Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
BioShock Infinite Burial at Sea Episode 1-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 2,3k weergaven
[table][th] BioShock Infinite Burial at Sea Episode 1-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]BioShock Infinite Burial at Sea Episode 1-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: BioShock.Infinite.Burial.at.Sea.Episode.1-RELOADED Releasedatum: 3 november 2013 Retail Datum: 3 november 2013 Bestandsnaam: BioShock.Infinite.Burial.at.Sea.Episode.1-RELOADED Bron: DVD Grootte: 10 GB Genre: Actie Critici: 7.0/10 Uitgegeven door: 2K Games Ontwikkeld door: Irrational Games Omschrijving Een downloadbare add-on adventur…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
ik heb met wiu ntsc naar pal gedaan. bij wiu staat ook dat bij dit spel een updat hoort. is het spel nu 100% pal? want anders krijg ik dat dadelijk de wii kapot gaat als ik die update voor dat spel doe groetjes ivo
Laatste reactie door sandra17281, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Hallo allemaal, ik heb even een vraagje.. laat ik nou gister op het idee komen om pro cycling manager 2007 te downloaden.. Ik wist dat er in 2006 een starforce beveiliging opzat, ik ben er nu dus achter dat die ook op die van 2007 zit.. nou is mijn vraag: Hoe kan ik starforce omzeilen/verwijderen zodat ik gwoon pcm 2007 kan spelen? Ik weet er niet zoveel van af dus ik heb het liefst een zogenaamde ''jip en janneke uitleg'' alvast bedankt, Bas
Laatste reactie door Bassie90, -
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Ben o.a. in het bezit van een r4i-d.com kaart en wilde de laatste software plaatsen. Beetje stom van mij, want ik had de oude werkende software verwijderd en dacht ik haal even de nieuwe op de site r4i-d.com op. Helaas ligt deze er volledig uit, waardoor ik verder niets meer kan downloaden. Ben al op zoek geweest op het net, maar helaas niet wat kunnen vinden. Wie weet of er ook alternatieve software op deze kaart gedraaid kan worden? Het is software met een spongebob symbool. BVD!
Laatste reactie door jonwe38, -
city life probleem
door Gast avd555- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Ik heb city life gedownload maar toen ik het wou spelen starte er zo een programma op dat controleerde of ik wel een legale CD heb ( wat ik dus niet heb :'( ). Heeft er nog iemand dit probleem of weet er iemand wat je eraan moet doen?
Laatste reactie door Darinka, -
- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Is er iemand die weet hoe je de prestige token glitch moet doen na al die patches?
Laatste reactie door Farid., -
- 8 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo , Ik heb een vraag / wie kan me helpen . Als ikhet crack start . Gaatie Fout geven en dan moet ik , Nietverzenden of Verzenden drukken , Maar hij start niet wat kan ikdoen HELP ME PLEASE!!!
Laatste reactie door wilbert03, -
Game zoals WoW.
door Karel!- 15 reacties
- 2,3k weergaven
Dag iedereen! Mijn groep en ik zouden binnen enkele jaren graag beginnen aan een MMORPG Game. We hadden besloten het in de stijl van WoW te gaan doen.(zeker niet faken!) Welk programma zouden we het best gebruiken/kopen om de stijl te halen van WoW? Verder heb ik gelezen dat (niet zeker) Blizzard hun eigen software hebben gemaakt om WoW te maken... Mssh weten jullie meer. En als we dan later zover komen wat soort pc('s) hebben we nodig+hoeveelheid+merk+uitleg. Dit is een hele boel maar je zou ons er veel kunnen helpen. Mvdg, Karel
Laatste reactie door Karel!, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Algemene informatie: Torchlight II is an upcoming action role-playing game developed by Runic Games and published by Perfect World. It is the sequel to Runic's 2009 ARPG, Torchlight, and features peer-to-peer multiplayer support and extended modding capabilities. As of June 2011, Runic Games estimates the PC version's release date to be "sometime in 2011." A release for Mac OS is planned for some time after the PC release. [table] [td]Release datum:[/td] [/table] Sep 2011 - 11 days left - Rumor - dus nog niet comfirmed. [table] [/table] PC [table] [/table] Action RPG [table] [/table] Perfect World [table] [/table] Intel CPU - Pentium 4 2.4GHz …
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 2,3k weergaven
ik heb met shaun white snowboard op de ps3 in een keer 25miljard euro :-[
Laatste reactie door .Wouter., -
- 5 reacties
- 2,3k weergaven
Ik ben nu FIFA2008 aan het downloaden. Deze wil ik dan op twee computers installeren. Is er dan een mogelijkheid om tegen elkaar te spelen? Heb je daar draad of extra software voor nodig? Alvast bedankt!
