Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 2,3k weergaven
hey, eigenlijk staat mijn vraag al in de titel: waarom kan mijn pc mijn 360 niet vinden?? iedere keer als ik mijn xbox op mijn netwerk laat zoeken naar pc's kan hij mijn pc niet vinden... mijn pc draait op XP, ik heb media delen in WMP (11) aanstaan en heb het ook al met het programma TVersity geprobeert.... maar hij kan gewoon helemaal niks vinden.. :s weet iemand een oplossing??? plz?
-
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
ik heb nog een oude pentium 3 pc met klok snelheid 500 mhz 385 mb werkgeheugen met een 128 mb ati videokaart met xp pro erop ik wil m overkloken maar weet nie hoe dat moet en of dat met mijn pc kan kan iemand mij uitlegen wat en hoe je het moet doen
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Ik heb civilazation gedownload daarna met winrar naar 12%alcohol gezet. Toen begon ie wel te installeren wat ook lukte maar toen ik het spel zelf op wilde starten vroeg ie nog om de cdrom. Wat moet ik nu doen? :-\ Groetjes Janneke
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
The Minimum System Requirements for Alpha Protocol: Operating System: Windows XP (Service Pack 2) Processor 2.66GHz (Intel Pentium) or Athlon XP 2400+(AMD) Memory: 2 GB RAM Hard Drive: 12 GB available hard drive space Video Card (graphics): DirectX 9.1, Pixel Shader 3.0 and 256 MB (i.e. GeForce 7900 or ATI 1800) Sound: DirectX 9.1 compatible Keyboard, Mouse Systemen: PC, XBOX 360 en Playstation 3 Alpha Protocol heeft een lange weg afgelegd: aangekondigd in 2008 met een releasedatum in het eerste kwartaal van 2009, komt de game eind mei 2010 uiteindelijk in de schappen te liggen. Een echte reden voor de vertraging wordt er niet gegeven door ontwikkelaar Obsidian…
Laatste reactie door Freddytje, -
ander pogie dan msn
door Gast karper- 3 reacties
- 2,3k weergaven
weet iemand nog een goed chat pogie heb deze al geprobeerd het liefst gewoon een simpel klein pogie groote zijn ook goed maar liefer een simpele mercury google chat meetro miranda im gaim ICQ
-
- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo mensen Als ik Mp wil openen, doet het, als ik een server wil joinen geeft hij deze error: Wie O WIe?? Farid :peace:
Laatste reactie door headsh0t, -
Protector World Snooker Championship 2005
door Gast dterhaar- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Op het spel World Snooker Championship 2005 zit een cd/dvd emulator software detector. Hoe kan ik die wegkrijgen bij een vriend van me? Bij mijzelf doet ie het gewoon...
-
- 5 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo Als ik fifa manager heb geinstalleerd zonder problemen. Ik start fifa manager en dan komt de logo en zegt EA en dan komt er een zwart beeld en dan werkt het niet meer. Ik gebruik vista en ik heb snelle pc weet iemand mischien wat de probleem is? pls kan iemand mij helpen alvast bedankt edit duken: Geen topics beginnen met "HELP" en alles in hoofdletters. Titel gewijzigd.
Laatste reactie door Assyrian, -
fm 09 voor psp
door .Wouter.- 5 reacties
- 2,3k weergaven
ik wil graag fm 09 voor de psp graag in het nederlands alvast bedankt alvast bedankt O0
Laatste reactie door Schaapje, -
ik heb een probleem met het spelen van fear ik heb de crack geplaatst en sr7.stop maar als ik hem dan wil opladen geeft hij aan dat hij de originele cd niet kan vinden of authenticated help me aub
-
- 8 reacties
- 2,3k weergaven
Graag had ik geweten welke consoles het meeste aandacht hebben i.v.m. het schrijven van enkele nieuwe tutorials. Alvast bedankt voor je stem O0
-
- 10 reacties
- 2,3k weergaven
ik heb net fifafa manager 10 gemount. ik heb hem geinstalleerd, ging allemaal prima. maar als ik nu de no cd crack wil vervangen zegt hij: schijf zit vol. wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door gerbertt1990, -
- 5 reacties
- 2,3k weergaven
hey, weet er iemand of een XBOX 360 draadloze controller voor pc bestaat? Heb op een andere forum gelezen dat het niet bestaat, maar dat zou mij verwonderen. alvast bedankt petie Post samenvoeging: augustus 04, 2011, 15:43:19 link vergeten bij te zetten van die forum: http://www.budgetgaming.nl/forum.php?page=topic&topic_id=1736&forum_id=10
Laatste reactie door Robin, -
imperial glory
door bart- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo Ik heb het spel op cd geze met iso en het speelt. maar midden in het spel komt er plots een blauw scherm en alles zit vast mijn videokaart is radeon 9600 256mb hoe zou het komen?
