Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
spel van 3 cd's naar 1 dvd
door Gast Caroelien- 1 reactie
- 2,5k weergaven
ik heb een spel van 3 cd-roms. ik wil hem graah branden op 1dvd hoe doe ik dat???
Laatste reactie door Duken, -
CrackCheatsSerialsKeygen-SITES!!!
door Gast pax- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Een tijdje geleden stelde ik op dit forem de vraag of iemand nog meer Crack-sites kende danGameCopyWorld.com en MegaGames.com. Heb ondertussen zelf een aantal gevonden; voor wie er wat aan heeft! Zoek astalavista.com op het internet op. Hier kun je bij de \'search\'-invoer kiezen uit +/- 25 verschillende crack/chaets/serials/keygen\'s, etc.-sites zoeken. Succes!!!
-
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Hallow allemaal, Ik heb een probleem: Ik heb Need For Speed Undercover gekocht. Gewoon in de winkel, dus legaal. De boel geïnstalleerd, dan komt het automatische scherm met daarop 'Spelen'. Maar als ik hier op klik, komt er een klein zwart blokje. Het lijkt dan dat hij het spel gaat laden, maar dan zegt hij opeens: In nfs.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Ligt dit aan het spel, of aan mijn computer? Ik moet anders het spel terug brengen, als het daaraan ligt.. Bedankt! Gr. Jaap
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 2,5k weergaven
hallo, ik wil graag mijn psp ombouwen, maar ik ben er niet van plan geld aan uit te geven als het echt niet anders kan doe ik het wel, maar ik probeer het natuurlijk eerst zelf ik heb ergens op internet dus deze tutorial gevonden: http://www.psp-hacks.nl/?q=Forum&c=showthread&ThreadID=188 ik heb er werkelijk weer eens geen verstand van, en nu was dus mijn vraag: weet iemand of dit werkt én veilig is? het doel is dus dat ik de spellen zelf kan downloaden mvg rowinesli
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 2,5k weergaven
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1013651.html#comments
Laatste reactie door Duken, -
Kan een vereiste beveiligingsmodule niet activeren. Dit programma kan niet worden uitgevoerd (5007). dit zegt hij als ik hem wil opstarten hoe kan dat??? :redface:
Laatste reactie door Wesley, -
- 4 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo allemaal, ik heb een tijd geleden De Sims 2 gedownload en succesvol gespeeld. Ik heb nu ook de uitbreidingen gedownload, en probeer die nu ook te spelen. Ik ben begonnen met Bon Voyage. Volgens mij heb ik iets met magicISO gedaan, toen met winRAR uitgepakt en toen geïnstalleerd. Het rare is nu alleen, dat ik de uitbreiding Bon Voyage dus heb geïnstalleerd, maar hem niet kan spelen. Ik krijg dan de melding: Wrong disc inserted. Please insert the original "The Simsâ„¢ 2 Bon Voyage" CD/DVD. Ik kan namelijk niet met Daemon Tools de 'cd' van Bon Voyage openen, op een of andere manier heb ik die niet als het goede bestand. Ik probeer telkens van alles, maar…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Hee allemaal, Ik heb gisteren de Sims 2 via nieuwsgroepen gedownload. Nu wilde ik deze vandaag installeren, alleen dat gaat niet. Als hij op ± 6% van de installatie is geeft hij een melding dat "er een probleem is opgetreden tijdens het kopiëren van het bestand ´TSData\Res\Sound\Voice1.package´. Als ik dan klik op opnieuw proberen blijft deze melding geven.. Wat moet ik nu doen??? Alvast bedankt
-
- 5 reacties
- 2,5k weergaven
haai haai!! ik heb een vraagje heb het spel gekraakt via een video, maar nu geeft tie de tekst aan op onderstaande foto, is dit normaal? of niet?
Laatste reactie door Astrid Brouwer, -
pacman world 3
door badgirl009- 1 reactie
- 2,5k weergaven
hoi hoi is er iemand hier die pacman world 3 kan vinden ik heb er en paar gevonden maar daar moet je steeds een cd voor hebben Maar die heb ik dus niet hahaha bedankt alvast
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 6 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo, Ik heb mijn Wii omgebouwd en ik liet mijn spellen altijd branden maar dat kan nu niet meer. Ik moet het nu zelf doen maar het is voor mij helemaal nieuw. Ik heb al een spel gedownload en toen kreeg ik zwart beeld Heel vaag, ik gebruik gewoon DVD-R van Verbatim en download vanaf nieuwsgroepen en gebruik ImgBurn.. Wat doe ik fout? Groeten Jurgen
Laatste reactie door Huismus, -
- 6 reacties
- 2,5k weergaven
Hee jongens hier de volgende mmorpg. Deze gaat over Voyage century online. Ik heb dit spel heel lang gespeeld, ik speel nu bijna geen mmorpgs meer (alleen gunbound nog) maar deze stond bij zeker op de 2e plek. Het is een spel dat zich in de 16e eeuw afspeelt. Je hebt een klein scheepje. Dat moet je dan heel groot en sterk laten worden. Types Je kan merchant worden dan verkoop je spullen en die verkoop je weer in een ander stadje. Je kan ook iemand worden die piraten aanvalt in een battle ship die kan meer kanonnen. je hebt ook nog een adventure ship dat is een hele snelle boot daarmee kan je dus de gebieden snel verkennen. Ze hebben ook de wereld van de 16e e…
Laatste reactie door Pctje, -
- 7 reacties
- 2,5k weergaven
Ik heb de Sims 2 Studentenleven gedownload maar dan ga ik die instaleren d.m.v. Deamon Tools en dan met ik cd 2 erin doen. Dan mount ik die image en dan krijg ik opeens een error: TSData\Res\Sound\Neighborhood.package niet gekopieerd kan worden! Het enige wat ik kan doen is dan de installatie annuleren. Kan iemand me hiermee helpen?
