Algemeen
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen. Zoals het laatste download nieuws.
Regels:
Een topic aanmaken binnen het board "Algemeen" is mogelijk maar wordt pas na goedkeuring van een Moderator zichtbaar. Reacties hebben geen goedkeuring nodig.
Subforums
Laatste
- 16 berichten
Het laatste nieuws gerelateerd aan downloaden is hier te vinden
3.300 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 959 weergaven
Hallo, Ik wil graag dat mensen een comment kunnen achterlaten op mijn website ZONDER dat ze daarvoor naar een andere pagina worden gelinkt. Dus bijvoorbeeld zoiets: http://fm.manutd.nl/content/view/2976/352/ maar dan op mijn homepage. Weet iemand hoe dit moet? Groeten
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
Nieuwste Kodi 18.0 versie "Leia" is na 2 jaar hard werken gereed
door Gast Drifter- 1 reactie
- 959 weergaven
Het team van Kodi is verheugd om de beschikbaarheid van Kodi 18.0 "Leia" aan te kondigen voor alle ondersteunde platforms. Het gereed maken van deze versie heeft langer geduurd dan aanvankelijk de bedoeling was, maar het team heeft de tijd genomen om onderstaande punten te verwerken; *Benaderen van 10.000 commits (codebunks gewijzigd) *Meer dan 3000 pull-requests (verzameling commits die in één keer werden opgenomen) *Bijna 9.000 gewijzigde bestanden *Bijna een half miljoen coderegels toegevoegd, en vrijwel hetzelfde aantal verwijderd *Meer dan 36 open source-ontwikkelaars In eerdere blogberichten hebben ze al veel van de gedetailleerde wijz…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 959 weergaven
Ik wilde gisteren mijn laptop op nieuw recoveren om dat hij wat traager werd tijdens de recovery duurt het all lang voor dat het er voor komt en is hij op 25% krijg ik deze Error: Error: C [ err= 117 ] ERROR In het beeld : dit in het klein links boven in: Error: C [ err= 117 ] En de naam: ERROR : in het minden van het beeld en heel groot. Wie kan mij hier mee helpen of wie heeft dit probleem ook en heeft er een oplossing voor. Dan hoor ik het graag. Ik bedank jullie all vast voor uit.
Laatste reactie door Drob, -
Hoe hebben Arne Slot en Virgil van Dijk bijgedragen aan het eerste boek van de Rijnmond-presentator?
door Vraagbaak- 0 reacties
- 958 weergaven
Forumdiscussie: Hoe Arne Slot en Virgil van Dijk meehielpen aan eerste boek van Rijnmond-presentator Gebruiker: FanaticFan88 Hey allemaal! Ik heb gehoord dat Arne Slot en Virgil van Dijk een rol hebben gespeeld in het eerste boek van die Rijnmond-presentator. Wat is daar precies aan de hand? Kan iemand me dat uitleggen? Expert: VoetbalWijs Hoi FanaticFan88! Goede vraag! Het boek waar je het over hebt is geschreven door de Rijnmond-presentator en heeft een groot deel van zijn succes te danken aan Arne Slot en Virgil van Dijk. Wie zijn ze? Arne Slot is de coach van Feyenoord, en Virgil van Dijk is een internationale ster, die nu bij Liverpool speelt. Beide hebben e…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 958 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29872.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 957 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40581.0[/iurl]
- 1 reactie
- 957 weergaven
Hallo, Weet iemand een echt goede site om een vakantiehuisje te zoeken. Dus dat je de plaats invoert, aantal personen en van wanneer tot wanneer. En vooral: Als je de prijs ziet staan dat het de echte prijs is en er niet nog 50 euro schoonmaakkosten overheen gaan. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 957 weergaven
Hallo, ik ben van plan om een nieuwe pc aan te schaffen, en ook gelijk een beeldscherm. nu heb ik een scherm op het oog dat ook gelijk een tv is. alleen nu ben ik bang dat hij als computer te groot is. is er een mogelijkheid om het beeld zo in te stellen dat er een zwarte rand omheen komt? zo dat het beeld een grote aanneemt van een 21 of 22 inch scherm? alvast bedankt Keisers
Laatste reactie door keisers, -
- 0 reacties
- 957 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35591.0[/iurl]
- 0 reacties
- 956 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 15 – 2014. Deze week staat ‘The Machine’ bovenaan, gevolgd door ‘Ride Along’. ‘The Nut Job’ maakt de top drie compleet. Week 15 is zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Ride Along is voor de eerste keer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 955 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 27 – 2014. Deze week staat ‘Noah’ bovenaan, gevolgd door ‘Transcendence’. ‘Rio 2’ maakt de top drie compleet. Week 27 is zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Noah is voor de eerste keer de meest gedownloade film. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 954 weergaven
Aan 2012 komt een einde en we maken een lijst met de top 10 meest gedownloade films van het jaar. Project X komt uit op nummer één. Afgezien van andere bekende, zoals de hits; The Dark Knight Rises en The Avengers heeft de lijst een aantal onverwachte winnaars. Met bijna [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 952 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 20. Deze week staat ‘21 Jump Street’ bovenaan, gevolgd door ‘Ger The Gringo’. ‘The Avengers’ maakt de top drie compleet. Week 20 zijn er 4 nieuwkomers in ons overzicht. This Means War is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 951 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35245.0[/iurl]
- 0 reacties
- 951 weergaven
