Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 7 reacties
- 2,5k weergaven
hoi, ik heb cod 5 gedownload en uitgespeeld maar nu wil ik ook online maar dat wil niet ik kan geen account aanmaken niks werkt ook niet via xfire. en ik heb ook al geken bij het centrale cod 5 forum maar niks gevonden.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Weet iemand waar ik werkende 3ds torrents kan vinden heb er een hoop maar mis deze : pokemon sun of ultra sun mario party top 100 mario world golf tour donkey kon coutry returns zijn 3ds roms geen !!!!cia bestanen of decrypted roms want die werken niet op de sky 3ds wie kan mij helpen??
Laatste reactie door Freek87, -
Office 2003
door Gast stoffelken001- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Ik zou graag een nieuwere microsoft office willen downloaden. Want met mijn office uit middeleeuwen kan je nog niet zo veel. En ik heb al vele sites bezocht maar ik kon nergens een Nederlandse office 2003 vinden. Dus misschien dat jullie een site hebben waar office 2003 opstaat??? groetjes computas :woohoo:
-
wii ombouw probleem
door Nigel- 0 reacties
- 2,5k weergaven
alles voor wii ombouwen plus 3 programma voor wii branden voordat je gaat spelen kost maar 35 euro
Laatste reactie door jeromol, -
- 1 reactie
- 2,5k weergaven
He luitjes, long time no hear... (my bad). Even het volgende; ik heb Mario Smash Football voor de gamecube gedownload via BitComet. Het is in PAL format. Mijn vraag hierbij; kan ik het spel gewoon zonder converters en andere aanpassingen eraan te hoeven maken, branden op een gewone DVD-R/+R/-RW/+RW? Zo nee, wat zou ik dan eventueel aan het spel moeten veranderen/omzetten en waarmee? Of moet ik perse z'on klein Gamecube-schijfje hebben, als die uberhaupt al beschrijfbaar (dus leeg)te verkrijgen zijn? Iemand antwoorden hierop??? Alvast bedankt!!!javascript:void(0); Lachebek
Laatste reactie door Martijn, -
- 10 reacties
- 2,5k weergaven
Linkje: http://store.steampowered.com/ Genoeg games voor een prikkie! just sayin'
Laatste reactie door Freddytje, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Het topic zegt het al. Als ik Virtua Tennis 3 opstart dan gaat hij terug naar windows en zegt ie dat er een fout is opgetreden > Wat kan ik het beste doen??? - Rapport verzenden - nocd crack downloaden - iets anders ik zou het echt niet weten wat is hiermee aan moet
Laatste reactie door XfanX, -
- 13 reacties
- 2,5k weergaven
Heey! Ik probeer een gedownload spel te installeren, heb hem al gemount en geinstalleerd. Ik probeer nu de crack van de mount te kopieren over het bestand op de c-schijf maar dan geeft hij de foutmelding dat het een alleen-lezen bestand is. Het uitzetten van het alleen-lezen via eigenschappen lukt niet... Weet iemand wat ik verkeerd doe, of wat ik moet doen? Dankjewel!
Laatste reactie door wilbert03, -
- 4 reacties
- 2,5k weergaven
Ik heb een vraagje, kan ik gta: san andreas op mijn pc spelen : 1.8 ghz cpu 265mb ram Sis 650_651_M650_M652_740 is me grafische kaart (kweet het ze is kut) Ik ben er bijna zeker van dat het niet gaat lukken, maar ik wil het toch eve vragen dat het gaat (anders download ik voor niks)
Laatste reactie door Razor, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Ik heb laatst een game gedownload (met grabit) en deze game (the sims 3) is in iso formaat en is met 5,59GB te groot voor een dvd. Ik wil dit spel graag in dvd formaat hebben zodat ik het gewoon op m'n computer kan spelen. WEET IEMAND EEN MANIER OF PROGRAMMA OM ISO TE CONVERTEREN NAAR DVD?? Iso converteren met Alcohol 120% of Nero gaat helaas niet en ook Winrar kan geen iso uitpakken of converteren.
Laatste reactie door svenholtman, -
assassins creed
door pelle64- 13 reacties
- 2,5k weergaven
Hey, na een tijdje is het me eindelijk gelukt om assassins creed te instaleren. ik kan hem nu gewoon spelen alleen het loopt niet zo heel soepel. als je bijv loopt schokt het een beetje en dat soort dingen. Het is niet een heel groot probleem maar miss weet iemand hoe ik er iets aan kan doen. mijn computer zou het wel gewoon aan moeten kunnen denk ik. ik heb windows vista en de computer is redelijk nieuw. alvast bedankt.
