Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 2,4k weergaven
ik cod 1 binds / scripts / jump scripts / scripts ik kon niks vinden op google en heb niet zo veel verstand van kan jullie me helpen of wat geven fire : mohammed12344 MVG gangstermo
Laatste reactie door gangstermo, -
- 3 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo, ik heb al langer muziek en video's op mijn ds. Ik opende de muziek steeds met ipodclone, en de video's met moonshell. Maar sinds kort heb ik er ook foto's op staan. Als ik moonshell open begint hij meteen met het afspelen van een liedje waar hij nog op staat. Als ik dan naar de map ga waar ik foto's heb staan, en ik klik op eentje loopt moonshell vast. Wat kan ik hier aan doen? Alvast bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
sims 2+studentenleven+nachleven installatie
door Gast desteny19- 1 reactie
- 2,4k weergaven
Ik heb nou dus al deze sims geinstalleerd(via cd\'s) maar nou wil ik ze dus spelen. Ik heb er ook wel losse image bestanden bij maar die kan ik niet laden via daemon tools of alcohol. Wie o wie kan me daarbij helpen? greetzz
-
- 1 reactie
- 2,4k weergaven
Cube World, Een nieuw spel, Begonnen als Kickstarter. Op het moment zit ie in de Alpha status. Screenshots: Informatie: Cubeworld is een actie role-playing-game voor de PC gemaakt door Wollay. Het is in ontwikkeling sinds juni 2011. Met gameplay geïnspireerd door Diablo, Zelda, Minecraft, en vele andere klassieke Role-Playing Games, Cubeworld bedoeld om de perfecte mix van RPG-elementen, exploratie, actie, en de schepping zijn. Uitleggen? Meh, heeft niet veel zin. Kijk het filmpje en je snapt het beter! Reeds te downloaden (legaal) €15 ,- https://picroma.com/buycubeworld Ja, ik heb he…
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 2,4k weergaven
heb trackmania united forever en de gratis trackmania maar als ik een van bijde wil opstarten gebeurd er gewoon niks en nee ook niet al ik op play druk. :-[ hoe kan dit?
Laatste reactie door .Wouter., -
- 6 reacties
- 2,4k weergaven
ej jongens ik heb nu Civilization IV dus maar als ik bijvoorbeeld een stad of een weg bouw dan zijn ze meestal niey zichtbaar ik heb quality helemaal op low medium en high geprobeerd het probleem blijft zich herstelle? kunnen jullie me misschien helpen maar volgens mij ligt het niet aan mij PC ik heb 512 MB RAM 2,6 GHZ 128 MB videokaart als ik naar Systeemeisen kijk zou die het goed moeten doen :geheim:
Laatste reactie door sunaj, -
Hoi, ik zit al een hele poos met de vraag hoe ik de Sims 2 kan cracken.. telkens lukt het me niet, hoewel ik hier ook al een topic had doorgelezen met uitleg.. ik snap alleen al die termen niet Kan iemand mij helpen? alvast heel erg bedankt:) liefs, Liza
Laatste reactie door njitram, -
Fifa World Cup Online Server
door Gast daantjedegekste- 2 reacties
- 2,4k weergaven
Ik heb fifa WC 06 gedownload. Nu wil ik online spelen maar tijdens registratie vragen ze om een keygen die je nodig hebt om online te spelen Waar vind ik die of hoe los ik dit anders op
-
- 9 reacties
- 2,4k weergaven
hallo ik heb een spel gedownload van dopeman maar ik open het en het zijn alemaal rar :'(bestande wat moet ik er mee doen ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 12 reacties
- 2,4k weergaven
★ World of Warcraft handleidingen ★ Releases ★ Je kent die websites wel, je betaald 50 euro en je krijgt hiervoor een PDF met daarin alle ins en outs van World of Warcraft, waaronder gold farming ( heel snel goud verdienen etc ). Heb vandaag een paar van deze e-books kunnen bemachtigen, ze zijn nergens anders te downloaden. Dus exclusief voor leden van het DuKen forum. Wat word er in de e-books dan uitgelegd: - Snel gold verdienen - Snel levelen - Professions levelen - PvP handleiding - Reputatie handleiding Deze e-books zijn in het Engels maar erg makkelijk te volgen, een echte must voor een WoW speler. Kom je er niet uit, stel gerust de vragen in dit topic. …
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 12 reacties
- 2,4k weergaven
Hey, dukens Ik heb net pas een account aangemaakt ik ga mezelf later in de avond voorstellen. Ik ben opzoek naar een game waar de echte wereldkaart word gebruikt en je kan een land kiezen of maken, waar je eigen leger moet maken en verder landen moet overnemen. ik weet niet of zo'n spel bestaat maar ik vind het leuk als er zo iets bestaat het kan in elke jaartal zijn, het is ook leuk als het goede graphics zijn, het zou ook leuk zijn als je het niet kan uitspelen ofso. Ik zou het fijn vinden als jullie je ervaring naar voren willen brengen! Hopelijk kan ik vanavond paar leuke games spelen! Bedankt!!