Het downloaden van muziek blijft een lastig punt in de muziekindustrie. Waar sommige grote muzieklabels actie proberen te ondernemen tegen piraterij door downloaders voor de rechter te slepen, zegt David Guetta er juist baat bij te hebben. Volgens de populaire DJ zorgt het illegaal downloaden van muziek er juist voor dat […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 951 weergaven
Dit topic is verplaatst naar De Bazaar. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41269.0[/iurl]
- 0 reacties
- 950 weergaven
Bittorrent lijkt zijn beste tijd gehad te hebben. Het downloadprogramma voor torrents ziet het aantal gebruikers de afgelopen jaren flink slinken, terwijl vooral Netflix enorm groeit. Onderzoeksbureau Sandvine bekijkt twee keer per jaar welke programma’s, websites of diensten het grootste deel van het internetverkeer voor hun rekening nemen. TechCrunch bekeek de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 950 weergaven
Forumdiscussie: Weer fouten bij UWV: 55 duizend Ziektewet-dossiers moeten opnieuw gecontroleerd worden Gebruiker: Janneke123 Hey allemaal, ik lees dat er 55 duizend Ziektewet-dossiers bij het UWV opnieuw gecontroleerd moeten worden. Wat houdt dat precies in? Waarom moet dat? Ik snap er niet zoveel van… Expert: Marco de UWV-kenner Hoi Janneke123! Goede vraag! Het is inderdaad een groot probleem dat nu speelt. Laten we het een beetje opsplitsen, zodat het duidelijker wordt. Eerst even uitleggen wat de Ziektewet precies is. Deze wet biedt werknemers die tijdelijk ziek zijn een uitkering. Heel belangrijk, want het zorgt ervoor dat mensen in deze situatie niet in de p…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 950 weergaven
Wat kan je verwachten van een telefoon van 206 euro met een 6 inch 2K scherm? Hoe kan een telefoon van deze specificaties te koop zijn voor zo een zachte prijs? Gelukkig hebben we de telefoon mogen ontvangen van GearBest voor een review en hebben we op de vragen de gewenste antwoorden gevonden. Bij Duken.nl kunnen de producten die we reviewen een score halen van 1 tot 10. Het grote verschil tussen ons en andere review partijen is dat wij op basis van de prijs de review ook willen laten scoren. Wat mag je er voor verwachten van een telefoon van 206 euro en hoe gedraagt hij zich in de praktijk? Als we in Nederland de gemiddelde drogisterij binnen lopen, staren de Andr…
Laatste reactie door William1, -
- 3 reacties
- 949 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 45. Deze week staat ‘Total Recall’ bovenaan, gevolgd door ‘The Watch’. ‘Ted’ maakt de top drie compleet. Week 45 is zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht. Total Recall is voor de tweede keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse download [...] Het volledige artikel bekijken
outlook mappen
door 4december- 0 reacties
- 946 weergaven
Mijn laptop is gecrasht. En er was geen redden meer aan. Ik heb een nieuwe moeten aanschaffen. Ik heb een hard disk casing gekocht om te kijken welke progammas/files nog gered konden worden. Dat zijn er gelukkig veel geweest. Alleen mijn aangemaakte mappen in outlook kan ik nergens vinden. Heeft iemand een tip waar ik deze onder kan vinden? Reacties zijn van harte welkom. Want deze mappen bevatten best wel belangrijke info
Laatste reactie door 4december, -
- 0 reacties
- 944 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 47 – 2013. Deze week staat ‘Prisoners’ bovenaan, gevolgd door ‘Percy Jackson: Sea of Monsters’. ‘Elysium’ maakt de top drie compleet. Week 47 is zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Prisoners is voor de eerste keer de [...] Het volledige artikel bekijken
- 8 reacties
- 944 weergaven
Duken.nl is overgestapt op https. Dat betekent dat je alle pagina's van Duken.nl, het forum, de downloads en de handleidingen via https krijgt. Mochten we ergens iets gemist hebben, dan horen we dat natuurlijk graag in een reactie. Waarom https? 'Wat voegt https nou eigenlijk toe voor Duken.nl?' Wij zijn tenslotte geen webwinkel of bank, er worden erg weinig gevoelige onderwerpen behandeld en het zal weinig kwaad kunnen als iemand aan de hand van je verkeer kan zien dat je een Android- of iPhone-fan bent. Maar ik zal het even verduidelijken. Stel je maakt gebruik van een openbare WiFi netwerk, dan kunnen hackers vrij eenvoudig jouw internetgebruik bekijken. De h…
Laatste reactie door Satangel, -
- 1 reactie
- 943 weergaven
Sabam verzamelt illegaal e-mailadressen 'Het was goed bedoeld' 08 mei 2012 | Pieterjan Van Leemputten Om dj’s te wijzen op de jaarlijkse licentie voor platendraaiers heeft Sabam zonder toestemming e-mailadressen van Vi.be gebruikt. Ongeveer tweeduizend dj’s hebben van de auteursrechtenmaatschappij een e-mail ontvangen om hen te informeren over de licentieplicht voor dj’s. Die bedraagt 275 euro per jaar en dekt de kopieën die dj’s van hun muziek maken. Die e-mail viel niet in de smaak bij verschillende dj’s, maar ook de manier waarop Sabam de adressen verzamelde is dubieus. De site heeft handmatig de e-mailadressen van leden op Vi.be gekopieerd. Vi.be is een project van P…
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 943 weergaven
De top 10 meest gedownloade films via bittorrent van week 32 – 2014. Deze week staat ‘Captain America: The Winter Soldier’ bovenaan, gevolgd door ‘Divergent’. ‘The Amazing Spider-Man 2’ maakt de top drie compleet. Week 32 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht in vergelijk met vorige week. Captain America: The Winter [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Duken,