Laatste reactie door Flying Doc, -
japanse warrock
door egry12- 8 reacties
- 2,5k weergaven
hallo, ik heb een vraag over japanse warrock. om japanse warrock te spelen moet je een japanse ip hebben en nu is mijn vraag of je een programma hebt om je ip daar in te veranderen. als z'n programma niet bestaat kan iemand mij dan uitleggen hoe ik een koreaanse warrock account kan maken/krijgen? met vriendelijke groet egry
Laatste reactie door egry12, -
Unreal Tournament omzetten naar image
door Gast peterk- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Hoi, Ik heb UT2004 op mijn harde schijf staan welke ik met een nocd speel. Is het mogelijk deze game om te zetten in een image file om deze te branden? grtz, Dikkenek [img size=400]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/Bul.jpg
Laatste reactie door Duken, -
- 9 reacties
- 2,5k weergaven
Hey, Ik heb een wii en een nds lite. Nu zou ik graag online willen gaan met die consoles. Kan ik met mijn router online gaan met mijn wii en ds. Of heb je hier iets anders voor nodig? Ij heb al op google gekeken maar kon niets vinden Alvast bedankt
Laatste reactie door filkill, -
- 1 reactie
- 2,4k weergaven
heb gta san andreas gedownload en geinstalleerd maar heb nu een probleem als ik gta met de verkenner open dan staat er een map hoodlum waar het gta.exe file instaat hier moet ik normaal toch een crack over kopieren ofniet? heb al geprobeerd met een crack van gamecopyworld maar als ik die over de file wil kopieren komt er telkens de foutmelding dat dit niet gaat, dat ik ellen kan lezen maar niet kopieren kan iemand helpen
-
- 2 reacties
- 2,4k weergaven
Als ik met muhn neef fifa 06 multiplayer speel, gaat dat ding zo sloom, dat je pas 3 seconden na het drukken van de toets een reactie krijgt, dusjah...:S Kan ik hier wat aan verandere, want ik speel graag soepeler voetbal. Hoe kan ik het sneller laten werken, wat moet ik daarvoor doen...? Alvast bedankt voor alle aandacht ...! Rgrds Flexxer...!!
Laatste reactie door paultje_007, -
Matrix Path of neo keygen
door Gast alberto- 1 reactie
- 2,4k weergaven
wie weet een keygen voor Matrix Path of neo
-
- 4 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo allemaal, ik heb de need for speed undercover reloaded versie gedownload (4,8 gig) als ik hem mount met Deamon dan krijg ik het bericht dat ik de CD/DVD in station L moet stoppen(station L is mn virtuele Deamon speler)... ik had al met Yasu geprobeert om hem uncloacken, maar dat is niet gelukt... iemand iedeëen? thnx
Laatste reactie door Cédric., -
- 8 reacties
- 2,4k weergaven
hey dit is mijn eerste post en ik weetniet of in hier goed zit maar ik ga toch mijn vraag stellen :, Ik ben van plan om een PSP te kopen, wil deze ook graag om laten bouwen of gelijk een omgebouwde kopen. en misschien mijn Geheugen van de PSP beetje uitbreiden. Spellen Downloaden vind ik geen probleem ik kan bijna alles wel vinden op de public en private trackers.(bittorrent). maar nu is mijn vraag, wat voor PSP kan ik het beste kopen ik heb al een beetje gegoogled en ik kom meerdere types enzo tegen. spelen dan de oudere types alle games nog wel af? Als ik mijn geheugen wil uitbreiden hoe kan ik dit dan het beste doen? zijn volgens mij meerde Geheugen kaartjes…
Laatste reactie door Farid., -
madagascar 2
door katarina- 8 reacties
- 2,4k weergaven
hoy wie kan mij helpen het spel madagascar 2 loopt steeds vast dak U
Laatste reactie door katarina, -
- 10 reacties
- 2,4k weergaven
ik wou dus mijn xbox laten ombouwen. maar ik wil dan spellen downloaden en op de externe harde schijf zetten -maar hoe gaat dit -heb je een speciale externe hardeschijf nodig. -kun je spellen voor de xbox 360 elite alleen met nieuwsgroepen downloaden?? bvd
Laatste reactie door martijn1, -
Wifi voor Ds
door Deeeemy- 14 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo, Ik weet niet waar dit moest dus ik had hem hier gezet. Als ik met Pokeon Heart Gold op internet wil, vind hij mijn internet wel maar mijn internet heeft geen wep key. hoe kan ik dit instellen? Thx.
-
- 5 reacties
- 2,4k weergaven
hallo ik heb even een vraagje mijn xbox dvd-drive is helaas overleden nu is mijn vraag als ik een nieuwe koop moet dat dan de zelfde zijn als de originele in mijn geval de lite-on van phillips of kan ik ook een andere steken aan gezien die lite-on duurder is grtz flemming
Laatste reactie door LenS,
