UNLOCKED-P2P [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]NEED FOR SPEED RIVALEN DELUXE EDITION DLC’s MULTI7 FULL UNLOCKED-P2P Release-informatie Groep : P2P Release naam: NEED.FOR.SPEED.RIVALS.DELUXE.EDITION.DLCS.MULTI7.FULL . UNLOCKED-P2P Releasedatum: 16-11-2013 Retail Datum: 19-11-2013 Bestandsnaam: NEED.FOR.SPEED.RIVALS.DELUXE.EDITION.DLCS.MULTI7.FULL. UNLOCKED-P2P Bron: DVD Grootte: 8.30 GB Genre: Racing, Open wereld Critici: N / A Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: Criterion G…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Xbox Server
door Dark Legend- 7 reacties
- 2,7k weergaven
hallo, ik wil graag met een paar maten Halo 3 online gaan spelen, maar niet iedereen heeft Live. is er een mogelijkheid dat we de 360 connecten met een andere server waarop wij dan halo kunnen spelen?
Laatste reactie door Wesley, -
- 3 reacties
- 2,7k weergaven
ik ben in het bezit van een wii die software matig aangepast is. nu zet ik de spellen altijd via wii backup manager op de harde schijf en dat gaat altijd prima. maar nu vond ik een paar wiiware spellen die ik erg leuk vond. toen ik het had gedownload bleek het formaat een wad. formaat te zijn. en die kan ik niet met wii backup manager op de harde schijf zetten. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 8 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo, Ik heb mijn wii gesoftmod maar ik heb geen externe harde schijf. Kan ik gedownloade wii games ook branden op cd of dvd en ze dan spelen op mijn wii? Alvast bedankt,
Laatste reactie door Maikuul, -
- 7 reacties
- 2,7k weergaven
Ik heb net MW2 gedownload maar ik kan het niet spelen met steam. Ik heb dan een andere gedownload die ik moet spelen met IW Net ofzo maar die lukt ook niet. Kan iemand me helpen? BTW, ik wil alleen online kunnen spelen.
Laatste reactie door guilpje, -
battlefield 2 add-on
door Gast roosje65- 2 reacties
- 2,7k weergaven
mijn vraagje was: ik heb de originele bf2, maar nu wil ik de uitbreiding er ook bij, kan ik die downloaden zonder problemen, zodat ik niet met een gebruikte serial, of code te komen zitte? dus dat ik niet ineens geblokt word bij het echte spel zeg maar greetz ne0n
-
- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Dit is mijn race stuur: http://www.logitech.com/index.cfm/486/2973&hub=1&cl=nl,nl?section=overview&tabs=1,3,2,5 Op andere race games doet hij het wel gewoon, Grid, NFS Shift, Fuel, Test Drive Unlimited, etc. Normaal moet je moeite doen om het stuur te draaien, ofja moeite... je voelt enige tegen druk. Maar vanaf het moment dat ik Dirt 2 opstart is dat weg. En in de besturing kan ik als preset alleen maar keybord kiezen. Als ik toch alles instel op het stuur werkt het sturen en de knoppen, het stuur geeft nog geen tegen druk. Maar de pedalen doen raar, als ik 1 keer een beetje gas geef blijft de auto in een soort cruise control staan. En als ik het pedaal gew…
Laatste reactie door snor1991, -
- 5 reacties
- 2,7k weergaven
ik wil allang een cod 1 map maken maar weet niet welk progamma ik zoek lang en heb nog steeds niks gevonden wie kan me helpen en met uitleg aub
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 4 reacties
- 2,7k weergaven
ik heb al een tijdje een R4 voor de DS (bevalt echt super!!) alleen de laatste tijd zet ik er een spelletje op en dan zie ik hem wel, maar krijg de melding dat de data niet te lezen is en ik de ds moet uitzetten. En dit terwijl sommige spelletjes het bij een ander wel doen! wie weet daar de oplossing van??
Laatste reactie door natjuhxx, -
- 3 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo Heb net prem manager gedownload heb één rar bestandje geopend en daar kom en twee bestandjes image bestand en een bin bestand moet ik dit nog omzetten in een iso want als ik de bin bestand wil branden in alcohol dan krijg moet ik opeen data track invullen,blok grootte,image header grootte en dan nog een paar. kan iemand mij hiermee helpen.
Laatste reactie door yvon, -
- 0 reacties
- 2,7k weergaven
Forumdiscussie in het subforum “Repareren, uitpakken, branden en overige problemen” GamePeter Hey allemaal! Ik krijg steeds een foutmelding als ik probeer te updaten. Het lijkt wel of de update mislukt is ofzo. Heeft iemand een idee wat er mis is? En wat kan ik nu doen? Bedankt! TechTijger (Expert) Hey GamePeter! Als je update mislukt, kan dat een paar oorzaken hebben. Hier zijn een aantal dingen die je kunt checken: Internetsnelheid: Controleer of je een stabiele verbinding hebt. Soms kan een trage verbinding ervoor zorgen dat de update niet goed doorloopt. Een voorbeeld: als je video aan het streamen bent en dan een update wilt doen, kan dat problemen…
Laatste reactie door gamer12, -
Maffia games
door mohammedb- 1 reactie
- 2,7k weergaven
Hoi ik speel nu al een tijdje maffia games zoals ultimatemafia.nl maar nu heb ik ook gehoord dat je ook kan cheaten weet iemand hoe ??? Laterzzz
Laatste reactie door Erwin., -
waarmee ps2 back up maken
door Gast trapatoni- 0 reacties
- 2,7k weergaven
Ik wil een back up DVD maken van mijn PS2 game. Ik heb fit met Alcohol120% geprobeerd, image bestand. Dus image maken> datatype = playstation2. Maar het \"vakje\" volgende blijft lichtgrijs dus kan niet verder. hoe moet ik dit oplossen? :ermm:
-
Top 10 pc games
door Nigel- 8 reacties
- 2,7k weergaven
Ik heb amper spellen voor pc,weet iemand een top 10.
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 2,7k weergaven
Hallo Ik heb fifa 2007 gedownload in Ares, kan iemand mij uitleggen hoe ik het spel in werking kan krijgen Gr Ronnie
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 2,7k weergaven
hallo ik heb zojuist een nintendo ds i xl gekocht weet iemand welke kaart ik daarvoor het beste kan gebruiken en waar ik die zoal kan halen alvast bedankt
Laatste reactie door Rikkert., -
- 3 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo, Ik heb gewoon FM gekocht, maar ik snap hier helemaal niks van! hij is gewoon goed geinstalleerd, maar ik krijg deze foutmelding als i khem opwil starten: Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen.. Ik heb hem gewoon met Steam geinstalleerd.
Laatste reactie door xperience,