Laatste reactie door Farid., -
- 5 reacties
- 2,4k weergaven
ik heb een Nintendo DS lite en ik wil er graag een kaartje voor. ik vroeg me af welke het handigst is, ik had ergens gelezen dat in de R4 maar 2GB kan, klopt dit? verder wil ik graag weten welke het best werkt/fijnst & makkelijkst te gebruiken is en de voor- & nadelen. zou iemand me kunnen helpen want ik heb echt geen idee wat het verschil is! alvast bedankt!
Laatste reactie door gerber108, -
- 4 reacties
- 2,4k weergaven
heb deze maand fifa 21 besteld via bol.com ben benieuwd hoe het spel gaat en hoop op geen flater van fifa 9 oktober komt het spel uit voor ps4
Laatste reactie door hfofjfopf484848, -
- 9 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo Ben ff zeer benieuwd naar jullie mening, dinsdag hebben we voor mijn dochter een ds lite gekocht, daarin zat een r4i sdhc kaart (2.0) Nu is hij vanmorgen nog aan geweest, maar ineens geen beeld meer op beide schermen. Terug bij de winkel werd verteld dat de slotkaart verbrand is.....?? door een of andere zipfile??? Kan dit, ik heb er naar mijn weten echt niets anders op gezet dan spellen, moonshell en een filmpje in dpg formaat. Please mag ik julllie mening???
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 2,4k weergaven
kan iemand mij aub vertellen waar en hoe ik volledige Championshipmanager 2007 kan downloaden? ik speel hem al jaren en zou graag deze versie ook willen hebben. alvast bedankt O0
Laatste reactie door Rick1324117102, -
turok
door kaasbroodje- 9 reacties
- 2,4k weergaven
ik ben nu turok aan het downloaden (12gb ) aangezien dit nog wel even duurt zou ik wel willen weten of er al mensen zijn die dit spel hebben gespeeld ??? en of het de moeite waard is om te downloaden of kopen officiële site van turok http://www.turok.com/
Laatste reactie door Pctje, -
- 4 reacties
- 2,4k weergaven
Hey iedereen, Ik heb de superpatch van pes 2008 gedownload maar nu blijkt het een .IMG bestand te zijn en die word niet geopend door deamon tools heeft iemand een idee waarmee het geopent moet worden? [move]Alvast bedankt O0[/move]
Laatste reactie door Pctje, -
- 12 reacties
- 2,4k weergaven
Haay haay allemaal, Ik wil de sims 2 graag op mijn PC hebben. (Vista) maar waar download ik hem het beste? Ik heb uTorrent en PowerISO dus dat is geen probleem. Voor de mensen die zich afvragen:'Waarom niet de Sims 3?' nou, Dat is ook goed hoor maar schrijf er dan wel even bij welke het is. Ohja...zou je dan ook ffkes kunnen uitleggen hoe je er bijvoorbeeld uitbreidings-sets bij kunt voeg? Graag en dankje;) Tot terug op deze topic... Grtz SilverScribbler
Laatste reactie door Joris., -
- 6 reacties
- 2,4k weergaven
Hey, Ik heb Call of Duty 4 gekocht. Een aantal keer, als ik op ''Ctrl'' wilde drukken, bleef hij vast zitten. Dan start ik de PC opnieuw op, en dan komt er zo een scherm dat het niet veilig liep de afgelopen keer, met de vraag of ik dat nu wel wil. Wat ik ook druk, vervolgens gebeurt er hetzelfde. (Zowel in Single- als in Multiplayer) Hoe kan het dat hij vast blijft zitten? Mogelijk druk ik dan een verkeerde combinatie met Ctrl erbij?