Laatste reactie door bart, -
3D bril games
door repoc- 0 reacties
- 2,3k weergaven
hey, weet iemand nog spellen die je kan spelen met de 3D bril? ik heb zelf trackmania nations
Laatste reactie door repoc, -
- 0 reacties
- 2,3k weergaven
Onderwerp: Waarom werkt mijn emulator niet en hoe kan ik het oplossen? GamePeter: Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn emulator. Het start niet op en ik krijg steeds een foutmelding. Ik heb al geprobeerd om het opnieuw te installeren, maar dat helpt niet. Heeft iemand hier tips of iets wat ik kan proberen? Ik wil zo graag weer mijn oude favorites spelen! Expert_1985: Hey GamePeter! Ik kan je helpen. Het is eigenlijk best wel vaak voorkomend dat emulators niet goed werken. Hier zijn een paar dingen die je kunt checken: Systeemvereisten: Kijk eerst of je pc of console eigenlijk wel sterk genoeg is voor de emulator. Soms heb je meer RAM of een betere …
Laatste reactie door gamer12, -
- 10 reacties
- 2,3k weergaven
Heey, Ik heb Battlefield 1942 gedownload, maar nu wil ik het online spelen, ik heb al wat patches geprobeerd, maar dan zeggen ze: Failed to conect server.. Wat moet ik hier aan doen? Mvg Shahab
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 2,3k weergaven
ik heb dus al een beetje genoeg van battlefield 2 dus ben ik opzoek gegaan naar een andere versie AIX 2.0 ik wil dit graag downloaden heb ik vershillende filmpjes op youtube gekeken. maar ik snap niet waar ik moet kliken ik heb de site: http://www.aixtended.com/clientfiles.html en een paar screenshots ik ben dus aix 2.0 ben ik aan het downloaden(zie screenshot maar moet ik nog iets speciaals doen of moet ik het anders downloaden?? wil iemand me effe heel gemakkelijk uitleggen wat ik moet doen en hoe en welke download alvast heel erg bedankt! Post Merge: maart 04, 2009, 03:58:38 pm hier zijn de screenshots is dit goed wat ik doe en wat moet ik na het downloaden…
Laatste reactie door martijn1, -
haai mensen, hier komt een noobvraag kan je op wii homebrew gedownloade games op een sd kaart lezen, zoja, hoe? aub hulp nodig
Laatste reactie door Huismus, -
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
ik heb een gesoftmodde wii en heb er net cheat code manager op gezet de codes zijn al allemaal GCT en ik heb al geprobeerd met neogamma ze werkend te krijgen doormiddel van ocarina aan te zetten in opties, maar dan krijg ik een onleesbaar zinnetje op mijn wii te staan, en dan doet hij niks meer. zowel bij new super mario bros (gepatched) en super mario galaxy met cheats. Ook bij usb loader doet hij het niet. dan blijft het scherm op zwart staan. Met Gecko OS is geen optie, aangezien ik het via een usb doe. Hoe zorg ik ervoor dat ik toch kan cheaten en dat de game het gewoon doet? alvast bedankt!
Laatste reactie door roosjaaa, -
- 6 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo iedereen, ik heb weeral een probleempje :-\ Ik heb zojuist geprobeert om het spel Mafia (origineel) nog eens te installeren op mijn computer. Vroeger had ik daar geen problemen mee tot ik het vandaag nog eens probeer te installeren. Alles loopt perfect tot ik de 2 de Cd insteek en de installatie lijkt vast te lopen. Er verschijnt een fout op het scherm namelijk "Kan A6 niet kopiëren (cyclische redundantiecontrole). Ik heb toen eens het woord "cyclische redundantiecontrole" opgezocht op het net en het schijnt dat het waarschijnlijk ligt in de CD zelf (d.m.v krassen op de cd ofzo) Is er geen enkele manier om dit te verhelpen zodat ik toch mijn spel kan …
Laatste reactie door Kenneth, -
Xbox 360 Firmware
door PCgamer- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo, Is het mogelijk om zelf firmware te downloaden voor mijn xbox 360 en te installeren, zo ja waar kan de goed firmware vinden en hoe zet ik het op mijn xbox 360 zodat ik gekopieerde xbox 360 games kan spellen. Ik heb een xbox 360 met hitachi CD-Drive Alvast bedankt voor de reacties, Groetjes, Dylan :dans2:
Laatste reactie door PCgamer, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
wie weet waar ik een lijst kan vinden met alleen nederlandse nds spelletjes?
Laatste reactie door Stacytje, -
runaway:a road adventure
door Gast kimmekuh- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Hi Het spel is volledig geinstalleerd en speelt met een gedownloadde savegame. Maar tijdens het spel, daar waar de man uit het raam kruipt begint een kort filmpje. Wannneer het filmpje gedaan wordt er verondertstelt gewoon verder te spelen.. Maar nee..... het filmpje blijft herhalen keer op keer ...... Iemand raad mee?
-
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo, Mijn firmware was verouderd dus heb ik nieuwe gedownload, om precies te zijn deze. Ik heb de instructies uitgevoerd, mijn oude firmware van het kaartje gehaald en de nieuwe erop geplakt (TTMenu mapje, TTMenu.dat en MSFORSC.nds), maar als ik mijn DS aanzet blijft hij hangen bij het laadscherm. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Daniëlle
Laatste reactie door Wicca_whitch,
