Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
rct 3 fixed image??
door Gast gilles- 4 reacties
- 2,7k weergaven
weet iemand waar ik er 1 kan vinden??? die normale cracks doen t bij mij niet
-
openen ?
door Gast kimmekuh- 5 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo Weet er iemand hoe ik dit spel tot leven breng..? Er zit geen setup bij noch iets anders.... kIJK dit is een voorbeeld.. thanks [img size=786]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/Untitled.jpg
-
- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Vandaag heb ik (geprobeerd) super mario bros te spelen maar helaas is het me niet gelukt alles ging goed het downloaden uitpakken en branden ,maar toen ik het het schijfje in mn wii deed kreeg ik fout melding nu is mij vraag wat doe ik fout
Laatste reactie door Rikkert., -
- 3 reacties
- 2,7k weergaven
Een goede middag. graag zou ik hier een paar vragen stellen aan jullie, met de hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb twee Nintendo 's 3Dsen liggen , een met firmware Ver 9.7.0-25E en een met Ver 4.3.0-0E. En ik heb de volgende Flash kaart R4i 3DS , ik hier de volgende firmware op gehad R4i V1.80b en R4i V1.41b Maar ik krijg steeds de volgende op de 3DSen , er is een fout op getreden. houd de power knop ingedrukt om het systeem uit te schakelen. Ik heb er dan nog geen spelletjes op geïnstalleerd. Wat doe ik nu fout ?
Laatste reactie door Napoleon63, -
Hi Ik zag dat runaway 2 uitkomt in april 2007 ergens. Een game van rond de 6.5 gig. Maar nu zie ik dat je het al kan downloaden.... :-[
Laatste reactie door bart, -
- 3 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo ik heb een probleem ik heb een kopie van the matrix path of neo maar hij werkt niet het instaleren werkt maar daarna bij het opstarten doet hij niet dan zegt hij (in het engels) dat hij de orginele disc moet hebben maar ik heb een kopie kan dat worden opgelost met iets
Laatste reactie door jep123, -
Top 10 pc games
door Nigel- 8 reacties
- 2,7k weergaven
Ik heb amper spellen voor pc,weet iemand een top 10.
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 2,7k weergaven
Heb madden 2007 gedownload wil hem mounten opent zich een venster (jeweet wel als je usb stick erin drukt) of ik de afbeeldingen wil openen :-[ Ik ga naar mijn ducumenten en klik op de schijf waar ik hem mounte. Normaal zie je dan een pictogram van het spel maar deze keer niet open de schijf en krijg dit: zijn verder allemaal 8mb groot behalve de map data(2.2gig) waar allemaal dat bestanden in zitten. Hoe kan ik madden toch installeren en spelen?
Laatste reactie door Frank1324117107, -
PS2 +RW werkt wel maar +R niet...
door Gast trapatoni- 0 reacties
- 2,7k weergaven
gedownloadde copie van PS2 Battlefront II werkt alleen op +RW (diverse merken). Maar +R > van merk Extreme+R en ook Sony -R branden wel maar werken niet. -gebruikt Nero-7 -Alcohol 120% -DVD decrypter brandsnelheid in alle gevallen de laagste n.l. 2.3 speed. waarom +RW wel en +R en ook -R niet....wie kan me vertellen wat de oorzaak is?