Laatste reactie door Robin, -
- 6 reacties
- 2,4k weergaven
hee allemaal, ik wil heel graag de sims 2 op mijn computer vista. weet iemand waar ik dat spel kan downloaden zodat hij het ook meteen doet? ik had namelijk al een aantal geprobeert, maar dan als ik een crack erbij zette deed hij het niet omdat ik het systeem vista dan heb, en anders stondt er doe de juiste cd erin. kan iemand mij helpen?? x
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 1 reactie
- 2,4k weergaven
Hallo ik heb hp 4 gedownload en nu bij het instaleren vraagt hij om een cd wat moet ik doen?
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 2,4k weergaven
Nieuwste games op omgebouwde Xbox360 spelen. Let op! Deze tutorial is bedoeld voor Xbox360s die omgebouwd zijn met iXtreme 1.51 of lager! Verder ben ik of is DukeN.nl niet aansprakelijk voor schade aan de DVD's of Xbox360! Veel omgebouwde Xbox360s kunnen de nieuwste games niet afspelen omdat ze de nieuwste firmware missen. Deze firmware kun je niet gewoon updaten naar de nieuwste versie omdat de firmware geflasht is zodat je gebrande games kunt afspelen. Microsoft probeert piraterij zoveel mogelijk tegen te gaan, vandaar dat je Xbox helemaal up-to-date moet zijn om de nieuwste games te kunnen spelen. De leeftijd van deze games wordt aangegeven met 'waves', zo kwam …
Laatste reactie door Jeroen, -
- 6 reacties
- 2,4k weergaven
Sinds 2 dagen heb ik een nieuwe race stuurtje. Nu wil ik deze graag eens goed testen, alleen wat is zo ver jullie weten het beste rij spel? Het hoeft niet per se een spel te zijn, mag ook gewoon dat je alleen maar kan rond rijden, een wagen kiezen en verder niks.
Laatste reactie door snor1991, -
- 3 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo, Ik heb voor mijn verjaardag de game Wii-Active gekregen, originele uitvoering. Mijn Wii is in juli 2008 omgebouwd met een Wiikey en op het bonnetje te zien is er een update 1.9s opgezet. Heb daarna trouwens nooit problemen gehad met gedownloade games (heb er al behoorlijk wat). Nu geeft deze nieuwe game aan dat er een update is vereist om deze te spelen. Overal op internet lees ik dat 1.9s de nieuwste update is. Hoe kan het dan dat ik mijn game niet kan spelen ? Ik heb trouwens na het ombouwen mijn Wii nooit geupdate. Mijn serienummer begint met LEH123XXXXXX. Ik dacht om dan toch maar die update te downloaden en te branden op een DVD om mijn Wii te updaten, ma…
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 1 reactie
- 2,4k weergaven
hallo iedereen, ik heb een klein vraagje kzou graag mn wii updaten naar 4.3 nu is mijn vraag is het veilig om dit te doen met MMM(multi mod manager) mvg Flemming
Laatste reactie door Zombymario,