Laatste reactie door marcov, -
Fifa 08 Vraag
door game360- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Weten jullie ook of er mischien een tooltje is om online te kunnen met fifa alvast bedankt
Laatste reactie door Tom, -
Jtag xbox360 homefront update omzeilen
door Gast Vlutje- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Ik heb een jtag xbox360, en speel m'n spellen dus vanaf een externe hdd, nu heb ik tot nu toe(sinds ik 3 mnd geleden m'n xbox liet jtaggen) geen problemen gehad met spellen, maar nu geeft mijn xbox aan bij nieuwe spellen(homefront, crysis 2, dragon age 2) dat de xbox geupdate moet worden, maar dat kan dus niet omdat het een jtag is. Nu las ik op verschillende fora (allemaal engels) dat ik een update moet uitvoeren, of dat ik Dash launch 2.xx moet installeren, maar ik weet niet welke versie ik moet hebben(heb hem namelijk laten jtaggen). Heeft iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken en wat ik precies nodig heb? bvd Niels
Laatste reactie door Cédric., -
- 6 reacties
- 2,3k weergaven
Ik heb een nieuwe Elite gekocht en ik weet dat je de Xbox 360 kan ombouwen. Alleen weet ik er niet veel van. Alleen dat je i.p.v. een chip een custom firmware krijgt. Maar nou heb ik een paar vragen: - Als je dus je Xbox 360 ombouwt, bijvoorbeeld hier kan je dus back-ups afdraaien of moet je nog meer doen? - Hoe groot is de kans op een bann? - Als je gebannt bent is het makkelijk om jezelf te unbannen? - Zijn er nog andere manieren om back-ups af te draaien als je je Xbox 360 hebt omgebouwt dan het spel een op een DVD'tje branden? (Bijvoorbeeld: een USB of e.d.) - Als je hem hebt omgebouwt, kan je dan nog andere dingen doen dan back-ups afspelen? (Bijvoorbeeld: cheat…
Laatste reactie door martijn1, -
- 5 reacties
- 2,3k weergaven
Laat ook maar weten waarom je vind welke console de beste is! O0
Laatste reactie door Robin, -
- 6 reacties
- 2,3k weergaven
Okeej, ik heb dus laatst een need for speed most wanted torrent gedownload, maar ik heb dus egt geen FLAUW IDEE hoe ik 'm moet installeren zonder een cd te gebruiken, dus zou ik hier misschien wat hulp mee kunnen krijgen? Ik zou jullie voor eeuwig dankbaar zijn ^^
Laatste reactie door wmaster, -
Slecht beeld FIFA 10
door sep- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo, als de spelers bij fifa 10 in de spelerstunnel staan is het beeld gewoon prima, maar zodra ze op het veld(aftrappen) is het beeld slecht. Terwijl ik denk ik toch een goede PC heb: Vista 2.0 geheugen(RAM) Processor: Pentium® Duel-Core CPU E5300 @ 2.60Ghz 2.60 Ghz Harde schijf: 282 gb Ik denk dat het aan de video kaart moet liggen, maar ik kan nergens informatie vinden over mijn video kaart. Wie denkt het te weten?
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 2,3k weergaven
hallo kan iemand mij een serial of keygen sturen via me mail of pm?? ste3fy@live.nl
Laatste reactie door ste3fy, -
- 4 reacties
- 2,3k weergaven
Hoi, Ik heb voor mij broertje een FireLinker kaartje gekocht; deze dus http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25752 ik dacht dat je deze gewoon aan kon sluiten op de usb en dan Roms erop kon zetten maar er zit alleen zo'n vaag snoertje bij die niet op USB past hoe los ik dit op? Mvg, Jelmer
Laatste reactie door miran102, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Kweet niet of hier eigenlijk aparte topic voor moest begonn worden, maja... Mijn ma heeft dus een IPod en had die in de usb-poort gestoken. Ze laadt enkele files op en wat blijkt... Hij zit er maar half in. Juist ingestoken en blijkt dan dat er geen enkel bestand meer naar geload kan worden. Beginnen foefelen met CHKDSK, maar dat werkte niet. Heb nu een uitstkend progje gevonden vr grote bestanden, beschadigde,... te verwijderen naam: AbsoluteShield File Shredder kan je ook gewoon gebruiken om te zorgen dat je bestanden zelfs met undelete of uneraser niet meer kan recoveren. (p.s.: is freeware)
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Goedenavond, Ik heb de sims 2 geinstalleerd en een uitbreiding glamour life stuff, gedownload, die uitgepakt en geopend, Nu ben ik hem aan het installeren, maar je moet een code invoeren van de handleiding ofzo? En die heb ik dus niet, hoe kom ik aan deze code? Of kan het gewoon niet? alvast bedankt, groetjes Esther
-
jongens ik heb fifa 08 gedownload van bittorrent maar weet nu niet hoe ik hem moet instelleren om te kunnen spelen
Laatste reactie door Thijs, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
beste mensen, ik heb fallout 3 gedownload. de torrent uit het goeie torrents topic. ik heb het geinstalleert maar hij mist een xlife.dll. dus ik heb op internet xlife.dll gedownload en in mijn system32 mapje gezet fallout 3 weer opgestart en dan krijg ik een foutmelding dat het geen officeel windows ding is. hoe los ik dit op?
Laatste reactie door marcelvn, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
heeii ik wil heel graag the sims 2 seizoenen downloaden maar het lukt niet. ik heb het al met limewire geprobeerd. maar daar krijg ik, als ik bij programma's 'the sims 2 iso' intyp, geen iso bestanden meer, maar alleen maar zip. bestanden. zou iemand mij een site kunnen sturen waarbij de sims 2 het ook echt doet. en met een beetje uitleg erbij want ik snap sommige dingen over downloaden niet. Post Merge: december 30, 2008, 10:15:56 pm kan iemand snel een reactie plaatsen en niet alleen maar lezen en dan wegklikken, bedankt. en sorry voor mijn ongeduld maar ik wil sims 2 seizoenen zo graag downloaden en ik wil gewoon weten hoe :redface:
Laatste reactie door Michiel, -
.IRX files
door Flying Doc- 0 reacties
- 2,2k weergaven
Omdat mijn Sims 2 Studentenleven aan het downloaden is ( ) probeerde ik een ander spel te spelen. Kingdom Hearts, gedownload in zo'n map met allemaal ZIPjes, pakte ik uit en dan krijg ik een ISO. Als ik dan de image mount met Deamon Tools dan krijg ik een map met een paar .IRX bestandje, .IMG bestandje, .IDX bestandje en een .70 bestandje. Als het goed is moet ik hem openen in een Playstation emulator maar die zegt dat ie de .CUE file niet kan vinden ( logisch ) maar hoe werkt het dan?
Laatste reactie door Flying Doc,