-
- 7 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo, Ik zoek een leuk strategy spel. Als je maar een beetje een stad op moet bouwen vind ik het eigenlijk al wel goed. Iemand suggesties? Groeten
Laatste reactie door dinges123, -
- 5 reacties
- 2,7k weergaven
Ik was Sims 2 aan het downloaden alles is gelukt met Utorrent toen ging ik hem uit pakken met Winrar ook gelukt wel 4 CD's maar ja toen op setup.exe geklikt installatie ging goed kwam ook gewoon te voor schijn halverwege opeens een foutmelding.. Ik klik op opnieuw foutmelding komt opnieuw (dom eigenlijk dat ze dat dan zetten maarja) dus ik wist niet wat het was ik heb de andere cd's een setup gestart maar dat lukt ook niet.. Weet iemand wat het is? Hier screenshot: :peace:
Laatste reactie door C.K7, -
TVersity
door Dark Legend- 0 reacties
- 2,7k weergaven
hey, ik ontdekte een tijd geleden het programma TVersity... hiermee kun je via je pc muziek, foto's en video's naar je console streamen om ze zo op je tv af te spelen, .. (de 360 heeft dit al ingebouw alleen hiermee kun je alleen windows-files mee afspelen)met TVersity kun je elke denkbare file afspelen. dit progje werk voor de wii, de 360, PS3 en zelfs de PSP... het enige wat je hiervoor moet doen is je console op je netwerk aansluiten waar je pc op draait, TVersity installeren, het progje laten draaien en je kunt zo vanuit je pc video's streamen!! heb het geprobeerd met de wii (werkte) en de 360, hierbij werkte het niet bij mij niet maar dat licht aan mij, want ik had …
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 14 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo Allemaal, Ik ben in het bezit van een Xbox 360. Maar voor mijn gevoel komen er voor dat platform minder race-games uit dan voor de PlayStation 3. Kan iemand mij dat uitleggen/verklaren of dat ook zo is? Want ik fail keihard met shooters... Dat maakt de keuze dus wat makkelijker... Concreet: Zijn er meer of minder race games voor de PlayStation 3 ten opzichte van de Xbox 360? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast Bedankt! Sent from my iPod touch using Tapatalk
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Hey allemaal Ik heb onlangs de game Spellforce 2 gedownload. Het probleem wat ik nu heb telkens als ik probeer het te installeren zonder of via cd dan zegt hij altijd dit No Valid Installation Of Spellforce 2 - Shadow Wars Found.Please Reinstall Spellforce From Your Original DVD Het gaat allemaal goed totdat ik aan license agreement ik aanvaard dat en klik dan op volgende dan komt dat voor. Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen
Laatste reactie door Wesley, -
hallo , ik had de vraag waar kan ik een ps3 online kopen tegen goede prijzen in belgie heb ik het goedkoopst 289euro gevonden maar ik ken geen winkels in NL dus misschien kunne jullie mij helpen met een online winkel die Ps3 goedkoop verkoopt en naar belgie verstuurt ? Iemand geintreseert in paar XBOX360 spelletjes ?
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Terwijl Battlefield 3 ondertussen meer dan 15 miljoen keer is verkocht en Battlefield 4 vast ooit het daglicht ziet, viert deBattlefield-serie ondertussen al zijn tiende verjaardag. En wie jarig is trakteert en daarom stelt EA Battlefield 1942 gratis te downloaden via Origin. EA biedt gratis de kale game aan, zonder de The Road to Rome en Secret Weapons of WWII DLC-pakketten. Heb je altijd al willen weten wat voor concept art DICE gebruikte voor het maken van de game, dan kan je 150 megabyte grote PDF hier downloaden. Voor de installatie is een actief Origin account nodig en game kan onder de demo sectie gevonden worden. Klik hier om naar de demosectie te gaan. …
Laatste reactie door Thijs., -
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
hoi hoi, graag zou ik willen vragen of iemand weet waarom de dsi van mijn zoontje ineens niet meer opstart en een error weergeeft? bij het opstarten en aanklikken van de acekard, verschijnt er zwart beeld met het bericht: an error has occurred. press and hold the power button to turn the system off. please refer to the nintendo dsi operations manual for details bij de handleiding staat alleen dat ik contact met de nintendo service moet opnemen. het vreemde is dat mijn zoontje al maanden speelt op zn dsi, zonder problemen. wel zijn er onlangs nieuwe spellen opgezet, waaronder een spelletje die japans bleek te zijn? kan dat er mee te maken hebben? wie heeft er …
Laatste reactie door mamasan, -
NFSMW
door Gast avd555- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb een probleem met need for speed most wanted ( illegale versie ). Ik installeer het spel met deamon tools, ik gebruik sd4hide, en als ik gedaan heb met spelen en ik sluit mijn PC af, en dan start ik hem terug op, dan blijft hij vastzitten tijdens het booten van windows. Dan start ik windows in safe mode en ik gebruik systeemherstel om alles terug in orde te krijgen. Bij systeemherstel lijkt de fout te liggen aan directX 9.0 die je bij NFSMW moet installeren. Wat kan ik hier nu aan doen? PS: op mijn voroige PC werkte dit alles perfect.