Laatste reactie door AppieAppelflappie, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
heej ik heb nu de battlefield booster packs gedownt.. euro force en armored fury, die voegen onder andere nieuwe mappen toe aan battlefield.. alleen als ik op die nieuwe mappen wil spelen (ook bij solospel) zegt ie eerst dat ik een online account nodig heb.. en als ik op m'n online account zit, zegt ie: map not authorized... is er ook een manier dat je gewoon met je offline account die mappen kunt spelen? ik heb battlefield trouwens niet origineel... greetz smartass
Laatste reactie door smartass, -
hallo,. ik heb voor kerst xbox 360 gekocht. die van 200€ met de cashback actie. Nou zit ik boven,. en wil graag op xbox live, MAAR router staat beneden. en wireless adapter vin ik een beetje duur, is er dan geen manier om zonder wireless adapter toch online te kunnen gamen. EN wil ik graag mijn xbox aansluiten op mijn LG monitor. Deze is namelijk scherper als mijn tv. Het type nummer van me LG is: Flatron w2452T deze dus: http://www.kieskeurig.nl/lcd_monitor/lg/w2452t-pf/279132/ hoe kan ik dan mijn concole aansluiten op deze monitor. alvast bedankt. x joey
Laatste reactie door unknown, -
programma's
door maxke006- 4 reacties
- 2,5k weergaven
Ik zou wel eens willen wete welk programma het meest word gebruikt. groetjes O0
Laatste reactie door Eagles, -
- 8 reacties
- 2,5k weergaven
Hoi, Ik heb teamfortress 2 legaal gekocht.Maar nu heb ik het volgende probleem dat hij de servers niet kan vinden. Zie plaatje ik denk dat dat meer uitlegt dan dat ik het zeg. Maar weet iemand hoe ik dat kan fixe? Alvast bedankt PC [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door daandj, -
- 1 reactie
- 2,5k weergaven
wie kan mijn zeggen waar ik dit kan downloaden VHBL hack voor PS Vita vrijgegeven! – Download <------------------------------------------------ ik kan niet vinden er uitleg erbij maar waar kan ik die vinden wie weet het wel heel graag hapje007
Laatste reactie door reneetje1969, -
FPS creator
door liliank- 0 reacties
- 2,5k weergaven
Weet iemand waar de een full version van FPS creator kan downloaden maakt niet uit met welk progamma ik hem dan moet downloaden.
Laatste reactie door liliank, -
muziek op ndsi xl
door wolson- 1 reactie
- 2,5k weergaven
hallo mijn dochter heeft een ndsi xl kan ik daar ook mp4 muziek op afspelen
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Hey iedereen, Ik ben op zoek naar een CD Key voor BF2. Ik heb al enkele keygens gebruikt, maar na het invoeren van enkele key's krijg ik een error dat de code ongeldig is of al in gebruik is. Mijn vraag is of jullie een werkende key hebben voor mij. Ik wil zo graag online kunnen spelen. Bedankt voor jullie reacties.
Laatste reactie door smartass, -
Guild wars
door Gast pubel- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo, Ik heb nu Guild wars gedownload en heb nu 2 ISO bestanden, wat moet ik daarmee doen? Het is denk ik al gelukt iemand misschien een werkende acces key?
Laatste reactie door totalyduzz, -
- 6 reacties
- 2,5k weergaven
hoi. ik heb de wii al een hele tijd en heb ook best veel legale spellen gekocht. maar het kost me toch best veel. dus wil ik hem misschien om laten bouwen. maar nu heb ik dus al legale in de winkel gekocht en ben nu bang dat als ik gedownloade spellen wil spelen dat mijn legale spellen dan niet meer werken na het updaten enzo. is hier iets voor? of kan ik het maar beter niet doen? m.v.g esther94
Laatste reactie door ActionWaction, -
Gta San Andreas
door Gast tcooteman- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Hallo, Ik kreeg van een vriend gta san andreas in een zip file. het was een .iso dus ik met daemen tools gedaan blablabla dus ik naar die aangemaakte drive, idd daar vind ik alle files zoals het hoort, maar als ik hem open gaat alles heel traag en als ik op setup.exe of install.exe druk zegt hij dat het geen geldige win32 applicatie is...?! druk ik nog een keer loopt de computer onmiddelijk vast. Weet iemand hier een oplossing voor of weet iemand een andere plek waar ik Gta San andreas kan downloaden? het liefst geen torrent maar gewoon van internet alvast bedankt,
Laatste reactie door Duken, -
- 7 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo mensen, dit is een vraag voor mensen die fifa 08 kennen:P Ik heb deze zomer in frankrijk Fifa 08 gekocht in een leuke gamewinkel in frankrijk, blij mee enzo. ik kom thuis, ingesteld op franse taal en kan hem niet wijzigen.. Ook in het begin wat ik op google al heb opgezocht staat niet dat je van taal kan wisselen. Dus ik vraag, hoe moet dit? Kan dit in het hoofdmenu of? Je doet me er een groot plezier mee! Maarten
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 2,5k weergaven
hallo ik heb een m3 zero i en zoek nu een slotkaart 2 voor gba spellen op de lite te kunnen spelen welke kunnen jullie me aan raden groetjes jayson
Laatste reactie door jayson, -
Help me ! TTDS
door Kimetje120- 3 reacties
- 2,5k weergaven
ik weet niet of ik hier goed zit maarja... Ik heb dus al een tijde de het kaartje ttds hij deed het perfect! maar nu wil ik hem helemaal schoonmaken dus alles eraf(Spellen) gaat niet alles eraf. Er blijven bestanden in met rare tekens die helemaal niet weg willen. En nu kan ik kan ik opeens geen spellen er meer op zetten. Pleas help me ik ga vrijdag op Vakantie en dan wil ik het probleem opgelost hebben
Laatste reactie door meowndz,