-
hoy kan imand helpen met bioshock kan niet instaleren bedankt
Laatste reactie door katarina, -
Sims 2 probleem
door leniardo- 2 reacties
- 2,6k weergaven
hey allemaal ik eb net de sims 2 gedownload en geinstalleerd maar als ik het spel opstart krijg ik een foutmelding van rapport verzenden enzo... als ik dan op het fouten rapport klik geeft hij aan: Dit foutenrapport bevat: informatie over de status van The Sims 2 toen het probleem optrad; de versie van het besturingssysteem en de gebruikte computerhardware; de digitale product-id die kan worden gebruikt om de licentie te indentificeren; en het IP-adres (Internel-proctool) van de computer. hoe kan ik het spel opstarten ik eb nieuwe instalatie codes geprobeerd moet ik hem op nieuw downloaden (wat nog al een tijdje duurt) of weet iemand hoe ik he m tog kan spelen???
Laatste reactie door leniardo, -
- 7 reacties
- 2,6k weergaven
Ik ben de laatste tijd aan het denken om mijn Wii ook om te laten bouwen, maar dan komt de vraag natuurlijk naar boven: waar? Weet iemand een adres in Breda (of directe omgeving) waar men ervaring mee heeft? Ik heb wel al gelezen over www.drummel.nl, maar dat is in Sint Oedenrode en ik hoopte een vertrouwd adres te vinden dat toch dichter in de buurt ligt. Misschien is het sowieso interessant om een topic te hebben waar adressen verzameld worden, of mag dat niet?
-
- 3 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo O0 Ik ben in het bezit van meerdere uitbreidingspakketten van SIMS 2 die ik voor een vriendin wil kopieeren. Met Alcohol 120% heb ik geprobeerd een IMAGE van te maken en die dan te branden op CD, maar hij geeft foutmeldingen aan in het logboek, en gaat niet meer verder dat waarscheinlijk komt door de beveiliging. Weet iemand hoe je een origineel spel kopieerd? Bedankt
Laatste reactie door maxke006, -
fout cod4 mp
door magicm14- 11 reacties
- 2,6k weergaven
elke keer als ik hem op wil starten krijg ik zwart beeld en geef hij in eens een fout aan van iw3mp.exe werkt niet meer en het is gewoon een orginele cd help me plz.
Laatste reactie door magicm14, -
ubersoldier
door bart- 2 reacties
- 2,6k weergaven
HI iK heb Ubersoldier op cd staan en heb het geinstalleerd. Nu vragen ze een key omdat er starforce protection is. hoe kan ik dit oplossen aub? bedankt
Laatste reactie door Wesley, -
Fifa 2010 probleem
door 'Robin- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb fifa 2010 torrent van jasper100 gedownload en de crack van razor1911 erop gezet. Fifa start gewoon op en ik kies de nederlandse taal en ik maak een profiel aan en kies het niveau, maar daarna komt er een beeld voor met allemaal rare strepen en trillen die lijnen en dan loopt de computer vast en doet het niks meer ook niet met Ctrl+alt+del dus moest ik hem uitdrukken. :-[ Iemand enig idee wat het probleem is en hoe ik het kan voorkomen?
Laatste reactie door Heisenberg,
